WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZNEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-03
  • Numer ogłoszenia533321-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533321-N-2019 z dnia 2019-04-03 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach: WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZNEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 28907000000000, ul. ul. Francuska  , 40-027  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 591 668, e-mail duo@spskm.katowice.pl, faks 032 2591671, 2554633.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/spskm.katowice
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/spskm.katowice

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/spskm.katowice

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Adres:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 40-027 KATOWICE ul. Francuska 20/24 Budynek Dyrekcji po. nr 2 w godz. 7.00-14.30

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI APARATURY MEDYCZNEJ
Numer referencyjny: ZP-19-032BN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięćdziesiąt sześć (96) części – Pakiety, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części – Pakietów tj: a. Pakiet nr 1 – Monitory Philips Intellivve; b. Pakiet nr 2 – Kardiomonitory i monitory Drager; c. Pakiet nr 3 – KARDIOMONITOR DS.-TRAVELLER; d. Pakiet nr 4 – KARDIOMONITORY SpaceLabs; e. Pakiet nr 5 – KARDIOMONITOR EKG Unitra Biazet; f. Pakiet nr 6 – Pompa infuzyjna Acsor; g. Pakiet nr 7 – Pompy infuzyjne Fresenius Kabi; h. Pakiet nr 8 – Pompy infuzyjne oraz pompy infuzyjno-strzykawkowe Terumo; i. Pakiet nr 9 – Respiratory Puritan Bennett; j. Pakiet nr 10 – Respirator transportowy SMITS; k. Pakiet nr 11 – Waga lekarska LFW Lublin; l. Pakiet nr 12 – Waga lekarska Tryb Bydgoszcz; m. Pakiet nr 13 – Waga elektroniczna Radwag; n. Pakiet nr 14 – Defibrylator Philips; o. Pakiet nr 15 – Defibrylator GE Medical System; p. Pakiet nr 16 – Defibrylatory Mindray; q. Pakiet nr 17 – Defibrylatory Physio Control Poland; r. Pakiet nr 18 – Defibrylator ZOLL MEDICAL; s. Pakiet nr 19 – Myjnia-dezynfektor oraz Myjnia do basenów i kaczek Belimed; t. Pakiet nr 20 – Myjnia do basenów LISCHKA; u. Pakiet nr 21– MYJNIA DO BASENÓW I KACZEK AJCOSTA; v. Pakiet nr 22 – Loża laminarna ESCO; w. Pakiet nr 23 – KOMORA LAMINARNA POLON; x. Pakiet nr 24 – KOMORY LAMINARNE C BERNER; y. Pakiet nr 25 – USG CORTEX TECHNOLOGY; z. Pakiet nr 26 – USG GE; aa. Pakiet nr 27 – RTG SIEMENS; bb. Pakiet nr 28 – Diatermie, Elektrokoagulator, Aparat do koagulacji ERBE; cc. Pakiet nr 29 – DIATERMIA COSMOGAMA; dd. Pakiet nr 30 – DIATERMIA ValleyLab; ee. Pakiet nr 31 – Aparat do kriochirurgii Metrum; ff. Pakiet nr 32 – Aparaty do kriochirurgii Kriopol, Kriomedpol gg. Pakiet nr 33 – Unit stomatologiczny KAVO; hh. Pakiet nr 34 – HOLTERY EKG Aspel; ii. Pakiet nr 35 – HOLTERY A&D Instruments LTD; jj. Pakiet nr 36 – HOLTERY EKG AND; kk. Pakiet nr 37 – Aparat do 24 godzinnego monitorowania ciśnienia ( HOLTER RR) MDS BOSO ll. Pakiet nr 38 – SYSTEM HOLTERA CIŚNIENIA BOSO; mm. Pakiet nr 39 – Rejestratory holterowskie EKG Oxford; nn. Pakiet nr 40 – HOLTERY RR Spacelabs; oo. Pakiet nr 41 – Tester bezpieczeństwa elektrycznego urządzeń medycznych RIGEL; pp. Pakiet nr 42 – Stoły Operacyjne SCHAERER; qq. Pakiet nr 43 – Diodowy laser terapeutyczny CTL; rr. Pakiet nr 44 – Mikroskop operacyjny CARL ZEISS; ss. Pakiet nr 45 – Wirówki SIGMA; tt. Pakiet nr 46 – Monitor zwiotczenia Organon Ltd; uu. Pakiet nr 47 – APARAT DO PODCIŚNIENIOWEJ METODY LECZENIA RAN V.A.C KCI; vv. Pakiet nr 48 – Sterylizator BELIMED; ww. Pakiet nr 49 - Sterylizatory Parowe Spółdzielnia Pracy Mechanicz. xx. Pakiet nr 50 – Zamrażarki niskotemp. AUGELANTONI INDUSTITE; yy. Pakiet nr 51 – Zgrzewarka dielektryczna FRESENIUS KABI; zz. Pakiet nr 52 – Zgrzewarki do jałowego łączenia drenów Terumo; aaa. Pakiet nr 53 – SYSTEM DO KONTROLI JAKOŚCI IBA ; bbb. Pakiet nr 54 – SYSTEM CYDROWEJ OBROBKI ZDJĘĆ RTG FCR: Fuji Film; ccc. Pakiet nr 55 – Aparaty do znieczulenia DRAGER; ddd. Pakiet nr 56 – DETEKTOR WOM; eee. Pakiet nr 57 – ZESTAW DO LAPAROSKOPII KARL STORZ; fff. Pakiet nr 58 – CZYTNIK MIKROPŁYTEK Elisa-Dynex; ggg. Pakiet nr 59 – BRONCHOSKOP INTUBACYJNY PENTAX; hhh. Pakiet nr 60 –Aparat do naświetlań preparatów IBL GAMBRO iii. Pakiet nr 61 – Kamera termowizyjna FLIR; jjj. Pakiet nr 62 – PEHAMETR METTLER TOLEDO; kkk. Pakiet nr 63 – Separatory komórkowe TERUMO; lll. Pakiet nr 64 – Aparat do hybrydyzacji i denaturacji STATSPIN; mmm. Pakiet nr 65 - APARAT DO BARWIENIA PREPARATÓW PREVI COLOR GRAM BIOMERIEUX; nnn. Pakiet nr 66 – Sekwenator DNA APPLIED BIOSYSTEMS; ooo. Pakiet nr 67 – Aparat do Fast Real Time APPLIED BIOSYSTEMS; ppp. Pakiet nr 68 – Aparat do Real Time PCR LIFE TECHNOLOGIES; qqq. Pakiet nr 69 – PŁUCZKA BIORAD do ZESTAWÓW DIAGNOSTYCZNYCH ADIL INSTRUMENTS; rrr. Pakiet nr 70 – Komp. zamr. do kontr. zamr. mat. Biol SYLAB; sss. Pakiet nr 71 – Wagomieszarka TERUMO; ttt. Pakiet nr 72 – Zbiorniki TAYLOR WHARTON; uuu. Pakiet nr 73 – Zbiornik kriogeniczny AIR LIKVID DMC; vvv. Pakiet nr 74 – Pojemnik do przechowywania materiału biologicznego (zbiornik kriogeniczny). SYLAB; www. Pakiet nr 75 – Bioreaktor do hodowli komórkowych TERUMO; xxx. Pakiet nr 76 – Aparat do automatycznej sterylnej selekcji magnetycznej komórek MILLTENYI BIOTEC; yyy. Pakiet nr 77 – Cytometr przepływowy BECTON DICKINSON; zzz. Pakiet nr 78 – Sorter Komórkowy wieloparametrowy BECTON DICKINSON; aaaa. Pakiet nr 79 – Aparat do przygotowywania próbek cytometrycznych BECTON DICKINSON; bbbb. Pakiet nr 80 – Aparat pantomograficzny Planmeca; cccc. Pakiet nr 81 – System do ogrzewania pacjenta (materac grzewczy) Istanbul Medical Turcja; dddd. Pakiet nr 82 – DRUKARKA RTG DRYPIX PRIMA; eeee. Pakiet nr 83 – APARAT RTG PUNKTOWY (DO ZDJĘĆ STOMATOLOGICZNYCH WEWNĘTRZUSTNYCH) PLANMECA; ffff. Pakiet nr 84 – APARAT DO POMIARU CZASU KRZEPNIĘCIA KRWI MEDTRONIC; gggg. Pakiet nr 85 – Łóżko do intensywnej terapii wyposażone w system pomiaru masy ciała HILL-ROM; hhhh. Pakiet nr 86 – VIDEOKOLONOSKOP FUJINION; iiii. Pakiet nr 87 – Aparat do kontrolowanego rozmrażania komórek macierzystych, osocza, preparatów krwiopochodnych BARKEY; jjjj. Pakiet nr 88 – LAMPA DO NAŚWIETLAŃ SCHULZE&BOHM (OPTIMED); kkkk. Pakiet nr 89 – Lampa Waldman Medizin Technik; llll. Pakiet nr 90 – Urządzenie do aktywnej regulacji temperatury pacjenta - Konwekcyjny ogrzewacz pacjenta Smith Medical ASD; mmmm. Pakiet nr 91 – Wykonanie testów specjalistycznych aparatu RTG TOSHIBA, Alpha Diagnostics; nnnn. Pakiet nr 92 – RADIOMETRY POLON; oooo. Pakiet nr 93 – Urządzenie oczyszczające powietrze GENANO LTD; pppp. Pakiet nr 94 – Urządzenie oczyszczające powietrze GENANO LTD; qqqq. Pakiet nr 95 – Stymulator nerwów obwodowych BRAUN; rrrr. Pakiet nr 96 – Aparat do fotoimmunoterapii (część składowa separatora komórkowego) MED. TECH SOLUTION; Szczegółowe parametry w zakresie przedmiotu zamówienia (ilości, parametry) określone są w Załącznikach nr 7 ÷ 102 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu oraz aparatury medycznej, znajdujących się w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, zwanych dalej sprzętem.

II.5) Główny kod CPV: 50421000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 7
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 10 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada uprawnienia do serwisowania i naprawy, autoryzowane przez producenta sprzętu lub została upoważniona do wykonywania czynności serwisowych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela serwisowanego sprzętu i spełnia wymagania określone w art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019r. poz. 175). Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2.1 wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 2.2 dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 10 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3.1 Zaświadczenie wystawione przez producenta/wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela sprzętu, że Wykonawca jest uprawniony do dokonywania konserwacji, obsługi serwisowej urządzeń jego produkcji/dystrybucji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na platformie informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.2.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie podmiotu / podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.3.W celu przyznania punktów w kryterium doświadczenie do oferty należy dołączyć:wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Należy wypełniać kolumny nr 1,2,6,7,8. 4.Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
DOŚWIADCZENIE 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zmiany technologii wykonania usługi nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań, 3) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy, wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy, 4) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 6) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 7) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu powierzonego podwykonawcom, wprowadzenia nowych podwykonawców, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia, (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, 8) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w § 6 pkt 2 umowy (podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp), z zastrzeżeniem zapisów § 6 pkt 3 umowy, 9) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Jeżeli zmiany określone powyżej pkt 1 ppkt 9 będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek o zmianę umowy składa Zamawiającemu Wykonawca, jednocześnie przedkładając Zamawiającemu uzasadnienie dokonanej zmiany i dowody potwierdzające wpływ ww. zmian na koszty Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający na tej podstawie dokona oceny zasadności wprowadzenia zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy i w tym zakresie przedstawi swoje stanowisko Wykonawcy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal - Bojszowy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal. Długo ładuje się bateria, a podczas odkurzania szybko traci moc lądowania. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: zakup i dostarczanie leku onkologicznego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej