Ogłoszenie o zamówieniu
 Usługi
 Usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów i przyczep do badań dozorowych, stacji paliw do badań dozorowych i legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji stacji. 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
 
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
 
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kudryk@ron.mil.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów i przyczep do badań dozorowych, stacji paliw do badań dozorowych i legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji stacji. 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a188da0-bb05-11ec-9f44-6e63702cb2f7
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121845
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078225/02/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.3.8 Usługi wykonania przeglądów i legalizacji sprzętu i urządzeń służby mps
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://platformazakupowa.pl/pn/15wog 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem 8 SWZ
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych została zawarta w rozdziale 3 SWZ
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: 31-ZP-04-22-63
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 3
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów oraz cystern paliwowych przyczep do badań dozorowych i legalizacji urządzeń pomiarowych oraz montażu i wymiany węża elastycznego, naprawy lub wymiany przepływomierzy oraz innych napraw, usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowania urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz napraw awaryjnych w następującym zakresie:
 Dla części 1 - „Usługa przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów oraz cystern paliwowych przyczep do badań dozorowych i legalizacji urządzeń pomiarowych oraz montażu i wymiany węża elastycznego, naprawy lub wymiany przepływomierzy oraz innych napraw” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4A do SWZ. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium cena oferty (brutto)
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów oraz cystern paliwowych przyczep do badań dozorowych i legalizacji urządzeń pomiarowych oraz montażu i wymiany węża elastycznego, naprawy lub wymiany przepływomierzy oraz innych napraw, usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowania urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz napraw awaryjnych w następującym zakresie:
 Dla części 2 - „Usługa przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4B do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest także do dysponowania osobą/ami skierowanymi do realizacji usługi, posiadającymi przez cały okres jej świadczenia odpowiednie kwalifikacje wskazane w dokumentach postępowania 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium cena oferty (brutto)
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 3
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia są usługi przygotowania cystern paliwowych dystrybutorów oraz cystern paliwowych przyczep do badań dozorowych i legalizacji urządzeń pomiarowych oraz montażu i wymiany węża elastycznego, naprawy lub wymiany przepływomierzy oraz innych napraw, usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw i ich infrastruktury do badań dozorowych oraz legalizacyjnych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowania urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz napraw awaryjnych w następującym zakresie:
 Dla części 3 - „Usługa przeglądu technicznego, konserwacji oraz serwisowania urządzeń i wyposażenia stacji paliw płynnych oraz naprawy awaryjne” – Szczegółowy opis oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (obejmującym Opis przedmiotu, Wykaz stacji paliw oraz Wykaz urządzeń i harmonogram prac serwisowych). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4C do SWZ. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwyższą liczbę punktów przy zastosowaniu kryterium cena oferty (brutto)
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
Art. 109 ust. 1 pkt 10
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne:
 Dla części 3 zamówienia – Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
 Dla części 1 i 2 zamówienia:
• Uprawnienie wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego do naprawy i modernizacji zbiorników transportowych do przewozu towarów niebezpiecznych przeznaczonych dla Sił Zbrojnych RP, wydane na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 272) 
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy.
4. zdolności technicznej i zawodowej: 
 W odniesieniu do zdolności zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał (na załączniku nr 3 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował osobami, posiadającymi wymagane kwalifikacje/uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia (minimalne wymagania), zgodne z przedmiotem zamówienia, tj.: :
 Dla 1 i 3 części zamówienia – Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie;
 Dla 2 części zamówienia
• Co najmniej 1 osoba posiadająca kwalifikacje do konserwacji i pomiarów ochrony katodowej, zgodnie z PN-EN ISO 15257:2017 – Ochrona katodowa. Poziom kompetencji osób zajmujących się ochroną katodową. Podstawa systemu certyfikacji (min. poziom 2) 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający brak podstaw wykluczenia z postępowania oceni na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotów udostępniających zasoby 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Dla części 1 i 2 zamówienia:
1) Decyzję w sprawie uprawnienia zakładu do naprawy i modernizacji zbiorników transportowych do przewozu towarów niebezpiecznych przeznaczonych dla Sił Zbrojnych RP, wydaną na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 272), w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 5.1 ppkt 2).
• w zakresie zdolności zawodowej:
Dla części 2 zamówienia:
1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 ppkt 4 (według załącznika nr 3 do SWZ). 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) Formularz oferty, zgodny ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ;
2) Formularzy cenowy (załącznik nr 1A i/lub nr 1B i/lub nr 1C);
3) Oświadczenia wstępne Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotów udostępniających zasoby (załączniki nr 2 do SWZ);
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (jeżeli dotyczy);
7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy). 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni:
1) Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 
2) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumenty dotyczące własnej firmy, a w szczególności:
a) oświadczenie o braku podstaw do Wykluczenia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 
b) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu art. 108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp,
c) odpis z właściwego rejestru,
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym). 
Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz oferty, formularz cenowy) składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Zakres i sposób dokonania zmian umowy szczegółowo określają zapisy wzoru umowy dla każdej części z osobna, stanowiące załączniki nr 4A, 4B, 4C 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
 
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: 
 
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 09:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/15wog do upływu terminu składania ofert.
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 09:30
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni 
 
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
 Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej oferty dla części 1 i 2, w wysokości 5% ceny całkowitej umowy (tj. cena całkowita oferty Wykonawcy + kwota przeznaczona przez Zamawiającego na naprawy awaryjne) dla części 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ma na celu zabezpieczenie pokrycia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym również z tytułu kar umownych. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy liczone będzie odrębnie dla każdej części zamówienia.