III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Opis warunku: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na usłudze podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. UWAGA! Spełnienie niżej sformułowanych warunków Wykonawca obowiązany jest wykazać w odniesieniu do wszystkich zadań, na które składa ofertę. Dotyczy zadania nr 1: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych diatermii o wartości usługi nie mniejszej niż 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 2: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych pomp infuzyjnych o wartości usługi nie mniejszej niż 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 3: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych pomp infuzyjnych o wartości usługi nie mniejszej niż 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 4: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych pomp infuzyjnych o wartości usługi nie mniejszej niż 17 000,00 zł (siedemnaście tysięcy złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 17 000,00 zł (siedemnaście tysięcy złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 5: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych pomp infuzyjnych o wartości usługi nie mniejszej niż 16 000,00 zł (szesnaście tysięcy złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 16 000,00 zł (szesnaście tysięcy złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 6: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych defibrylatorów o wartości usługi nie mniejszej niż 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 7: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych respiratorów o wartości usługi nie mniejszej niż 65 000,00 zł (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 65 000,00 zł (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 8: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych kardiomonitorów o wartości usługi nie mniejszej niż 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 9: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wykonywanie przeglądów technicznych kardiomonitorów o wartości usługi nie mniejszej niż 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto. Dotyczy zadania nr 10: Za usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający uzna wymianę elementów wielorazowych respiratorów o wartości usługi nie mniejszej niż 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość dotychczas wykonanej usługi nie może być niższa niż 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) brutto. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 1 ppkt 2) litera c) powyżej muszą zostać spełnione przez tych wykonawców łącznie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 2 litera c) SIWZ: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) kopii świadectw wzorcowania posiadanych przyrządów pomiarowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania badania bezpieczeństwa elektrycznego zgodnie z normą PN EN 62353 lub normami równoważnymi; pod pojęciem norm równoważnych rozumieć należy normy dotyczące badań okresowych i po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych, formułujące wymagania w zakresie przeprowadzania badań na poziomie jakości nie niższym (nie mniej restrykcyjne) niż norma PN EN 62353
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony formularz oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2, do SIWZ i formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1-1.10 do SIWZ – dla zadań, na które wykonawca składa ofertę, 3) parametry podlegające ocenie jakościowej dla zadania nr 1-10, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ – dla zadań, na które wykonawca składa ofertę, 4) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 5) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 6) zobowiązania podmiotów trzecich, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami (np. odpisy z rejestru, pełnomocnictwa) potwierdzającymi umocowanie osoby/osób, które podpisały zobowiązanie, do reprezentowania podmiotu trzeciego – w przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 7) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 8) aktualne dokumenty, wystawione przez producenta sprzętu lub jego wyłącznego przedstawiciela na terenie RP, autoryzujące osoby, przy udziale których wykonawca wykonywać będzie przedmiot zamówienia, do wykonywania przeglądów technicznych sprzętu lub dokumenty poświadczające przeszkolenie tych osób w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu, wystawione przez producenta sprzętu lub jego wyłącznego przedstawiciela na terenie RP (jeżeli dotyczy – na potrzeby przyznania punktów w pozacenowym kryterium oceny ofert). UWAGA! Przez „sprzęt” należy rozumieć sprzęt, dla którego w ramach danego zadania ma być świadczona usługa przeglądów technicznych. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań, dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 8) składa odrębnie dla każdego zadania, w którym ofertuje. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2), 3) i 8) powyżej, składane są wraz z ofertą, stanowiąc część oferty. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3) oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 8), wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w kryterium oceny ofert, na potrzeby którego dokument jest składany. 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia (zobowiązania) podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W terminie określonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt III.4) powyżej, Wykonawca składa również opisany w tym punkcie dokument dotyczący podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega na zasadzie art. 22a ustawy Pzp. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. 6. Przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) wykaz osób wyznaczonych do wykonywania usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia, b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (wskazanej w wykazie osób, o którym mowa powyżej) uprawnień SEP do 1kV w zakresie Eksploatacji, obejmujących pomiary