Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Postępowanie na dostawę części do urządzeń laboratoryjnych oraz na dostawę części zamiennych wraz z usługą ich wymiany oraz usługą przeglądu chromatografu jonowego Dionex ICS-2500.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-251
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.olsztyn@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsse.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na dostawę części do urządzeń laboratoryjnych oraz na dostawę części zamiennych wraz z usługą ich wymiany oraz usługą przeglądu chromatografu jonowego Dionex ICS-2500.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-212a6569-f135-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
wsse.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Przetargowej https://wsse.logintrade.net/. Do
połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca
posiadający konto na Platformie Przetargowej WSSE: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także
funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
2. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są na stronie:
https://wsse.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: przetargi.wsse.olsztyn@sanepid.gov.pl. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: .pdf.
4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ (nie dotyczy próbek).
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade. Wykonawca ma
obowiązek sprawdzania powiadomień i wiadomości przesyłanych przez Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: RODO), uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska
16, 10-561 Olsztyn; adres e-mail: wsse.olsztyn@pis.gov.pl ; nr tel. 89/5248300; NIP: 739-00-10-642; REGON: 291807.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD). Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem email:
ewa.zielinska@sanepid.gov.pl oraz pod nr tel. 89/ 524 83 37.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986),
dalej ustawa „Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22
RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 l
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138964,53 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 15
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeglądu chromatografu jonowego wraz z dostawą części. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w załączniku 1/15. Wielkość 4 sztuki oraz 1 usługa przeglądu. Ilość dostaw: dostawa do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 29086,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100 pkt. cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Synergy UV Millipore. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w załączniku 2/15. Wielkość 2 sztuki sztuki oraz 7 opakowań. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 5922 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 2,3,7,8,9,10,11.
Zadania bez opcji: 1,4,5,6,12,13,14,15
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022 r., w przypadku otrzymania dodatkowych środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Milipore MILi-Q-Direct 8/16. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w załączniku 3/15. Wielkość 8 sztuk . Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 6912,38 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 2,3,7,8,9,10,11.
Zadania bez opcji: 1,4,5,6,12,13,14,15
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022 r., w przypadku otrzymania dodatkowych środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty
oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kabel komputerowy termoreaktora Merck TR 620. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w załączniku 4/15. Wielkość 1 sztuka . Ilość dostaw: dostawa do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 590 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31224400-6 - Kable przyłączeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty
oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały eksploatacyjne od systemu uzdatniania Millipore. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w załączniku 5/15. Wielkość 5 sztuk. Ilość dostaw: dostawa do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 4240,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty
oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Filtr zgrubny do zmywarki MIELE. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w załączniku 6/15. Wielkość 1 sztuka. Ilość dostaw: dostawa do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 300 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 42971000-3 - Części zmywarek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty
oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zużywalne do spektrometru i chromatografu gazowego. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w załączniku 7/15. Wielkość 1 sztuka oraz 2 opakowania. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 5954,47 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 2,3,7,8,9,10,11.
Zadania bez opcji: 1,4,5,6,12,13,14,15
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022 r., w przypadku otrzymania dodatkowych środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zużywalne do aparatów GC, GC/MS i GC/MS/MS. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany w załączniku 8/15. Wielkość 16 sztuk oraz 22 opakowania. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 48080,83 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 2,3,7,8,9,10,11.
Zadania bez opcji: 1,4,5,6,12,13,14,15
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022 r., w przypadku otrzymania dodatkowych środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zużywalne do aparatów HPLC. Opis przedmiotu określony szczegółowo w załączniku 9/15. Wielkość: 10 sztuk oraz 25 opakowań. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 28797,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 2,3,7,8,9,10,11.
Zadania bez opcji: 1,4,5,6,12,13,14,15
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022 r., w przypadku otrzymania dodatkowych środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zużywalne do ASA. Opis przedmiotu określony szczegółowo w załączniku 10/15. Wielkość: 1 sztuka oraz 2 opakowania. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 3900 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 2,3,7,8,9,10,11.
Zadania bez opcji: 1,4,5,6,12,13,14,15
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022 r., w przypadku otrzymania dodatkowych środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wkłady piankowe polipropylenowe. Opis przedmiotu określony szczegółowo w załączniku 11/15. Wielkość: 25 sztuk. Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 145 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o maksymalnie 40%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu do faktycznie zrealizowanego zamówienia – dotyczy zadań: 2,3,7,8,9,10,11.
Zadania bez opcji: 1,4,5,6,12,13,14,15
Zamawiający skorzysta z opcji zwiększenia zamówienia w III lub IV kwartale 2022 r., w przypadku otrzymania dodatkowych środków lub wygospodarowania oszczędności z budżetu na rok 2022, zwiększenia ilości badań nadzorowych lub zleconych.
Zakres ewentualnego zwiększenia zamówienia w ramach opcji będzie obejmował dostawę produktów, zgodnie z formularzem cenowym odpowiednim dla danego zadania objętego opcją, będącym załącznikiem do SWZ, do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji zwiększenia zamówienia może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dostawę produktów, aż do wykorzystania pełnej wysokości opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zwiększenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zamówienia opcjonalne zostaną zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jednak bez możliwości zmian cen jednostkowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektroda zespolona do pH-metru. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 12/15. Wielkość 1 sztuka. Ilość dostaw: dostawa do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 300 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty
oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Panel redukcyjny do butli z helem. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określony w załączniku 13/15. Wielkość 1 sztuka. Ilość dostaw: dostawa do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego
4.2.5.) Wartość części: 1900 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zużywalne do urządzeń laboratoryjnych. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 14/15. Wielkość : 7 sztuk. Ilość dostaw: dostawa do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części zamienne do demineralizatora HLP 5 sp. Opis przedmiotu zamówienia określony szczegółowo w załączniku 15/15. Wielkość: 15 sztuk. Ilość dostaw: dostawa do siedziby Laboratorium w Elblągu, ul. Bema 40 na wniosek Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 2335 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto
wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” dokonana zostanie na podstawie:
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta oceniana pod względem kryterium „termin dostawy” wynosi 40 punktów
(zadanie 3,4). Terminy dostaw wyznaczone dla każdego zadania są maksymalnymi terminami realizacji zamówienia. Zamawiający
będzie się kierował przy wyborze ofert kryterium terminu dostawy, w którym będzie punktował terminy mniejsze wyznaczonym
terminom dla każdego zadania. Zaproponowanie terminu dostawy powyżej maksymalnego terminu dostawy wyznaczonego dla
każdego zadania będzie niezgodne z SWZ i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1. pkt 5.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca składa aktualne na dzień składania oferty oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : oświadczenie na podstawie
art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 5,6 do SWZ oraz oświadczenie dotyczące art. 7 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zał. nr 7.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
- Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – załącznik nr 5 do SWZ.
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu składa każdy z Wykonawców; Do oferty należy dołączyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu załącznik nr 3 do SWZ.
- odpis lub informację z Krajowego rejestru Sądowego lub centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
- Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonym w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
- Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, jeśli Wykonawca wskazał w oświadczeniu dane umożliwiające dostęp do tych środków.
- Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
- Wykonawca składa wraz z ofertą podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień składania ofert.
- W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
przykładowe certyfikaty z oznaczeniem pozycji, której dotyczą, certyfikaty jakości lub broszury informacyjne
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
przykładowe certyfikaty z oznaczeniem pozycji, której dotyczą, certyfikaty jakości lub broszury informacyjne
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy
z Wykonawców; Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu składa każdy z Wykonawców; Do oferty należy dołączyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu załącznik nr 3. Przed zawarciem umowy
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. oświadczenie dotyczące art. 7 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zał. nr 7.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Do oferty należy dołączyć:
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców; Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu-wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu składa każdy z Wykonawców; Do oferty należy dołączyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu załącznik nr 3. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku:
1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy;
2) ustawowej zmian stawek podatku VAT bądź akcyz;
3) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy;
4) konieczności zastąpienia produktu produktem równoważnym (tj. o parametrach co najmniej wymienionych w SWZ) za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, w sytuacji zaprzestania lub czasowego wstrzymania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż produkt równoważny jest tej samej lub wyższej jakości. W takim przypadku,
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zaprzestanie lub czasowe wstrzymanie produkcji produktu objętego umową przez producenta.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-30