III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wymogi dotyczą pakietów z grupy A a) zdolności technicznej lub zawodowej Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum dwa odrębne zamówienia obejmujące swym zakresem naprawy i przegląd sprzętu medycznego, niezależnie od rodzaju serwisowanego sprzętu. Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: uprawnienia w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń o napięciu 1 kV na stanowisku eksploatacji (świadectwo kwalifikacyjne Grupy 1) kwalifikacje zawodowe w postaci odbytego szkolenia organizowanego przez producenta sprzętu, na który składana jest oferta w zakresie serwisu tj. napraw i konserwacji i przeglądów , potwierdzone aktualnym certyfikatem lub zaświadczeniem doświadczenie zawodowe w zakresie serwisowania sprzętu, na który zostanie złożona oferta polegające na wykonaniu przeglądów lub napraw min. 2 urządzeń tożsamych pod względem rodzaju z pakietem, na który wykonawca składa ofertę W sytuacji, gdy wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, zobowiązany jest wykazać, że osoba wskazana w wykazie osób, posiada kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w zakresie napraw i serwisu każdego z urządzeń, na które zostanie złożona oferta. Zamawiający, może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V.1.2a) niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli: a) w zakresie zdolności technicznej odnoszącej się do wiedzy i doświadczenia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia wykaże, że posiada wymagane zdolności w pełnym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wiedzy i doświadczenia, przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielnie zamówienia w celu spełnienia powyższego warunku. 4. Wykonawca może w celu spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V.1.2) lit. a niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w rozdz. V.4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy zasoby udostępniane wykonawcy przez inne podmioty, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22, art. 24 ust. 5 pkt 1. Wymogi dotyczą pakietów z grupy B b) zdolności technicznej lub zawodowej Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum dwa odrębne zamówienia obejmujące swym zakresem naprawy i przegląd sprzętu medycznego, niezależnie od rodzaju serwisowanego sprzętu. Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: uprawnienia w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń o napięciu 1 kV na stanowisku eksploatacji (świadectwo kwalifikacyjne Grupy 1) kwalifikacje zawodowe w postaci odbytego szkolenia na typ sprzętu zawarty w tytule pakietu, na który składana jest oferta w zakresie serwisu tj. napraw i konserwacji i przeglądów , potwierdzone aktualnym certyfikatem lub zaświadczeniem doświadczenie zawodowe w zakresie serwisowania sprzętu, na który zostanie złożona oferta polegające na wykonaniu przeglądów lub napraw min. 2 urządzeń tożsamych pod względem rodzaju z pakietem, na który wykonawca składa ofertę W sytuacji, gdy wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, zobowiązany jest wykazać, że osoba wskazana w wykazie osób, posiada kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w zakresie napraw i serwisu każdego z urządzeń, na które zostanie złożona oferta. Zamawiający, może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V.1.2b) niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli: b) w zakresie zdolności technicznej odnoszącej się do wiedzy i doświadczenia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia wykaże, że posiada wymagane zdolności w pełnym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wiedzy i doświadczenia, przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielnie zamówienia w celu spełnienia powyższego warunku. 4. Wykonawca może w celu spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V.1.2) lit. b niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w rozdz. V.4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Zamawiający oceni, czy zasoby udostępniane wykonawcy przez inne podmioty, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22, art. 24 ust. 5 pkt 1 Wymogi dotyczą pakietów z grupy C c) zdolności technicznej lub zawodowej Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum jedno zamówienie obejmujące swym zakresem naprawę i przegląd sprzętu medycznego, tożsamego pod względem rodzaju ze sprzętem, na który składana jest oferta. Dla uznania, że wykonawca spełnia powyższy warunek zamawiający żąda by wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: uprawnienia w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń o napięciu 1 kV na stanowisku eksploatacji (świadectwo kwalifikacyjne Grupy 1) doświadczenie zawodowe w zakresie serwisowania sprzętu, na który zostanie złożona oferta polegające na wykonaniu przeglądów lub napraw min. 2 urządzeń tożsamych pod względem rodzaju z pakietem, na który wykonawca składa ofertę W sytuacji, gdy wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, zobowiązany jest wykazać, że osoba wskazana w wykazie osób, posiada kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w zakresie napraw i serwisu każdego z urządzeń, na które zostanie złożona oferta. Zamawiający, może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V.1.2c) niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli: c) w zakresie zdolności technicznej odnoszącej się do wiedzy i doświadczenia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia wykaże, że posiada wymagane zdolności w pełnym zakresie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wiedzy i doświadczenia, przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielnie zamówienia w celu spełnienia powyższego warunku. 4. Wykonawca może w celu spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V.1.2) lit. c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w rozdz. V.4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Zamawiający oceni, czy zasoby udostępniane wykonawcy przez inne podmioty, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22, art. 24 ust. 5 pkt 1
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, przed zawarciem umowy, do okazania następujących dokumentów: a) dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe osób wymienionych w wykazie osób
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2.2 Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 oraz ust. 5 pkt 1 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego 1. Zamawiający zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126) żąda przedstawienia wszystkich dokumentów , o których mowa w pkt 2.2 i 2.3 w odniesieniu do podmiotów, na zasobach, których polega Wykonawca.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał miejsca pobrania i wykorzystania dokumentu lub wykorzystania dokumentu z innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego lub nie przesłał ich wraz z ofertą. 2.1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2.1.1. Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, 2) Dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na te¬mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówie¬nia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu: a) na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 b) na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia) 1. Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI.1 Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ 2) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia 3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia. 4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale 3) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2016 poz. 1126) 4) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy / formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 A/ 1 do SIWZ b) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1 oraz VI.5 niniejszej SIWZ c) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian zawiera załącznik nr 4 do SIWZ tj. wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-19, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Laboratoryjny czytnik pasków do badania moczu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Diatermie chirurgiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Aparat do krioterapii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Respiratory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Aparat RTG Przyłóżkowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Aparat do czyszczenia ran |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Stacja demineralizacji wody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50430000-8, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
cena |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Strzykawka do kontrastu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
cena |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Lampa operacyjna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Monitor zwiotczenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Podgrzewacz płynów infuzyjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Szafa termostatyczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421200-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Komora laminarna z wymianą filtrów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Urządzenie płucząco dezynfekujące |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50143000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Urządzenie detekcji i alarmu tlenku etylenu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Skaner RTG |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Stół operacyjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Aparat do terapii energotonowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Sprzęt okulistyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Generator RF do termolezji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Kriokomora ciekłoazotowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Łóżko do masażu suchego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Defibrylatory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Lampa do naświetlań |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Aparaty do fizykoterapii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Diatermia krótkofalowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Aparat do ultradźwięków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Aparat do głębokiej stymulacji elektromagnetycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Rehabilitacyjny skaner laserowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Wanna do hydromasażu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Zamknięty obieg wody do hydromasażu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
33 |
Nazwa: |
Strzykawkowe pompy infuzyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
34 |
Nazwa: |
Sprzęt rehabilitacyjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
35 |
Nazwa: |
Sprzęt rehabilitacyjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
36 |
Nazwa: |
Sprzęt rehabilitacyjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
37 |
Nazwa: |
Sprzęt rehabilitacyjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
38 |
Nazwa: |
Monitor rzutów serca |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdz. III SIWZ oraz załączniku nr 1 A do SIWZ-formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5, 50421200-4, 50430000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty |
15,00 |
posiadanie certyfikatu ISO |
15,00 |
gotowość do wykonywania przeglądów w innych godzinach niż 8-16 w dni robocze |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: