Zadanie 1. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV w MNW. Zadanie 2. Wykonanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie 1. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV w MNW. Zadanie 2. Wykonanie sytemu SSWiN w wybranych obszarach MNW. Zadanie 3. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w MNW.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-09-12
  • ZamawiającyMuzeum Narodowe w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00475364
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zadanie 1. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV w MNW.
Zadanie 2. Wykonanie sytemu SSWiN w wybranych obszarach MNW.
Zadanie 3. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w MNW.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcieslak@mnw.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 1. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV w MNW.
Zadanie 2. Wykonanie sytemu SSWiN w wybranych obszarach MNW.
Zadanie 3. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w MNW.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66dbed62-be5c-42eb-b5c6-c14029746c8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237263/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Dostosowanie Gmachu Głównego MNW do wymagań przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz modernizacja i rozbudowa systemów alarmowych SSWiN oraz zabezpieczeń technicznych CCTV i SSP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66dbed62-be5c-42eb-b5c6-c14029746c8d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Dokumentacja projektowa dotycząca Zadania 1 i 2 i nie może zostać udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania z powodu poufnego charakteru informacji w niej zawartych w myśl art. 280 ust. 3 ustawy. Wynika to z konieczności ochrony projektów systemów zabezpieczeń, zgodnie z § 11 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 19 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. z 2014 r., poz. 1240), w myśl którego projekty systemów przechowuje się w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieupoważnionym. W związku z tym dokumentacja taka jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiający przy al. Jerozolimskich 3, 00-495 Warszawa, pokój GSD 80, po uprzednim zakomunikowaniu chęci wglądu wykonawcy do takiej dokumentacji na adres e-mail: rnieborek@mnw.art.pl, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostęp do dokumentacji będzie możliwy po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności według wzoru, który stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Osoba występująca w imieniu Wykonawcy powinna przedstawić stosowne pełnomocnictwo do przeglądania dokumentacji i podpisania umowy o zachowaniu poufności (chyba, że umowa zostanie podpisana i przesłana Zamawiającemu przed wglądem do tej dokumentacji). Ponadto osoba powinna okazać dowód tożsamości, a także podpisać pisemne potwierdzenie otrzymania i zapoznania się z dokumentacją.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 24P/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV w Gmachu Głównym MNW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Wykonanie sytemu SSWiN w wybranych obszarach Gmachu Głównego MNW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w wybranych obszarach Gmachu Głównego MNW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).

2. zdolność techniczna lub zawodowa:
a) posiadaniem odpowiedniego doświadczenia, tj.

Zadanie 1
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną podobną do przedmiotu niniejszego zamówienia, polegającą na wykonaniu elektronicznego zabezpieczenia obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), o wartości zrealizowanej roboty minimum 400.000,00 zł brutto.

Zadanie 2
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
1 (jedną) robotę budowlaną podobną do przedmiotu niniejszego zamówienia polegającą na wykonaniu elektronicznego zabezpieczenia obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), o wartości zrealizowanej roboty minimum 100.000,00 zł brutto.

Zadanie 3
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
1 (jedną) robotę budowlaną podobną do przedmiotu niniejszego zamówienia polegającą na wykonaniu elektronicznego zabezpieczenia obiektu wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), o wartości zrealizowanej roboty minimum 300.000,00 zł brutto.

b) dysponowaniem odpowiednimi osobami, tj.

Zadanie 1
- co najmniej 5 osobami w tym:
• minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi zaświadczenie Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra kultury
• minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV
• 1 (jednym) pracownikiem który posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń w zakresie instalacji systemów CCTV Bosch
• 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń.
Ponadto wszystkie osoby, które realizować będą przedmiot zamówienia muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

Zadanie 2
Co najmniej 5 osobami, w tym:
• minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi zaświadczenie Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra kultury
• minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV
• 1 (jednym) pracownikiem który posiada zaświadczenie o odbyciu szkoleń w zakresie projektowania i instalacji systemów: Galaxy
• 1 (jednym) pracownikiem posiadającym certyfikat szkolenia z systemu Axxon Intellect
Ponadto wszystkie osoby, które realizować będą usługę w imieniu wykonawcy muszą posiadać zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

Zadanie 3
Co najmniej 5 osobami w tym:
• minimum 2 (dwiema) osobami, które ukończyły kurs projektowania SSP;
• minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi zaświadczenie Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów o ukończeniu kursu dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne dobra kultury;
• minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu Polon 6000;
• minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu ZETTLER ZX
• minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu FPM+;
• minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu GEMOS;
• minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia z systemu AXXON INTELLECT
• minimum 1 (jedną) osobą posiadającą certyfikat szkolenia D+H centrale oddymiania oraz systemy zasysające;
• minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV

Dot. wszystkich części: Zamawiający przewiduje możliwość łączenia ww. funkcji przez jedną osobę, w przypadku gdy posiada wymagane uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach, z tym zastrzeżeniem, iż zespół Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia, składający się z osób, o których mowa powyżej, nie może być mniejszy niż 5.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IX SWZ – sporządzone zgodnie ze wzorem określonym
w załącznikach nr 2 i 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z nowymi wymaganiami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).

• wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w § 10 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę aparatu SONY Alpha A7 III Body i obiektywu - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę aparatu SONY Alpha A7 III Body + Obiektywu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI