SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-06-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-02
  • Numer ogłoszenia546507-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546507-N-2020 z dnia 2020-06-02 r.

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o., krajowy numer identyfikacyjny 24112785700000, ul. ul. Zamkowa  4 , 41-803  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 277 61 00, e-mail administracja3@szpitalzabrze.pl, faks 32 271 73 11.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się również za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
Numer referencyjny: 12/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 1a Szczegółowy formularz ofertowo cenowy. Zamówienie zostanie zrealizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przez Wykonawcę – stanowiącej załącznik nr 1a do umowy. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa Szczegółowy formularz ofertowo cenowy będący załącznikiem nr 1a do SIWZ.Podane ilości są wielkością szacunkową i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy.Ewentualne zmniejszenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy, nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Materiały muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt.Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego pakietu, wyszczególnionego w Załączniku nr 1a do SIWZ udzielił gwarancji dla poszczególnych asortymentów na okres nie krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyrobów wraz z informacją (ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem.Zamawiający w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących spełnienia minimalnych parametrów określonych w szczegółowym formularzu ofertowo-cenowym może żądać dostarczenia próbek oferowanych produktów.

II.5) Główny kod CPV: 31000000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44411000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania /ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ/ – składane do oferty Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,• Zgodnie z art. 24 ust. 11 P. z. p. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P. z. p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ) - składane do oferty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach: a) podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto , b) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Termin realizacji może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, c) zmiany limitów ilościowych poszczególnych wyrobów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych. Szczegóły - wzór umowy - Część V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje składane przez Wykonawcę objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu na piśmie, niezależnie od oferty w odrębnym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać: - nazwę i adres : Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.Ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze pok. 1.08 - nazwę zamówienia, - nazwę i dokładny adres Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , - „Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert…………..” - „Tajemnica przedsiębiorstwa” dodatkowe oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z dokumentami, co do których Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Tajemnica przedsiębiorstwa może mieć charakter techniczny, technologiczny, handlowy lub organizacyjny. Tajemnicą jest informacja, która nie została ujawniona do wiadomości publicznej, w stosunku do tej informacji podjęto niezbędne działania mające na celu zachowanie poufności (zgodnie z wyrokiem SN z dnia 03.10.2000 r. CKN 304/00). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 P. z. p. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. W przypadku komunikacji elektronicznej: Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być oznaczone w ofercie i dołączone jako oddzielny plik z dopiskiem w nazwie pliku „tajemnica”. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 Materiały wodno-kanalizacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa j.m IlośćBateria ścienna prysznicowa na pokrętła szt. 5Bateria umywalkowa nablatowa z mieszalnikiem min długość wylewki 20cm, wylewka stała szt. 11Bateria umywalkowa naścienna z pokrętłami min długość wylewki 20 cm, wylewka ruchoma szt. 10Bateria zlewozmywakowa na blat z mieszalnikiem min długość wylewki 25-30 cm, wylewka stała szt. 5Bateria zlewozmywakowa naścienna 25-30cm długość wylewki z pokrętłami, wylewka ruchoma szt. 5Bateria zlewozmywakowa z wyciągną wylewką, wąż natryskowy, zasięg wylewki min. 150 mm szt. 10Deska sedesowa 10 biała plastik, nie wolno opadająca, w komplecie z śrubami oraz uszczelkami szt. 100Drążek prysznicowy kątowy, plastik biały szt. 30Drążek prysznicowy łukowy szt. 30Drążek prysznicowy prosty do 2m rozciągania, plastikowy, biały szt. 20Drążek prysznicowy regulowany do 2,5m biały plastikowy szt. 30Głowica porcelanowa do baterii ½” szt. 20Głowica porcelanowa do baterii 3/8” szt. 20Głowica suwakowa do baterii ½” mosiądz szt. 20Głowica zaworu KWC ¾” mosiądz szt. 10Kabina prysznicowa półokrągła 90x90x185 w zestawie z brodzikiem szt. 6Kolanko ½” wz ocynk szt. 20Kolanko 32/90 PCV szt. 20Kolanko 32/90 różne kąty PCV szt. 20Kolanko 50/90 różne kąty PCV szt. 60Kolano PP 20 szt. 10Kolano PP 20 WZ nyplowe szt. 10Kolano PP 20* ½” GW szt. 10Kompakt WC wolnostojący kołnierzowy w zestawie z deską sedesową białą plastikową szt. 20Korek z obrzeżem ½” ocynk szt. 20Kratka ściekowa nierdzewna ϕ 50 10*10 pozioma regulowana szt. 4Kratki odpływowe prysznicowe niskie 10,5x10,5 z bocznym odpływem szt. 20Listwa montażowa PP uniwersalna szt. 10Nypel ½” chrom szt. 10Nypel ½” ocynk szt. 20Nypel ½” x ¾” redukcyjny mosiądz szt. 10Nypel ¾” mosiądz szt. 10Odpływ elastyczny sanitarny wzmacniane fi 110 szt. 30Perlator bat.zlew – umyw. Gwint zewnętrzny szt. 100Pompa Sanibo 5 IBO do WC+ 2 wejścia szt. 1Przedłużka ¾” -15mm mosiądz szt. 10Przedłużka ¾” -20mm mosiądz szt. 10Przedłużka mos. ½” 15mm szt. 10Przedłużka mos. ½” 20mm szt. 10Przedłużka mos. ½” 30mm szt. 10Redukcja ¾”x ½” ocynk szt. 10Redukcja gumowa ϕ 50/32 szt. 20Redukcja gumowa ϕ 50/40 szt. 10Rozeta 32 biała PCV szt. 10Rura 100x2000 PCV szt. 20Rura 110x2000 PCV mb. 10Rura ocynk gw. ½” 35 cm szt. 5Rura PCV 32 100cm szt. 20Rura PCV 32 200cm szt. 20Rura PCV 50* 100cm szt. 20Rura PCV 50* 200cm szt. 20Rura PCV 50* 50cm szt. 20Rura PP 20 mb CIEPŁA mb. 50Rura PP 20 mb ZIMNA mb. 50Rura przejściowa PCV-żeliwo 125/110 szary szt. 10Silikon sanitarny 280ml bezbarwny szt. 40Silikon sanitarny 280ml biały szt. 40Silikon sanitarny 280ml szary szt. 10Syfon umywalkowy butelkowy pojedynczy szt. 50Syfon zlewozmywakowy butelkowy 70” szt. 5Śrubunek mos. ½” z oringiem prosty szt. 20Śruby mocujące do muszli kompaktowej kpl 20Traper 75/110 PCV szt. 20Trójnik ½” ocynk szt. 20Trójnik 50/50/67 PCV szt. 10Trójnik 50/50/90 PCV szt. 10Trójnik PP 20 szt. 20Uchwyt słuchawki prysznicowej bezpośrednio do ściany z użyciem kołków szt. 20Umywalka 40 wpuszczana biała ceramiczna owalna szt. 5Umywalka 50 w zestawie biała ceramiczna, owalna szt. 10Uszczelka pod mimośród baterii szt. 50Uszczelka wężyka ¾” gumowa szt. 20Wąż do spłuczki zbrojony ½”x ½” 40 cm szt. 10Wąż do spłuczki zbrojony ½”x ½” 50 cm szt. 10Wężyk w opl. ½” L-60 szt. 10Zasłonka prysznicowa poliester, łatwa do czyszczenia szt. 30Zaślepka ½” ocynk szt. 20Zaślepki ϕ 50 PCV szt. 20Zaślepki ϕ110 PCV szt. 20Zaworki kątowe ½” x 3/8'' mos. szt. 20Zaworki kątowe ½”x ½” szt. 20Zawór bezp. ½” n/w z zaworem zwr. szt. 10Zawór czerpalny ½” ocynk szt. 20Zawór kulowy ½” motylek mos. szt. 20Zawór kulowy ¾” motylek mosiądz szt. 20Zawór kulowy 1” motylek mosiądz szt. 20Zawór spustowy od kompaktu uniwersalny szt. 50Złącze COFLEX K32/40/32 szt. 20Złączka PP 20* ½” GZ szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44411000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 Materiały elektryczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa j.m. IlośćAdapter 45x45 1xRJ45, 12 BIAŁE szt. 40Adapter 45x45 2xRJ45, 12 BIAŁE szt. 40Adapter natynkowy moduł podstawowy BIAŁY szt. 20Bezpiecznik 10A ETI S 301 szt. 100Bezpiecznik 16A ETI S 301 szt. 100Dławik PG-36 szary kompletny IP66 szt. 20Gniazdko natynkowe 2xRJ45 Kat. 5E przyklejane szt. 20Gniazdko podtynkowe 1 fazowe szt. 100Gniazdo internetowe RJ 45 szt. 30Gniazdo napięciowe 1 fazowe szt. 100Gniazdo napięciowe 1 fazowe IP44 szt. 100Gniazdo natynkowe 1faza z kołkiem ochronnym typu IMPRESJA białe szt. 100Gniazdo natynkowe internetowe typ IMPRESJA RJ 12 szt. 50Gniazdo natynkowe IP44 1 faz z kołkiem typ IMPRESJA białe szt. 30Gniazdo natynkowe telefoniczne typ IMPRESJA RJ 45 szt. 50Gniazdo RJ45 kat. 6a szt. 40Grzebień pojedynczy 12 ocynkowany szt. 20Kanał 16x10 korytko instalacyjne szt. 20Kanał 32x15 2mb (opak 30 szt.) opak. 10Kanał 50 x18/2 2mb z przegrodą szt. 10Korytko 40x25 mb. 100Koryto kablowe 17*15 1715/23 szt. 50Lampa oświetleniowa 600x600 z modułem awaryjnym szt. 50Lampy LED IP24 600x600x15 szt. 100Lampy LED IP44 600x600x15 szt. 100Listwy DIN LZ15 szt. 20Łączówki kablowe ZUG na listwę DIN ϕ 25 szt. 200Łączówki kablowe ZUG na listwę DIN ϕ 6 szt. 200Łączówki ϕ 10 szt. 50Łączówki ϕ 4 szt. 50Łączówki ϕ 6 szt. 100Master ECO 17W/840/4 P szt. 20Master PLC 18W/840/4 P szt. 40Master PLC 26W/840/4 P szt. 40Moduły 2x36 T8 szt. 50Obudowa do modułu osprzętu RJ45 szt. 30Odłącznik FR 100 szt. 20Oprawa oświetlenia ewakuacyjnego szt. 30Oprawa oświetleniowa PANDA okrągła mleczna szt. 100Osłona gniazda instalacyjnego uniwersalna szt. 100Przedłużacz 30m OW- 3x2,5 bęben metalowy szt. 4Przedłużacz 3m, 4 gniazda z wyłącznikiem szt. 20przewód 3*2,5mm2 YDY p mb. 1000Przewód F/UTP 6 4x2x23 AWG 350MHz mb. 1000Przewód internetowy 4x2x0,4 mb. 2000Przewód LGY 1,5 450/750V mb. 100Przewód LGY 2,5 450/750V mb. 100Przewód LgY 4 brązowy 450/750V mb. 50Przewód LgY 4 niebieski 450/450V mb. 50Przewód skrętka internetowa mb. 500Przewód YDYp 3*1,5 300/500V mb. 1000Puszka podtynkowa STANDARD łączeniowa szt. 200Puszka hermetyczna K78 IP54 szt. 100Puszka hermetyczna K80 IP54 szt. 100Puszka instalacyjna standardowa szt. 200Puszki instalacyjne głębokie łączone szt. 100Ramka IMPRESJA czterokrotna szt. 20Ramka IMPRESJA dwukrotna szt. 100Ramka IMPRESJA jednokrotna szt. 100Ramka IMPRESJA pięciokrotna szt. 20Ramka IMPRESJA trzykrotna szt. 30Ramka montażowa do lamp LED 600x600 szt. 200Rozłączniko-bezpiecznik typ RBK NH- 00 szt. 20Sygnalizator 3 faz szt. 20Szyna 1-FAZ. 16X12mod. KDN 180A szt. 20Świetlówka 36W T8 szt. 200Świetlówka LED T8 1800 lm 120 cm 18 W 230V / 400 K szt. 200Świetlówka LED T8 800 lm 60cm 9W 230V/400 K szt. 300Świetlówka UV 30W HNS szt. 30Świetlówki 18W/840 szt. 100Taśma izolacyjna- kolor żółty, zielony, czarny szt. 150Tulejki izolowane 1,5-10 (opak. 100 szt.) podwójna opak. 20Tulejki izolowane 1,5-10 (opak.100 szt.) opak. 20Tulejki izolowane 10mm (opak 100 szt) szt. 10Wentylator 125 S szt. 10Wentylator kanałowy 100 S (łożysko kulkowe) szt. 10Wentylator kanałowy 100 S (standard) szt. 10Wentylator ϕ 120 kanałowy szt. 20Wtyczka 16A 1 faza IP44 szt. 50Wyłącznik oświetleniowy podwójny szt. 100Wyłącznik oświetleniowy pojedynczy szt. 100Wyłącznik różnicowo – prądowy 25/003; P 121 szt. 20Wyłącznik schodowy typu IMPRESJA biały 16 A szt. 30YDYp 3*1,5 mm2 mb. 1000Zabezpieczenie nad prądowe B6 S 301 szt. 50Zaciski „N” na listwę – szynę 6-8 ocynkowany szt. 20Zamki rewersyjne 12V szt. 20Zaślepka pod wpusty bezpiecznikowe szt. 10Złączka 12-TOR 10,0 pomarańczowa szt. 30Złączka na szynę niebieska szt. 60Złączka na szynę szara szt. 60Złączka na szynę TH35 szt. 120Złączki ZUG 50 szt. 20Żarówka 12W LED szt. 200Żarówka LED E27 13W szt. 100Żarówki 40 W/230V szt. 200Żarówki 60W/230V szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal - Bojszowy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal. Długo ładuje się bateria, a podczas odkurzania szybko traci moc lądowania. Zainteresowanych proszę o kontakt.