Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Wykonanie centralnego systemu chłodzenia pomieszczeń magazynów leków i materiałów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 010669853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Bursztynowa 2
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜04-749
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: ˜22 47 35 127
1.5.8.) Numer faksu: ˜22 613 19 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@mssw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.mssw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Wykonanie centralnego systemu chłodzenia pomieszczeń magazynów leków i materiałów medycznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-59fc0f2f-c9ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:1.1. dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,1.2 dopuszcza się podpisywanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj: 2.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2.2komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;2.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsłgująca TLS 1.2., najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;2.4 włączona obsługa JavaScript;2.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:3.1 plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu– zegarem Głównego Instytutu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, adres: ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy o współpracy.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celów.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@mssw.pl3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarcie umowy.4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacja usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych).5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.7. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO Zamawiający informuje, że:a) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Kodeks cywilny,b) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,c) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencja niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy,d) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜D-17/P/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie centralnego systemu chłodzenia pomieszczeń magazynów leków i materiałów medycznych na potrzeby Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.1. Zamówienie obejmuje:Prace polegające na wykonaniu niezbędnych prac modernizacyjno-budowlanych (wykonanie przejść przez ściany bez naruszenia elementów konstrukcyjnych) oraz zakupie, dostawie i montażu klimatyzatorów typu SPLIT (z funkcją pracy całorocznej) w pomieszczeniach magazynów leków MSSW w skrzydłach A, B, C, D budynku na piętrach od 0 do 6. Urządzenia należy wyposażyć w moduł do komunikacji wi-fi. Dodatkowo należy zakupić i dostarczyć urządzenie przenośne typu tablet z możliwością podłączenia do wi-fi i z aplikacją umożliwiającą odczyt aktualnych parametrów zamontowanych urządzeń.Jednostki zewnętrzne klimatyzatorów zlokalizowane mają być w okolicy obsługiwanych pomieszczeń na elewacji budynku. Odprowadzenie skroplin do najbliższego pionu kanalizacyjnego lub syfonu zlewu/umywalki. W przypadku braku możliwości odprowadzenia skroplin grawitacyjnie należy doposażyć urządzenia w pompki skroplin. Dopuszcza się prowadzenie instalacji bez bruzdowania, np. w korytkach instalacyjnych. Zasilanie należy podłączyć do najbliższego obwodu elektrycznego.• Ilość klimatyzatorów - 35szt.• Moc chłodnicza urządzeń 3,5kW• grzałka tacy ociekowej o mocy 150W• grzałka karteru sprężarki o mocy 20W• nawiew 4D• filtry: antybakteryjny, coldnanoair, elektrostatyczny• system kontroli nawiewu• w wyposażeniu sterownik bezprzewodowy• sterownik przewodowy jako opcja• funkcja utrzymywania temperatury smart 8 stopni• 1W w trubie czuwania• pozłacane lamele• funkcja autodiagnozy• funkcja snu2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga złożenia ofert po odbyciu wizji lokalnej. Mając na uwadze powyższe przed terminem złożenia oferty do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna celem uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający określa termin wizji lokalnej na dzień 15.06.2021r godz. 11.00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w Budynku A, pokój Dział Techniczny. Telefon kontaktowy 22 47 35 4013. Jeżeli specyfikacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych sprzętów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy P.z.p. dopuszcza oferowanie „produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty równoważne” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku oferowania „produktów równoważnych”, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających ten sprzęt. Dokumenty te będą podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji Zamawiającego o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.5. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.6. Termin wykonania zadania nie dłuższy niż do 31.08.2021r. 7. Termin płatności wynosi 60 dni od prawidłowo wystawionej faktury dostarczonej do Zamawiającego.8. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XV niniejszej SWZ.9) Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik Nr 1 do SWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji. Zapisy zawarte w SWZ należy traktować jako warunki udzielenia zamówienia.10) Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,2. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4