IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
19.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium.19.2. Zamawiający określa wadium w wysokości: 6.959,00 zł Numeracja jest zgodna z numeracją w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Koszt zakupu lampy RTG |
45,00 |
Czas usunięcia awarii |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany do umowy:1) zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian;2) W przypadku umowy trwającej dłużej niż 12 m-c zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w n/w przypadkach:a) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia "10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie adekwatnej zmianie, w oparciu o następujące zasady:a.1) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. a wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzeniaa.2) Wykonawca złoży kalkulację kosztów obejmującą co najmniej wykaz osób bezpośrednio wykonujących zamówienie z wykazaną wysokością zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę tych osób i związanych z tym danin publicznoprawnych lub zmiany ich składek na ubezpieczenia społeczne bądź ubezpieczenie zdrowotne, będących konsekwencją zmian ww. stanu prawnego, łączną kwotę zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z ww. zmianami, mającymi wpływ na koszty wykonania zamówienia.a.3) Zamawiający może żądać dodatkowych wyjaśnień i dowodów potwierdzających adekwatność wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia do zmian ww. stanu prawnego oraz wpływ zmian tego stanu prawnego na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Niedostarczenie ich przez Wykonawcę uważane będzie za odstąpienie od żądania podwyższenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.a.4) Wynagrodzenie w zmienionej wysokości należne będzie od dnia złożenia informacji o których mowa w §14 ust. 5 pkt. 2, ppkt. a.2 i a.3, ale nie wcześniej niż od dnia powstania zmiany kosztów wykonania zamówienia z ww. przyczyn określonych w art. 142 ust. 5 pkt 2 i pkt. 3 P.z.p.b) W razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie adekwatnej zmianie, w oparciu o następujące zasady:b.1) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowychc.1) Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ppkt. c wymaga złożenia Zamawiającemu pisemnego wniosku o przeprowadzenie negocjacji dotyczących zawarcia porozumienia w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.c.2) Do wniosku Wykonawca zobowiązuje się dołączyć:1) kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem umowy zawartej na zarządzanie planami kapitałowymi2) kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem umowy zawartej w imieniu i na rzecz osób zatrudnionych u Wykonawcy o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych wraz z listą osób zatrudnionych u Wykonawcy o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych wraz z listą osób będących uczestnikiem PPK, będącą załącznikiem do tej umowy,3) kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem deklaracji złożonej przez pracownika (realizującego u Zamawiającego usługę) o uczestnictwie w PPK w przypadku, gdy deklaracja ta została złożona po dacie zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą,4) szczegółową kalkulację kosztów sporządzoną wyłącznie dla pracowników, o których mowa w ppkt. c.2, pkt. 3 zawierającą co najmniej:− wykaz pracowników, którzy przystąpili do PPK będącymi pracownikami Wykonawcy i realizującymi usługę u Zamawiającego,− wysokość podstawy wymiaru składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe, o której mowa w ustawie z dnia 13 października 1998r o systemie ubezpieczeń społecznych dla pracowników, o których mowa w ppkt. c.2, pkt. 4, tiret pierwszy− procent i wysokość wpłaty podstawowej na PPK finansowej przez Wykonawcę,− procent i wysokość wpłaty dodatkowej finansowanej przez Wykonawcęc.3) Zobowiązuje się Wykonawcę do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących uczestnictwa w PPK, a przede wszystkim o rezygnacji pracownika, wykonującego u Zamawiającego usługę z uczestnictwa w PPK.c.4) W przypadku rezygnacji pracownika z uczestnictwa w PPK nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcyc.5) Zamawiający może żądać dodatkowych wyjaśnień i dowodów potwierdzających adekwatność wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowychd) (dotyczy pkt. a, b i c) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,e) Zmiany określone w pkt. a, b i c nastąpią w formie aneksu do umowy. Podpisany aneks będzie podstawą wystawienia faktury ze zmienioną kwotą wynagrodzenia.3) zmiana numeru konta bankowego, zmiany te wymagają aneksu do umowy.Numeracja jest zgodna z numeracją w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
18.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: