Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731647550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@sieradz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86fba5ea-166d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223886/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na czterech salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86fba5ea-166d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Porozumiewanie się zamawiającego z
wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę
procesu udzielania zamówień za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej „Systemem” dostępny pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl.Pozostałe informacje zostały określone w SWZ i załączniku nr 8 do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OF. 261.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych (wyposażenie) na jednej sali rozpraw ( sala nr IV) w Sądzie Okręgowym w Sieradzu, Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 6.1. - 6.3. oraz 7 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
30213000-5 - Komputery osobiste
48820000-2 - Serwery
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą dla każdej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, wg wzoru:
LP = A + B + C gdzie
KRYTERIUM RANGA (%)
A Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium – cena oferty 60
B Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium – termin świadczenia opieki serwisowej 20
C Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium – gwarancja na dostarczony sprzęt 20
LP Maksymalna liczba wszystkich punktów uzyskanych przez badaną ofertę 100
2. Kryterium – cena oferty:
cena oferowana minimalna brutto
A = ------------------------------------------------ x 100 x 60% = ….. pkt.
cena badanej oferty brutto
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60%. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
3. Kryterium termin świadczenia opieki serwisowej – przy ocenie ofert w kryterium termin świadczenia opieki serwisowej Zamawiający będzie oceniał zaoferowany okres świadczenia opieki serwisowej liczony pierwszego dnia pełnego miesiąca po podpisaniu przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego w następujący sposób:
48 miesięcy – Zamawiający przyzna 0 pkt,
60 miesięcy – Zamawiający przyzna 10 pkt,
72 miesiące – Zamawiający przyzna 20 pkt,
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium : termin świadczenia opieki serwisowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym proponowanego terminu świadczenia opieki serwisowej Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje okres 48 miesięcy i przyzna 0 pkt w kryterium „Termin świadczenia opieki serwisowej”.
W przypadku, gdy zaoferowany przez wykonawcę w jego ofercie termin świadczenia opieki serwisowej będzie dłuższy niż 72 miesiące, zamawiający uzna , że Wykonawca proponuje termin świadczenia opieki serwisowej 72 miesiące i przyzna 20 pkt w przedmiotowym kryterium.
4. Kryterium gwarancja na dostarczony sprzęt – przy ocenie ofert w kryterium gwarancja na dostarczony sprzęt Zamawiający będzie oceniał zaoferowany okres gwarancji na dostarczony sprzęt liczony dnia podpisania przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego w następujący sposób:
48 miesiące – Zamawiający przyzna 0 pkt,
60 miesięcy – Zamawiający przyzna 10 pkt,
72 miesiące – Zamawiający przyzna 20 pkt,
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium : gwarancja na dostarczony sprzęt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym proponowanego terminu gwarancji na dostarczony sprzęt Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje okres 48 miesięcy i przyzna 0 pkt w kryterium „Gwarancja na dostarczony sprzęt”.
W przypadku gdy zaoferowany przez wykonawcę w jego ofercie termin gwarancji na dostarczony sprzęt będzie dłuższy niż 72 miesiące, zamawiający uzna , że Wykonawca proponuje termin świadczenia opieki serwisowej 72 miesiące i przyzna 20 pkt w przedmiotowym kryterium
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin świadczenia opieki serwisowej
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na dostarczony sprzęt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na trzech salach rozpraw (sala nr III, V, VII) (modernizacja) w Sądzie Rejonowym w Łasku, ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu. Wykonawca zobowiązuje się do demontażu elementów dotychczasowego systemu na salach rozpraw wskazanych w zdaniu poprzednim. Zamawiający wymaga wymiany okablowania wszędzie tam, gdzie jest to konieczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 6.1. - 6.3. oraz 7 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 268292,69 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
30213000-5 - Komputery osobiste
48820000-2 - Serwery
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą dla każdej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, wg wzoru:
LP = A + B + C gdzie
KRYTERIUM RANGA (%)
A Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium – cena oferty 60
B Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium – termin świadczenia opieki serwisowej 20
C Maksymalna liczba punktów uzyskanych
w kryterium – gwarancja na dostarczony sprzęt 20
LP Maksymalna liczba wszystkich punktów uzyskanych przez badaną ofertę 100
2. Kryterium – cena oferty:
cena oferowana minimalna brutto
A = ------------------------------------------------ x 100 x 60% = ….. pkt.
cena badanej oferty brutto
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60%. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
3. Kryterium termin świadczenia opieki serwisowej – przy ocenie ofert w kryterium termin świadczenia opieki serwisowej Zamawiający będzie oceniał zaoferowany okres świadczenia opieki serwisowej liczony pierwszego dnia pełnego miesiąca po podpisaniu przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego w następujący sposób:
48 miesięcy – Zamawiający przyzna 0 pkt,
60 miesięcy – Zamawiający przyzna 10 pkt,
72 miesiące – Zamawiający przyzna 20 pkt,
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium : termin świadczenia opieki serwisowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym proponowanego terminu świadczenia opieki serwisowej Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje okres 48 miesięcy i przyzna 0 pkt w kryterium „Termin świadczenia opieki serwisowej”.
W przypadku, gdy zaoferowany przez wykonawcę w jego ofercie termin świadczenia opieki serwisowej będzie dłuższy niż 72 miesiące, zamawiający uzna , że Wykonawca proponuje termin świadczenia opieki serwisowej 72 miesiące i przyzna 20 pkt w przedmiotowym kryterium.
4. Kryterium gwarancja na dostarczony sprzęt – przy ocenie ofert w kryterium gwarancja na dostarczony sprzęt Zamawiający będzie oceniał zaoferowany okres gwarancji na dostarczony sprzęt liczony dnia podpisania przez Strony Protokołu Odbioru Końcowego w następujący sposób:
48 miesiące – Zamawiający przyzna 0 pkt,
60 miesięcy – Zamawiający przyzna 10 pkt,
72 miesiące – Zamawiający przyzna 20 pkt,
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium : gwarancja na dostarczony sprzęt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym proponowanego terminu gwarancji na dostarczony sprzęt Zamawiający uzna, że Wykonawca proponuje okres 48 miesięcy i przyzna 0 pkt w kryterium „Gwarancja na dostarczony sprzęt”.
W przypadku gdy zaoferowany przez wykonawcę w jego ofercie termin gwarancji na dostarczony sprzęt będzie dłuższy niż 72 miesiące, zamawiający uzna , że Wykonawca proponuje termin świadczenia opieki serwisowej 72 miesiące i przyzna 20 pkt w przedmiotowym kryterium
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin świadczenia opieki serwisowej
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na dostarczony sprzęt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
a) 100 000,00 zł dla części nr 1
b) 300 000,00 zł dla części nr 2
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca musi dysponować ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż suma kwot wskazanych dla tych części zamówienia, na które składa ofertę.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje przez okres min. 3 miesięcy:
a. dla części nr 1 : co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż
100 000 zł brutto każda w zakresie dostawy i wdrożenia systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na minimum 1 sali rozpraw. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wartość już wykonanych dostaw nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto każda.
b. dla części nr 2: co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż
100 000 zł brutto każda w zakresie dostawy i wdrożenia systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na minimum 1 sali rozpraw. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wartość już wykonanych dostaw nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto każda.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, zamawiający dopuszcza wskazanie przez wykonawcę tych samych wykonanych dostaw dla różnych części zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
UWAGA! Jedna dostawa to jedna umowa, w ramach której wykonano lub nadal są wykonywane dostawy odpowiadające postawionemu warunkowi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą",
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw (o których mowa w rozdz. VIII pkt 2 ppkt 4), wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie – zgodnie z ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ;
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ;
5) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje urządzenia i inne elementy równoważne jest zobowiązany złożyć opis rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdziale IV pkt. 17 i 18 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarto w Rozdziale VIII pkt 3 SWZ.
6. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak