IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
ni dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
ni dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) działu podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego – w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie, a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową oraz nie będzie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy; 2)zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy 3)zmiany zakresu podwykonawstwa; 4)terminu (wykonania czynności) określonego w Rozdziale III ust. 3 SIWZ, w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi, nie powstałych z winy Zamawiającego, z zastrzeżeniem zachowania ostatecznego terminu 29.11.2019 r. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem (w zakresie pkt. 1 Wykonawca będzie zobowiązany załączyć dodatkowo oświadczenie podwykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy – art. 36ba ust.1). W przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w pkt. 4 wystarczającym będzie zgłoszenie pisemne Wykonawcy. O zmianie, o której mowa w pkt 4) Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-27, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 419 z późn.zm.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. 4.Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 5.Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.6. Kopertę należy opisać hasłem: „OFERTA PRZETARGOWA:PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO – sprawa numer 17/2019 nie otwierać do dnia 27.03.2019 r. do godziny 12.00” Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Brak prawidłowego oznakowania może spowodować uznanie przez Zamawiającego otrzymania zwykłej korespondencji nie stanowiącej oferty w postępowaniu.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1: Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Nazwa czynności wymiana filtrów powietrza wymiana świec zapłonowych sprawdzenie układu rozruchu silnika sprawdzenie parametrów pracy silnika sprawdzenie szczelności zwijadeł sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł sprawdzenie szczelności króćca zaworu sprawdzenie szczelności kości przyłącza sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi sprawdzenie szczelności i działania zaworu bezpieczeństwa sprawdzenie ciśnienia maksymalnego sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi wymiana oleju hydraulicznego Ilość czynności raz w roku: wrzesień Ilość zestawów ogółem 6 zestawów ILOŚĆ I MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI „Holmatro” – DPU 62P25 1 zestawJamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja 2060 PU „Core” 1 zestaw Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) DPU 60P 1 zestaw Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) 2060 PU 1 zestaw Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) DPU 60P „Core” 2 zestawy Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadania nr 2 Przegląd zestawu narzędzi ratowniczych hydraulicznych Holmatro – zestaw akumulatorowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadania nr 2 Przegląd zestawu narzędzi ratowniczych hydraulicznych Holmatro – zestaw akumulatorowy -wymiana oleju hydraulicznego - odpowietrzenie układu hydraul. narzędzia - test szczelności narzędzia - test siły rozpierającej narzędzia - test siły ściskania narzędzia - test działania zaworów zwrotnych - test działania zaworów bezpieczeństwa - kontrola poprawności działania zaworu sterującego i manetki - kontrola stanu ostrzy tnących - wymiana smaru ostrzy - test momentu dokręcania śruby centralnej - kontrola ładowarki - kontrola naładowania akumulatora szt. 3 - kontrola poprawności ładowania zestawu - odczyt danych z zewnętrznego układu procesora narzędzia - przegląd podpory szt. 2 - smarowanie miejsc wymaganych przez Producenta - sprawdzenie stanu pasów napinających - sprawdzenie poprawności pracy napinacza Ilość czynności w roku: raz w roku, wrzesień. Ilość zestawów ogółem 1 zestaw. ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Zestaw narzędzi ratown. hydraul. Holmatro - akumulatorowy 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3: Przegląd okresowy pompy „Lukas” P-620 SG i narzędzi hydraulicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3: Przegląd okresowy pompy „Lukas” P-620 SG i narzędzi hydraulicznych Nazwa czynności - wymiana filtrów powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie układu rozruchu silnika - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie szczelności zwijadeł - sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł - sprawdzenie szczelności króćca zaworu - sprawdzenie szczelności kości przyłącza - sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy - sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi - sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie ciśnienia maksymalnego - sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi - wymiana oleju hydraulicznego Ilość czynności w roku: raz w roku: lipiec Ilość sprzętu ogółem 1 szt. SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: pompa „Lukas” P-620 SG i narzędzia hydrauliczne 1 zestaw Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4: Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych Nazwa czynności - wymiana filtra oczyszczania powietrza - wymiana filtra wstępnego powietrza - wymiana oleju - sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 - dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych - wymiana paska napędowego Ilość czynności w roku: dwa razy w roku maj, listopad; Ilość sprzętu ogółem 2 szt. SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI ,,COLTRI” MCH-6 ETC 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) CTC 100 - GX 160 1 szt. Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja dwa razy w roku: maj, listopad
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5: Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE Nazwa czynności - wymiana filtra oczyszczania powietrza - wymiana filtra wstępnego powietrza - wymiana oleju - sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa - sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021 - dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych - wymiana paska napędowego Ilość czynności w roku dwa razy w roku: maj, listopad; Ilość sprzętu ogółem 1 szt. SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: kompresor elektryczny do ładowania butli aparatów powietrznych – Bauer Posejdon PE 3000-TE 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6: Przegląd okresowy pił spalinowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 6: Przegląd okresowy pił spalinowych Nazwa czynności - wymiana filtra powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa - wymiana smoczka - ostrzenie łańcucha - regulacja naciągu łańcucha - regulacja pracy silnika Ilość czynności w roku razw roku: sierpień Ilośc sprzętu ogółem 37szt; SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Stihl MS-290 12 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Stihl MS-290 2 szt. Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja Stihl MS-230 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Husqvarna 365X-Torq 22 szt Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 7: Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu Nazwa czynności - wymiana filtra powietrza - wymiana świec zapłonowych - sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa - wymiana smoczka - wymiana paska klinowego - sprawdzenie mocowania tarczy tnącej - regulacja pracy silnika Ilość czynności w roku; raz w roku sierpień:Ilość sprzętu ogółem 10 szt. SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Stihl TS-400 5 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Stihl TS-800 3 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Stihl TS-400 2 szt. Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr 8: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno - pianowego w samochodach pożarniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 8: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno - pianowego w samochodach pożarniczych Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności autopompy - przegląd autopompy – smarowanie - przegląd skrzyni napędowej autopompy - przegląd wału napędowego autopompy - przegląd urządzenia zasysającego - przegląd zaworu głównego - przegląd zaworów tłocznych - przegląd manometrów i manowakuometrów - sprawdzenie instalacji elektrycznej i automatyki sterowania autopompy - próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia i wydajności autopompy, - dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Dodatkowo w nw pojeździe należy dokonać następujących czynności: Scania G440 CB - wymiany oleju w trokomacie - sprawdzenie prawidłowej pracy systemu proszkowego - sprawdzenie szczelności układu sterowania - sprawdzenie prawidłowej pracy działka proszkowego ( sprawdzenie układu sterowania) Ilość czynności w roku raz w roku sierpień; Ilość sprzętu ogółem 12 szt. SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: STAR P142CJ A24/10 3 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) STAR 14.225 A20/10 1 szt.-Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) JELCZ 014 A32/10 1 szt.-Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) JELCZ 010 A32/10 1 szt.- Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) STAR 12.227 Zigler FP 16/8 3 szt. SCANIA G440 CB 6x6 EHZ 1 szt. STAR 12.227 LA-LF GBA 2,5/16 1 szt. - (Jamy) gm. Rogóźno JELCZ 014 GCBA 5/24 1 szt. - (Jamy) gm. Rogóźno
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i półszlamowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 9: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i półszlamowych Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza, - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku lipiec; Ilość sprzętu ogółem 12 szt. SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: pompy pływające ,,Niagara 1” M4/2 3 szt. Grupa gm. RDragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa pływająca ,,Niagara” M4/2 Plus 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa pływająca ,,Posejdon” M8/2 1 szt. Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja pompy pływające ,,Posejdon” M8/2 4 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompa szlamowa KTX 80X ,,Honda” (woda zanieczyszczona) 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) pompy półszlamowa SST-50 2 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 10: Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych Nazwa czynności - przegląd elektroniki silnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza - wymiana oleju w silniku - wymiana filtra oleju - sprawdzenie parametrów pracy silnika - sprawdzenie parametrów pod obciążeniem (moc max) - sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy - kontrola gniazd wtykowych poboru energii - dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych - przeprowadzenie pomiarów rezystancji i sporządzenie protokołu z prac pomiarowo kontrolnych Ilość czynności w roku raz w roku lipiec; Ilość Ilość sprzętu ogółem 12 szt. SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:agregaty prądotwórcze GX 200 ,,Honda” 3 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregat prądotwórczy ED – 2400 GX 160 ,,Honda” 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze ,,Fogo” FH5540, silnik Honda GX270 2 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze G 200 „Honda” Geko 2500 EA/HHBA 2 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregaty prądotwórcze FOGO FV 5540 X – silnik Briggs Stratton 9HP 2 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) agregat prądotwórczy 5-8 KVA 1 szt. Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja agregat prądotwórczy ,,Honda” 4500 1 szt. Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 – 3264 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 11: Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 – 3264 Nazwa czynności przegląd i kalibracja Ilość czynności w roku dwa razy w roku:maj, listopad; Ilość sprzętu ogółem 2 szt.; SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: mierniki gazów wybuchowych SCOTT 096-3264 2 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zadanie nr 12: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych „Vetter” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 12: Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych „Vetter” ; Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności, przegląd reduktorów i sterowników - dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku wrzesień; Ilość zestawów ogółem 2 zestawy; SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: Poduszki niskociśnieniowe Vetter (w skład wchodzi 6 poduszek) 1 zestaw Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Poduszki niskociśnieniowe Vetter (w skład wchodzi 6 poduszek) 1 zestaw Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych „ Holmatro” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 13: Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych „ Holmatro”Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności, - przegląd reduktorów i sterowników - dokonanie przeglądu poprawności działania - przyrządów pomiarowych Ilość czynności w roku raz w roku wrzesień;Ilość zestawów ogółem 4 zestawy ;SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Poduszki wysokociśnieniowe Holmatro 4 zestawy Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zadanie nr 14: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 14: Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450; Nazwa czynności - wymiana oleju - wymiana filtrów - wymiana świec zapłonowych - przegląd zespołów elektroniki Ilość czynności w roku raz w roku sierpień; Ilość sprzętu ogółem 11 szt.;SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI: wentylator PH-VP 450 10 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) wentylator PH-VP 450 1 szt. Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Zadanie nr 15: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 15: Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie; Nazwa czynności - wymiana oleju - wymiana filtra paliwa - wymiana świec zapłonowych - przeprowadzenie próby ciśnieniowej pod kątem szczelności Ilość czynności w roku raz w roku lipiec;Ilość sprzętu ogółem 1 szt; SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:agregat pompowy 8000/8 na przyczepie 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w &4 ust.3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Zadanie nr 16: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych „TOHATSU” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 16: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych „TOHATSU”;Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku raz w roku lipiec;Ilość sprzętu ogółem 20 szt; SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:motopompy pożarnicze ,,TOHATSU” VE 1500 M16/8 4 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) motopompy pożarnicze ,,TOHATSU” VC 72 AS 15 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) motopompy pożarnicze ,,TOHATSU” VC 72 AS 1 szt. Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zadanie nr 17: Przegląd okresowy części specjalnej lekkiego sam. ratowniczo gaśniczego Mitsubishi L200 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 17: Przegląd okresowy części specjalnej lekkiego sam. ratowniczo gaśniczego Mitsubishi L200; Nazwa czynności - obsługa techn. wysokociśnieniowego agregatu gaśniczego - obsługa silnika spalinowego agregatu - sprawdzenie poziomu i stanu oleju silnik. - wymiana oleju silnikowego w silniku agregatu Ilość czynności w roku raz w roku sierpień; Ilość sprzętu ogółem 1 szt; SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Mitsubishi L -200 1 szt. Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - wymiana świecy zapłonowej i filtra powietrza - obsługa pompy wodnej agregatu - sprawdzenie stanu oleju przekładniowego w pompie agregatu - oczyszczenie układu filtracji pobieranej wody - wymiana filtra
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50413200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
85,00 |
2) czas realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w § 4 ust. 3 OWU |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: