Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Usługa demontażu, naprawy, legalizacji oraz montażu
ciepłomierzy i wodomierzy w zasobach KTBS Sp. z o.o.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoZielona Góra
WojewództwoLubuskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-04-01
ZamawiającyKOMUNALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data publikacji ogłoszenia2021-03-01
Numer ogłoszenia2021/BZP 00011637
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011637 z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Usługa demontażu, naprawy, legalizacji oraz montażuciepłomierzy i wodomierzy w zasobach KTBS Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Eksploatacji Budynków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970630773
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.ktbs.zgora.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KTBS/TM/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) demontaż ciepłomierzy LQM-III-K i montaż w ich miejsce wcześniej zalegalizowanych ciepło-mierzy LQM-III-K prod. APATOR SA w mieszkaniach - w liczbie 561 szt. UWAGA: W procesie legalizacji wszystkie wskazania każdego ciepłomierza należy wyzerować, a legalizacja powinna objąć wszystkie jego elementy składowe w tym, jeśli zajdzie taka konieczność, wymianę uszkodzonych części;b) demontaż ciepłomierzy ELF i montaż w ich miejsce wcześniej zalegalizowanych ciepłomierzy ELF, prod. APATOR SA w mieszkaniach - w liczbie 72 szt. UWAGA: W procesie legalizacji, wszystkie wskazania każdego ciepłomierza należy wyzerować, a legalizacja powinna objąć wszystkie jego części składowe w tym, jeśli zajdzie taka konieczność, wymianę uszkodzonych części;c) demontaż wodomierzy NK c.w. i z.w. DN 15 JS 1,5 H/V z impulsatorami i montaż w ich miejsce wcześniej zalegalizowanych wodomierzy NK c.w. i z.w. DN 15 JS 1,5 H/V ze skalą od-czytu do trzech miejsc po przecinku (do 1 litra), klasy R=50 lub wyższej, z impulsatorami (im-pulsowanie co 1 litr) w mieszkaniach – o łącznej liczbie 1.267 szt.; UWAGA: przewody elektryczne łączące ciepłomierze z wodomierzami należy „przedzwonić” w celu sprawdzenia ich ciągłości, a następnie trwale oznakować każdą końcówkę za pomocą kolorowej koszulki termokurczliwej lub taśmy izolacyjnej (z.w. – niebieską, c.w. – czerwoną), w celu umożliwienia ich jednoznacznej identyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50411100-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38551000-2 - Liczniki energii
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, czyli:1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN;2. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, wykazując że:a) wykonali - w ostatnich trzech latach, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – co najmniej jedną usługę w pełni zamieszkałych budynkach wielorodzinnych, obejmującą minimum jedno zamówienie na demontaż i montaż co najmniej 200 elektronicznych ciepłomierzy z sondami temperatury oraz co najmniej 400 wodomierzy z impulsatorami;b) dysponują wszelkimi urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do należytej i terminowej realizacji zamówienia;c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wymiany ciepłomierzy i wodomierzy;3. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, co zamawiający będzie mógł samodzielnie zweryfikować w postaci wpisu w bazach KRS lub CEIDG.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (por. ust. 3.1. SWZ);2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego „Druk nr 3 – Grupa kapitałowa”;3) Oświadczenie, w formie wykazu wykonanych usług, sporządzone według wzoru stanowiącego „Druk nr 4 – Doświadczenie” w niniejszej SWZ, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (por. ust. 3.2.a SWZ). Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 5.000,00 zł, w jednej z form przewidzianych w Ustawie.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, któremu zamawiający zamierza powierzyć wykonanie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania, wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie, zaokrąglonej do pełnych setek złotych w dół, w jednej z form przewidzianych w Ustawie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem że:a) lokator nie udostępnił Wykonawcy lokalu celem wykonania usługi,b) zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektyw-ny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,c) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,d) zaszła konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,e) uprawnione organy wprowadziły ograniczenia, uniemożliwiające prowadzenie robót w związku z zaostrzeniem epidemii Covid-19.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami od-bywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, identyfikator postępowania 116fc37e-9f99-4b38-bc2e-649d6601110c oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę wałka napędu w traktorze Zetor Forenta - Wrocław
Lokalizacja zleceniadolnośląskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę wałka napędu w traktorze Zetor Forenta.
Zainteresowanych proszę o kontakt.