I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, krajowy numer identyfikacyjny
00030434900000, ul.
Krakowska
31
,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48146153233, e-mail
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, faks
+486153234.
Adres strony internetowej (URL):
http://szpital-bochnia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę można złożyć w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
jak w punkcie I.1)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w zakresie zdolności zawodowej dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia tj. co najmniej 1 osobą, która będzie posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiadającą min. 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz imienny certyfikat/zaświadczenie, potwierdzający przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej aparatów tego samego rodzaju, co znajdujące się w danym zadaniu. Powyższy wymóg dotyczy zadania 5, 6, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17. Dla pozostałych zadań Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2C) W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynnościIII.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, w ramach zadań 5, 6, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, tj.:1) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji Zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt. III.1.3), wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e Ustawy Pzp mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresiea. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. b. w każdym czasie trwania Umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do Umowyc. zmiany wykazu sprzętu objętego przedmiotem umowy, zgodnie z § 1 ust. 6-8.3. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych art. 22a ust. 1Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-17, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 - Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów1. 2. 3. 4. 5.1. Ssak elektryczny WAN M1 3 12. Ssak elektryczny SO -4 1 13. Ssak elektryczny SSU-2 1 14. Ssak elektryczny V 7 plus 7 15. Ssak elektryczny SK - 07 2 16. Ssak elektryczny ASCOR C-30 2 17. Ssak elektryczny WAN M 1 18. Ssak elektryczny 5 19. Inhalator Parimaster 1 110. Inhalator Pari-Boy 3 111. Inhalator MR Beetle 3 112. Inhalator Zeneca 3 113. Inhalator Biedronka 2 114. Inhalator Elisir 4 115. Spirometr Pneumo 1 116. Spirometr Lungtest 2 117. Łóżko elektryczne LE – 12.0 10 118. Łóżko elektryczne Le - 02.0 8 119. Łóżko porodowe Affinity 3 120. Stół operacyjny SU 5 121. Stół operacyjny hydrauliczno-elektryczny Etiuda 5 122. Lampa 4–ogniskowa + zasilacz Z-430 2 123. Lampa operacyjna sufitowa podwójna ML 600/D 4 124. Lampa zabiegowa ścienna jednoogniskowa Medlux 0975 12 125. Lampa zabiegowa jednoogniskowa BH 132 2 126. Lampa zabiegowa jednoogniskowa PM – 121., jezdna 4 127. Lampa Sollux LSK 11 128. Lampa promiennikowa do ogrzewania noworodka 5 129. Lampa zabiegowa Prowita 4 130. Lampa fototerapii diodowa 5 131. Lampa do fototerapii NEO-BLUE 7 1Przewidywana ilość roboczogodzin16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1 Kardiomonitor FX 2000 20 12. Kardiomonitor FX 3000 4 13. Kardiomonitor Umec 12 2 14. Kardiomonitor Suresings 2 15. Kardiomonitor Icard M78 1 16. Kardiomonitor Icard M88 1 17. Kardiomonitor Icard M 98 1 18. Kardiomonitor Icard M26 2 19. Kardiomonitor Diaskope 2 2 110. Kardiomonitor Propaq 244 1 111. Monitor nieinwazyjny C -3 2 112. Monitor parametrów życiowych Colin 1 113. Kardiotokograf Sonicard 2 114 Kardiotokograf Oxford Sonicard 1 115. Kardiotokograf M 1351 A 1 116. Kardiotokograf FM 20 2 117. Kardiotokograf F 9 3 1Przewidywana ilość roboczogodzin25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów1. 2. 3. 4. 5.1. Elektrokardiograf Ascard Blue 4 12. Elektrokardiograf Midicard 2 13. Elektrokardiograf Ascard B5 2 14. Elektrokardiograf Ascard 3 15. Elektrokardiograf Trace 4 16. Elektrokardiograf MR BLUE 3 17. Rejestrator CR 07 3 18. Rejestrator Aspekt 702 7 19. Bieżnia do ćwiczeń RB 612 2 110. Pompa infuzyjna Aitecs 2015 15 111. Pompa infuzyjna Pluma A 07A 4 112. Pompa infuzyjna Program 4 113. Pompa infuzyjna Ascor 32 114. Pompa infuzyjna Pilot A 3 115. Pompa infuzyjna Kwapisz 4 116. Pompa infuzyjna Braun 2 117. Pompa infuzyjna Medima 3 118. Pompa infuzyjna Agilia 4 119. Pompa infuzyjna Alaris GH 3 120. Pompa infuzyjna Duet 3 1Przewidywana ilość roboczogodzin50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów1. 2. 3. 4. 5.1. Respirator Pulmolog 1990 2 22. Respirator Oxylog 100 2002 1 13. Respirator Biomedical 2007 2 24. Respirator Vivo 50 2011 2 15. Respirator Medumat - Weimann (N/S: 1498, rok produkcji - 2004) 2004, 2015 3 16. Respirator HFS 3000 2007, 2010 2 27. Respirator Osirus 3 2009, 2010 7 18. Respirator Cerewent 2010 2 19. Respirator Raphel 2001 1 210. Respirator Servo Maquet 2013 1 111. Respirator Savina 2014 1 111. Respirator Trilogy Philips 2016 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 Respiratory Bennet |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Respirator NPB 760 2006, 2009, 2010 3 12. Respirator NPB 840 2005 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 Respiratory inne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Respirator Bird 840 1999 1 12. Respirator Awea 2007 1 13. Aparat do resuscytacji Neo-puff RD 900 2009, 2010 4 14. Aparat do nieinwazyjnego wspomagania oddechu Infant flov sipap - Wiasys 2009, 2010 5 1Przewidywana ilość roboczogodzin4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów1. 2. 3. 4. 5.1. Defibrylator CODEMASTER 1999 1 12. Defibrylator SCP 912 1997 2 13. Defibrylator Life Pack 12 2001/5szt, 2008/3szt, 2010/3szt. 10 14. Defibrylator Life Pack 15 2009, 2010, 2011, 2014. 10 15 Defibrylator Life Pak 20e 2014 3 16. Pulsoksymetr Rad 2008, 2010. 4 17. Pulsoksymetr N-395 2010 3 18. Pulsoksymetr UT 100 2005 2 19. Pulsoksymetr N 65 2006, 2008, 2010. 3 110. Pulsoksymetr Nowa metrix 2006 9 111. Pulsoksymetr Edan 2014,2015 4 112. Pulsoksymetr 9847 2011 3 1Przewidywana ilość roboczogodzin8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Inkubator RN 04/3M 2000 1 12. Inkubator RN 3M 1998 1 13. Inkubator Atom 2100 2006 1 14. Inkubator Atom V - 85 1998 2 15. Inkubator IM 7320 1997 1 16. Inkubator SPN 03 2002 1 17. Inkubator SRN 10 2005 2 18. Inkubator Isolette 2010 1 19. Ogrzewacz IR 10 2006 1 110. Stanowisko do pielęgnacji noworodka SPN 1900Z 2010 14 1Przewidywana ilość roboczogodzin4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Aparat do znieczulania Anastar N-7 producent Chirana rok produkcji 1990 1 22. Aparat do znieczulania Sulla producent Drager rok produkcji 2006 1 2Przewidywana ilość roboczogodzin4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Aparat do znieczulania Fabius producent Drager S/N: 23000276 rok produkcji 2001, S/N: ASFA-0200.IDO29992269 rok produkcji 2014 2 2Przewidywana ilość roboczogodzin10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11 Aparat do znieczulania III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1 Aparat do znieczulania Penlon producent Penlon rok produkcji 2009, 2010, 2010) 3 1Przewidywana ilość roboczogodzin8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12 Lancentrony, Diatermie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Aparat elektrochirurgiczny Eltron 120 1 12. Aparat elektrochirurgiczny ES 350/2 3 13. Aparat diatermii krótkofalowej BTL 20 1 14. Aparat elektrochirurgiczny ES 350 2 15. Aparat elektrochirurgiczny ARC 400 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13 Sterylizatory, autoklawy, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Sterylizator SP 65 G 1 12. Sterylizator SP 32 E 1 13. Sterylizator SP 125 G 1 14. Sterylizator Unisterii 336 1 16 Autoklaw kasetowy Statim 5000 S 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Ultrasonograf SONIC/OP 1 12. Ultrasonograf MYLAB 2 13. Ultrasonograf IN-VISOR 1 14. Ultrasonograf MEGAS ESAOTE 1 15. Ultrasonograf SL-1 1 16. Ultrasonograf Acuson 1 17. Ultrasonograf Mindraj DC 70 2 18. Ultrasonograf Sonimage HS1 1 19. Ultrasonograf Voluson 6 2 1Przewidywana ilość roboczogodzin5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Wideogastroskop Fujinon 4 12. Wideokolonoskop Fujinon 4 13. Zestaw wideo do badań endoskopowych Fujinon 4 14. Bronchoskop FB 12T 1 11. Wideoduodenoskop Fujinon 1 15. Myjka endoskopowa Washer , Duo Fujinon 3 1Przewidywana ilość roboczogodzin12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Laryngofiberoskop FB-PE 2 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zadanie nr 17 Zestaw hysteryskopowy, laparoskopowy z wyposzaeniem (osprzęt) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Zestaw laparoskopowy z osprzętem STORZ 2 12. Zestaw hysteroskopowy, artropompa, Endomat STORZ 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterapii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Mixing 2 3M 2 12. Magnoter Magnetronic D 26 2 13. Madyn D 21 2 14. Ultraton D 200 1 15. Stymulator 2 kanałowy Firing 2 16. Urządzenie do laseroterapii LAC 50 1 17. Urządzenie do laseroterapii LAC 71 1 18. Urządzenie do laseroterapii LAC 102 1 19. Laser bistumilacyjny 30 DCC 3 110. Aparat do terapi ultradz. Sonicator 3 1Przewidywana ilość roboczogodzin4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Myjnia dezynfektor do narzędzi G 7836 CD MIELLE 1 12. Myjnia dezynfektor Mielle Picollo 500 2 13. Myjnia dezynfektor Euromat 3 14. Myjnia ultradzwiękowa Sonic 3 15. Łaznia wodna analogo. 5 16. Macerator Solo 2 17. Myjnia dezynfektor Deco 190 5 1Przewidywana ilość roboczogodzin15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. 2. 3. 4. 5.1. Wytrząsarka Vortex VX 1 1 12. Wytrząsarka WU 4 2 13. Mieszadło hematologiczne UMH- 5 2 14. Sumator Hem. Kortex 1 15. Mikroskop Biolar 1 16. Mikroskop PZO 2 17. Mikroskop Jenamed 2 18. Komora Laminarna 4 19. Cieplarka elektryczna CL 65 7 110. Wirówka MPW 223 3 1Przewidywana ilość roboczogodzin12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1 Aparat do terapii nerko-zastępczej Gambro 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny – pozostały |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Analizator glukozy Hemocue Glucise 1 12. Oxiguant MC 4 13. Echowiblator 1 14. System ogrzewania pacjenta Warm Touch 5 15. Podgrzewacz płynów infuzyjnych ANIMEC AM 2 16. Detektor tętna płodu Sonicard 4 17. Detektor tętna płodu 300 Brael 3 18. Detektor tętna płodu 20 Brael 2 19. Piła do gipsu Eskulap GA 704 1 110. Piła do gipsu Eskulap G 6100-05 2 111. Kapnograf Nowa Metrix 1 112. Kardiostymulator MIP -801 1 113. Wiertarka chirurgiczna G 3004 2 114. Rektoskop Precoptic 2 115. Rektoskop uniwersal. 1 116. Aparat do elektroterapii 1 117. Amnioskop BOB OM 1 118. Fisiotek 2000 E 1 119. Zasilacz opasek zaciskowych 2 120. Wideokolposkop 2 121. Dermatoskop 2 122. Pionizator Sito 1 123. Aparat do krioterapii CRYO-S 2 124. Laktator 3 125. Zgrzewarka rolkowa Steriking RS 120 2 1Przewidywana ilość roboczogodzin5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Echokardiograf VIVID 5 2 12. Echokardiograf VIVID 6 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów1. 2. 3. 4. 5.1 Strzykawka automatyczna Viston 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Zadanie nr 25 Aparat do krioterapii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów1. 2. 3. 4. 5.1. Aparat do krioterapii Kriomedpol 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów1. 2. 3. 4. 5.1 Analizator hematologiczny Sysmex KX 21, XN 550 2 1Przewidywana ilość roboczogodzin4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Zadanie nr 27 Napęd traumatologiczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Napęd traumatologiczny + osprzęt 3Ti/G672 "GA 672 Wiertarka , nr/ser. 3339GA 676 Baterie nr/ser. 13058GB 638R nasadka nr/ser. 4040 , 4044GB 643R nasadka nr/ser. 2503 " 1 12. Napęd traumatologiczny + osprzęt 3Ti/G672 "GA 672 Wiertarka - nr/ser. 1857GA 673 Pił oscylacyjna - nr/ser. 1696GA 677 Ładowarka - nr/ser. 2169GA 676 Baterie - nr/ser. 7002, 7009,GB 638R nasadka - nr/ser. 2067GB 643R nasadka - nr/ser. 2074 GB 643R nasadka - nr/ser. 1133" 1 13. Napęd traumatologiczny + osprzęt 3Ti/G672 "GA 672 Wiertarka - nr/ser. 3924GB 643 nasadka - nr/ser. 3027GB 638R nasadka - nr/ser. 4858GB 638R nasadka - nr/ser. 4869GB 660 nasadka - nr/ser. 1304" 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Zadanie nr 28 Aparatura okulistyczna I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Autorefraktometr z keratometrem GR-3100 K 1 12. Rzutnik panel optotyów Cp 200 1 13. Unit okulistyczny z blatem Tulipan 840 1 14. Lampa strzelinowa Rrane YZ5F 1 15. Oftalmoskop Coaxial 1 16. Tonometr aplanacyjny L 5110 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Zadanie nr 29 Aparatura okulistyczna II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Tomograf optyczny OCT i-vue 100 FD 100 FD 1 12. Perymetr komputerowy HFA 740 1 13. Ultrasonograf okulistyczny Aviso 1 1Przewidywana ilość roboczogodzin2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Zadanie nr 30 Urządzenie do badania słuchu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. urządzenie do screningowego badania słuchu OTO READ OTO READ 2 1Przewidywana ilość roboczogodzin2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Zadanie nr 31 Wagi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5.1. Waga niemowlęca 5 12. Waga osobowa ze wzrostomierzem 9 13. Waga elektroniczna AXIS, Nadwag 3 1Przewidywana ilość roboczogodzin6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Czas reakcji serwisu |
20,00 |
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy |
10,00 |
Okres gwarancji na wykorzystane materiały |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: