Wykonanie projektu i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z dostawą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie projektu i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z dostawą i montażem urządzeń dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytut Badawczego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-09-28
  • ZamawiającyPaństwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00349169
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie projektu i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z dostawą i montażem urządzeń dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytut Badawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.zych@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z dostawą i montażem urządzeń dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytut Badawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0077a8b5-34cf-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 13 SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 14 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA
FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 16 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.87.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – wykonanie projektu i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z dostawą
i montażem urządzeń dla Oddziału Świętokrzyskiego Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego w Kielcach przy ul. Zgoda 21

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35123500-7 - Systemy do identyfikacji wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - wykonanie projektu i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV, wraz z dostawą, montażem i konserwacją urządzeń dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35123500-7 - Systemy do identyfikacji wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - wykonanie projektu systemu monitoringu wizyjnego CCTV, wraz z dostawą i montażem urządzeń dla Oddziału Karpackiego Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie przy ul. Skrzatów 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W zakresie każdej z części Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego według klasyfikacji PKD 80.20.Z – dotyczy usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie:
W zakresie każdej z części Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia co najmniej (1) jedną osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1995).
W przypadku składania ofertę na więcej niż jedną część Wykonawca może wskazać tę samą osobę w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, przy czym po stronie Wykonawcy leży takie zorganizowanie prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, aby zachować ustalone umową terminy dla każdej z części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia oświadczenia jeżeli w postępowaniu zostanie złożona 1 oferta w zakresie danej części;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. aktualną koncesję w zakresie zabezpieczenia technicznego według klasyfikacji PKD 80.20.Z – dotyczy usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. w zakresie części 1 - wydruk ze strony internetowej, http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający, iż zaoferowany procesor osiąga w teście cpubenchmark wynik nie mniejszy niż 8 000 punktów według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Wydruk musi zostać złożony zgodnie z pkt 14.11 SWZ, wraz z tłumaczeniem na język polski. Wynik testu cpubenchmark musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w Opisie przedmiotu zamówienia (tj. uzyskanie wyniku min. 8 000 punktów w teście) dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert;
2. W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach postępowania monitory są przeznaczone do pracy całodobowej, ciągłej 24/7, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, dla każdego z zaoferowanych modeli monitorów certyfikatów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia ww. Certyfikatów dla każdej części.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

w zakresie części 1 - wydruk ze strony internetowej, http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający, iż zaoferowany procesor osiąga w teście cpubenchmark wynik nie mniejszy niż 8 000 punktów według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający wymaga, aby wynik testu był dostępny publicznie na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Wydruk musi zostać złożony zgodnie z pkt 14.11 SWZ, wraz z tłumaczeniem na język polski. Wynik testu cpubenchmark musi potwierdzać spełnianie warunku określonego w Opisie przedmiotu zamówienia (tj. uzyskanie wyniku min. 8 000 punktów w teście) dla oferowanego procesora, w oferowanej konfiguracji nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu składania ofert;
2. W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach postępowania monitory są przeznaczone do pracy całodobowej, ciągłej 24/7, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, dla każdego z zaoferowanych modeli monitorów certyfikatów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia ww. Certyfikatów dla każdej części.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami pkt. 12 SWZ - INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami § 10 załącznika nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji ofert, zastosuje kryterium oceny ofert opisane w pkt 18 SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W celu zapoznania się z warunkami lokalowymi, budynkiem, stanem technicznym instalacji, wielkością przewidywanych prac oraz w celu umożliwienia wykonania sprawdzeń, analiz oraz obmiarów przewidzianych prac dotyczącymi miejsca realizacji zamówienia, odbędzie się obowiązkowa wizja lokalna z Wykonawcami:
1. w dniu 21.09.2022 r., w godzinach 09.00-12.00, na terenie Oddział Świętokrzyskiego PIG-PIB w Kielcach ul. Zgoda 21; 25-378 Kielce (miejsce spotkania: parter, przy stanowisku recepcji/ochrony);
2. w dniu 20.09.2022 r., w godzinach 09.00-12.00, na terenie PIG-PIB, ul. Rakowiecka 4 (miejsce spotkania: parter, przy stanowisku recepcji/ochrony);
3. w dniu 22.09.2022 r., w godzinach 09.00-12.00, na terenie Oddziału Karpackiego PIG-PIB w Krakowie, ul. Skrzatów 1; 31-560 Kraków (miejsce spotkania: parter, przy stanowisku recepcji/ochrony).
Aby wziąć udział w wizji/wizjach, o których mowa w powyższych podpunktach należy przesłać imienne zgłoszenie na platformie zakupowej, zgodnie ze sposobem komunikacji wskazanym w pkt 12 SWZ, co najmniej przed terminem planowanej wizji, celem wystawienia stosownych zgód na wejście na teren obiektu.
Informacje z wizji lokalnych (zawierające zgłoszone na wizjach pytania o wyjaśnienie treści SWZ oraz odpowiedzi na nie, bez wskazania źródła zapytania) zostaną zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania.
Uwaga: Koszt udziału w spotkaniu/spotkaniach ponosi Wykonawca. Zamawiający nie zapewnia Wykonawcom transportu pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami, w których będą się odbywać spotkania.
Oferty Wykonawców, którzy nie wezmą udziału w wizji lokalnej zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 18 ustawy Pzp.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej "zabezpieczenie") w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie albo maksymalnej wartości zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy - Dotyczy części 2 i 3 zamówienia. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla Części 1.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zepsuta frytkownicy firmy ForChef - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zepsuta frytkownicy firmy ForChef. Urządzenie nie włącza się.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI