Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-05-27
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00169796
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6a5b1cb-d742-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024773/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta,wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie,który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl)
oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). 2.Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku
polskim w formie lub postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na
pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.W sytuacjach awaryjnych
np.: w przypadku nie działania platformazakupowa.pl Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email:zamowienia@zozmswiakrakow.pl 4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 5.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii
lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje UWAGA!
Zamawiający podał niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej w Rozdziale XII
punkt 5 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w Rozdziale XXV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w Rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-16/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 7 wydzielonych pakietów. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonanie:
a) przeglądu okresowego i czynności konserwacyjno - przeglądowych (zalecana przez producenta okresowa wymiana części zużywalnych, kalibracja, legalizacja, sprawdzenie instalacji, nastawienie i regulacja wymaganych przez producenta parametrów) zgodnie z aktualnymi zaleceniami producenta sprzętu medycznego;
b) wystawienie raportu serwisowego;
c) wpis do dokumentacji eksploatacji (paszportu technicznego) zgodnie z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565);
d) sporządzenie listy części zamiennych (wraz z numerem katalogowym) w przypadku konieczności ich wymiany, a które nie są objęte wymianą w okresowym przeglądzie przez producenta;
e) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do dalszej eksploatacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postepowaniu obejmuje Załącznik nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania przeglądu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 7 wydzielonych pakietów. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonanie:
a) przeglądu okresowego i czynności konserwacyjno - przeglądowych (zalecana przez producenta okresowa wymiana części zużywalnych, kalibracja, legalizacja, sprawdzenie instalacji, nastawienie i regulacja wymaganych przez producenta parametrów) zgodnie z aktualnymi zaleceniami producenta sprzętu medycznego;
b) wystawienie raportu serwisowego;
c) wpis do dokumentacji eksploatacji (paszportu technicznego) zgodnie z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565);
d) sporządzenie listy części zamiennych (wraz z numerem katalogowym) w przypadku konieczności ich wymiany, a które nie są objęte wymianą w okresowym przeglądzie przez producenta;
e) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do dalszej eksploatacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postepowaniu obejmuje Załącznik nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania przeglądu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 7 wydzielonych pakietów. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonanie:
a) przeglądu okresowego i czynności konserwacyjno - przeglądowych (zalecana przez producenta okresowa wymiana części zużywalnych, kalibracja, legalizacja, sprawdzenie instalacji, nastawienie i regulacja wymaganych przez producenta parametrów) zgodnie z aktualnymi zaleceniami producenta sprzętu medycznego;
b) wystawienie raportu serwisowego;
c) wpis do dokumentacji eksploatacji (paszportu technicznego) zgodnie z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565);
d) sporządzenie listy części zamiennych (wraz z numerem katalogowym) w przypadku konieczności ich wymiany, a które nie są objęte wymianą w okresowym przeglądzie przez producenta;
e) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do dalszej eksploatacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postepowaniu obejmuje Załącznik nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania przeglądu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 7 wydzielonych pakietów. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonanie:
a) przeglądu okresowego i czynności konserwacyjno - przeglądowych (zalecana przez producenta okresowa wymiana części zużywalnych, kalibracja, legalizacja, sprawdzenie instalacji, nastawienie i regulacja wymaganych przez producenta parametrów) zgodnie z aktualnymi zaleceniami producenta sprzętu medycznego;
b) wystawienie raportu serwisowego;
c) wpis do dokumentacji eksploatacji (paszportu technicznego) zgodnie z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565);
d) sporządzenie listy części zamiennych (wraz z numerem katalogowym) w przypadku konieczności ich wymiany, a które nie są objęte wymianą w okresowym przeglądzie przez producenta;
e) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do dalszej eksploatacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postepowaniu obejmuje Załącznik nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania przeglądu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 7 wydzielonych pakietów. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonanie:
a) przeglądu okresowego i czynności konserwacyjno - przeglądowych (zalecana przez producenta okresowa wymiana części zużywalnych, kalibracja, legalizacja, sprawdzenie instalacji, nastawienie i regulacja wymaganych przez producenta parametrów) zgodnie z aktualnymi zaleceniami producenta sprzętu medycznego;
b) wystawienie raportu serwisowego;
c) wpis do dokumentacji eksploatacji (paszportu technicznego) zgodnie z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565);
d) sporządzenie listy części zamiennych (wraz z numerem katalogowym) w przypadku konieczności ich wymiany, a które nie są objęte wymianą w okresowym przeglądzie przez producenta;
e) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do dalszej eksploatacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postepowaniu obejmuje Załącznik nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania przeglądu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 7 wydzielonych pakietów. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonanie:
a) przeglądu okresowego i czynności konserwacyjno - przeglądowych (zalecana przez producenta okresowa wymiana części zużywalnych, kalibracja, legalizacja, sprawdzenie instalacji, nastawienie i regulacja wymaganych przez producenta parametrów) zgodnie z aktualnymi zaleceniami producenta sprzętu medycznego;
b) wystawienie raportu serwisowego;
c) wpis do dokumentacji eksploatacji (paszportu technicznego) zgodnie z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565);
d) sporządzenie listy części zamiennych (wraz z numerem katalogowym) w przypadku konieczności ich wymiany, a które nie są objęte wymianą w okresowym przeglądzie przez producenta;
e) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do dalszej eksploatacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postepowaniu obejmuje Załącznik nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania przeglądu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego oraz sprężarek dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 7 wydzielonych pakietów. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonanie:
a) przeglądu okresowego i czynności konserwacyjno - przeglądowych (zalecana przez producenta okresowa wymiana części zużywalnych, kalibracja, legalizacja, sprawdzenie instalacji, nastawienie i regulacja wymaganych przez producenta parametrów) zgodnie z aktualnymi zaleceniami producenta sprzętu medycznego;
b) wystawienie raportu serwisowego;
c) wpis do dokumentacji eksploatacji (paszportu technicznego) zgodnie z wymogami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565);
d) sporządzenie listy części zamiennych (wraz z numerem katalogowym) w przypadku konieczności ich wymiany, a które nie są objęte wymianą w okresowym przeglądzie przez producenta;
e) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do dalszej eksploatacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postepowaniu obejmuje Załącznik nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania przeglądu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający w tym zakresie wymaga posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji:
a. Ważne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca posiada autoryzację lub szkolenie (upoważnienie) przez producenta sprzętu medycznego lub jego przedstawiciela na wykonywanie czynności serwisowych.
Wymagania te dotyczą następujących pakietów:
1,2,7
b. oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania usługi –
wymóg dotyczy następujących Pakietów: 3, 4, 5, 6
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w tym zakresie wymaga
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, co najmniej 3 usługi przeglądów technicznych o wartości minimum:
- w zakresie Pakietu nr 1: 25 000,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 2: 7 000,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 3: 400,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 4: 150,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 5: 1 500,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 6: 4 500,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 7: 1 500,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SWZ).
Dowodami do wykazu usług są poświadczenia o należytym wykonaniu zamówienia, a w przypadku usług nadal wykonywanych lub ciągłych w/w poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do należytego wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia, w tym aktualne szkolenia w przedmiotowym zakresie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;
c) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi oraz posiada określone przez wytwórcę sprzętu medycznego instrukcję serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcję wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacanie podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) ważne na czas umowy zaświadczenie wydane przez producenta danego sprzętu medycznego, sprężarek lub autoryzowanego przedstawiciela na wykonywanie czynności serwisowych – dotyczy następujących Pakietów: 1, 2, 7
b) oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę i kwalifikacje niezbędne do wykonania usługi – dotyczy następujących Pakietów: 3, 4, 5, 6
c) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - nie mniej niż 3 usługi przeglądów technicznych o wartości minimum
- w zakresie Pakietu nr 1: 25 000,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 2: 7 000,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 3: 400,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 4: 150,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 5: 1 500,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 6: 4 500,00 zł brutto każda;
- w zakresie Pakietu nr 7: 1 500,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SWZ).
Dowodami do wykazu usług są poświadczenia o należytym wykonaniu zamówienia, a w przypadku usług nadal wykonywanych lub ciągłych w/w poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do należytego wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia, w tym aktualne szkolenia w przedmiotowym zakresie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
e) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi oraz posiada określone przez wytwórcę sprzętu medycznego instrukcję serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcję wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną
z zachowaniem sposobu reprezentacji:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Wstępne oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) – załącznik nr 3a do SWZ.
4. Zobowiązanie innego podmiotu w formie pisemnej w oryginale, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SWZ).
5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 8 do SWZ).
7. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w zakresie Pakietów:
- Pakiet 1: 480,00 zł
- Pakiet 2: 135,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 08:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie naprawa telewizorów - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie naprawa telewizorów. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI