Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw aparatury, sprzętu medycznego i technicznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-19
  • Numer ogłoszenia576504-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576504-N-2019 z dnia 2019-07-19 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw aparatury, sprzętu medycznego i technicznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej, krajowy numer identyfikacyjny 00030434900000, ul. Krakowska  31 , 32-700  Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48146153233, e-mail zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl, faks +486153234.
Adres strony internetowej (URL): http://szpital-bochnia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
jak w punkcie I.1)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw aparatury, sprzętu medycznego i technicznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny: DZ-271-1-32/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II.4.1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań Zadanie nr 1 - Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory. Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi Zadanie nr 5 Respiratory Bennet Zadanie nr 6 Respiratory inne Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania I Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania II Zadanie nr 11 Aparat do znieczulania III Zadanie nr 12 Lancentrony, Diatermie Zadanie nr 13 Sterylizatory, autoklawy, Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II Zadanie nr 17 Zestaw histeroskopowy, laparoskopowy z wyposażeniem (osprzęt) Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterapii Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny – pozostały Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu Zadanie nr 25 Aparatura laboratoryjna I Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna II Zadanie nr 27 Napęd traumatologiczny Zadanie nr 28 Aparatura okulistyczna I Zadanie nr 29 Aparatura okulistyczna II Zadanie nr 30 Urządzenie do badania słuchu Zadanie nr 31 Wagi Szczegółowy wykaz aparatury i sprzętu opisany został w załączniku nr 1A do SIWZ – Formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa.

II.5) Główny kod CPV: 50420000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: II.9.1) Warunki płatności: termin płatności 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury II.9.2) Wykonawca gwarantuje ciągłość usług przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. II.9.3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia. II.9.4) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot Zamówienia, z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych oraz zaleceń producenta sprzętów. II.9.5) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego stanu poziomu serwisowania, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z wymogami przewidzianymi dla zakładów opieki zdrowotnej na podstawie Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej. II.9.6) ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega, że ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu Napraw, a przede wszystkim czasochłonności określił orientacyjną ilość roboczogodzin niezbędną do obliczenia ceny oferty, jednocześnie wskazuje, iż korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia w granicach +40% (zamówienie maksymalne opcja 140%) lub zmniejszenia -40% (zamówienie podstawowe opcja 60%) wartości Umowy przy zachowaniu cen jednostkowych Naprawy. Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w zakresie zdolności zawodowej dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia tj. co najmniej 1 osobą, która będzie posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiadającą min. 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz imienny certyfikat/zaświadczenie, potwierdzający przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej aparatów tego samego rodzaju, co znajdujące się w danym zadaniu. Powyższy wymóg dotyczy zadania 5, 6, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17. Dla pozostałych zadań Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2C) W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, w ramach zadań 5, 6, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, tj.: 1) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji Zamówienia publicznego w zakresie kierowania robotami budowlanymi w charakterze kierownika budowy i kierowników robót wskazanych w literze b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt. III.1.3), wzór wykazu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.6.