PRZEGLĄD, KONSERWACJA, ATESTACJA, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W JEDNOSTKACH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEGLĄD, KONSERWACJA, ATESTACJA, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-10-18
  • ZamawiającyKOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-09
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00433880
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEGLĄD, KONSERWACJA, ATESTACJA, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEGLĄD, KONSERWACJA, ATESTACJA, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a946ef16-667c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117552/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego (hydranty, gaśnice)woj. pomorskie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w Rozdziale
XVI.INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ
KOMUNIKOWAŁ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH
SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 32/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 201974,22 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla wszystkich czterech części
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.

Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.

Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.

Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:

- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).

Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

4.2.5.) Wartość części: 30133,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonia usługi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla wszystkich czterech części
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.

Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.

Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.

Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:

- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).

Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

4.2.5.) Wartość części: 31017,12 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonanej usługi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla wszystkich czterech części

Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.

Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.

Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.

Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:

- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).

Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

4.2.5.) Wartość części: 91216,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla wszystkich czterech części

Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.

Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.

Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.

Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:

- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).

Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

4.2.5.) Wartość części: 49607,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 u-Pzp - zał. nr 4 do SWZ.

2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 U-Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem .
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych dokumentów o ile Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów: bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

Powyższy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ;
- Wykonawca i/lub
- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy) i/lub
- podmiot udostępniający zasoby (jeżeli dotyczy)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik nr 2 do SWZ tj. oświadczenia wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
2) załącznik nr 3 do SWZ tj. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. art. 125 ust. 5 ustawy Pzp.
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.

3) załącznik nr 6 tj. Zobowiązanie podmiotu udostępnianego zasoby
Niniejszy dokument składa i podpisuje na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ podmiot udostępniający zasoby.
Wykonawca ww. dokument dołącza do swojej oferty, jeżeli przedmiot zamówienia publicznego zamierza wykonać przy pomocy podmiotu udostępniającego zasoby.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VII SWZ.
4) załącznik nr 7 do SWZ tj. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia, przez poszczególnych wykonawców.
Niniejszy dokument podpisany na zasadach opisanych w rozdziale XV SWZ składa Wykonawca, jeżeli wspólnie z innymi Wykonawcami ubiega się o udzielenie zamówienia. Informacje zawarte są w rozdziale VIII SWZ.

5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentacji.
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych dokumentów o ile Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów: bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie wymaga się złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferty cenowej zgodnie z załączonym drukiem „formularza oferty”, załącznik nr 1 do
SWZ oraz formularza asortymentowo-cenowego – załącznik nr 1a) do SWZ

UWAGA: dokumenty dot. pkt 1 nie podlega uzupełnieniu i niezłożenie którekolwiek z nich spowoduje odrzucenie oferty.

W sytuacji gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa lub inny dokument obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami lub do złożenia oferty i podpisania umowy.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, który musi mieć umocowanie do wykonywania czynności prawnych w imieniu wszystkich swoich mocodawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w zakresie potrzebnym do uzyskania zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w rozdziale VIII SWZ.
Ww. pełnomocnictwa złożone wraz z ofertą muszą być opatrzone podpisem na zasadach opisanych w rozdziale XV niniejszej specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje znajdują si w Rozdziale VIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, zgodnie z jej projektem tj. załącznikiem nr 5
do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przewidziano obligatoryjne przesłanki wykluczenia na podstawie art. 108, ust. 1 u-Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w
dziale IX Ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pilnie naprawę zmywarki Bosch- Sulęczyno
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pilnie naprawę zmywarki Bosch. Pokazuje się komunikat E 15. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI