Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wzorcowania wyposażenia pomiarowo-badawczego, nr spr. ZP-DL-73/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wzorcowania wyposażenia pomiarowo-badawczego, nr spr. ZP-DL-73/24
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3216efbc-0730-4475-9cd2-0ab56f6490a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00521906/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 ZP-DL-73/24 Wzorcowanie WPB postępowanie I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.udt.gov.pl/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.udt.gov.pl/zamowienia-publiczne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2.Zamawiający korzysta tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2020 poz. 346 t.j.), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu,
przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają Wykonawcom dostępu do postępowania. 3.Przekazywanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://udt.eb2b.com.pl zapewniającej zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie. 4.Korzystanie z platformy zakupowej oraz zarejestrowanie i utrzymanie konta na Platformie zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 5.Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta.
Zamawiający zaleca założenie Konta na Platformie zakupowej na kilka dni przed złożeniem oferty. 6.Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://udt.eb2b.com.pl/user/terms lub https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej),
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. Instrukcja korzystania z Platformy dla użytkowników chcących posiadać konto w platformie została opisana w rozdziale 10 SWZ.
7. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 10 MB.15. W sprawach technicznych związanych z funkcjonowaniem i obsługą Platformy zakupowej należy korzystać z Pomocy Technicznej, która udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji, czy innych aspektów technicznych platformy. Pomoc techniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod nr tel. +48 22 428 19 28, adres e-mail: admin@eb2b.com.pl
8. W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego korespondencja elektroniczna (inna niż oferty i załączniki do oferty) przekazywana jest wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej - e-mail: przetargi@udt.gov.pl 9.Zamawiający wysyłając korespondencję do Wykonawców będzie używał adresów poczty elektronicznej osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami. 10. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ przekazywane są za pośrednictwem poczty elektronicznej - e-mail: przetargi@udt.gov.pl Zamawiający nie zaleca komunikowania się poprzez wykorzystanie przycisku: Pytania/Informacje na Platformie https://udt.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl (platforma zakupowa służy jedynie do złożenia oferty w postępowaniu).
11. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane są na stronie internetowej Zamawiającego: https://www.udt.gov.pl, zakładka: Kim jesteśmy -> zamówienia
publiczne i sprzedaż majątku -> Przetargi publiczne (Pzp), link https://bip.udt.gov.pl/przetargi 12.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa jako Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353;
2. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl);
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie i realizacje zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „PZP”;
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275
pkt 1 ustawy - Usługi o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, z zastrzeżeniem wymagania wskazanego w art. 75 PZP;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 PZP
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Państwa, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-DL-73/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: urządzenia pomiarowe różnych wielkości
Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującym kryterium oceny ofert: cena- waga kryterium 100%.
2. Zasady oceny ofert:
Kryterium Cena:
Zamawiający przyzna maksymalnie 100 punktów ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną
wyliczone ze wzoru: pkt cena= cena oferty brutto z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu/cena brutto badanej ofert x 100
3. Zamawiający nie uwzględnia ofert odrzuconych oraz ofert złożonych po terminie.
4. Punkty przyznane ofercie w ramach kryterium oceny ofert będą stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: defektoskopy I
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującym kryterium oceny ofert: cena- waga kryterium 100%.
2. Zasady oceny ofert:
Kryterium Cena:
Zamawiający przyzna maksymalnie 100 punktów ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną
wyliczone ze wzoru: pkt cena= cena oferty brutto z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu/cena brutto badanej ofert x 100
3. Zamawiający nie uwzględnia ofert odrzuconych oraz ofert złożonych po terminie.
4. Punkty przyznane ofercie w ramach kryterium oceny ofert będą stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: defektoskopy II
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującym kryterium oceny ofert: cena- waga kryterium 100%.
2. Zasady oceny ofert:
Kryterium Cena:
Zamawiający przyzna maksymalnie 100 punktów ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną wyliczone ze wzoru: pkt cena= cena oferty brutto z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu/cena brutto badanej ofert x 100
3. Zamawiający nie uwzględnia ofert odrzuconych oraz ofert złożonych po terminie.
4. Punkty przyznane ofercie w ramach kryterium oceny ofert będą stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: urządzenia pomiarowe wielkości elektrycznych
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującym kryterium oceny ofert: cena- waga kryterium 100%.
2. Zasady oceny ofert:
Kryterium Cena:
Zamawiający przyzna maksymalnie 100 punktów ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną
wyliczone ze wzoru: pkt cena= cena oferty brutto z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu/cena brutto badanej ofert x 100
3. Zamawiający nie uwzględnia ofert odrzuconych oraz ofert złożonych po terminie.
4. Punkty przyznane ofercie w ramach kryterium oceny ofert będą stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: węże paliwowe
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującym kryterium oceny ofert: cena- waga kryterium 100%.
2. Zasady oceny ofert:
Kryterium Cena:
Zamawiający przyzna maksymalnie 100 punktów ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną wyliczone ze wzoru: pkt cena= cena oferty brutto z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu/cena brutto badanej ofert x 100
3. Zamawiający nie uwzględnia ofert odrzuconych oraz ofert złożonych po terminie.
4. Punkty przyznane ofercie w ramach kryterium oceny ofert będą stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: urządzenia pomiarowe siły i twardości
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującym kryterium oceny ofert: cena- waga kryterium 100%.
2. Zasady oceny ofert:
Kryterium Cena:
Zamawiający przyzna maksymalnie 100 punktów ofercie z najniższą ceną brutto, a punkty dla wszystkich pozostałych ofert zostaną
wyliczone ze wzoru: pkt cena= cena oferty brutto z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu/cena brutto badanej ofert x 100
3. Zamawiający nie uwzględnia ofert odrzuconych oraz ofert złożonych po terminie.
4. Punkty przyznane ofercie w ramach kryterium oceny ofert będą stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta zdobędzie najwyższą liczbę punktów oraz będzie spełniała wymagania określone w SWZ i ustawie Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz oferty (wypełniony i podpisany odpowiednio dla części) - wzór zał. do SWZ
b) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany odpowiednio dla części) - wzór zał. do SWZ
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór zał. do SWZ
d) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).
e) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
f) Oświadczenia i / lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca składając ofertę zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 10 projektowanych postanowieniach umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://udt.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835): z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) o udzielenie zamówienia, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
4. Zgodnie z art. 110 ustawy Pzp, Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Termin wykonania zamówienia:
Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 30 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania całkowitej wartości umowy brutto wskazanej w § 5 ust. 2 PPU, w zależności od tego, która z tych przesłanek nastąpi wcześniej.
Termin realizacji usługi (odpowiednio do części) został wskazany w załączniku nr 2 Formularz cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (odpowiednio dla części).
Dla cześci 6:
- realizacja usługi z pozycji 1 formularza cenowego/OPZ nastąpi w terminie od 21.10.2024 r. do 31.10.2024 r. Wzorcowanie w miejscu ustawienia urządzenia Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Produkcji, Laboratorium UDT, 02-524 Warszawa, ul. Narbutta 86;
- realizacja usługi z pozycji 2 formularza cenowego/OPZ nastąpi w terminie 2 tygodni od zawarcia umowy. Wzorcowanie w miejscu ustawienia urządzenia Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego Dział Badań Laboratoryjnych w Poznaniu, ul. Ostrowska 388, 61-312 Poznań;
- realizacja usługi z pozycji 3 formularza cenowego/OPZ nastąpi w terminie od 25.11.2024 r. do 06.12.2024 r. Wzorcowanie w miejscu ustawienia urządzenia Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego Dział Badań Laboratoryjnych w Poznaniu ul. Ostrowska 388, 61-312 Poznań;
- realizacja usługi z pozycji 4 formularza cenowego/OPZ nastąpi w terminie
2 tygodni od zawarcia umowy. Wzorcowanie w miejscu ustawienia urządzenia Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Produkcji, Laboratorium UDT, 02-524 Warszawa, ul. Narbutta 86