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e Ustawy Pzp mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie a. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. b. w każdym czasie trwania Umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do Umowy c. zmiany wykazu sprzętu objętego przedmiotem umowy, zgodnie z § 1 ust. 6-8. 3. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych art. 22a ust. 1Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Ssak elektryczny WAN M1 3 1 2. Ssak elektryczny SO -4 1 1 3. Ssak elektryczny SSU-2 1 1 4. Ssak elektryczny V 7 plus 7 1 5. Ssak elektryczny JA-VAC-2 1 1 6. Ssak elektryczny SK - 07 1 1 7. Ssak elektryczny ASCOR C-30 2 1 8. Ssak elektryczny WAN M 1 1 9. Ssak elektryczny 5 1 10. Inhalator Parimaster 1 1 11. Inhalator Pari-Boy 2 1 12. Inhalator MR Beetle 3 1 13. Inhalator Zeneca 3 1 14. Inhalator Biedronka 2 1 15. Inhalator Elisir 4 1 16. Spirometr Pneumo 1 1 17. Spirometr Lungtest 2 1 18. Łóżko elektryczne LE – 12.0 10 1 19. Łóżko elektryczne Le - 02.0 8 1 20. Łóżko porodowe Affinity 3 1 21. Stół operacyjny SU 5 1 22. Stół operacyjny hydrauliczno-elektryczny Etiuda 4 1 23. Lampa 4–ogniskowa + zasilacz Z-430 2 1 24. Lampa operacyjna sufitowa podwójna ML 600/D 4 1 25. Lampa zabiegowa ścienna jednoogniskowa Medlux 0975 12 1 26. Lampa zabiegowa jednoogniskowa BH 132 4 1 27. Lampa zabiegowa jednoogniskowa PM – 121., jezdna 3 1 28. Lampa Sollux LSK 11 1 29. Lampa promiennikowa do ogrzewania noworodka 5 1 30. Lampa zabiegowa Prowita 4 1 31. Lampa fototerapii diodowa 4 1 32. Lampa do fototerapii NEO-BLUE 4 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1 Kardiomonitor FX 2000 22 1 2. Kardiomonitor Suresings 2 1 3. Kardiomonitor Biazet 1 1 4. Kardiomonitor Icard M26 2 1 5. Kardiomonitor Icard M78 1 1 6. Kardiomonitor Icard M88 1 1 7. Kardiomonitor Icard M 98 1 1 8. Kardiomonitor Icard M6 1 1 9. Kardiomonitor Diaskope 2 2 1 10. Kardiomonitor Propaq 244 1 1 11. Monitor nieinwazyjny C -3 2 1 12. Monitor parametrów życiowych Colin 1 1 13. Kardiotokograf Sonicard 3 1 14 Kardiotokograf Oxford Sonicard 1 1 15. Kardiotokograf M 1351 A 1 1 16. Kardiotokograf FM 20 2 1 17. Kardiotokograf F 9 3 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń 1. 2. 3. 4. 1. Elektrokardiograf Ascard Blue 4 2. Elektrokardiograf Midicard 2 3. Elektrokardiograf Ascard B5 2 4. Elektrokardiograf Ascard 3 5. Elektrokardiograf Trace 4 6. Elektrokardiograf MR BLUE 3 7. Rejestrator CR 07 3 8. Rejestrator Aspekt 702 6 9. Zestaw badań wysiłkowych CRG 3 1 10. Bieżnia do ćwiczeń RB 612 2 11. Pompa infuzyjna Aitecs 2015 19 12. Pompa infuzyjna Pluma A 07A 4 13. Pompa infuzyjna Program 4 14. Pompa infuzyjna Ascor 34 15. Pompa infuzyjna Pilot A 3 16. Pompa infuzyjna Kwapisz 4 17. Pompa infuzyjna Braun 2 18. Pompa infuzyjna Medima 3 19. Pompa infuzyjna Agilia 4 20. Pompa infuzyjna Alaris GH 3 21. Pompa infuzyjna Duet 3 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model 1. 2. 3. 1. Respirator Pulmolog 1990 2. Respirator Oxylog 100 2002 3. Respirator Biomedical 2007 4. Respirator Vivo 50 2011 5. Respirator Medumad (numer seryjny – 1498, rok produkcji - 2004) 2004, 2015 6. Respirator HFS 3000 2007, 2010 7. Respirator Osirus 3 2009, 2010 8. Respirator Cerewent 2010 9. Respirator Raphel 2001 10. Respirator Servo 2013 11. Respirator Savina 2014 11. Respirator Trilogy 2016 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 Respiratory Bennet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Respirator NPB 760 2006, 2009, 2010 3 1 2. Respirator NPB 840 2005 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 Respiratory inne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Respirator Bird 840 1999 1 1 2. Respirator Awea 2007 1 1 3. Aparat do resuscytacji Neo-puff RD 900 2009, 2010 4 1 4. Aparat do nieinwazyjnego wspomagania oddechu Infant flov 2009, 2010 5 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Defibrylator CODEMASTER 1999 1 1 2. Defibrylator SCP 912 1997 2 1 3. Defibrylator Life Pack 12 2001/5szt, 2008/3szt, 2010/3szt. 11 1 4. Defibrylator Life Pack 15 2009, 2010, 2011, 2014. 10 1 5 Defibrylator Life Pak 20e 2014 2 1 6. Pulsoksymetr Oxypleth 2008, 2010. 8 1 7. Pulsoksymetr N-395 2010 1 1 8. Pulsoksymetr UT 100 2005 2 1 9. Pulsoksymetr N 65 2006, 2008, 2010. 8 1 10. Pulsoksymetr Nowa metrix 2006 2 1 11. Pulsoksymetr Edan 2014,2015 4 1 12. Pulsoksymetr 9847 2011 3 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Inkubator RN 04/3M 2000 1 1 2. Inkubator RN 3M 1998 1 1 3. Inkubator Atom 2100 2006 1 1 4. Inkubator Atom V - 85 1998 2 1 5. Inkubator IM 7320 1997 1 1 6. Inkubator SPN 03 2002 1 1 7. Inkubator SRN 10 2005 3 1 8. Inkubator Isolette 2010 1 1 9. Ogrzewacz IR 10 2006 1 1 10. Stanowisko do pielęgnacji noworodka SPN 1900Z 2010 14 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Aparat do znieczulania Anastar N-7 producent Chirana rok produkcji 1990 1 2 2. Aparat do znieczulania Sulla producent Drager rok produkcji 2006 1 2 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Aparat do znieczulania Anastar N-7 producent Chirana rok produkcji 1990 1 2 2. Aparat do znieczulania Sulla producent Drager rok produkcji 2006 1 2 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Aparat do znieczulania Fabius producent Drager rok produkcji 20014, 2 2 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie nr 11 Aparat do znieczulania III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1 Aparat do znieczulania Penlon producent Penlon rok produkcji 2009, 2010, 2010) 3 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zadanie nr 12 Lancentrony, Diatermie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Aparat elektrochirurgiczny Eltron 120 1 1 2. Aparat elektrochirurgiczny ES 350/2 4 1 3. Aparat diatermii krótkofalowej BTL 20 1 1 4. Aparat elektrochirurgiczny ES 350 2 1 5. Aparat elektrochirurgiczny ARC 400 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zadanie nr 13 Sterylizatory, autoklawy,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Sterylizator SP 65 G 1 1 2. Sterylizator SP 32 E 1 1 3. Sterylizator SP 125 G 1 1 4. Sterylizator Unisterii 336 1 1 6 Autoklaw kasetowy Statim 5000 S 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Ultrasonograf SONIC/OP 1 1 2. Ultrasonograf MYLAB 2 1 3. Ultrasonograf IN-VISOR 1 1 4. Ultrasonograf MEGAS ESAOTE 1 1 5. Ultrasonograf SL-1 1 1 6. Ultrasonograf Acuson 1 1 7. Ultrasonograf Mindraj DC 70 2 1 8. Ultrasonograf Voluson 6 2 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Wideogastroskop Fujinon 2 1 2. Wideokolonoskop Fujinon 2 1 3. Zestaw wideo do badań endoskopowych Fujinon 2 1 4. Bronchoskop FB 12T 1 1 5. Myjka endoskopowa Washer Fujinon 2 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Laryngofiberoskop FB-PE 2 1 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Zadanie nr 17 Zestaw histeroskopowy, laparoskopowy z wyposażeniem (osprzęt)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Zestaw laparoskopowy z osprzętem STORZ 1 1 2. "Zestaw histeroskopowy Artropompa 28330020 Hamou Endomat Powershawer SL 20721020 osprzęt " STORZ 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterapii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Mixing 2 3M 2 1 2. Magnoter Magnetronic D 26 2 1 3. Madyn D 21 2 1 4. Ultraton D 200 1 1 5. Stymulator 2 kanałowy Firing 2 1 6. Urządzenie do laseroterapii LAC 50 1 1 7. Urządzenie do laseroterapii LAC 71 1 1 8. Urządzenie do laseroterapii LAC 102 1 1 9. Laser bistumilacyjny 30 DCC 3 1 10. Aparat do terapi ultradz. Sonicator 3 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Myjnia dezynfektor do narzędzi G 7836 CD MIELLE 1 1 2. Myjnia dezynfektor Mielle Picollo 500 2 1 3. Myjnia dezynfektor Euromat 3 1 4. Myjnia ultradzwiękowa Sonic 3 1 5. Łaznia wodna analogo. 5 1 6. Macerator Solo 2 1 7. Myjnia dezynfektor Deco 190 5 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Wytrząsarka Vortex VX 1 1 1 2. Wytrząsarka WU 4 2 1 3. Mieszadło hematologiczne UMH- 5 2 1 4. Sumator Hem. Kortex 1 1 5. Mikroskop Biolar 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 12 6. Mikroskop PZO 1 1 7. Mikroskop Jenamed 2 1 8. Cieplarka elektryczna 5 1 9. Cieplarka elektryczna CL 65 3 1 10. Wirówka MPW 223 5 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1 Aparat do terapii nerko-zastępczej Gambro 1 1 Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny – pozostały
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 2. 3. 4. 5. Analizator glukozy Hemocue Glucise 1 1 Oxiguant MC 4 1 Echowiblator 1 1 System ogrzewania pacjenta Warm Touch 5 1 Podgrzewacz płynów infuzyjnych ANIMEC AM 2 1 Detektor tętna płodu Sonicard 3 1 Detektor tętna płodu 300 Brael 2 1 Detektor tętna płodu 20 Brael 2 1 Piła do gipsu Eskulap GA 704 1 1 Piła do gipsu Eskulap G 6100-05 2 1 Kapnograf Nowa Metrix 1 1 Kardiostymulator MIP -801 1 1 Wiertarka chirurgiczna G 3004 2 1 Rektoskop Precoptic 1 1 Rektoskop uniwersal. 1 1 Aparat do elektroterapii 1 1 Amnioskop BOB OM 1 1 Fisiotek 2000 E 1 1 Zasilacz opasek zaciskowych 2 1 Wideokolposkop 2 1 Dermatoskop 2 1 Pionizator Sito 1 1 Aparat do kriochirurgii CRYO-S 1 1 Zgrzewarka rolkowa Steriking RS 120 2 1 Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 2. 3. 4. 5. Echokardiograf VIVID 5 2 1 Echokardiograf VIVID 3 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 2. 3. 4. 5. Strzykawka automatyczna Viston 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Zadanie nr 25 Aparatura laboratoryjna I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Analizator parametrów krytycznych ABL 835 F 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1 Analizator hematologiczny Sysmex KX 21 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Zadanie nr 27 Napęd traumatologiczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Napęd traumatologiczny + osprzęt 3Ti/G672 "GA 672 Wiertarka , nr/ser. 3339 GA 676 Baterie nr/ser. 13058 GB 638R nasadka nr/ser. 4040 , 4044 GB 643R nasadka nr/ser. 2503 " 1 1 2. Napęd traumatologiczny + osprzęt 3Ti/G672 "GA 672 Wiertarka - nr/ser. 1857 GA 673 Pił oscylacyjna - nr/ser. 1696 GA 677 Ładowarka - nr/ser. 2169 GA 676 Baterie - nr/ser. 7002, 7009, GB 638R nasadka - nr/ser. 2067 GB 643R nasadka - nr/ser. 2074 GB 643R nasadka - nr/ser. 1133" 1 1 3. Napęd traumatologiczny + osprzęt 3Ti/G672 "GA 672 Wiertarka - nr/ser. 3924 GB 643 nasadka - nr/ser. 3027 GB 638R nasadka - nr/ser. 4858 GB 638R nasadka - nr/ser. 4869 GB 660 nasadka - nr/ser. 1304" 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Zadanie nr 28 Aparatura okulistyczna I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Autorefraktometr z keratometrem GR-3100 K 1 1 2. Rzutnik panel optotyów Cp 200 1 1 3. Unit okulistyczny z blatem Tulipan 840 1 1 4. Lampa strzelinowa Rrane YZ5F 1 1 5. Oftalmoskop Coaxial 1 1 6. Tonometr aplanacyjny L 5110 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Zadanie nr 29 Aparatura okulistyczna II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Tomograf optyczny OCT i-vue 100 FD 100 FD 1 1 2. Perymetr komputerowy HFA 740 1 1 3. Ultrasonograf okulistyczny Aviso 1 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: Zadanie nr 30 Urządzenie do badania słuchu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. 2. 3. 4. 5. 1. urządzenie do screningowego badania słuchu OTO READ OTO READ 1 1 Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt przesłania do Zamawiającego urządzenia oraz wszelkie inne koszty związane z ta usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: Zadanie nr 31 Wagi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów 1. 2. 3. 4. 5. 1. Waga niemowlęca 6 1 2. Waga osobowa ze wzrostomierzem 4 1 3. Waga elektroniczna AXIS, Nadwag 3 1 4. Waga dziesiętna Tarczyn 3 1 5. Waga uchylna LFW 5 1 6. Waga apteczna 5 1 7. Odważniki 40 1 II. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) Przewidywana ilość roboczogodzin 1. Naprawy (usługi serwisowe - roboczogodziny) - Cena roboczogodziny za wykonana naprawę uwzględnia koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu oraz wszelkie inne koszty związane z tą usługą, z wyjątkiem kosztów części zamiennych 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50420000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Czas reakcji serwisu 20,00
Okres gwarancji na każdą wykonaną usługę Przeglądu lub Naprawy 10,00
Okres gwarancji na wykorzystane materiały 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam speca od naprawy traktorków i kosiarek - Kowary
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam speca od naprawy traktorków i kosiarek Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.