Przegląd serwisowy oraz naprawy pomiarowych stacji opadowych oraz stacji hydrometrycznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przegląd serwisowy oraz naprawy pomiarowych stacji opadowych oraz stacji hydrometrycznych i wyznaczonych stacji dyspozytorskich Lokalnego Systemu Osłony Przeciwpowodziowej Powiatu Kłodzkiego w latach 2020-2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłodzko
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Kłodzki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-24
  • Numer ogłoszenia505962-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 505962-N-2020 z dnia 2020-01-24 r.

Powiat Kłodzki: Przegląd serwisowy oraz naprawy pomiarowych stacji opadowych oraz stacji hydrometrycznych i wyznaczonych stacji dyspozytorskich Lokalnego Systemu Osłony Przeciwpowodziowej Powiatu Kłodzkiego w latach 2020-2022.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłodzki, krajowy numer identyfikacyjny 89071789800000, ul. Okrzei  1 , 57-300  Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748657523, e-mail powiat@powiat.klodzko.pl, faks 748673232.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.powiat.klodzko.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.powiat.klodzko.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. 57-300 Kłodzko pok. 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd serwisowy oraz naprawy pomiarowych stacji opadowych oraz stacji hydrometrycznych i wyznaczonych stacji dyspozytorskich Lokalnego Systemu Osłony Przeciwpowodziowej Powiatu Kłodzkiego w latach 2020-2022.
Numer referencyjny: ORG.272.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na: 1. Przegląd serwisowy w latach 2020-2022 Zakres czynności wykonywanych w trakcie kompleksowego przeglądu serwisowego pomiarowych stacji opadowych oraz stacji hydrometrycznych i wyznaczonych stacji dyspozytorskich Lokalnego Systemu Osłony Przeciwpowodziowej Powiatu Kłodzkiego: 1) Zakres czynności dla 17 stacji pomiaru opadów atmosferycznych: a) regulacja radiostacji, b) wyczyszczenie deszczomierza, c) kalibracja deszczomierza, d) sprawdzenie układu ogrzewania deszczomierza wraz z naprawą, jeśli konieczna, e) sprawdzenie parametrów anteny oraz kabla antenowego, f) sprawdzenie akumulatora i układu zasilania awaryjnego wraz z wymianą/naprawą zasilacza, jeśli konieczna, g) sprawdzenie bezpieczników wraz z wymianą, jeśli konieczna, h) sprawdzenie czujnika otwarcia drzwi szafki, i) sprawdzenie układu ogrzewania i wentylacji wraz z wyminą modułów, jeśli konieczna, j) sprawdzenie połączeń kablowych, k) umycie szafki pomiarowej, l) wypełnienie karty ewidencyjnej zestawu kontrolno-pomiarowego wraz z uwagami, wg dostarczonego wzoru. 2) W stacjach opadowych oznaczonych jako: P-9; P-11; P-12 i P-13 dodatkowo należy wykonać: P-9:  ogólny przegląd stanu technicznego oraz kalibracja czujnika siły i kierunku wiatru, wykonana w warunkach laboratoryjnych, jeśli wymagana,  kontrola prawidłowej pracy czujnika temperatury i czujnika ciśnienia atmosferycznego przy pomocy urządzenia wzorcowego oraz oprogramowania serwisowego. P-11:  kontrola prawidłowej pracy czujnika temperatury przy pomocy urządzenia wzorcowego oraz oprogramowania serwisowego. P-12:  ogólny przegląd stanu technicznego oraz kalibracja czujnika siły i kierunku wiatru, wykonana w warunkach laboratoryjnych, jeśli wymagana,  kontrola prawidłowej pracy czujnika temperatury przy pomocy urządzenia wzorcowego oraz oprogramowania serwisowego. P-13:  ogólny przegląd stanu technicznego oraz kalibracja czujnika siły i kierunku wiatru, wykonana w warunkach laboratoryjnych, jeśli wymagana,  kontrola prawidłowej pracy czujnika temperatury i czujnika ciśnienia atmosferycznego przy pomocy urządzenia wzorcowego oraz oprogramowania serwisowego. 3) Zakres czynności dla 22 stacji hydrometrycznych: a) oczyszczenie z mułu i osadu czujnika poziomu wody, kalibracja czujnika poziomu wody oraz w punktach hydrometrycznych: H-12; H-18; H-19 i H-21 płukanie studzienek hydrometrycznych; w stacji hydrometrycznej oznaczonej H-14 dodatkowo należy wykonać kontrolę prawidłowej pracy czujnika ciśnienia atmosferycznego przy pomocy urządzenia wzorcowego oraz oprogramowania serwisowego. b) sprawdzenie parametrów anteny oraz kabla antenowego, c) regulacja radiostacji, d) sprawdzenie akumulatora oraz układu zasilania awaryjnego, w razie konieczności wymiana/naprawa zasilacza, e) sprawdzenie bezpieczników oraz w razie konieczności wymiana, f) sprawdzenie połączeń kablowych, g) sprawdzenie czujnika otwarcia drzwi szafki, h) sprawdzenie układu wentylacji i ogrzewania wraz z wymianą uszkodzonych modułów, jeśli konieczna, i) umycie szafki pomiarowej, j) bieżące wypełnienie karty ewidencyjnej zestawu kontrolno-pomiarowego wraz z uwagami, wg wzoru. 4) Zakres czynności dla wyznaczonych stanowisk dyspozytorskich: a) w zestawach nadawczo – odbiorczych (radiostacja oraz urządzenia w szafkach zainstalowanych w dyspozytorniach) należy wykonać następujące czynności :  sprawdzenie parametrów anteny oraz kabla antenowego, sprawdzenie/korekta parametrów,  regulacja radiostacji, korekta ustawień,  sprawdzenie układu zasilania, wraz z koniecznymi naprawami i/lub wymiana niesprawnych elementów,  sprawdzenie połączeń kablowych/przywrócenie połączeń kablowych, w tym połączenia antenowego. b) kontrola poprawności działania zestawu oprogramowania LSOP (aplikacja LSOP, DIBRecorder, DIBArchive)/przywrócenie prawidłowego działania zestawu oprogramowania (aplikacja LSOP, DIBRecorder, DIBArchive). 5) W trakcie przeglądów serwisowych należy wykonać niezbędne naprawy/wymiany urządzeń, przywracając sprawność wszystkich podlegających tym przeglądom stacji telemetrycznych (opadowych i hydrometrycznych) oraz zestawów nadawczo – odbiorczych w stacjach dyspozytorskich. Koszty naprawy/wymiany uszkodzonych elementów stacji telemetrycznych i bloków nadawczo – odbiorczych będzie pokrywało Starostwo Powiatowe w Kłodzku. Wymagane jest uzgodnienie naprawy/wymiany uszkodzonego elementu z Kierownikiem Referatu Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Kłodzku. 6) Wokół masztów antenowych stacji opadowych i hydrometrycznych należy wykosić trawę i wyciąć zarośla, jeśli wystąpi taka potrzeba. W punktach pomiaru hydrometrycznego, w których znajdują się łaty pomiarowe, należy umyć łaty. 7) Terminy realizacji: I etap: jednorazowy przegląd 22 stacji hydrometrycznych oraz jednorazowy przegląd 5 stacji dyspozytorskich: w Urzędzie Miasta w Dusznikach-Zdroju, w Urzędzie Gminy w Lewinie Kłodzkim, w Urzędzie Miasta i Gminy w Lądku-Zdroju, w Urzędzie Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej oraz w Stacji Hydrometeorologicznej IMGW PIB w Kłodzku - termin: kwiecień-maj 2020 r., 2021 r., 2022 r.; II etap: jednorazowy przegląd 17 stacji opadowych - termin: wrzesień-październik 2020 r., 2021 r., 2022 r. Przegląd ma być zgodny z zaleceniami technicznymi producenta dla poszczególnych urządzeń pracujących w systemie LSOP. Dane zostaną przekazane wykonawcy po wystawieniu zlecenia. 2. Doraźne naprawy w latach 2020-2022 Zakres czynności dla doraźnych i bieżących napraw, bieżącej wymiany i konserwacji urządzeń pomiarowych, przekaźnikowych (radiowych), energetycznych wchodzących w skład sieci monitoringu hydrometeorologicznego Lokalnego Systemu Osłony Przeciwpowodziowej Powiatu Kłodzkiego, tj.: - punkty hydrometryczne – 22 punkty; - punkty opadowe – 17 punktów; - stanowisko dyspozytorskie PCZK w Starostwie (blok nadawczo-odbiorczy z wyjątkiem serwera LSOP) – 1 punkt - gminne oraz branżowe stanowiska dyspozytorskie (blok nadawczo-odbiorczy z wyjątkiem zestawu komputerowego LSOP) – 16 punktów 1) Cel serwisu bieżącego: a) utrzymanie wysokiej sprawności systemu LSOP; b) gwarancja niezwłocznej reakcji serwisowej, zwłaszcza w czasie zagrożenia powodziowego. 2) Telefoniczne zgłaszania usterek z późniejszym potwierdzeniem e-mailem lub faksem. 3) Czas reakcji serwisu, tj. czas od chwili zgłoszenia do chwili rozpoczęcia naprawy w miejscu wystąpienia usterki: a) maksymalnie 48 godz. w przypadku braku występowania zagrożenia powodziowego (czas liczony z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). b) 6 godz. w przypadku zagrożenia powodziowego (czas liczony włącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy); 4) Usługi świadczone w ramach umowy: a) całość kosztów dojazdu związanych z usunięciem usterki; b) całość kosztów robocizny związanej z usunięciem usterki; c) koszty obsługi logistycznej, w tym koszty związane ze sprowadzeniem nowego elementu od producenta; d) koszty materiałów użytych do usunięcia usterki, z wyłączeniem kosztów związanych z zakupem następujących urządzeń:  modem MC13 i MC13U,  radiotelefon,  zasilacz,  akumulator,  czujniki: poziomu wody, siły i kierunku, temperatury, ciśnienia atmosferycznego, promieniowania. 5) Serwis należy wykonać w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r. 3. Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie w zakresie przeglądów serwisowych i napraw w szczególności czynności określonych w pkt. 1 i pkt 2.

II.5) Główny kod CPV: 50411000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, realizacją dwóch usług polegających na prowadzeniu przeglądów serwisowych systemów hydrometeorologicznych, w zakres których wchodzą prace wyszczególnione w Dziale III pkt 1 SIWZ, a systemy te realizują przekaz danych drogą radiową (nie GSM) i składają się z co najmniej z:  20 stacji hydrologicznych, w tym 3 stacji zintegrowanych hydrologiczno-opadowych,  15 stacji opadowych, w tym 3 stacji mierzących dodatkowo temperaturę powietrza, ciśnienie atmosferyczne oraz siłę i kierunek wiatru,  15 stacji dyspozytorskich, do których transmitowane są odczyty ze wszystkich stacji pomiarowych LSOP.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów dotyczących zdolności technicznej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia tj. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenia dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją dwóch usług polegających na prowadzeniu przeglądów serwisowych systemów hydrometeorologicznych, w zakres których wchodzą prace wyszczególnione w Dziale III pkt 1 SIWZ, a systemy te realizują przekaz danych drogą radiową (nie GSM) i składają się z co najmniej z:  20 stacji hydrologicznych, w tym 3 stacji zintegrowanych hydrologiczno-opadowych,  15 stacji opadowych, w tym 3 stacji mierzących dodatkowo temperaturę powietrza, ciśnienie atmosferyczne oraz siłę i kierunek wiatru,  15 stacji dyspozytorskich, do których transmitowane są odczyty ze wszystkich stacji pomiarowych LSOP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn zm.) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2017 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas przystąpienia do realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-05, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kuchenki gazowo-elektrycznej AMIKA - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę kuchenki gazowo-elektrycznej AMIKA. nie działają iskrowniki na żadnym palniku, po odkręceniu palnika czuć gaz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI