Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pogwarancyjna obsługi serwisowej tomografu komputerowego Somatom go.Top, produkcja SIEMENS, stanowiącego własność Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parzęczewska 35
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pogwarancyjna obsługi serwisowej tomografu komputerowego Somatom go.Top, produkcja SIEMENS, stanowiącego własność Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a43e49e-98dd-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w pkt 2 i pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@wss.zgierz.pl lub
2) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html (zwanej dalej zamiennie Platforma przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją obsługi platformy przetargowej dla Wykonawców i regulaminem platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem: https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału SWZ.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej – pod adresem: https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PZP24.pl Sp. z o.o. (pn-pt: 8:00-16:00 ; tel.: +48 71 787 37 57, +48 71 787 35 34, +48 71 787-37-27; mail: helpdesk@logintrade.net).
Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane
w instrukcji obsługi platformy przetargowej dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XXXIII. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH – RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XXXIII. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH – RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/LXII/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: usługa pogwarancyjnej obsługi serwisowej Tomografu komputerowego Somatom go. Top, produkcji SIEMENS, stanowiącego własność Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: maksymalny czas przyjazdu serwisanta w celu wykonania diagnostyki i naprawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Ważnej autoryzacji producenta do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. Autoryzacja producenta musi być aktualna na dzień jej złożenia , a na Wykonawcy ciąży obowiązek jej aktualizacji przez cały okres obowiązywania umowy
lub
Wykonawca, który nie posiada autoryzacji producenta producenta/wytwórcy aparatu, powinien przedstawić wraz z ofertą oświadczenia, że:
a) dysponuję właściwym zapleczem technicznym, oryginalnymi częściami zamiennym oraz oryginalnymi częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi, wymaganych przez wytwórcę/ producenta do obsługi serwisowej aparatu, które odpowiadają wymaganiom wskazanym w instrukcji aparatu oraz są fabrycznie nowe, posiadają deklaracje zgodności i certyfikaty (dotyczy np przypadku wyrobów medycznych);
b) posiada właściwą i aktualną dokumentację techniczną producenta/wytwórcy, tj.: instrukcje serwisowe, odpowiednie procedury wykonywania czynności przeglądowych oraz naprawczych dla aparatu objętego przedmiotem zamówienia ,
c) posiada legalne i aktualne oprogramowania serwisowego lub posiada kluczy, kody lub hasła zabezpieczeń do takiego oprogramowania serwisowego w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie prawnej posiadania takiego oprogramowania;
d) posiada prawo do oprogramowaniem typu SYNGO.VIA w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie szkoleń aplikacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, przez cały okres realizacji zamówienia lub w najdłuższym okresie oferowanym przez producenta lub dostawcę oprogramowania
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Ważnej autoryzacji producenta do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. Autoryzacja producenta musi być aktualna na dzień jej złożenia , a na Wykonawcy ciąży obowiązek jej aktualizacji przez cały okres obowiązywania umowy
lub
Wykonawca, który nie posiada autoryzacji producenta producenta/wytwórcy aparatu, powinien przedstawić wraz z ofertą oświadczenia, że:
a) dysponuję właściwym zapleczem technicznym, oryginalnymi częściami zamiennym oraz oryginalnymi częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi, wymaganych przez wytwórcę/ producenta do obsługi serwisowej aparatu, które odpowiadają wymaganiom wskazanym w instrukcji aparatu oraz są fabrycznie nowe, posiadają deklaracje zgodności i certyfikaty (dotyczy np przypadku wyrobów medycznych);
b) posiada właściwą i aktualną dokumentację techniczną producenta/wytwórcy, tj.: instrukcje serwisowe, odpowiednie procedury wykonywania czynności przeglądowych oraz naprawczych dla aparatu objętego przedmiotem zamówienia ,
c) posiada legalne i aktualne oprogramowania serwisowego lub posiada kluczy, kody lub hasła zabezpieczeń do takiego oprogramowania serwisowego w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie prawnej posiadania takiego oprogramowania;
d) posiada prawo do oprogramowaniem typu SYNGO.VIA w zakresie umożliwiającym przeprowadzenie szkoleń aplikacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, przez cały okres realizacji zamówienia lub w najdłuższym okresie oferowanym przez producenta lub dostawcę oprogramowania
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 3.4. rozdziału XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo
z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści niniejszej umowy, bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem przewidzianych poniżej warunków, odnoszących się do wprowadzenia zmian.
Zmiana okresu obowiązywania umowy/Terminu wykonania usług (Okoliczności).
Zmiana sposobu świadczenia (Okoliczności)
Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (publicznoprawna)
Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - WALORYZACJA (art. 439 ustawy pzp)
Zmiana personelu Wykonawcy
Pozostałe zmiany
Zmiany podmiotowe
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-21 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-21