Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługę zaprojektowania, opracowania i wykonania modułu odbiorczego (demodulatora) kodowanych sygnałów czasu urzędowego na fali nośnej 225 kHz Programu Pierwszego Polskiego Radia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Miar
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elektoralna 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Magdalena.Odolinska@gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługę zaprojektowania, opracowania i wykonania modułu odbiorczego (demodulatora) kodowanych sygnałów czasu urzędowego na fali nośnej 225 kHz Programu Pierwszego Polskiego Radia.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b4fc068-336a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076628/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa zaprojektowania i wykonania odbiornika oraz dokumentacji technicznej zestandaryzowanego odbiornika kodowanych sygnałów czasu na fali nośnej 225 khz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„e-CzasPL - system niezawodnej i wiarygodnej dystrybucji czasu urzędowego na obszarze RP” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Wszelkie dokumenty, w tym ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz 19 minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247, z późn. zm.), np.w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę E-Zamawiający, dostępną pod adresem: https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl , zwaną dalej „Platformą“.
4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Za moment wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę i godzinę ich wczytania na Platformę.
5. Szczegółowa Instrukcja dla Wykonawców dotycząca obsługi Platformy znajduje się pod powyższym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Wykonawca zainteresowany przystąpieniem do postępowania powinien zapoznać się z aktualnie obowiązującymi Regulacjami.
6. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
7. Zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, zwanego dalej „r.d.e.”, Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) zostały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1, z późn. zm.), zwanym dalej "RODO", informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych jest Główny Urząd Miar;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gum.gov.pl;
3) udostępnione dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie postępowania ustawowego;
4) odbiorcami udostępnionych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1710), zwanej dalej „p.z.p.”;
5) przekazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych dotyczący osób fizycznych zaangażowanych w realizację zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p.
i związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do przekazanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu, posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących tych osób (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku osoby fizycznej, której dane dotyczą, zobowiązane będą do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) osobom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu, nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych tych osób jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) osobom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie ich danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.262.23.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa zaprojektowania, opracowania i wykonania modułu odbiorczego (demodulatora) kodowanych sygnałów czasu urzędowego na fali nośnej 225 kHz Programu Pierwszego Polskiego Radia oraz opracowania kompletnej dokumentacji technicznej, z opisem procesu wytworzenia dla Zestandaryzowanego Odbiornika kodowanych sygnałów czasu urzędowego, jako element usługi realizowanej w ramach projektu e-CzasPL spełniająca wymagania, opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia zespół, w skład którego wchodzić będą co najmniej następujące osoby:
1) Kierownika Projektu, który:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, brał udział w należytej realizacji, co najmniej dwóch projektów w roli kierownika projektu (zadania komercyjne lub prac badawczo-rozwojowych) w pełnym cyklu realizacji, począwszy od analizy, projektowania poprzez budowę urządzeń elektronicznych po wdrożenie, tj. co najmniej doprowadzenie produktu do gotowości technologicznej na poziomie TRL 9. Poprzez gotowość technologiczną produktu na poziomie TRL 9 zamawiający rozumie, iż sprawdzenie technologii w warunkach rzeczywistych odniosło zamierzony efekt. Wskazuje to, że demonstrowana technologia jest już w ostatecznej formie i może zostać zaimplementowana w docelowym systemie. Między innymi dotyczy to wykorzystania opracowanych systemów w warunkach rzeczywistych;
2) Architekta systemów urządzeń elektronicznych, który:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, brał udział w należytej realizacji, co najmniej jednego projektu w roli architekta urządzeń w zakresie projektowania architektury urządzeń elektronicznych, w tym zaprojektowała co najmniej 1 rozwiązanie oparte o techniki:
- demodulacji fazowej fali radiowej z zakresu fal radiowych długich (30 kHz ÷ 300 kHz) wykonane w dziedzinie analogowej lub cyfrowej,
- synchronizacji częstotliwości i czasu,
b) w okresie ostatnich 5 lat nabył doświadczenie, jako architekt urządzeń elektronicznych w zakresie zaprojektowania, co najmniej 2 urządzeń elektronicznych, których elementami składowymi były m.in. następujące moduły/podzespoły funkcjonalne:
- antena ze wzmacniaczem selektywnym,
- demodulator fazy sygnału fali nośnej analogowy lub wykonany
w technice cyfrowej,
- dekoder sygnału zdemodulowanego;
3) Inżyniera elektronika, który:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w należytej realizacji, co najmniej jednego projektu w roli inżyniera elektronika w zakresie wykonania i oprogramowania urządzeń elektronicznych, w tym wykonała co najmniej 1 rozwiązanie oparte
o techniki:
- demodulacji fazowej fali radiowej z zakresu fal radiowych długich (30 kHz ÷ 300 kHz) wykonane w dziedzinie analogowej i/lub cyfrowej,
- synchronizacji częstotliwości i czasu,
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nabył doświadczenie, jako Inżynier elektronik w zakresie wykonania co najmniej 2 urządzeń elektronicznych, których elementami składowymi były m.in. następujące moduły/podzespoły funkcjonalne:
- antena ze wzmacniaczem selektywnym,
- demodulator fazy sygnału fali nośnej analogowy lub wykonany w technice cyfrowej,
- dekoder sygnału zdemodulowanego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu należy wypełnić jedynie w odniesieniu do Kierownika Projektu. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wspomniane oświadczenie dotyczy również wspólników tworzących spółkę cywilną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy katalog zmian został opisany w § 14 PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma, która znajduję się pod następującym adresem https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Na podstawie art. 288 ust. 1 p.z.p. Zamawiający zastrzega, że do negocjacji zostaną zaproszeni trzej (3) Wykonawcy, których oferty uzyskają najwyższą liczbę punktów w rankingu oceny ofert. Jeżeli nie można będzie wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje zapisy art. 248 ust. 3 p.z.p.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, że w 2020 r. przeprowadził dialog techniczny w celu pozyskania niezbędnych informacji do przygotowania postępowania. Protokół z dialogu technicznego znajduję się pod poniższym linkiem:
https://zamowienia.gum.gov.pl/pn/gum/demand/notice/public/4704/details
Po przeprowadzeniu dialogu technicznego, Zamawiający przeprowadził konkurencyjne postępowania, jednak w toku tego postępowania nie otrzymał ofert. Prowadząc to wcześniejsze postępowanie, Zamawiający stosowała środki, o których mowa w art. 85 ust. 1 p.z.p.
2. Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 2 p.z.p., żąda w odniesieniu do Architekta systemów urządzeń elektronicznych oraz Inżyniera elektronika, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. W ramach kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia Wykonawca może posługiwać się doświadczeniem tylko tej osoby, którą wskazał w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz osób zawarty w Formularzu ofert dotyczący kryterium oceny ofert nie będzie podlegał uzupełnieniu. W przypadku gdy z opisu tego doświadczenia nie będzie jednoznacznie wynikało, iż osoba w nim wskazana posiada wymagane doświadczenie Zamawiający weźmie pod uwagę tylko to doświadczenie, co do którego nie ma wątpliwości i przyzna odpowiednio mniejszą liczbę punktów.
4. Wynagrodzenie zostanie wypłacone na podstawie faktur częściowych w trzech ratach:
1) 20 % wynagrodzenia będzie płatne po pozytywnym odbiorze Dokumentacji Analitycznej, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a oraz pozytywnym odbiorze Harmonogramu Prac, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. b;
2) 30 % wynagrodzenia będzie płatne po pozytywnym odbiorze prototypu Odbiornika i prototypu Zestandaryzowanego Odbiornika i odbiorze dokumentacji prototypów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. c, oraz pozytywnym odbiorze raportu z testów prototypu Odbiornika i prototypu Zestandaryzowanego Odbiornika, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. d;
3) 50 % wynagrodzenia będzie płatne po zakończeniu odbioru końcowego Odbiornika wraz z Oprogramowaniem Dedykowanym oraz dokumentacji powykonawczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. i, oraz po zakończeniu odbioru kompletnej dokumentacji technicznej, z opisem procesu wytworzenia, dla Zestandaryzowanego Odbiornika, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. f, oraz przeprowadzeniem szkolenia techników zgodnie z § 2 pkt 2 oraz § 6.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1. p.z.p. oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
6. 3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz
z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy);
3) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa – o ile dotyczy;
4) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia dot. Architekta systemów urządzeń elektronicznych oraz Inżyniera elektronika – załącznik nr 5 do SWZ.