Sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-07-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-28
  • Numer ogłoszenia566902-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566902-N-2019 z dnia 2019-06-28 r.

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi: Sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47223718500000, ul. ul. Milionowa  14 , 93-113  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 761 790, e-mail przetargi@jonscher.pl, faks 426 761 785.
Adres strony internetowej (URL): //bip.jonscher.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
//bip.jonscher.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
//bip.jonscher.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w budynku Dyrekcji Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Adres:
ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 1 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego
Numer referencyjny: 25/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie osprzętu medycznego w podziale na następujące zakresy: Zakres I - Osprzęt kompatybilny z aparatem VIO 300D firmy Erbe, Zakres II - Osprzęt kompatybilny z aparatami firmy Emed, Zakres III - Osprzęt kompatybilny ze sprzętem firmy Stryker; Zakres IV - Osprzęt kompatybilny z aparatem Delphis UDS-94 firmy Laborie Medical Technologies, Zakres V - Osprzęt kompatybilny ze sprzętem firmy Richard Volf, Zakres VI - Osprzęt laparoskopowy, Zakres VII - Osprzęt do kardiomonitorów, Zakres VIII - Pozostały osprzęt medyczny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na osiem Zakresów: Zakres I-V – zakresy niepodzielne (bez możliwości składania ofert na poszczególne pozycje), Zakres VI-VIII – zakresy podzielne (z możliwością składania ofert na poszczególne pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia do odpowiednich jednostek (oddziałów, bloków operacyjnych, pracowni, Sekcji Zaopatrzenia, itp.) Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113, ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź) realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 31700000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31711000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.) w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie lub że oferowany przedmiot zamówienia nie jest wyrobem medycznym i w związku z tym nie wymaga uzyskania dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.) (wg zał. nr 3 do SIWZ). 2) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w zał. nr 7 do SIWZ i posiada wszystkie wymagane wartości parametrów technicznych (wg zał. nr 4 do SIWZ).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Ofertę stanowią:1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ);2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 7 do SIWZ) oraz dodatkowo w postaci elektronicznego nośnika – w formie płyty CD/DVD (w formacie Excel); 2. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 6.510,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany zostały opisane w § 10 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakres I - Osprzęt kompatybilny z aparatem VIO 300D firmy Erbe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje w tym Zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 31711000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakres II - Osprzęt kompatybilny z aparatami firmy Emed
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w tym Zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 31711000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakres III - Osprzęt kompatybilny ze sprzętem firmy Stryker
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w tym Zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 31711000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakres IV - Osprzęt kompatybilny z aparatem Delphis UDS-94 firmy Laborie Medical Technologies
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w tym Zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 31711000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zakres V - Osprzęt kompatybilny ze sprzętem firmy Richard Volf,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w tym Zakresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 31711000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zakres VI - Osprzęt laparoskopowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje w tym Zakresie. 1 Trokar optyczny do bezpiecznego wejścia (do endoskopii), śr. 11 mm, dł. 105 mm. Trokar optyczny TERNAMIAN lub równoważny, zawór wielofunkcyjny EndoTIP lub równoważny. 2 a) Trokar wielorazowego użytku, płaszcz trokara metalowy, tubus gładki, śr. 11 mm, dł. robocza 101 mm b) Gwóźdź trokara metalowy, trójgraniasty, ostry, do trokara 11 mm 3 Kleszczyki chwytające dwie szczęki ruchome, ząbkowane (atraumatyczne), z okienkiem, monopolarne, obrotowe, rozbieralne, wielorazowego użytku. Ergonomiczna rękojeść z blokadą. Śr. 5 mm / 360 mm 4 Kleszczyki chwytające jedna szczęka ruchoma, ząbkowane (atraumatyczne), monopolarne, obrotowe, rozbieralne, wielorazowego użytku. Ergonomiczna rękojeść z blokadą. Śr. 5 mm / 360 mm 5 Kleszczyki chwytające dwie szczęki ruchome (zęby 2/3), obrotowe, rozbieralne, wielorazowego użytku. Ergonomiczna rękojeść z blokadą. Śr. 10 mm / 360 mm 6 Kaniula insuflacyjna Veressa lub równoważna, z przyłączem Luer-Lock, dł. 120 mm 7 Kaniula insuflacyjna Veressa lub równoważna, z przyłączem Luer-Lock, dł. 150 mm 8 Optyka laparoskopowa wielorazowego użytku, dł. 310 mm, średnica 10 mm, kąt patrzenia 0° 9 Optyka laparoskopowa wielorazowego użytku, dł. 340 mm, średnica 10 mm, kąt patrzenia 30° 10 Haczyk laparoskopowy, kształt "L" z izolacją ceramiczną końcówki roboczej monopolarnej, śr. 5 mm, dł. 360 mm 11 Preparator laparoskopowy Maryland lub równoważny, kompletny 4 częściowy, zakrzywiony, rączka bez blokady z łączem HF śr. 5 mm, dł. 330 mm 12 Kompletne nożyczki laparoskopowe Metzembaun lub równoważne, obie bransze aktywne, złącze HF kompletne 4 częściowe, zakrzywione, rączka bez blokady 5 mm, dł. 330 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 31711000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zakres VII - Osprzęt do kardiomonitorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje w tym Zakresie. 1 Przewód kompletny EKG min. 3 odprowadzenia z rozłącznymi końcówkami, do monitora Mindray PM7000 Czujnik do pomiaru saturacji na palec dla dorosłych do monitora Mindray PM7000 Przewód łączący czujnik do saturacji z monitorem do monitora Mindray PM7000 Mankiet do mierzenia ciśnienia średni dla dorosłych do monitora Mindray PM7000 Mankiet do mierzenia ciśnienia duży dla dorosłych do monitora Mindray PM7000 Przewód łączący mankiet z monitorem, do monitora Mindray PM7000 2 Przewód kompletny EKG min. 3 odprowadzenia z rozłącznymi końcówkami, do monitora Mindray MEC1000 Czujnik do pomiaru saturacji na palec dla dorosłych do monitora Mindray MEC1000 Przewód łączący czujnik do saturacji z monitorem do monitora Mindray MEC1000 Mankiet do mierzenia ciśnienia średni dla dorosłych do monitora Mindray MEC1000 Mankiet do mierzenia ciśnienia duży dla dorosłych do monitora Mindray MEC1000 Przewód łączący mankiet z monitorem, do monitora Mindray MEC1000 3 Przewód kompletny EKG min. 3 odprowadzenia z rozłącznymi końcówkami, do monitora Mindray iMEC12 Czujnik do pomiaru saturacji na palec dla dorosłych do monitora Mindray iMEC12 Przewód łączący czujnik do saturacji z monitorem do monitora Mindray iMEC12 Mankiet do mierzenia ciśnienia średni dla dorosłych do monitora Mindray iMEC12 Mankiet do mierzenia ciśnienia duży dla dorosłych do monitora Mindray iMEC12 Przewód łączący mankiet z monitorem, do monitora Mindray iMEC12 4 Przewód kompletny EKG min. 3 odprowadzenia z rozłącznymi końcówkami, do monitora Mindray BENE VIEV Czujnik do pomiaru saturacji na palec dla dorosłych do monitora Mindray BENE VIEV Przewód łączący czujnik do saturacji z monitorem do monitora Mindray BENE VIEV Mankiet do mierzenia ciśnienia średni dla dorosłych do monitora Mindray BENE VIEV Mankiet do mierzenia ciśnienia duży dla dorosłych do monitora Mindray BENE VIEV Przewód łączący mankiet z monitorem, do monitora Mindray BENE VIEV Czujnik do pomiaru saturacji przyklejany na palec dla dzieci do monitora Mindray BENE VIEV Mankiet do mierzenia ciśnienia dla dzieci obwód ręki 10-18cm, do monitora Mindray BENE VIEV Mankiet do mierzenia ciśnienia dla dzieci obwód ręki 18-26cm do monitora Mindray BENE VIEV 5 Przewód kompletny EKG min. 3 odprowadzenia z rozłącznymi końcówkami, do monitora Mindray PM9000 Czujnik do pomiaru saturacji na palec dla dorosłych do monitora Mindray PM9000 Przewód łączący czujnik do saturacji z monitorem do monitora Mindray PM9000 Mankiet do mierzenia ciśnienia średni dla dorosłych do monitora Mindray PM9000 Mankiet do mierzenia ciśnienia duży dla dorosłych do monitora Mindray PM9000 Przewód łączący mankiet z monitorem, do monitora Mindray PM9000 6 Przewód kompletny EKG min. 3 odprowadzenia z rozłącznymi końcówkami, do monitora Nihon Kohden Czujnik do pomiaru saturacji na palec dla dorosłych do monitora Nihon Kohden Przewód łączący czujnik do saturacji z monitorem do monitora Nihon Kohden Mankiet do mierzenia ciśnienia średni dla dorosłych do monitora Nihon Kohden Mankiet do mierzenia ciśnienia duży dla dorosłych do monitora Nihon Kohden Przewód łączący mankiet z monitorem, do monitora Nihon Kohden Czujnik temperatury przezskórnej do monitora Nihon Kohden Czujnik do pomiaru saturacji na ucho dla dorosłych do monitora Nihon Kohden
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 31711000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zakres VIII - Pozostały osprzęt medyczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje w tym Zakresie. 1 Przewód EKG do aparatu AsCard Gruszka do elektrod EKG. Komplet składający się z 6 kolorowych gruszek (kolory: czarny, brązowy, zielony, fioletowy, czerwony i żółty). Elektrody klamrowe do aparatu EKG, przeznaczone dla osób dorosłych. Komplet składający się z 4 sztuk w kolorach: czerwony, zielony, żółty, czarny 2 Elektrody do monitorowania EEG metodą BIS do monitora BIS Vista, op. 25 szt. 3 Uszczelka pokrywy słoja do ssaka New Hospivac 4 Gumki proktologiczne do żylaków, op. 100 szt. 5 Wielorazowa uszczelka redukcyjna 5/10 mm, do trokara: 5 mm i 10 mm, op. a' 5 szt. 6 Uszczelka silikonowa wewnętrzna, czteroramienna, w kształcie "kominka", do płaszczy troakarów Easy Port, kompatybilnych z troakarami firmy Rudolf Medical o średnicy 5 mm, op. a'5 szt. 7 Uszczelka silikonowa wewnętrzna, czteroramienna, w kształcie "kominka", do płaszczy troakarów Easy Port, kompatybilnych z troakarami firmy Rudolf Medical o średnicy 10 mm, op. a'5 szt. 8 Uszczelka silikonowa, zewnętrzna do płaszczy troakarów Easy Port, kompatybilnych z troakarami firmy Rudolf Medical o średnicy 5 mm, op. 10 szt. 9 Kabel wielorazowy do jednorazowej elektrody powrotnej pacjenta z klipsami o szerokości styku 4 cm, dł. przewodu 4,6 m 10 Aparat do podawania płynów pod ciśnieniem do wkładów o pojemności 500ml, trwały, bawełniany mankiet z uchwytem do wieszania oraz z siatką ułatwiającą odczyt poziomu płynu.Aparat posiadający bezlateksową gruszkę ciśnieniową, chromowany monometr ze skalą. 11 Przewód kompletny EKG, 10 odprowadzeniowy (odprowadzenia przedsercowe oraz odprowadzenia kończynowe) zakończony wtykami śr. 4 mm, dł. kabla min. 250 cm, do aparatu M-Trace. 12 Przewód kompletny EKG, 7 odprowadzeń, typ złącza HDMI do aparatu DMS 300-3A 13 Elektroda płaska, silikonowa z wtykiem 4mm, rozm 70x70 mm o powierzchni 50cm do aparatu do elektroterapii Firing 7F 14 Łyżki do defibrylatora Cardio Aid 200B Czujnik do pomiaru saturacji na palec dla dorosłych do defibrylatora Cardio Aid 200B Przewód łączący czujnik do saturacji z defibrylatorem Cardio Aid 200B Przewód kompletny EKG min. 3 odprowadzenia z rozłącznymi końcówkami do defibrylatora Cardio Aid 200B
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 31711000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI