Świadczenie usługi serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń budynkowych dla Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń budynkowych dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-20
  • Numer ogłoszenia587871-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587871-N-2019 z dnia 2019-08-20 r.

Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT: Świadczenie usługi serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń budynkowych dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT, krajowy numer identyfikacyjny 00000155400000, ul. Poleczki  19 , 02-822  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 221821156, e-mail m.czarnecka@cezamat.eu, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.zamowienia.pw.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zamowienia.pw.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. UWAGA! Wejście wyłącznie w asyście upoważnionego pracownika Zamawiającego po zgłoszeniu w recepcji budynku. Dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia oferty pod wskazany adres. Za złożenie oferty w miejscu innym niż wskazane powyżej, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
Adres:
ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa, pokój nr 2.11

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń budynkowych dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Numer referencyjny: CEZAMAT/ZP02/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji instalacji i urządzeń budynkowych dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT z podziałem na części: część 1: detektory ręczne Drager, część 2: sprężone powietrze, część 3: zespół prądotwórczy, część 4: centralne wentylacyjne Budynek Administracyjny, część 5: nawilżacze parowe, część 6: zestaw hydroforowy, część 7: aparat Fenzy, część 8: aparat Auer, część 9: instalacja azotu, część 10: węzeł ciepła, część 11: wentylatory promieniowe, część 12: system sygnalizacji pożaru i dźwiękowy system ostrzegawczy, część 13: windy, część 14: przepompownia deszczowa, część 15: czyszczenie separatorów na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 50411000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50000000-5
50710000-5
50730000-1
50413200-5
50800000-3
90913000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 1. w zakresie części 1: nie dłużej niż 7 dni od dnia otrzymania zgłoszenia Zamawiającego, 2. w zakresie części 7, 8: nie dłużej niż 10 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia Zamawiającego, 3. w zakresie części 2, 3, 4, 6: nie dłużej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy, 4. w zakresie części 5, 9: nie dłużej niż 60 dni od dnia zawarcia umowy, 5. w zakresie części 10: nie dłużej niż 90 dni od dnia zawarcia umowy, 6. w zakresie części 15: nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, 7. w zakresie części 11, 12, 14: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, 8. w zakresie części 13: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek dla zadania 4: Wykonawca winien posiadać certyfikat przedsiębiorcy zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r., poz. 881 ze zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. warunek dla zadań 1, 7-8: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie zawartej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000 złotych; 2. warunek dla zadań 2-6, 9-15: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie zawartej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. warunek dla wszystkich zadań: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 2 usługi obejmujące czynności serwisowe i konserwacyjne dla instalacji i urządzeń budynkowych; 2. warunek dla zadania 3 (zespół prądotwórczy): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej2 osoby posiadające odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych oraz świadectwa kwalifikacyjne E i D do 1 kV; 3. warunek dla zadania 4 (centrale wentylacyjne BA): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych oraz posiadająca certyfikat wydany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r., poz. 881 ze zm.) oraz posiadające odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych oraz świadectwa kwalifikacyjne E i D do 1 kV; 4. warunek dla zadania 5 (nawilżacze parowe): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadająca odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych oraz świadectwa kwalifikacyjne E i D do 1 kV; 5. warunek dla zadania 6 (zestaw hydroforowy): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 1 osoba posiadająca odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych oraz legitymująca się odbyciem szkolenia / szkoleń wymaganych przez producenta urządzeń; 6. warunek dla zadania 10 (węzeł ciepła): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 1 osoba posiadająca odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych; 7. warunek dla zadania 13 (windy): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych oraz posiadająca aktualne uprawnienia UDT oraz uprawnienia elektryczne eksploatacyjne, uprawnienia elektryczne dozorowe w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. W odniesieniu do warunku w pkt 9.2.2.3.2., pkt 9.2.2.3.3. SIWZ, pkt 9.2.2.3.4. i pkt 9.2.2.3.7 SIWZ Zamawiający nie dopuszcza łączenia uprawnień typu E i D przez jedną osobę. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie – złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, powyższy dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. kopia certyfikatu przedsiębiorcy zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r., poz. 881 ze zm.); 2. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ w zależności od części, na jaką została złożona oferta; 4. oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia zawierającego informację o posiadaniu przez te osoby certyfikatu wydanego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2221; art. 29) – dotyczy zadania 4; 5. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie załącznikiem nr 4.1.-4.5. do SIWZ w zależności od części, na jaką została złożona oferta. 6. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.5.1.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie załącznika 7.1. oraz określenie warunków tych zmian. 1.1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 3, pod warunkiem iż kwalifikacje i uprawnienia nowych osób odpowiadać będą wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanych zmianach osób wskazanych w wykazie wraz z opisem kwalifikacji i uprawnień posiadanych przez nowe osoby. Powiadomienie winno mieć formę pisemną i zostać doręczone Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed planowaną zmianą. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie załącznika 7.2. oraz określenie warunków tych zmian. 2.1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 2.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 3, pod warunkiem iż kwalifikacje i uprawnienia nowych osób odpowiadać będą wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanych zmianach osób wskazanych w wykazie wraz z opisem kwalifikacji i uprawnień posiadanych przez nowe osoby. Powiadomienie winno mieć formę pisemną i zostać doręczone Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed planowaną zmianą. 2.1.2. zmiana ramowego harmonogramu świadczenia usług, z zastrzeżeniem, że zmiana taka nie może zmienić okresu obowiązywania umowy. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie załącznika 7.3. oraz określenie warunków tych zmian. 3.1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 3.1.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3.1.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3.1.3. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 3.1.4. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa e ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 2, pod warunkiem iż kwalifikacje i uprawnienia nowych osób odpowiadać będą wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: usługa przeglądu i kalibracji detektorów wielogazowych Drager X-am 5000 – 2 szt., dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądu i kalibracji detektorów wielogazowych Drager X-am 5000 – 2 szt., dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50411000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 7
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: usługa serwisu systemu wytwarzania sprężonego powietrza w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT, zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu systemu wytwarzania sprężonego powietrza w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT, zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50710000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: usługa okresowego przeglądu zespołu prądotwórczego dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi okresowego przeglądu zespołu prądotwórczego dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50710000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji central wentylacyjnych pracujących na potrzeby zapewnienia odpowiedniej jakości powietrza w Budynku Administracyjnym, w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji central wentylacyjnych pracujących na potrzeby zapewnienia odpowiedniej jakości powietrza w Budynku Administracyjnym, w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50710000-5, 50730000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji nawilżaczy parowych typu MK5 – Defensor firmy Swegon pracujących na potrzeby nawilżania powietrza wentylacyjnego w Budynku Administracyjnym i Budynku Technologicznym w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji nawilżaczy parowych typu MK5 – Defensor firmy Swegon pracujących na potrzeby nawilżania powietrza wentylacyjnego w Budynku Administracyjnym i Budynku Technologicznym w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50710000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: wykonanie przeglądu zestawu hydroforowego firmy WILO typ COR3HELIX VE1603/4kW w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu zestawu hydroforowego firmy WILO typ COR3HELIX VE1603/4kW w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji aparatu powietrznego z wyposażeniem (butla + maska) – szt. 4 z pełnym napełnieniem powietrzem oraz jednorazowego szkolenia dla pracowników Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji aparatu powietrznego z wyposażeniem (butla + maska) – szt. 4 z pełnym napełnieniem powietrzem oraz jednorazowego szkolenia dla pracowników Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji aparatu powietrznego z wyposażeniem (butla + maska) – 2 kpl. i 4 butle zapasowe z ich pełnym napełnieniem oraz jednorazowego szkolenia dla pracowników Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji aparatu powietrznego z wyposażeniem (butla + maska) – 2 kpl. i 4 butle zapasowe z ich pełnym napełnieniem oraz jednorazowego szkolenia dla pracowników Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50800000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji instalacji i zbiornika azotu na potrzeby urządzeń w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji instalacji i zbiornika azotu na potrzeby urządzeń w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50710000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji węzła cieplnego pracującego w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji węzła cieplnego pracującego w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji wentylatorów promieniowych pracujących na potrzeby wentylacji, w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji wentylatorów promieniowych pracujących na potrzeby wentylacji, w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: usługa serwisu następujących systemów przeciwpożarowych obejmujących budynki Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT, zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Poleczki 19: System Sygnalizacji Pożaru oraz Dźwiękowy System Ostrzegawczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu następujących systemów przeciwpożarowych obejmujących budynki Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT, zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Poleczki 19: - System Sygnalizacji Pożaru - Dźwiękowy System Ostrzegawczy na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50710000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cen 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w budynkach Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w budynkach Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT w Warszawie przy ul. Poleczki 19: Dźwig osobowy Dl Q=I OOO kg, 3 przystanki, 3 dojścia, nr fab. Pl 4E2153, Dźwig osobowy D2 Q= I OOO kg, 3 przystanki, 3 dojścia, nr fab. P l 4E2154, Dźwig osobowy D3 Q=I OOO kg, 3 przystanki, 3 dojścia, nr fab. Pl 4E2151, Dźwig osobowy D4 Q=I OOO kg, 2 przystanki, 2 dojścia, nr fab. P l 4E2152, Dźwig osobowy DS Q=5000 kg, 4 przystanki, 4 dojścia, nr fab. Pl 4E2174 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50750000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: usługa serwisu i konserwacji przepompowni ścieków, pracującej na potrzeby kanalizacji deszczowej w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji przepompowni ścieków, pracującej na potrzeby kanalizacji deszczowej w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: przegląd, czyszczenie separatorów, osadników i innych urządzeń do oczyszczania ścieków w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądu, czyszczenia separatorów, osadników i innych urządzeń do oczyszczania ścieków w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Poleczki 19 na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.15. do SIWZ, oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90913000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.