Produkcja spotów informacyjno-edukacyjnych kierowanych do mieszkańców m.st. Warszawy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Produkcja spotów informacyjno-edukacyjnych kierowanych do mieszkańców m.st. Warszawy oraz opracowanie koncepcji i scenariusza wraz z wyprodukowaniem materiału wizerunkowego dot. marki Warszawa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Produkcja spotów informacyjno-edukacyjnych kierowanych do mieszkańców m.st. Warszawy oraz opracowanie koncepcji i scenariusza wraz z wyprodukowaniem materiału wizerunkowego dot. marki Warszawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 14 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 443 14 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Produkcja spotów informacyjno-edukacyjnych kierowanych do mieszkańców m.st. Warszawy oraz opracowanie koncepcji i scenariusza wraz z wyprodukowaniem materiału wizerunkowego dot. marki Warszawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3beb646e-ff54-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003350/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Produkcja spotów informacyjno-edukacyjnych kierowanych do mieszkańców m.st. Warszawy oraz opracowanie koncepcji i scenariusza wraz z wyprodukowaniem materiału wizerunkowego dot. marki Warszawa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/JŻ/271/II-88/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 302200,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkcja spotów informacyjnych, edukacyjnych i wizerunkowych publikowanych na miejskich kanałach w mediach społecznościowych

4.2.5.) Wartość części: 172200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32354500-4 - Filmy wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do wysokości 50% wartości zamówienia na część 1

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert określone w pkt. 25 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja kreatywna i autorski scenariusz

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zęść 2 - film o charakterze wizerunkowo – promocyjnym, dotyczący m.st. Warszawy

4.2.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32354500-4 - Filmy wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3. miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zasady oceny ofert określa pkt 26 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja i wstępny Scenariusz Filmu

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. Warunki udziału w postępowaniu
1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że:
1.1. W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:
1.1.1. w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych):
a) co najmniej siedem zleceń polegających na realizacji spotów dla jednostek samorządowych, państwowych lub dla organizacji pożytku publicznego i opublikowanych w serwisach Facebook i/lub YouTube;
b) co najmniej trzy spoty* opisane w pkt. a), z których każdy osiągnął łącznie 2 mln wyświetleń na kanałach YouTube i/lub Facebook;
c) co najmniej siedem zleceń polegających na realizacji spotów z udziałem aktorów, w tym minimum dwa z udziałem dzieci i młodzieży do 16 roku życia;
d) wykaże zdobycie w ciągu ostatnich 7 lat (2015-2021) co najmniej czterech prestiżowych nagród branżowych za produkcję spotów opisanych w pkt. a). Przez prestiżowe nagrody branżowe należy rozumieć nagrody zdobyte w następujących konkursach:
• Konkurs Niezależnej Kreacji – Kreatura,
• Konkurs Klubu Twórców Reklamy KTR,
• Złote Spincze
• Papaya Young Directors
Uwagi:
Przez spot należy rozumieć film nie krótszy niż 30 sekund.
Wykonawca może wykazać wyłącznie usługi zrealizowane przez siebie. Wykonawca nie może posłużyć się doświadczeniem innych podmiotów .
Wykonawca w celu wykazania warunku może łączyć wymagania określone przez Zamawiającego (w pkt. a-d) w odniesieniu do jednego spotu.
1.1.2.dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami do realizacji zamówienia:
a) reżyserem, który posiada doświadczenie jako reżyser przy produkcji co najmniej pięciu spotów w ciągu ostatnich 4 lat (2018-2021);
b) scenarzystą, który posiada doświadczenie jako autor co najmniej pięciu spotów zrealizowanych w ciągu ostatnich 4 lat (2018-2021);
c) operatorem filmowym, który posiada doświadczenie jako operator filmowy przy produkcji co najmniej pięciu spotów zrealizowanych w ciągu ostatnich 4 lat (2018-2021);
d) wykwalifikowanym operatorem BSP – posiadającym certyfikat kompetencji pilota bezzałogowego statku powietrznego oraz ubezpieczenie OC.
Uwagi:
Przez spot należy rozumieć film nie krótszy niż 30 sekund.
Wykonawca może wykazać wyłącznie usługi zrealizowane przez siebie. Wykonawca nie może posłużyć się doświadczeniem innych podmiotów .
Wykonawca w celu wykazania warunku może łączyć funkcje określone przez Zamawiającego (w pkt a-d) w odniesieniu do jednej osoby.
1.2. W przypadku składania oferty na część 2 zamówienia:
1.2.1. w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu koncepcji i scenariusza wraz z wyprodukowaniem materiału filmowego o charakterze wizerunkowo – promocyjnym , a każda z tych usług była o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
Uwagi:
Wykonawca może wykazać wyłącznie usługi zrealizowane przez siebie. Wykonawca nie może posłużyć się doświadczeniem innych podmiotów.
W przypadku usług, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert, wartość dotąd zrealizowanej usługi wynosi co najmniej 100 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych wraz z ofertą lub na wezwanie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej:
1. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu
a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załącznikach do SWZ w odniesieniu do części na które składana jest oferta:
• Załączniku nr 5 A do SWZ w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w pkt. 12.2.1.1. SWZ.
• Załączniku nr 5 B do SWZ w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 12.2.2.1. SWZ.
b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
– w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
c) wykaz osób – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SWZ w przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu określonego w pkt. 12.2.1.2. SWZ.
Dokumenty wskazane w lit. a), b), c) podlegają uzupełnieniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia wymagane jest złożenie wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) Koncepcja kreatywna – dokument w formacie pdf. załączony do oferty. Koncepcja kreatywna polega na opisie pomysłu realizacji spotu w sposób odpowiadający na założenia briefu opisanego w przykładowym wzorze zlecenia stanowiącym Załącznik 6 A1 do SWZ – Przykładowy wzór zlecenia (założenia briefu), a przy tym realizuje cele przedmiotu zamówienia wskazane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy),
b) Autorski scenariusz – dokument w formacie pdf załączony do oferty. Dokument przedstawiający autorski scenariusz (wraz z opisem planów zdjęciowych, ich lokalizacji i ułożenia w czasie, scenografii, aktorów, itp.) odpowiadający na założenia briefu opisanego w przykładowym wzorze zlecenia stanowiącym Załącznik 6 A1 do SWZ – Przykładowy wzór zlecenia (założenia briefu), prezentuje koncepcję kreatywną spotu oraz realizuje cele przedmiotu zamówienia wskazane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy),
UWAGA:
Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt, a) i b) służą Zamawiającemu do oceny oferty w kryterium pozacenowym „Koncepcja kreatywna i autorski scenariusz”.
c) Portfolio – dokument w formacie pdf załączony do oferty zawierający – listę linków do spotów (maksymalnie 15) wraz z nazwą zlecającego usługę, datą wykonania i jeżeli film był publikowany w mediach społecznościowych, także z danymi dotyczącymi liczby wyświetleń na kanałach YouTube i/lub Facebook.
UWAGA
Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt, c) służą do oceny oferty w kryterium pozacenowym „Portfolio”
2. W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia wymagane jest złożenie wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych
a) Koncepcję kreatywną lub koncepcje kreatywne (tj. taką samą koncepcję dla obu scenariuszy lub oddzielną koncepcję dla każdego scenariusza) – dokument/dokumenty w formacie pdf załączony/e do oferty, opracowany/opracowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz w Załączniku nr 1 do OPZ (Brief), ze wskazaniem ewentualnych inspiracji/przykładów przemawiających za daną koncepcją
b) Dwa wstępne Scenariusze wizerunkowego materiału filmowego - dokumenty w formacie pdf załączone do oferty, opracowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz w Załączniku nr 1 do OPZ (Brief), uwzględniające koncepcję kreatywną.
UWAGA
Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt, a) i b) służą do oceny oferty w kryterium pozacenowym „Koncepcja i wstępny scenariusz wizerunkowego materiału filmowego”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, o ile są znane, lub informacji o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
b) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana
w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
c) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ.
d) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączenie do oferty w systemie:– oświadczeń, o których mowa w SWZ w pkt. 14.1. lit. b) i c) dotyczących każdego Podmiotu, – zobowiązanie każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
• zakresdostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalny zakres zmian umowy określają wzory umów

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty w postępowaniu należy składać zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 i 14 SWZ.
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 13 i pkt. 14 SWZ, a w szczególności z zapisem pkt. 14.2.3. lit. b) dla potwierdzenia, iż oferta została podpisana przezosobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120- Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120. Rozkręciłem do czyszczenia -nie potrafię skręcić z powrotem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI