Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-11-02
  • ZamawiającyTeatr im. Wilama Horzycy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00243236
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Wilama Horzycy

1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871233617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566223717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariathorzycy@teatr.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatr.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47741e09-3421-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00230004/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.teatr.torun.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem ug@zlawies.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do
komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publiczne (ePUAP).
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje
się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako odrębny plik, który
zostanie opublikowany na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Dane postępowania
można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków (nie dotyczy oferty i załączników do oferty),
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego
przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
9. We wszelkiej korespondencji kierowanej do zamawiającego, wykonawca winien posługiwać się
numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania) oraz nr sprawy: TH/ZP/2/2021 (pozostałe punkty zgodnie z treścią SWZ pkt 17).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że Administratorem Danych
Osobowych jest Teatr im. Wilama Horzycy, Plac Teatralny 1, 87-100 Toruń, email: info@teatr.torun.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu email: info@teatr.torun.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi Ustawa Pzp.
5. Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania Umowy a następnie
przez okres 5 lat począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu
obowiązywania Umowy. Okres ten dotyczy również Wykonawców, którzy złożyli ofertę i nie zostały one
uznane za najkorzystniejsze tj. Zamawiający nie zawarł z nimi Umowy.
7. Pani/Panu, których dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Pani/Panu, których dane
dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
Danych (PUODO).
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu
dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do
należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub
odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TH/ZP/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego Zamówienia przewiduje się realizację 2 części, która w pierwszym postepowaniu została unieważniona;

Zamówienie polegać będzie na dostawie aparatury niezbędnej do modernizacji i rozbudowy istniejącej bazy systemów bezprzewodowych.

a) Nadajnik typu bodypack: 10 sztuk
• pełne pokrycie pasma słyszalnego od 20Hz do 20kHz,
• nie mniej niż 120dB dynamiki, bez potrzeby zmiany ustawień w nadajniku,
• Szyfrowanie AES 256-bit ,
• nie mniej niż 9 godzin ciągłej pracy na dwóch bateriach alkalicznych AA,
• możliwość zastosowania opcjonalnego akumulatora litowo-jonowego co pozwala na wyświetlenie pozostałego czasu pracy w godzinach i minutach,
• zewnętrzne styki pozwalają ładować cały nadajnik w ładowarce typu dock.,
• podświetlany ekran LCD do łatwego nawigowania w menu,
• możliwość wyboru opcji wyświetlania ekranu LCD. ( grupa/kanał, częstotliwość , pozostały czas pracy),
• zasięg nie mniej niż 50m w przestrzeni zamkniętej, i nie mniej niż 100m w przestrzeni otwartej (w przypadku kiedy nadajnik i odbiornik mogą się „widzieć“),
• złącze do podpięcia mikrofonu, XLR 4-pinowy męski mini wtyk (TA4M),
• konstrukcja wykonana z metalu,
• wymienna antena nadawcza,
• funkcja blokowania włącznika głównego oraz zmiany częstotliwości.
• zakres częstotliwości pracy mieszczący się między 470 Mhz a 694 Mhz z wyłączeniem pasma 607-670 Mhz.

b) Odbiornik: 10 sztuk
• automatyczne wyszukiwanie wolnych kanałów,
• sieciowy Channel Scan udostępnia wolne częstotliwości między wieloma odbiornikami połączonymi przez sieć Ethernet,
• Digital Predictive Switching Diversity dla stabilnego połączenia RF,
• zdalne monitorowanie przy pomocy oprogramowania Shure Wireless Workbench®,
• nie mniej niż 60 dB regulowanego wzmocnienia dźwięku,
• pasmo dostrajania nie miej niż 72 MHz,
• szyfrowanie AES 256-bit
• wyświetlacz LCD z wysokim kontrastem, informacja na wyswietlaczu: zasięg, poziom sygnału , częstotliwość pracy , stan pracy w sieci, wzmocnienie sygnału, pozostały czas pracy nadajnika podawana w godzinach i minutach (dotyczy zasilania nadajnika akumulatorem) , elementy sterujące z funkcją blokady, a także mierniki LED audio i RF ze wskaźnikiem szczytowym,
• wyjście XLR z przełącznikiem poziomu mik/line, wyjście jack 6.3 mm,
• sumaryczne opóźnienie sygnału (latencja) w całym torze nadajnika do wyjścia odbiornika nie większe niż 2,9 ms,
• typ modulacji radiowej: specjalistyczny, sygnał cyfrowy,
• obudowa wykonana z metalu.
• zakres częstotliwości pracy mieszczący się między 470 Mhz a 694 Mhz z wyłączeniem pasma 607-670 Mhz.

c) Dedykowany akumulator do nadajnika bodypack: 10 sztuk
• wykonany w technologii litowo-jonowej,
• brak efektu pamięciowego,
• nie mniej niż 8 godzin ciągłej pracy z nadajnikiem bodypack.

d) Ładowarka z zasilaczem: 2 sztuki
• możliwość ładowania samego akumulatora lub nadajnika bodypack z zainstalowanym akumulatorem lub nadajnika handheld z zainstalowanym akumulatorem,
• nie mniej niż dwa stanowiska ładowania,
• możliwość łączenia nie mniej niż czterech takich ładowarek,
• informacje o stanie akumulatora: ładowanie, naładowany 100%, naładowany 90%, sygnalizowane za pomocą diód LED.



e) Ładowarka bez zasilacza: 3 sztuki
• możliwość ładowania samego akumulatora lub nadajnika bodypack z zainstalowanym akumulatorem lub nadajnika handheld z zainstalowanym akumulatorem,
• nie mniej niż dwa stanowiska ładowania,
• możliwość łączenia nie mniej niż czterech takich ładowarek,
• informacje o stanie akumulatora: ładowanie, naładowany 100%, naładowany 90%, sygnalizowane za pomocą diód LED.

f) Antena wszechkierunkowa: 2 sztuki
• odbiór dipolowy o wzorze wszechkierunkowym,
• możliwość zamontowania na statywie mikrofonowym przy użyciu standardowego uchwytu do mikrofonu bezprzewodowego,
• pasmo pracy: wartości skrajne nie mniejsze niż 470 Mhz – 1100 Mhz,
• w komplecie z przewodami BNC-BNC 50 Ohm o długości nie mniej niż 7,6m,
• waga nie więcej niż 275 gramów.

g) Dystrybutor antenowy: 3 sztuki
• pasmo pracy: wartości skrajne nie mniejsze niż 470 Mhz – 694 Mhz,
• nie mniej niż 5 par BNC RF Out,
• możliwość zasilania zewnętrznych anten aktywnych,
• nie więcej niż 1U wysokości,
• możliwość montażu w raku,
• zawiera zewnętrzny zasilacz sieciowy i przewody zasilające odbiorniki (12V).

h) Switch Ethernet : 2 sztuki
• nie mniej niż 8 portów ethernet
i) Przewód patchcord: 12 sztuk
• złącza RJ45,
• przewód w standardzie minimum Cat5e,
• długość nie krótsza niż 0,5m.

j) Przewód 4-parowy mikrofonowy: 1 sztuka
• zakończony złączami XLRm i XLRf z oznaczeniem producenta na złączu i na przewodzie,
• nie mniej niż 3m długości.

k) Przewód 6-parowy mikrofonowy: 1 sztuka
• zakończony złączami XLRm i XLRf z oznaczeniem producenta na złączu i na przewodzie
• nie mniej niż 3m długości.

l) Skrzynia transportowa typu RACK 19: 1 sztuka
• wysokość użytkowa nie mniej niż 6U,
• głębokość montażowa nie mniej niż 35 cm,
• otwierany z przodu i z tyłu,
• nie mniej niż dwa uchwyty kasetowe do przenoszenia,
• wykonany w technologii flight case ze sklejki nie cieńszej niż 6,5mm.
• szyna montażowa zamontowana wystarczająco głęboko by można było zamknąć kalpę przednią bez konieczności zdejmowania anten z dystrybutora antenowego

m) Skrzynia transportowa typu RACK 19: 1 sztuka
• wysokość użytkowa nie mniej niż 4U,
• głębokość montażowa nie mniej niż 35 cm,
• otwierany z przodu i z tyłu na zamki motylkowe,
• nie mniej niż dwa uchwyty kasetowe do przenoszenia,
• wykonany w technologii flight case ze sklejki nie cieńszej niż 6,5mm
• szyna montażowa zamontowana wystarczająco głęboko by można było zamknąć kalpę przednią bez konieczności zdejmowania anten z dystrybutora antenowego

n) Walizka transportowa: 2 sztuki
• wykonana w technologii flight case,
• wymiary nie mniejsze niż (wys x szer x gł) 15cm x 45cm x 33cm
• możliwość indywidualnej adaptacji wielkości przegród

o) Mikrofon miniaturowy nagłowny: 10 sztuk
• miniaturowy przetwornik elektretowy,
• charakterystyka kierunkowości- kardioidalna,
• pasmo przenoszenia nie węższe niż 20Hz-20kHz (+/-1dB),
• zniekształcenia harmoniczne <1%THD dla poziomu nie mniejszego niż 135 dB,
• kolor zbliżony do naturalnego koloru skóry – tonacja beżowa,
• maksymalny poziom ciśnienia akustycznego dla mikrofonu dołączanego do nadajnika bezprzewodowego nie mniej niż 110 dB SPL,
• długość szyjki tzw. boom nie mniejsza niż 100 mm, nie większa niż 125 mm,
• zintegrowane złącze do nadajnika bezprzewodowego typu Mini-XLR TQG/TA4F, kompatybilne z nadajnikami bodypack,
• miniaturowa osłonka przeciw wietrzna, w zestawie elastyczny uchwyt nauszny z osłoną
z tworzywa sztucznego dopuszczalne rozwiązanie na jedno lub dwoje uszu,
• ochrona przed wilgocią w stopniu nie niższym niż IP58,
• specjalistyczny elastyczny i wzmocniony kabel,
• waga kapsuły nie większa niż 30g

p) Wymagania dodatkowe:
• gwarancja min. 24 m-ce na urządzenia,
• Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i gotowe do użytku.
• Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na urządzenia o parametrach nie gorszych niż opisane jednakże muszą być kompatybilne z istniejącym systemem nagłośnieniowym.
• Podane w opisie parametry urządzeń są parametrami minimalnymi i dopuszcza się złożenie oferty na urządzenia o parametrach lepszych niż wyspecyfikowano jednakże muszą być kompatybilne z istniejącym systemem nagłośnieniowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

32342100-3 - Słuchawki

32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami określonymi w SWZ w pkt nr 22-23.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji zamówienia i rękojmi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:


w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy sprzętu nagłośnieniowego o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł wraz z podatkiem VAT.

2. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
(zgodnie z pkt 15.5)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w
zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą
stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00230092/01 z dnia 2021-10-12
2021-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
udziału w postępowaniu.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o
których mowa w ust. 1 i 4.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 i 4.1
SWZ, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) Zamawiający zbada, czy nie zachodzą, wobec podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały
przewidziane względem wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ).
5) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania
ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich
złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich
złożenia.
6) Inne dokumenty o ile są wymagane zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: :
a. w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium w pieniądzu: należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 86 1020 1462 0000 7802 0365 9190, z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu pn.: „Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów”.
a. za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
b. Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
5. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego:
a. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wraz z ofertą oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do ich wystawienia tj. wystawcę dokumentu;
b. gwarancje oraz poręczenia muszą mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą;
c. gwarancje oraz poręczenia muszą obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium określone w ustawie;
d. gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu, z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
e. gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe i nieodwołalne prawo Zamawiającego do ich realizacji, na pierwsze żądanie Zamawiającego;
f. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
g. gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 15.1. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 11.2 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć
wg wymogów załącznika do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o
których mowa w pkt. 15.5.1 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w
pkt. 15.5.1 b SWZ składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą
spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie treścią zał. nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę lodówko-zamrażarki- Dąbrowa
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę lodówko-zamrażarki, pracuje 24 h na dobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI