IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.Zmiana zawartej umowy może nastąpić w przypadku:1) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron,2) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód,3) zaprzestania produkcji zaoferowanych produktów lub innych okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dostawę określonych produktów; strony dopuszczają możliwość zmiany umowy poprzez określenie innego towaru, zatwierdzonego przez Zamawiającego, do dostawy którego zobowiązany będzie Wykonawca, przy czym towar zamienny powinien posiadać parametry nie gorsze od towaru pierwotnego i cenę jednostkową nie wyższą niż dotychczasowa,4) zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego,Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, w przypadku gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Warunkiem dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen. Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą, a dotychczasową stawką podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany stawki podatku od towarów i usług;2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w przypadku gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Warunkiem dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy maksymalnie o 50% kwoty stanowiącej różnicę między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością minimalnego wynagrodzenia za pracę, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w przypadku gdy zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Warunkiem dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy maksymalnie o 50% kwoty stanowiącej rzeczywisty koszt Wykonawcy związany ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.4) Wyłączenie przez Zamawiającego z usług (skreślenie) z wykazu aparatury/sprzętu będzie prowadzić do odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia z uwzględnieniem ceny usługi dla danego urządzenia/sprzętu wykazanego w pakiecie.5) Włączenie do wykazu objętego przedmiotem umowy dodatkowego sprzętu/aparatury tego samego rodzaju określonego w niniejszej umowie w danym pakiecie skutkować będzie podwyższeniem wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wskazaną w ofercie w danym pakiecie, a dotyczącą tego samego rodzaju sprzętu/aparatu. Zmiana wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w ust. 2 dopuszczalna jest, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany wymienione w pkt 2, mają wpływ na koszty wykonania umowy po stronie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
12.01.2021, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
0,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50421200-4, 50420000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych będących na wyposażeniu oddziałów i pracowni szpitalnych, w przypadku których wymagane jest dokonywanie przeglądów okresowych potwierdzonych w Paszportach Technicznych oraz ich konserwacje i naprawy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2, 50420000-5, 50421200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena (dla przeglądów i konserwacji) |
40,00 |
Cena 1 rgb (dla napraw) |
20,00 |
Okres gwarancji (nie mniej niż 6 miesięcy) |
30,00 |
Czas dokonywania napraw (nie więcej niż 7 dni roboczych) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: