Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część nr 1 – Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego do potrzeb kształcenia uczniów klas podstawowych, który zostanie zainstalowany m.in. w pracowni matematyczno – przyrodniczej oraz informatycznej LP. Rodzaj wyposażenia Typ wyposażenia Główne parametry Ilość Rozmieszczenie zakupywanego sprzętu 1.1 tablica multimedialna z nagłośnieniem sprzęt multimedialny Tablica interaktywna wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem. Przekątna powierzchni roboczej min. 85",wym 1067 mm x 1879 mm, powierzchnia do projekcji i rysowania, rozdzielczość min.42 000 x 74 000 pikseli, Komunikacja z komputerem RS-232, USB, Bluetooth, Prędkość odczytu do 150 współrzędnych na sekundę, powierzchnia suchościeralna, magnetyczna, technologia optyczna podczerwieni, sposób obsługi za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika, komunikacja z komputerem: USB lub bezprzewodowa (odbiornik nie jest wymagany), zasilanie: USB, możliwość montażu na podstawie jezdnej lub ścianie, obsługiwane systemy operacyjne: Windows lub inne. Oprogramowanie: Dołączone do tablicy oprogramowanie powinno wspierać rozwój: spostrzegawczości, percepcji wzrokowo-słuchowej, grafomotoryki, wyobraźni oraz rozwój społeczny, postrzeganie otaczającego świata, zjawisk. Realność obrazów/zdjęć prezentowanych na tablicy powinna pozwalać na poznawanie nowych przedmiotów – umiejscowienie ich w odpowiednich miejscach zgodnie z przeznaczeniem, procesów przyczynowo-skutkowych, kształtów, wielkości/rozmiarów, kolorów, dostrzeganie różnic, cech wspólnych, przydatności, zawierające bazę multimedialną obiektów: zdjęcia, filmy. Współpraca z narzędziami pakietu biurowego. Cechy ogólne - Oprogramowanie dostarczane przez producenta tablicy interaktywnej; - Oprogramowanie w polskiej wersji językowej; - Licencja dla szkoły – możliwość zainstalowania oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów będących w posiadaniu szkoły. Wbudowany głośnik. W cenę zestawu wliczony jest kabel zasilający - 10 m, kabel HDMI - 10m oraz usługa montażu wraz z kanałami przyściennymi . Tablica musi posiadać Certyfikaty CE Rohs, fcc. 5 Wszystkie 4 sale lekcyjne w nowym budynku (w tym dwie jako pracownie: matematyczno-przyrodnicza i komputerowa) + Sala lekcyjna na I piętrze obecnego budynku, w części tylnej 1.2 projektor multimedialny do tablicy z uchwytem sprzęt multimedialny Projektor z krótką ogniskową, parametry min.: Full HD 1080p, Obraz 100" z odległości już 1 m, Obsługa 3D, 24 fps, Łączność MHL, 2xHDMI, Wi-FI, USB, Jasność ANSI [lumen] 2600. Wbudowany głośnik, zestaw montażowy: uchwyt, kabel HDMi Wyposażenie - instrukcja obsługi, kabel zasilający, karta gwarancyjna, pilot. 5 Wszystkie 4 sale lekcyjne w nowym budynku (w tym dwie jako pracownie: matematyczno-przyrodnicza i komputerowa) + Sala lekcyjna na I piętrze obecnego budynku, w części tylnej 1.3 radiomagnetofon CD MP3 sprzęt multimedialny Stereofoniczny radiomagnetofon z możliwością odtwarzania CD, MP3, wejście USB i Audio, tuner FM, przenośny Minimalne Parametry Techniczne: Moc [W] – min. 3 System fonii - Stereo Ilość głośników – min. 2 Wyświetlacz - LCD CD Rodzaje odtwarzanych płyt - CD-Audio, CD-R, CD-RW, MP3-CD Sposób podawania płyty - Od góry Łączność Bluetooth Magnetofon Liczba kieszeni - 1 Radio Rodzaj radia - Cyfrowe z syntezą PLL Zakresy - FM Funkcje Port USB - TAK Wejście AUX - Tak Wyjście słuchawkowe - TAK Zasilanie Zasilanie - Baterie/sieć 6 Wszystkie 4 sale lekcyjne w nowym budynku + obie sale lekcyjne na I piętrze obecnego budynku 1.4 urządzenie wielofunkcyjne, skaner i drukarka laserowa kolorowa sprzęt multimedialny Parametry min.: drukarka i skaner w duplexie, druk w kolorze min. 600x600 dpi, możliwość drukowania z urządzeń przenośnych, Port USB min. 2.0 Hi-Speed, Wbudowany port sieci Fast Ethernet 10/100/1000 Base-TX, min. Druk miesięczny min. 2000 stron., prędkość wydruku min. 15 str./min., Obsługiwane formaty A4, A5, B5, B6, łączność WiFi Pamięć wbudowana - min. 256 MB, ilość stron wydruku z tonera - min. 5400 stron możliwość wydruku dwustronnego 1 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 1.5 urządzenie wielofunkcyjne, skaner i drukarka laserowa czarno-biała sprzęt multimedialny Parametry min.: drukarka i skaner w duplexie, rozdzielczość druk min. 1200 x 600 dpi, kolor czy czarno-biały, możliwość drukowania z urządzeń przenośnych, Port USB 2.0 Hi-Speed, Wbudowany port sieci Fast Ethernet 10/100/1000 Base-TX, min. Druk miesięczny min. 2000 stron., prędkość wydruku min. 20 str./min. Obsługiwane formaty A4, A5, B5, B6, łączność WiFi. jw 3 Sala lekcyjna na parterze nowego budynku 1.6 drukarka 3D do wraz z oprogramowaniem sprzęt multimedialny Rozdzielczość wydruku: 200 x 200 x 190mm, Obszar roboczy wydruku: do 60 μm w osi z do 100 μm w osiach x i y, Precyzja pozycjonowania: do 10 μm, Średnica dyszy drukującej: 0.4 mm, Średnica filamentu (materiału wsadowego):; 1.75 mm, Maksymalna temperatura platformy wydruku: 110 °C, Materiały do druku 3D:; PLA, ABS, TPU, PET, Nylon, Laybrick, Laywood, Ninjaflex, Copperfill i inne materiały kompozytowe, Oprogramowanie dedykowane dla zaoferowanego sprzętu Obsługiwane formaty plików: .stl oraz .obj, prędkość wydruku 100 mm/s, automatyczna kalibracja, wbudowane czujniki filametru 1 Pracownia informatyczna w nowym budynku 1.7 zestaw komputerowy z systemem operacyjnym – (w ramach pracowni informatycznej) sprzęt multimedialny Monitor parametry min.: LCD - 21,5 cala, optymalna rozdzielczość min. 1920 x 1080, czas reakcji min. 5 ms, jasność min. 250 cd/m2, złącza zewnętrzne: D-SUB; DVI, HDMI, głośniki: głośniki min. 2 x 1W, Komputer parametry min.: Procesor: cztero-rdzeniowy, wydajność procesora: nin. wydajność w teście Passmark 4500 według strony https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html, 2-kanałowy kontroler pamięci, taktowanie min. 4.1 GHz, RAM DDR3 4GB, HDD 1TB, Napęd DVD RW, Wbudowane audio 6 Ch HD Audio Realtek ALC662, Złącza USB 4xUSB 2.0 + 4xUSB 3.0, Wyjścia video: D-SUB, DVI, HDMI, Obudowa: mini Tower, Normy i certyfikaty: CE, ROHS, Energy Star 5.0, Mysz optyczna – rozdzielczość min. 1000 dpi, Klawiatura multimedialna — wersja amerykańska/międzynarodowa (QWERTY) — czarna Oprogramowanie – system operacyjny min. Windows 8 lub równoważne( Przez oprogramowanie równoważne należy rozumieć produkt, na którym poprawnie działają programy (aplikacje użytkowe wykonane na zamówienie Zamawiającego lub zakupione jako produkt gotowy przez Zamawiającego), działające w środowisku Microsoft Windows bez wykonania dodatkowych czynności powodujących prawidłową pracę aplikacji i ich wydajność.) z 13-stoma licencjami dożywotnimi wraz z nośnikami system musi być zainstalowany, i posiadać licencje elektroniczne w celu zapewnienia współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacjami funkcjonującymi u Użytkownika. Nie dopuszcza się w tym zakresie licencji pochodzącym z rynku wtórnego.. Serwis sprzętu realizowany przez producenta lub jego partnera serwisowego.Ogólnopolska, telefoniczna infolinia/linia techniczna producenta komputera, (należy podać numer telefonu) dostępna w czasie obowiązywania gwarancji na sprzęt i umożliwiająca po podaniu numeru seryjnego urządzenia:a) weryfikację konfiguracji fabrycznej wraz z wersją fabrycznie dostarczonego oprogramowania (system operacyjny, szczegółowa konfiguracja sprzętowa - CPU, HDD, pamięć)b) czasu obowiązywania i typ udzielonej gwarancjiMożliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera lub modelu komputeraMożliwość weryfikacji czasu obowiązywania i reżimu gwarancji bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera.Bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancjiOprogramowanie antywirusowe: Wymagania ogólne: 1. Pełne wsparcie dla systemu minim. Windows 8 . 2. Wsparcie dla Windows Security Center (Windows XP SP2). 3. Wsparcie dla 32- i 64-bitowej wersji systemu Windows. 4. Wersja programu dla stacji roboczych Windows dostępna zarówno w języku polskim jak i angielskim. 5. Pomoc w programie (help) i dokumentacja do programu w języku polskim. Szczegółowe Wymagania dotyczące ochrony antywirusowej: 1. Wykrywanie i usuwanie niebezpiecznych aplikacji typu adware, spyware, dialer, phishing, narzędzi hakerskich, backdoor, itp. 2. Wbudowaną technologię do ochrony przed rootkitami. 3. Skanowanie w czasie rzeczywistym otwieranych, zapisywanych i wykonywanych plików. 4. Możliwość skanowania całego dysku, wybranych katalogów lub pojedynczych plików "na żądanie" lub według harmonogramu.Skanowanie "na żądanie" pojedynczych plików lub katalogów przy pomocy skrótu w menu kontekstowymMożliwość skanowania dysków sieciowych i dysków przenośnych 5. Skanowanie plików spakowanych i skompresowanych. 6. Możliwość automatycznego wyłączenia komputera po zakończonym skanowaniu. 7. Brak konieczności ponownego uruchomienia (restartu) komputera po instalacji programu 8. Brak wymogu od użytkownika ponownego uruchomienia komputera, po włączenie ochrony antywirusowej. 9. Skanowanie i oczyszczanie w czasie rzeczywistym poczty przychodzącej i wychodzącej obsługiwanej przy pomocy programu MS Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Mozilla Thunderbird od wersji 5.x i Windows Live Mail będących w użytkowaniu przez Zamawiającego. 10. Skanowanie i oczyszczanie poczty przychodzącej POP3 i IMAP "w locie" (w czasie rzeczywistym), zanim zostanie dostarczona do klienta pocztowego zainstalowanego na stacji roboczej (niezależnie od konkretnego klienta pocztowego). 11. Automatyczną integracje skanera POP3 i IMAP z dowolnym klientem pocztowym bez konieczności zmian w konfiguracji. 12. Możliwość definiowania różnych portów dla POP3 i IMAP, na których ma odbywać się skanowanie. 13. Możliwość opcjonalnego dołączenia informacji o przeskanowaniu do każdej odbieranej wiadomości e-mail lub tylko do zainfekowanych wiadomości e-mail. 14. W momencie podłączenia zewnętrznego nośnika aplikacja musi wyświetlić użytkownikowi odpowiedni komunikat i umożliwić natychmiastowe przeskanowanie całej zawartości podłączanego nośnika. 15. Użytkownik ma posiadać możliwość takiej konfiguracji aplikacji aby skanowanie całego nośnika odbywało się automatycznie lub za potwierdzeniem przez użytkownika 16. Program ma być wyposażony w dziennik zdarzeń rejestrujący informacje na temat znalezionych zagrożeń, kontroli urządzeń, skanowania na żądanie i według harmonogramu, dokonanych aktualizacji baz wirusów i samego oprogramowania. 17. Wsparcie techniczne do programu świadczone w języku polskim przez polskiego dystrybutora autoryzowanego przez producenta programu. 24 Pracownia informatyczna w nowym budynku 1.8 zestaw komputerowy z systemem operacyjnym - (w ramach innych pomieszczeń szkolnych) sprzęt multimedialny Jak wyżej 8 Pozostałe sale lekcyjne (poza pracownią informatyczną) w nowym i starym budynku oraz pokój nauczycielski 1.9 pakiet oprogramowania biurowego do zestawów komputerowych oprogramowanie Zakładana, minimalna zawartość pakietu dla każdego stanowiska: edytor tekstu, arkusz obliczeniowy, program do prezentacji multimedialnych. Klient poczty e-mail Obsługa usług sieciowych (cloud) zintegrowana z programami Oprogramowanie do wykonywania notatek Programy w wersji dla systemów 64 bitowych, kompatybilne z systemem operacyjnym zainstalowanym na stacjach roboczych Licencje w wersji do zastosowań komercyjnych Oprogramowanie umieszczone w komputerach, więc miejsce takie samo jak dla komputerów 1.10 program antywirusowy oprogramowanie Zakładany, minimalny pakiet oprogramowania antywirusowego, dostępny dla każdego stanowiska komputerowego: program antywirusowy z aktualną bazą wirusów i wbudowanym firewallem Oprogramowanie antywirusowe: Wymagania ogólne: 1. Pełne wsparcie dla systemu minim. Windows 8 . 2. Wsparcie dla Windows Security Center (Windows XP SP2). 3. Wsparcie dla 32- i 64-bitowej wersji systemu Windows. 4. Wersja programu dla stacji roboczych Windows dostępna zarówno w języku polskim jak i angielskim. 5. Pomoc w programie (help) i dokumentacja do programu w języku polskim. Szczegółowe Wymagania dotyczące ochrony antywirusowej: 1. Wykrywanie i usuwanie niebezpiecznych aplikacji typu adware, spyware, dialer, phishing, narzędzi hakerskich, backdoor, itp. 2. Wbudowaną technologię do ochrony przed rootkitami. 3. Skanowanie w czasie rzeczywistym otwieranych, zapisywanych i wykonywanych plików. 4. Możliwość skanowania całego dysku, wybranych katalogów lub pojedynczych plików "na żądanie" lub według harmonogramu.Skanowanie "na żądanie" pojedynczych plików lub katalogów przy pomocy skrótu w menu kontekstowymMożliwość skanowania dysków sieciowych i dysków przenośnych 5. Skanowanie plików spakowanych i skompresowanych. 6. Możliwość automatycznego wyłączenia komputera po zakończonym skanowaniu. 7. Brak konieczności ponownego uruchomienia (restartu) komputera po instalacji programu 8. Brak wymogu od użytkownika ponownego uruchomienia komputera, po włączenie ochrony antywirusowej. 9. Skanowanie i oczyszczanie w czasie rzeczywistym poczty przychodzącej i wychodzącej obsługiwanej przy pomocy programu MS Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Mozilla Thunderbird od wersji 5.x i Windows Live Mail będących w użytkowaniu przez Zamawiającego. 10. Skanowanie i oczyszczanie poczty przychodzącej POP3 i IMAP "w locie" (w czasie rzeczywistym), zanim zostanie dostarczona do klienta pocztowego zainstalowanego na stacji roboczej (niezależnie od konkretnego klienta pocztowego). 11. Automatyczną integracje skanera POP3 i IMAP z dowolnym klientem pocztowym bez konieczności zmian w konfiguracji. 12. Możliwość definiowania różnych portów dla POP3 i IMAP, na których ma odbywać się skanowanie. 13. Możliwość opcjonalnego dołączenia informacji o przeskanowaniu do każdej odbieranej wiadomości e-mail lub tylko do zainfekowanych wiadomości e-mail. 14. W momencie podłączenia zewnętrznego nośnika aplikacja musi wyświetlić użytkownikowi odpowiedni komunikat i umożliwić natychmiastowe przeskanowanie całej zawartości podłączanego nośnika. 15. Użytkownik ma posiadać możliwość takiej konfiguracji aplikacji aby skanowanie całego nośnika odbywało się automatycznie lub za potwierdzeniem przez użytkownika 16. Program ma być wyposażony w dziennik zdarzeń rejestrujący informacje na temat znalezionych zagrożeń, kontroli urządzeń, skanowania na żądanie i według harmonogramu, dokonanych aktualizacji baz wirusów i samego oprogramowania. 17. Wsparcie techniczne do programu świadczone w języku polskim przez polskiego dystrybutora autoryzowanego przez producenta programu. 32 Oprogramowanie umieszczone w komputerach, więc miejsce takie samo jak dla komputerów 1.11 edukacyjny program komputerowy do wspomagania pracy z uczniami o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną oprogramowanie Oprogramowanie z licencją do użytkowania na 32 stanowiskach. Program komputerowy program terapeutyczny do pracy z dziećmi wykazującymi specyficzne trudności w czytaniu, pisaniu i rozwiązywaniu zadań matematycznych. Produkt powinien spełniać wymagania Europejskiej Dyrektywy dla Wyrobów Medycznych. Program powinien wykorzystywać metodę 18 struktur wyrazowych. Program powinien zawierać co najmniej 300 ćwiczeń i minimum 100 kart pracy do wydruku: wykonywanie ćwiczeń powinno uczyć wyróżniać samogłoski, spółgłoski i sylaby oraz uczyć rozumienia i zapamiętywania tekstu. Program musi posiadać co najmniej następujące aplikacje: 1)Aplikację dla terapeuty służącą do planowania, prowadzenia, rejestrowania i analizowania diagnozy oraz terapii. Aplikacja musi umożliwiać wstępną diagnozę pedagogiczną z orientacyjną oceną gotowości szkolnej, ryzyka dysleksji i ryzyka dyskalkulii. Aplikacja powinna wspomagać pracę nauczyciela i terapeuty, m.in. poprzez: pobieranie danych o uczniu z e-dziennika, zawieranie zestaw przydatnych dokumentów do druku (rozpoznania, skierowania, plany zajęć terapeutycznych itp.), umożliwianie drukowania materiałów pomocniczych (np. ćwiczeń grafomotorycznych), archiwizowanie dokumentów w jednym bezpiecznym miejscu. 2)Aplikację diagnostyczną obejmującą cztery kategorie poznawcze, kluczowe dla rozwoju umiejętności czytania i pisania: *Funkcje językowe: automatyzacja języka, rozumienie tekstu, rymy, sylaby,*Funkcje wzrokowe: spostrzeganie sekwencji liter, spostrzeganie liter, spostrzeganie różnic w obrazach, *Pamięć: pamięć wzrokowa, zapamiętywanie figur geometrycznych, zapamiętywanie słów. rozpoznawanie rytmów, *Myślenie: spostrzeganie stosunków przestrzennych, hamowanie wykonawcze, kategoryzowanie, myślenie logiczne. 3)Aplikację terapeutyczną obejmującą ćwiczenia terapeutyczne co najmniej: *uzupełnianie wyrazów poprzez dopisywanie liter i sylab, *dzielenie wyrazów na sylaby, *oddzielanie słów od siebie, *układanie zdań, *ćwiczenia z pamięci i ze słuchu, *przeznaczone do wydruku karty ćwiczeń grafomotorycznych. Nośnik CD. Wersja jednostanowiskowa. 1 Oprogramowanie umieszczone w komputerach, więc miejsce takie samo jak dla komputerów 1.12 zestaw nagłośnieniowy mobilny sprzęt multimedialny Mobilny zestaw: system walizkowy, umożliwiający wygodne przenoszenie i transport (kółka i wyciągany uchwyt walizkowy); wbudowany odtwarzacz DVD oraz cyfrowe wyjście VGA dla monitora, projektora czy telewizora; porty USB i SD umożliwiające odtwarzanie MP3 z pamięci przenośnych; wbudowana bazę VHF dla dwóch mikrofonów bezprzewodowych wraz z mikrofonami; wbudowany wzmacniacz ok. 250W, wbudowany akumulator 1 Pracownia informatyczna w nowym budynku 1.13 kamera cyfrowa sprzęt multimedialny Parametry min.: System zapisu min. SD/SDHC lub SDXC, Rozdzielczość min. 1920x1080, Zoom optyczny min.20x, Zoom cyfrowy min.1500x, Ekran dotykowy LCD, Liczba klatek min. 50/s, Stabilizacja obrazu, Funkcja foto, Wi-Fi w zestawie akumulator, kable, ładowarka, pokrowiec. 1 Pracownia informatyczna w nowym budynku WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania, zainstalowania programów, uruchomienia zaoferowanego sprzętu multimedialnego, oraz przeszkolenia pracowników Szkoły Podstawowej przy ul. Głównej 40 w Psarach w porozumieniu z Zamawiającym/Użytkownikiem 2. Okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego (w tym tablica interaktywna min. 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 32310000-9, 30236000-2, 30232100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa wraz z montażem mebli w zabudowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część nr 2 – Dostawa wraz z montażem mebli w zabudowie LP. Rodzaj wyposażenia Typ wyposażenia Główne parametry Ilość Rozmieszczenie zakupywanego sprzętu 2.1 szafa na dokumenty w zabudowie sprzęt meblowy szafa zamykana z półkami z dwoma otwieranymi drzwiami zawiasowymi, wykonana z blachy – preferowane wym. ok. szerokość: 80 cm głębokość: 40 cm wysokość: 200 cm. muszą być zamykane - 2 klucze + klucz uniwersalny, malowane proszkowo, z wentylacją, 1 Sekretariat w nowym budynku WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Przez dostawę Zamawiający rozumie: dostawę szafy na dokumenty do pomieszczenia wskazanych przez Zamawiającego wraz z jej montażem i ustawieniem. Koszt spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je przez wkalkulowanie w cenę oferty. Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem, rozładunkiem i ustawieniem zamówionych mebli ponosi Wykonawca. Szafa po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego musi być wolna od wad. W przeciwnym wypadku Zamawiający nie dokona odbioru przedmiotu dostawy. Naprawa lub wymiana szafy będzie następowała w ciągu maks. 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego żądania odpowiednio naprawy lub wymiany szafy. Zamawiający wymaga aby zabudowa posiadała: • Atest Higieniczności zgodnie z Zarządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 12 marca 1996 roku. Atest powinien być wydany przez jednostkę certyfikującą. Nie dopuszcza się oświadczenia producenta mebli • Klasyfikację Ogniową Bs2 d0 • Deklarację właściwości Użytkowych 305/211 • Certyfikat Zgodności CE 1034-CPR-2000/1B/2016 2. Okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego 3. Dokładne wymiary po dokonaniu pomiaru z natury. 4. kolorystyka mebli, do uzgodnienia wg potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1, 39134000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa wraz z montażem mebli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część 3 - Dostawa wraz z montażem mebli Część nr 3 – dostawa wraz z montażem i rozmieszczaniem mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego LP. Rodzaj wyposażenia Typ wyposażenia Główne parametry Ilość Rozmieszczenie zakupywanego sprzętu 3.1 szafa na dokumenty/ sprzęt sprzęt meblowy szafa zamykana z półkami z dwoma otwieranymi drzwiami zawiasowymi, wykonana z płyt melaminowych/wiórowych oklejona obrzeżem PCV – preferowane wym. min: szerokość: 80 cm głębokość: 40 cm wysokość: 180 cm. 12 Obie pracownie w nowym budynku + pozostałe sale w nowym budynku 3.2 szafa ubraniowa sprzęt meblowy szafa zamykana z wieszakami i drążkami do zawieszania ubrań oraz 2 lub 4 półkami z dwoma otwieranymi drzwiami zawiasowymi, wykonana z płyt melaminowych/wiórowych oklejona obrzeżem PCV – preferowane wym. min.: szerokość: 80 cm głębokość: 40 cm wysokość: 180 cm. 3 Pokój nauczycielski wraz z pomieszczeniem socjalnym - nowy budynek 3.3 krzesło tapicerowane sprzęt meblowy Siedzisko i oparcie - miękka tapicerka siedziska, możliwość składania krzeseł w stos. Rama - metalowa, chromowana lub malowana proszkowo. Wymiary minimalne: • wym. 50 x 46 x 85,5 cm • wym. siedziska 39,5 x 42,5 cm • siedzisko i oparcie tapicerowane • wys. siedziska 46,5 cm 30 Pokój nauczycielski wraz z pomieszczeniem socjalnym - nowy budynek 3.4 krzesło obrotowe sprzęt meblowy Krzesło obrotowe na kółkach: Ruchome siedzisko i oparcie z podłokietnikami o regulowanej wysokości . Swobodne bujanie się. Blokada oparcia w wybranej pozycji. Płynnie regulowana wysokość siedziska. Amortyzacja siedziska. Posiadające mechanizm ruchowy umożliwiający regulację odległości oparcia od siedziska oraz regulację kąta nachylenia oparcia względem siedziska. Wykonane z tkaniny mikro posiadającej atest na niepalność (zgodnie z normą PN-EN 1021-1 oraz PN-EN 1021-2). Materiał 100 % poliester. Wymiary min.:• śr. 64,5 cm • wys. siedziska 45-58 cm 30 Pracownia informatyczna w nowym budynku (24 szt.) + pozostałe sale lekcyjne i pokój nauczycielski w nowym budynku 3.5 biurko nauczyciela sprzęt meblowy Biurko wykonane z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 18 mm oklejonej obrzeżem PCV grubości 2 mm i szerokości odpowiadającej grubości zastosowanej płyty. Biurko z kontenerem z drzwiami zawieszonymi na zawiasach taśmowych. Blat z zaokrąglonymi narożami. Kontener zamykany na zamek. Biurko z tylną płytą osłonową. Biurka muszą posiadać wysuwaną półkę na klawiaturę i mysz, otwory na kable. Wymiary min.: • wym. wewn. szafki: 45 x 59 x 46,5 cm • wym. wewn. szuflady: 40,5 x 51,5 x 12,5 cm • szer. przestrzeni na krzesło: 67 cm • wym.: 125,5 x 70 x 76 cm 6 Wszystkie sale lekcyjne w nowym budynku wraz z zapleczem + pokój nauczycielski wraz z zapleczem 3.6 półka ścienna sprzęt meblowy Półka ścienna, wolnowisząca, okleina PCV, wymiary min. 120 x 25 cm, obciążenie min.: 10 kg 20 Wszystkie sale lekcyjne w nowym i starym budynku 3.7 stoliki szkolne sprzęt meblowy Dwuosobowe, stałe, stoliki szkolne kompatybilne z krzesłami szkolnymi, wykonane na metalowym stelażu z blatem z płyty laminowanej o wymiarach min.: 1300 mm x 500 mm. Rozmiar stolików zróżnicowany, dostosowany do liczby dzieci w danymi wieku (rozmiary od 1 do 6 - skala wielkości dostosowana do wzrostu dzieci). Końce nóg zabezpieczone stopkami. 92 Pracownia informatyczna w nowym budynku 3.8 stoliki pod komputer sprzęt meblowy Jednoosobowy stolik komputerowy z wysuwanym blatem na klawiaturę i mysz. Stoliki komputerowe na metalowej konstrukcji, blaty wykonane z płyty laminowanej o gr. min. 18 mm wykończone obrzeżem o gr. min. 2 mm. Wymiary mini.: • 70 x 45 x 76 cm 28 Wszystkie sale lekcyjne w nowym i starym budynku 3.9 krzesła szkolne sprzęt meblowy Krzesła szkolne kompatybilne ze stolikami szkolnymi (dostosowanie rozmiaru, typu i koloru), na stelażu giętkim, metalowym. Końce nóg zabezpieczone stopkami. Muszą posiadać możliwość regulacji wysokości dostępne w rozmiarach 1-6. Krzesła z siedziskiem i oparciem wykonanym ze sklejki bukowej w kolorze naturalnym, o gr. min. 6 mm w rozmiarze 1-2 i 2-3 oraz min. 8 mm w rozmiarach 3-4 i 5-6. Stelaż wykonany z rury płasko owalnej o wym. min. 38 x 20 mm i 30 x 15 mm. 90 Wszystkie sale lekcyjne w nowym i starym budynku 3.10 tablica korkowa duża sprzęt meblowy Tablica korkowa o wymiarach min. 90 x 120 cm, w ramie 14 Wszystkie sale lekcyjne w nowym budynku wraz z zapleczem + pokój nauczycielski wraz z zapleczem 3.11 szafka metalowa dla uczniów sprzęt meblowy Szafka metalowa w modułach z dowolną konfiguracją modułu zawierającego od 1 do 20 szafek/skrytek. Każda szafka/skrytka wyposażona w drążek i haczyk/ki oraz zamek. Parametry minimalne: - szafka skrytkowa 8-drzwiowa - 2 skrytki w kolumnie, 4 kolumny - malowana proszkowo wg palety RAL - wymiary całkowite: 150x120x49cm (WxSxG) - wentylacja nowoczesna (perforacja) - ryglowanie 1-punktowe - zamek w systemie klucza master - do każdego zamka 2 kluczyki - w każdej skrytce drążek, 1x haczyk plastikowy na drążku, 1x haczyk metalowy na ściance - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą oraz do ściany Szafki muszą być dostarczane w całości, bez potrzeby montażu. Szafki muszą posiadać aktualny certyfikat zgodności z polskimi normami wydany przez Zakład Certyfikacji COBRABID-BBC. Szafki metalowe malowane farbami proszkowymi poliestrowo-epoksydowymi, muszą posiadać atest higieniczny wydany przez PZH. 70 Korytarz nowego budynku 3.12 wieszaki ścienne sprzęt meblowy Metalowy wieszak do przykręcenia do ściany (elementy montażowe w zestawie). Musi Posiadać min. 10 podwójnych haczyków z plastikowymi zatyczkami na końcu. Haczyki skierowanie w kierunku ściany. Wymiary min.: • wym. 100 x 18 x 6 cm. 6 Pokój nauczycielski wraz z zapleczem oraz świetlica - nowy budynek 3.13 stolik do świetlicy sprzęt meblowy Kwadratowe, 4 osobowe stoliki świetlicowe wykonane na metalowym stelażu z blatem z płyty laminowanej. Końce nóg zabezpieczone stopkami. 6 Świetlica w nowym budynku 3.14 krzesła do świetlicy sprzęt meblowy Krzesła szkolne, na metalowym, giętkim stelażu z plastikowymi stopkami ochronnymi na nogach. Rozmiary od 1 do 6 6 Świetlica w nowym budynku 3.15 stół konferencyjny (pok. naucz.) sprzęt meblowy Stół konferencyjny o szerokości min. 120 cm i długości min. 80 cm. 6 Pokój nauczycielski w nowym budynku WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Przez dostawę Zamawiający rozumie: dostawę szafy na dokumenty do pomieszczenia wskazanych przez Zamawiającego wraz z jej montażem i ustawieniem. Koszt spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je przez wkalkulowanie w cenę oferty. Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z transportem, rozładunkiem i ustawieniem zamówionych mebli ponosi Wykonawca. meble po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego muszą być wolna od wad. W przeciwnym wypadku Zamawiający nie dokona odbioru przedmiotu dostawy. Naprawa lub wymiana mebli będzie następowała w ciągu maks. 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego żądania odpowiednio naprawy lub wymiany mebli. Meble muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, wynikają z zapisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach oraz spełniać wszystkie Polskie Normy. 2. Okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego 3. kolorystyka mebli, do uzgodnienia wg potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa wraz z montażem pomocy dydaktycznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część nr 4 – dostawa pomocy dydaktycznych LP. Rodzaj wyposażenia Typ wyposażenia Główne parametry Ilość Rozmieszczenie zakupywanego sprzętu 5.1 bryły szkieletowe - zestaw do budowy pomoce dydaktyczne Zestaw zawiera patyczki i kulki do budowy szkieletów różnorodnych brył - do nauki geometrii. Zestaw składa się z min.: 180 kolorowych kulek o średnicy min. 1,6 cm (każda kulka posiada 26 otworów), 180 patyczków o długości od 1,6 do 7,5 cm 2 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.2 klocki do konstruowania brył sferycznych pomoce dydaktyczne Zestaw klocków o wypukłym, sferycznym kształcie. W połączeniu z klockami płaskimi uczniowie mogą zbudować kilkanaście różnych brył sferycznych. Zestaw zawiera min.: 1. Figury sferyczne Sphera: - 36 trójkątów - 72 kwadranty - 16 stożków - 12 walców 2. Figury płaskie pełne: - 20 kwadratów - 40 trójkątów prostokątnych Zestaw zawiera 196 elementów w 6 kształtach . 1 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.3 domino matematyczne pomoce dydaktyczne Matematyczna gra edukacyjna z klocków zawierających cyfry i liczby Zestaw zawiera min.: • 57 kostek domina z liczbami • 3 zapasowe, puste kostki • instrukcja 3 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.4 gra logiczna sudoku magnetyczne pomoce dydaktyczne Logiczna układanka wykorzystuje zasady gry sudoku. Serię obrazków należy rozmieścić w tabeli w taki sposób, aby w każdej kolumnie i każdym wierszu dany obrazek wystąpił tylko jeden raz. Wykonując ćwiczenia na różnych poziomach trudności dzieci trenują logiczne myślenie oraz orientację kierunkową na płaszczyźnie. Wymiary min.: 18 x 10,3 x 1 cm 2 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.5 magiczne trójkąty karty edukacyjne pomoce dydaktyczne Karty laminowane do nauki dodawania i odejmowania. Na kartach z równaniami puste pola należy uzupełnić mazakiem do tablic suchościeralnych. Karty z trójkątami można użyć jako podpowiedzi. Karty do nauki dodawania i odejmowania w zakresie od 1 do 10. Na kartach z równaniami puste pola należy uzupełnić mazakiem do tablic suchościeralnych. Karty z trójkątami można użyć jako podpowiedzi. Zestaw zawiera min.: 35 kart laminowanych o wym. 13,5 x 13,5 cm 2 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.6 kolorowe kwadraty-ułamki pomoce dydaktyczne Zestaw zawiera 8 sztuk kolorowych kwadratów, które podzielone obrazują całość różne ułamki. Wszystkie kwadraty mają bok długości 10 cm. 20 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.7 remik liczbowy pomoce dydaktyczne Edukacyjna gra matematyczna. "Remik Liczbowy" jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. 3 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.8 gra logiczna tworzenie budowli-klocki pomoce dydaktyczne Logiczna gra wykorzystująca drewniane klocki. Gracze korzystając ze wspólnego magazynu, tworzą swoje budowle. Gra rozwija wyobraźnię przestrzenną. Zestaw zawiera: - mini. 54 kolorowych klocków o różnych wymiarach i kształtach 2 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.9 układanka edukacyjna pomoce dydaktyczne Gra jako pomoc dydaktyczna do nauki czytania. Układanka edukacyjna zachęca do zabawy z tworzeniem wyrazów. Przeznaczona jest przede wszystkim dla dzieci, które uczą się czytać. To również dobre ćwiczenie dla starszych dzieci, które zmagają się z problemem dysortografii lub dysleksji. Zestaw składa się z min. 21 kompletów. W skład każdego kompletu wchodzą następujące elementy: 1. Obrazek; 2. Przecięty obrazek z podpisem; 3. Podpis - cały wyraz do czytania globalnego; 4. Sylaby - wyraz rozcięty zgodnie z podziałem na sylaby. 5 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.10 gra matematyczna pomoce dydaktyczne Gra matematyczna ucząca liczyć i mnożyć dla dzieci w klasach 1-3 Trzy różne gry rozwijające umiejętność dodawania, odejmowania, mnożenie i dzielenia składające się np. z kolorowych kart z zagadkami matematycznymi, planszy z pionkami i kostkami do gry itp. 3 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.11 logiczna gra planszowa pomoce dydaktyczne Logiczna gra planszowa np. skaczące żółwie, uczy logicznego myślenia i planowania 2 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.12 mata – Oś liczbowa 0-30 pomoce dydaktyczne Zwijana, zmywalna mata wielkość min: 5 metrów x 0,6 metra, z tworzywa z nadrukowaną osią liczbową oraz cyframi i liczbami od 0 do 30. Ciekawa i kolorowa forma osi zachęca dzieci do zabaw ruchowych i matematycznych 3 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.13 mozaika wielokątów - (figury drewniane) pomoce dydaktyczne Zestaw figur proporcjonalnych względem siebie co umożliwia również podstawowe manipulacje w zakresie ułamków (nazywanie ułamków, rozszerzanie i skracanie, równowartościowość, dodawanie i odejmowanie ułamków jedno- i wieloimiennych). Zestaw składa się z min.: około 250 drewnianych figur w kilku kolorach, bok sześciokąta 2,5 cm, w zamykanym pojemniku. 2 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.14 pentomino - zestaw grupowy pomoce dydaktyczne Logiczna łamigłówka geometryczna. Zestaw składa się z 6 kompletów pentomina (po 12 elementów każdy) 3 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.15 kolorowe koła-ułamki pomoce dydaktyczne Zestaw 10 sztuk kolorowych kół, które podzielone obrazują całość (niepodzielone koło) oraz ułamki: 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/8, 1/10, 1/20. Wszystkie koła wykonane są z 2-mm plastiku i mają średnicę 10 cm. 5 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.16 przyrząd do rysowania odwzorowań symetrycznych pomoce dydaktyczne Transparentny, plastikowy przyrząd-lustro wspomagający zrozumienie pojęć symetrii liniowej. Stawiając przyrząd obok rysunku widzimy od razu jego symetryczny obraz, a stawiając go na rysunku możemy sprawdzać symetrię rysunku. Dopuszczony do użytku przez dzieci w wieku szkolnym 5 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.17 średni zestaw gier logicznych szachy + warcaby + backgammon pomoce dydaktyczne Zestaw gier logicznych wprowadzający w świat szachów, wykonanych z drewna. Parametry min.: wymiary szachownicy: 42x42x2,5 cm wysokość króla - min. 85 mm instrukcja w języku polskim 2 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.18 model układu słonecznego pomoce dydaktyczne Model układu słonecznego, wykorzystywany na lekcjach przyrody do wyjaśniania obserwowanych na Ziemi zjawisk astronomicznych, tj. zaćmienia, fazy Księżyca czy pory roku. Jaka wielkość modelu?? Zestaw plastikowych, trójwymiarowych modeli układu słonecznego, dziewięć stalowych pretów jeden szablon pierścienia saturna. 1 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.19 zestaw magnesów – podstawowy pomoce dydaktyczne Zestaw różnych rodzajów magnesów do nauki przyrody. W zestawie 28 elementów, w tym różnego typu magnesy, 2 rodzaje kompasów (w tym na rzutnik), folie magnetyczne oraz naturalny magnes (magnetyt) 1 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.20 autka poruszane magnesami pomoce dydaktyczne Zestaw 2 kolorowych autek oraz 4 okrągłych magnesów. W zależności od ułożenia magnesów w autkach (ich specjalnych otworach) uzyskujemy różne kierunki ruchu i prędkości autek. Zestaw demonstruje podstawowe właściwości magnesów. 5 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.21 12 kolorowych lup z rączką pomoce dydaktyczne Zestaw lup do nauki optyki na przyrodzie jaka wielkość??? średnica soczewki to ok 11,5 cm, powiększenie min. 4,5 raza. 2 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.22 biodegradacja - zestaw doświadczalny pomoce dydaktyczne Zestaw “Biodegradacja” został zaprojektowany tak, aby umożliwić przeprowadzanie doświadczeń z zakresu biodegradowalności różnych materiałów. Zestaw umożliwia swobodny, samodzielny wybór podłoża oraz materiałów do testowania. Sam zestaw zawiera próbki różnych materiałów takich jak: torba biodegradowalna na zakupy, torba na psie odchody, folia celulozowa, wypełniacz skrobiowy, naczynie z otrąb pszennych, paski różnych metali, itd. Skład zestawu wchodzi min.: Pojemniki testowe przezroczyste z zatrzaskowymi pokrywami z 2 otworami wentylacyjnymi – 6 szt. Korki do otworów wentylacyjnych pokryw pojemników testowych – 12 szt. Ramki transparentne U-kształtne do pojemników testowych – 6 szt. Uchwyt do ramki transparentnej U-kształtnej – 6 szt. Uchwyt-klips do ramki transparentnej U-kształtnej – 3 szt. Podstawka do pojemnika testowego – 3 szt. Klatka siatkowa do podstawki do pojemnika testowego – 3 szt. Pęseta do przenoszenia próbek – 1 szt. Torba biodegradowalna na zakupy – 1 szt. Torba biodegradowalna na psie odchody – 1 szt. Folia celulozowa – 1 szt. Wypełniacz skrobiowy biodegradowalny – 1 litr. Naczynie z otrąb pszennych – 1 szt. (talerz) Komposter – 1 szt. (100 ml) Próbka metalu: miedzi (pasek o min. wym. 1 x 10 cm; zaokrąglone rogi) – 3 szt. Próbka metalu: aluminium (pasek o min. wym. 1 x 10 cm; zaokrąglone rogi) – 3 szt. Próbka metalu-stopu: stal ocynkowana (pasek o min. wym. 1 x 10 cm; zaokrąglone rogi) – 3 szt. Arkusz 33 etykiet samoprzylepnych do opisywania próbek Wzór karty obserwacji, do powielania i wypełniania – 1 szt. Opakowanie-nosidło – 1 szt. 1 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.23 model szkieletu człowieka na stojaku pomoce dydaktyczne Model człowieka na stojaku zbliżony do normalnych rozmiarów min. 170 cm. Model posiadać musi kościec z mięśniami i ścięgnami. Umożliwia prezentację anatomii, a także przykładów zwyrodnień, np. wypadnięcie dysku, skrzywienie kręgosłupa itd. Zestaw ma zawierać duży plakat anatomiczny z nazwami poszczególnych części ciała 1 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.24 energia odnawialna wody/wiatru/słońca - zestaw eksperymentalny pomoce dydaktyczne Zestaw edukacyjny umożliwiający przeprowadzenie kilkudziesięciu eksperymentów, przy czym jednocześnie można prezentować niezależnie kilka modeli, oddzielne dla każdego rodzaju źródeł pozyskiwania energii odnawialnej (tj. wody, wiatru i Słońca). Możliwość budowy turbin wiatrowych itp. W skład zestawu wchodzą min.: odwracalne ogniwo paliwowe na podstawie, podwójne pojemniki na podstawie oznaczone H2 i O2 do magazynowania wodoru i tlenu wytwarzanych w procesie elektrolizy, rurki i przewody połączeniowe, śmigło na podstawce, turbina wiatrowa, pojemnik na baterie oraz ogniwo fotowoltaiczne (tzw. bateria słoneczna). Wymiary elementów: Pojemniki na wodę: wys. 7 cm Ogniwo fotowoltaiczne: wys. 15,5 cm 1 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku 5.25 gry planszowe różne rodzaje pomoce dydaktyczne Edukacyjne gry planszowe uczące poprzez zabawę: matematyczne, logiczne, przyrodnicze np. takie jak Schubitrix lub równoważne. 25 Pracownia matematyczno-przyrodnicza w nowym budynku WYMAGANIA DODATKOWE: Zamówienie obejmować będzie dostawę pomocy dydaktycznych do wspomagania kształcenia uczniów szkoły podstawowej w Psarach, w tym dla potrzeb pracowni matematyczno – przyrodniczej. 1. Odbiór pomocy odbywać się będzie przy dostawie na podstawie protokołu podpisanego przez obie strony (Wykonawcę i pracownika uprawnionego przez Zamawiającego) 2. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia ponosi wszelkie koszty i ryzyko związane z dostarczaniem przedmiotu zamówienia do miejsc o którym mowa powyższej i w terminie realizacji przedmiotowego zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przedmiotu zamówienia we skazane przez Zamawiającego miejsce (pomieszczenie). 4. Wszystkie pomoce powinny być fabrycznie nowe, nie mogą one nosić żadnych śladów używania. Przedmiot dostawy winien być wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do użytkowania w placówkach oświatowych oraz winien spełniać wymogi norm UE, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach. Przedmiot dostawy musi być bezpieczny dla dzieci. 5. Zamawiający wymaga aby dostarczone pomoce objęte zostały co najmniej 24miesięczną gwarancją licząc od daty odbioru. Warunki gwarancji zostały określone we wzorze umowy. UWAGA: Wszelkie użyte, nazwy handlowe, wymiary w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się dostawę produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
skrócenie terminu wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: