„Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej w Zespole Szkół Specjalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej w Zespole Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie oraz do pracowni obsługi gości i warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Powiatu Mikołowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-19
  • Numer ogłoszenia562663-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562663-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego: „Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej w Zespole Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie oraz do pracowni obsługi gości i warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. Żwirki i Wigury  4a , 43-190  Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@mikolowski.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (URL): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak
Adres:
Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. Adres: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście C, I piętro, kancelaria - pokój nr 232

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej w Zespole Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie oraz do pracowni obsługi gości i warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, przewidzianych w ramach projektu pn.: Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.
Numer referencyjny: MNZ.272.22.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia do pracowni kuchennej w Zespole Szkół Specjalnych Nr 2 w Mikołowie oraz pracowni obsługi gości i warsztatów szkolnych w Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach ,przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. 1.1.Zakres zamówienia obejmuje dostawę do pracowni kuchennej, pracowni obsługi gości i warsztatów szkolnych następującego sprzętu: 1. Zastawa stołowa - Pracownia obsługi gości ZSP Ornontowice – 1 zestaw 2. Ostrzałka do noży - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 3. Zestaw noży kuchennych - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 zestaw 4. Komplet desek ze stojakiem - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 5 zestawów 5. Frytownica 4 litry - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 6. Sterylizator UV do Jaj - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 7. Syfon do bitej śmietany + Naboje - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 2 sztuki 8. Zestaw noży dekoracyjnych - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 zestaw 9. Grill Kontaktowy - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 10. Podgrzewacz do talerzy - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 1 sztuka 11. Maszynka do mielenia mięsa - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 4 sztuki 12. Blender ręczny - Warsztaty szkolne ZSP Ornontowice – 4 sztuki 13. Fartuch kuchenny - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 9 sztuk 14. Rękawica kuchenna - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 9 sztuk 15. Ścierka kuchenna - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 10 sztuk 16. Łapka do garnków - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 komplety 17. Komplet naczyń - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 komplety 18. Garnek minimum 10l z pokrywką - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 19. Naczynie żaroodporne duże - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie- 2 sztuki 20. Naczynie żaroodporne małe - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie -2 sztuki 21. Wok z pokrywką - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 22. Patelnia (28cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 23. Patelnia (20cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 24. Prasa do ziemniaków - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 25. Zaokrąglona trzepaczka - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 26. Tłuczek do mięsa - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 27. Tłuczek do ziemniaków - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 28. Chochla do zupy - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 29. Otwieracz do konserw - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 30. Miska 16 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 10 sztuk 31. Miska 28 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 32. Miska 12 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 33. Miska 20 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 34. Miska 28 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 35. Miska 36 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 36. Taca kelnerska min.35cmx45cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie –2 sztuki 37. Sztućce - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 komplety 38. Półmisek (38cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 39. Półmisek(31cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 40. Talerzyk deserowy 21 cm - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 20 sztuk 41. Dzbanek z pokrywką - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 42. Kosz na odpady - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 43. Pojemnik na suchą żywność - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 10 sztuk 44. Nóż do warzyw - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 3 sztuki 45. Widelec i nóż do krojenia mięs - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 komplety 46. Nożyce do ryb i drobiu - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 47. Szczypce kuchenne - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 48. Moździerz - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 49. Łopatka - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 50. Płyta indukcyjna - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 51. Piekarnik - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 52. Stół produkcyjny ze stali nierdzewnej (min.180 cm) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 53. Maszynka do mięsa - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 54. Blender - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 55. Waza na zupę 3l - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 3 sztuki 56. Waga pomiarowa - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 57. Czajnik elektryczny - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 58. Termos z pompką - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 59. Zestaw do zamiatania - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 60. Mop do mycia podłóg - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 61. Podstawka pod garnek- Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 62. Czasomierz - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 63. Blacha do muffin - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 64. Forma do pieczenia - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 65. Wałek - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 sztuki 66. Suszarka do naczyń - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 67. Pojemnik na sztućce - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki 68. Zestaw gąbek kuchennych (min. 3 szt.) - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 4 zestawy 69. Lodówka - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 1 sztuka 70. Ostrzarka do noży - Pracownia kuchenna Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie – 2 sztuki Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie sprzętu , zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ, jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających obowiązujących przepisów prawa. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do następujących szkół: 1) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 , 2) Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a, w godzinach uzgodnionych ze specjalistami ds. rekrutacji w powyższych szkołach. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

II.5) Główny kod CPV: 39700000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39711361-7
39711360-0
42513000-5
39141000-2
39151200-7
39711200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ i formularzem cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ), następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1 Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Konieczność wykonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 2) Jeśli dane pozycje sprzętu dostarczanego w ramach niniejszej Umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania Umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innego sprzętu o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej Umowie, a w szczególności w załącznikach do Umowy. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3) Gdy zmiana postanowień umownych jest korzystana dla Zamawiającego, 4) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie niniejszego zamówienia; 5) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron Umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu; W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Umowy; 7) zmiany sposobu rozliczenia Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych; 8) w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal - Bojszowy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę baterii w odkurzaczu Tefal. Długo ładuje się bateria, a podczas odkurzania szybko traci moc lądowania. Zainteresowanych proszę o kontakt.