Usługi w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyWojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045579
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługi w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ

1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503daf14-acc0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeglądy techniczne urządzeń medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wckik

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawiera rozdział X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): CentrumKrwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ informuje Pana/nią, że administratorem Pana/nidanychosobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Wojskowe Centrum KrwiodawstwaiKrwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 78. Adreskorespondencyjny:Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, 00-671 Warszawa, ul.Koszykowa 78.2.Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzieleniezamówienia publicznegow postępowaniu przetargowym organizowanym przez Wojskowe CentrumKrwiodawstwa iKrwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie.3. Administrator danych powołałInspektora ochronydanych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez: adreskorespondencyjny: 00-671Warszawa, ul. Koszykowa 78, numer telefonu: 261 846 185, adres e-mail:edu@wckik.pl. 4. Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybieprzetargunieograniczonego;5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy , przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7. Obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 8. W odniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;9. posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanychosobowych *;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 1 RODO**; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;10. nieprzysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo doprzenoszenia danychosobowych;• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 25/U/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mirasol Terumo - 2 przeglądy

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Reveos - 2 przeglądy

4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający wymaga, aby wykonawcyprowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrówzawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejscezamieszkania.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresieszczególnych wymagań. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga abyWykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. d)zdolności technicznej lub zawodowej: posiada uprawnienia i zabezpieczenie serwisowe dowykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego będącego przedmiotemzamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykazujące brak podstaw do wykluczenia określonego w Załączniku nr 2 do SWZ;2)oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonego w Załączniku nr 3do SWZ;3) informację o powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego określoną w załącznikunr 4 do SWZ.1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którymmowa wart.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezzamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy,b) b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,c)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów,d) art. 108 ust.1 pkt 3 ustawy,e) art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubieganiasię o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, f) art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy,dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu za-kłóceniekonkurencji,g) art. 108 ust.1 pkt 6 ustawy,h) art. 109 ust.1 pkt 4 ustaw.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia izabezpieczenie serwisowe do wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego będącegoprzedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotemzamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120- Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120. Rozkręciłem do czyszczenia -nie potrafię skręcić z powrotem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI