Rozbudowa systemów multimedialnych Rady Wydziału Mechanicznego oraz Rady Wydziału...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa systemów multimedialnych Rady Wydziału Mechanicznego oraz Rady Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Lubelskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-11
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA LUBELSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00127844
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa systemów multimedialnych Rady Wydziału Mechanicznego oraz Rady Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Lubelskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA LUBELSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadbystrzycka 38D

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-618

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pollub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemów multimedialnych Rady Wydziału Mechanicznego oraz Rady Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Lubelskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b6f39f-eb98-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002414/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa systemów multimedialnych w wybranych pomieszczeniach WM, WEiI i WIŚ Politechniki Lubelskiej w trzech częściach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pollub

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pollub

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pollub 2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje.3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami - w zakresie zagadnień proceduralnych związanych z postępowaniem jest Piotr Sękowski, adres e-mail: bzp@pollub.pl.5. Szczegółowe informacje o sposobie komunikacji znajdują się w rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Wykonawców zawarte są w Rozdziale 19 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Wykonawców zawarte są w Rozdziale 19 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KP-272-PNK-40/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa systemu konferencyjnego Sali posiedzeń Rady Wydziału Mechanicznego (pok. 107) przy ul. Nadbystrzyckiej 36 w Lublinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, który stanowi: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przedmiar robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego ofertaodpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i uzyska największą ilość punktów w oparciu o kryteria wyboru.2. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa systemu multimedialnego Sali Rady Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Lubelskiej, przy ul. Nadbystrzyckiej 40B w Lublinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ, który stanowi: dokumentacja techniczna,, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przedmiar robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego ofertaodpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i uzyska największą ilość punktów w oparciu o kryteria wyboru.2. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże , że :
W ciągu ostatnich 5 lat wykonał co najmniej dwie instalacje multimedialne (dla każdej z części) obejmujące: wykonanie instalacji audiowizualnej (montaż co najmniej 1 projektora i 1 ekranu, systemu nagłośnienia) na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto każda – potwierdzone referencjami lub innym dokumentem stwierdzającym wykonanie w podanym zakresie.
W przypadku złożenia oferty na dwie części niniejszego postępowania Zamawiający dopuszcza wykazanie się tymi samymi robotami dla każdej części na którą składana jest oferta.
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z ust. 1, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 nr do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
W przypadku gdy dowody zostały wystawione przez upoważnione podmioty w postaci papierowej, Wykonawca przekazuje ich cyfrowe odwzorowanie opatrzone podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:1) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 1 niniejszego rozdziału, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oddzielnie.2) Formularz ofertowy składany jest przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). 3) Poza oświadczeniem i dokumentem wymienionym w ppkt. 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączając do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania
zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na
warunkach określonych w projekcie umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pollub

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób wykonujących czynności, które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 1596), w odniesieniu do osób wykonujących nastające czynności:
Część 1
1. Roboty budowlane
a) Montaż sufitów podwieszanych
b) Tynkowanie
c) Malowanie powierzchni
2. Roboty elektryczne
a) Wykonanie instalacji zasilającej
b) Wykonanie instalacji elektrycznej
c) Wykonanie instalacji audiowizualnej
d) Wykonanie nagłośnienia
e) Wykonanie sieci LAN
f) Pomiary elektryczne i odbiorcze

Część 2
1. Roboty budowlane
a) Montaż sufitów podwieszanych
b) Tynkowanie
c) Malowanie powierzchni
2. Roboty elektryczne
a) Wykonanie instalacji zasilającej
b) Wykonanie instalacji elektrycznej
c) Wykonanie instalacji audiowizualnej
d) Wykonanie nagłośnienia
e) Wykonanie sieci LAN
f) Pomiary elektryczne i odbiorcze

Zakres i wymagania co do weryfikacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcje z tego tytułu zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

Przed podpisaniem Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu
a) 1 osobę do kontaktu z Zamawiającym, koordynującą pracę zespołu, dostępną na placu budowy w czasie pracy ekipy
b) kosztorysy szczegółowe sporządzone na podstawie przedmiarów. (Mają one charakter pomocniczy i będą mieć zastosowanie jedynie do rozliczenia wykonanych robót budowlanych w przypadku rozwiązania Umowy bądź odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze Stron, jak również do rozliczenia robót zamiennych na zasadach określonych w Umowie)
c) harmonogram rzeczowo-finansowy
d) dowód ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
e) certyfikat lub inny dokument od producenta lub dystrybutora potwierdzający posiadanie autoryzacji do wdrażania systemów sterowania, rozwiązań przez wykonawcę,
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zmywarki BEKO - Dęblin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę zmywarki firmy BEKO. Podczas eksploatacji pojawił się dym w okolicach panelu włączenia urządzenia. Posiadam zdjęcia obrazujące problem, które mogę przesłać do oceny. Proszę o kontakt wyłącznie firmy, które nie pobierają opłat za sam przyjazd. Czekam na oferty i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI