IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Czas dostawy |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-29, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Brodnicy z siedzibą w Brodnicy przy ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwo Powiatowe w Brodnicy jest Pan Tomasz Thiel inspektor, e-mail: tomasz.thiel@brodnica.com.pl, tel. 56 4950818*; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do wszystkich pracowni kształcenia zawodowego i pozostałych pomieszczeń w ramach projektu RPKP.06.03.02-04-0005/18 Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy”Nr sprawy: ZE.272.11.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania określonych danych wynikających z ustawy Pzp jest brak możliwości wzięcia udziału w przedmiotowym postepowaniu; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pracownia mechanizacji rolnictwa i agrotroniki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pomoce dydaktyczne: 1) Model czterosuwowego chłodzonego silnika Diesla z napędem łańcuchowym i wałem rozrządczym górnym – 1 szt., 2) Model typowego benzynowego silnika czterosuwowego chłodzonego powietrzem z układem zaworowym – 1 szt., 3) Model silnika diesla (dwusuwowego) wykonany z aluminium i tworzywa sztucznego – 1 szt. 4) Katalogi maszyn rolniczych: agregaty uprawowe i uprawowo siewne, ciągniki rolnicze, urządzenia elektryczne, wyposażenie stanowisk dla zwierząt, zbiorniki i pojemniki, urządzenia do doju i wstępnej obróbki mleka, maszyny do zbioru zbóż i zielonek, urządzenia do przygotowania i zadawania pasz, maszyny do nawożenia, siewu, sadzenia i uprawy okopowych, urządzenia do pozbiorowej obróbki płodów rolnych, urządzenia do ochrony roślin, pompy, agregaty pompowe i urządzenia do nawadniania, maszyny specjalne do sadownictwa i warzywnictwa, urządzenia specjalne do produkcji zwierzęcej, urządzenia do transportu, maszyny uprawowe i pielęgnacyjne, urządzenia do usuwania odchodów zwierzęcych. Całość na płycie CD – 3 szt., 5) Instrukcje napraw wybranych ciągników rolniczych - 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4755,28
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pracownia obróbki ręcznej – ślusarnia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Giętarka zaginarka walcarka rur i profili RMB50 – 1 szt., Suwmiarki 150 mm – 9 szt., Miary taśmowe 5 m – 9 szt., Głębokościomierz suwmiarkowy – 9 szt., Wysokościomierz suwmiarkowy – 9 szt., Szczelinomierz – 9 szt., Promieniomierz – 9 szt., Młotek ślusarski z drewnianym trzonkiem 500 g – 16 szt., Młotek ślusarski z drewnianym trzonkiem 1000 g – 16 szt., Pilnik płaski przeznaczony do obróbki metalu z profilowaną rękojeścią – 16 szt., Pilnik trójkątny przeznaczony do obróbki metalu z profilowaną rękojeścią – 16 szt., Pilnik kwadratowy przeznaczony do obróbki metalu z profilowaną rękojeścią – 16 szt. Rysik – 16 szt., Punktak ręczny do nanoszenia zaznaczeń na powierzchni metalu – 16 szt., Kątownik 90° płaski 150x100 mm z cynkowanej stali – 16 szt., Kątownik 45° 100x80 mm z cynkowanej stali – 16 szt., Cyrkiel wykonany ze stali węglowej – 16 szt., Imadełko ręczne – 16 szt., Szczotka druciana 4 rzędowa – 16 szt., Stoły ślusarskie z imadłem 2 stanowiskowe – 8 szt., Przecinarka kątowa 125 – 8 szt., Wiertarka ręczna – 8 szt., Szlifierka stołowa – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39151200-7, 43800000-1, 43830000-0, 44510000-8, 44512940-3, 38410000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45550,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pracownia mechaniki maszyn rolniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyciąg spalin – 1 szt., Areometr – 2 szt., Miernik uniwersalny – 2 szt., Glikometr – 2 szt., Szczelinomierz – 2 szt., Suwmiarka 150 mm – 2 szt., Mikrometr – 2 szt., Średnicówka mikrometryczna – 2 szt., Tester ciśnienia sprężania silnika diesel – 2 szt., Kompresor sprężarka 500l z narzędziami pneumatycznymi – 1 szt., Wózki narzędziowe z wyposażeniem – 3 szt., Ściągacz łożysk 3 ramienny 100mm – 3 szt., Ściągacz sworzni kulistych z regulacją 21mm – 3 szt., Klucz dynamometryczny w rozmiarze 1/2" i zakresie od 70 do 350 Nm – 1 szt., Prasa hydrauliczna – 1 szt., Klucz do pierścieni tłokowych – 1 szt., Opaska na pierścienie tłokowe – 1 szt., Szczypce do pierścieni Seger wewnętrzne proste – 1 szt., Szczypce do pierścieni Seger zewnętrzne proste – 1 szt., Szczypce do pierścieni Seger wewnętrzne odgięte – 1 szt., Szczypce do pierścieni Seger zewnętrzne odgięte – 1 szt., Dźwig warsztatowy – 1 szt., Myjka ciśnieniowa – 1 szt., Podstawki kobyłki warsztatowej 3T – 20 zestawów, Klin pod koła, blokady pod koło – 20 szt., Lampy warsztatowe – 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 38410000-2, 38341300-0, 42123000-7, 42636100-4, 42651000-4, 43800000-1, 43830000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26778,97
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pracownia budowlano-elektryczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Generator funkcyjny - 1 szt., Zasilacz stabilizowany napięcia stałego - 3 szt., Mostek pomiarowy Thomsona - 1 szt., Mostek pomiarowy Wheatstone'a - 1 szt., Wskaźnik kolejności faz - 3 szt., Licznik energii czynnej 1 fazowy - 6 szt., Licznik energii 3 fazowy - 6 szt., Watomierz analogowy - 3 szt., Miernik rezystancji izolacji - 3 szt., Wyłącznik nadprądowy - 3 szt., Przekaźnik czasowy - 3 szt., Stycznik - 3 szt., Styki pomocnicze do styczników - 3 szt., Łącznik przyciskowy - 3 szt., Wyłącznik silnikowy - 3 szt., Lampki sygnalizacyjne - 6 szt., Próbnik neonowy - 3 szt., Autotransformator jednofazowy - 3 szt., Autotransformator trójfazowy - 1 szt., Watomierz analogowy - 3 szt., Woltomierz ac - 3 szt., Multimer cyfrowy - 6 szt., Miernik rezystancji izolacji - 3 szt., Oscyloskop cyfrowy - 1 szt., Miernik: rezystancji uziemień, impedancji pętli zwarciowej, rezystancji izolacji - 1 szt., Miernik zabezpieczeń różnicowo - prądowych - 3 szt., Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznych – zamiennie - 1 szt., Styczniki - 3 szt., Przekaźniki - 3 szt., Wyłączniki przepięciowe - 3 szt., Zabezpieczenie nadmiarowo – prądowe - 3 szt., Rozdzielnica - 3 szt., Betoniarka wolnospadowa - 1 szt., Wiertarka - 1 szt., Mieszarka mieszadło elektryczne - 3 szt., Podest roboczy - 1 szt., Wiertarka wolnoobrotowa - 3 szt., Prościarka mechaniczna o napędzie ręcznym - 1 szt., Nożyce ręczne - 6 szt., Stół zbrojarski - 6 szt., Giętarka ręczna - 6 szt., Suwmiarka - 6 szt., Wibrator wgłębny do betonu - 1 szt., Wibrator powierzchniowy do betonu - 2 szt., Zestaw kluczy zbrojarskich - 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 38341300-0, 43800000-1, 43830000-0, 44512940-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 46474,62
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Meble i pozostałe wyposażenie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Biurko jednoszafkowe - 6 szt., Krzesło szkolne obrotowe – 6 szt., Stolik uczniowski – 36 szt., Krzesło uczniowskie – 56 szt., Szafa aktowa – 4 szt., Szafa do przechowywania laptopów – 2 szt., Szafka ubraniowa dwuosobowa - 22 szt., Ławka wolnostojąca – 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27620,33
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: