Modernizacja wozu DSNG będącego na wyposażeniu Oddział Terenowego TVP w Gdańsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja wozu DSNG będącego na wyposażeniu Oddział Terenowego TVP w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-09-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTelewizja Polska S.A. Oddział w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-21
  • Numer ogłoszenia588240-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 588240-N-2019 z dnia 2019-08-21 r.

Telewizja Polska S.A. Oddział w Gdańsku: Modernizacja wozu DSNG będącego na wyposażeniu Oddział Terenowego TVP w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. Oddział w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 01041897300000, ul. Czyżewskiego   42 , 80-336  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48 58 522 84 00, e-mail miroslaw.samsonowski@tvp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.tvp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.tvp.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.tvp.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wozu DSNG będącego na wyposażeniu Oddział Terenowego TVP w Gdańsku
Numer referencyjny: ZP/TXGG/01/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wozu DSNG będącego na wyposażeniu Oddział Terenowego TVP w Gdańsku polegająca na: a) dostawie sprzętu, b) montażu dostarczonego sprzętu w istniejącym wozie DSNG, c) wykonaniu podłączeń dostarczonego sprzętu, d) uruchomieniu i integracji dostarczonych urządzeń z istniejącym na stacji systemem. 1.2. Dostawa urządzeń obejmuje następujące elementy: 1) tor kamerowy HD -sztuk 2, 2) kable światłowodowe- 3 sztuki, 3) obiektywy HD- 2 sztuki, 4) dodatkowy osprzęt do kamer. 1.3.Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i elementy instalacji muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku. 1.4.Wszystkie urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną o parametrach 230 VAC+10%/-10% 50 Hz zgodnie z normą PN-IEC 60038, oraz wyposażone we wtyk z uziemieniem standardu C/E/F. 1.5.Nie później niż w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację : a) schemat wykonanych połączeń, wraz z opisem, przygotowaną w języku polskim, b) dokumentacje techniczną dostarczonych urządzeń, przygotowaną w języku polskim lub angielskim. 1.6.Wszystkie urządzenia oraz wykonane prace muszą być objęte gwarancją min.12 miesięcy. 2.WYMAGANIA TECHNICZNE DOSTARCZANYCH URZĄDZEŃ: 2.1. Tor kamerowy HD: 2.1.1. Zamawiający posiada zainstalowany na stacji DSNG tor kamerowy składający się z następujących elementów wyprodukowanych przez firmę Sony: - kamera HSC-100 RF/U, - stacja bazowa HSCU-300RF, - pulpit zdalnego sterowania RCP-1530/U, Ze względu na konieczność zachowania kompatybilności technologicznej, dostarczone kamery muszą zapewniać zachowanie identycznej kolorystyki, poziomów bieli i czerni oraz spójności wizualnej dostarczanego przez kamerę obrazu w stosunku do w/w posiadanego przez Zamawiającego sprzętu. Dostarczane urządzenia muszą również zapewniać wymienność akcesoriów z posiadanym przez Zamawiającego torem kamerowym, oraz posiadać identyczny zestaw funkcji obsługiwany z panelu zdalnego sterowania. 2.1.2. Specyfikacja zamawianego toru kamerowego: a) kamera- 2 sztuki, b) stacja bazowa(CCU)- 2 sztuki, c) pulpit zdalnego sterowania wraz z niezbędnymi kablami sterującymi o długości 5m - 2 sztuki, d) wizjer typu lupa- 2 sztuki, e) wizjer monitorowy- 2 sztuki, f) adapter do statywu kamerowego – 2 sztuki, g) mikrofon- 2 sztuki, h) słuchawki jednouszne z mikrofonem (headset) – 2 sztuki, i ) niezbędne przewody- optyczny do połączeń między burtą wozu a stacjami bazowymi ( dł. min 5 m), oraz przewody do połączeń pomiędzy stacjami bazowymi a sterownikami RCP. j) adapter do statywu kamerowego – 2 sztuki. 2.1.3.Wymagania szczegółowe dla kamery: a) potrójny (3-matrycowy) przetwornik obrazu CCD o wielkości co najmniej 2/3”, b) rozdzielczość przetwornika obrazu (HxV) – liczba efektywnych pikseli co najmniej 1920x1080, c) praca w formatach HD 1080i, HD1080p, d) co najmniej 16 bitowe przetwarzanie sygnału wizyjnego, e) czułość nie gorsza niż 2000 lx przy F11 dla 1080i, f) stosunek S/N nie gorszy niż 60 dB dla 1080i, g) przyłącze do stacji bazowej optyczne w standardzie Lemo, h) wyjście sygnału kamery HD-SDI - złącze typu BNC, i) wejście referencyjne (Genlock Tri-level) - złącze typu BNC, j) wyjście promptera - złącze typu BNC, k) wejście/wyjście interkomu zakończone złączem typu XLR 5 , l) dwa wejścia sygnału audio przełączane mikrofonowo - liniowe ze złączami typu XLR3, ł) adapter statyw/kamera, kompatybilny z mocowaniem statywowej głowicy kamerowej typu Sahtler video 25, m) zakres temperatury pracy: od -10°C do + 40°C, n) funkcja automatycznej kompensacji aberracji chromatycznej obiektywu w przypadku użycia obiektywu umożliwiającego tę funkcjonalność, o) montaż wizjera monitorowego na korpusie kamery, p) montaż mikrofonu i wizjera typu lupa na kamerze, np. przy pomocy dodatkowego uchwytu, r) gniazdo obiektywowe standardu B4. 2.1.4. Wymagania szczegółowe dla stacji bazowej: a) praca w formatach HD1080i, HD1080p, c) przyłącze do stacji bazowej optyczne w standardzie Lemo, d) co najmniej 4 wyjścia przełączalne: sygnału HD SDI (standard SMPTE 292M) e) co najmniej 2 wyjścia foniczne XLR-3, f) wejście sygnału odniesienia tri-level HD, g) co najmniej 2 wejścia sygnałów zwrotnych HD/SDI, h) wejście sygnału telepromptera, i) wejście/wyjście interkomu i sygnalizacji Tally , j) obudowa do zamocowania w stojaku 19”. 2.1.5 Wymagania szczegółowe dla pulpitu zdalnego sterowania(RCP): a) pulpit zdalnego sterowania wyposażony w joystick i dotykowy panel typu LCD, b) podświetlane przyciski i opisy na pulpicie, pozwalające na używanie pulpitu w warunkach braku oświetlenia w pomieszczeniu, c) połączenie ze stacją bazową (CCU) kamery dedykowanym kablem wielożyłowym lub poprzez sieć Ethernet, d) możliwość kopiowania parametrów nastaw kamer z jednego pulpitu na inne przy pomocy karty pamięci, e) dostęp z poziomu pulpitu zdalnego sterowania do wszystkich ustawień kamery decydujących bezpośrednio o jakości obrazu (nie dotyczy menu serwisowego i inżynierskiego kamery), f) możliwość zapisu i wywoływania ustawień (scen) bezpośrednio za pomocą przycisku g) szerokość pulpitu zdalnego sterowania nie większa niż 80mm. h) układ przycisków i regulatorów znany z RCP firmy SONY. 2.1.6. Wymagania szczegółowe dla wizjera typu lupa: a) matryca kolor LCD lub OLED, b) przekątna ekranu co najmniej 0,7”, c) rozdzielczość ekranu co najmniej 960x540, d) wbudowana sygnalizacja Tally. 2.1.7. Wymagania szczegółowe dla wizjera monitorowego: a) matryca kolor LCD lub OLED, b) rozdzielczość ekranu co najmniej 960x540, c) przekątna ekranu co najmniej 7”, d) wbudowana sygnalizacja Tally, e) osłona ograniczająca odblaski, f) stopka (adapter) pozwalająca na osadzenie wizjera na korpusie kamery, g) regulacja położenia wizjera, h) kabel przyłączeniowy z wtykiem do kamery. 2.1.8. Wymagania szczegółowe dla mikrofonu: a) mikrofon pojemnościowy typu shotgun mocowany do kamery (np. uchwytu wizjera kamerowego), b) pasmo przenoszenia co najmniej 40Hz – 20kHz. c) osłona przeciwwietrzna 2.1.9. Wymagania szczegółowe dla headseta: a) słuchawki jednouszne z mikrofonem dynamicznym (headset) do zastosowań profesjonalnych (interkomowych), b) pasmo przenoszenia co najmniej 30Hz – 20kHz dla słuchawek, c) pasmo przenoszenia co najmniej 40Hz – 12kHz dla mikrofonu d) kompatybilność z dostarczoną kamerą. 3.Kable światłowodowe – 3 sztuki. 3.1. Wymagania szczegółowe dla kabli światłowodowych: a) 3 sztuki kabli światłowodowych o długości 150 m każdy, zakończonych złączami LEMO FUW/PUW do połączenia burty wozu z kamerą, b) kable nawinięte na 3 sztuki bębnów metalowych wyposażonych w hamulec i składaną korbę do ręcznego zwijania, c ) bębny kablowe powinny umożliwiać wyprowadzenie końcówki kabla ze złączem w taki sposób, aby możliwe było podłączenie jej do burty wozu bez konieczności rozwijania całej długości kabla, d) bębny powinny mieć konstrukcję umożliwiającą zabezpieczenie końcówki kabla ze złączem, w taki sposób, aby nie uległa uszkodzeniu podczas jego zwijania i rozwijania. 4.4.Obiektywy HD – 2 sztuki. 4.1. Wymagania szczegółowe dla obiektywów: a) obiektywy ENG/EFP klasy broadcast HD, b) obiektywy do kamer z przetwornikiem obrazu 2/3”, c) zespolone z elektronicznym blokiem do współpracy z automatycznym sterownikiem ostrości (serwo focus) i automatycznym sterownikiem transfokatora (serwo zoom), d) najkrótsza ogniskowa nie większa niż 7,6 mm, e) krotność transfokacji nie mniejsza niż 18x (wartość podana bez extendera), f) extender 2x, g) mocowanie kamerowe standardu B4, h) minimalna odległość od obiektu M.O.D (od frontu obiektywu) nie więcej niż 0,56 m, i) kompletny, cyfrowy, automatyczny sterownik ostrości oraz kompletny, cyfrowy, automatyczny sterownik transfokatora (Servo Focus Servo Zoom Kit), j) ochronny filtr UV. 5.Dodatkowy osprzęt do kamer. 5.1. Wymagania szczegółowe dla pokrowców przeciwdeszczowych: a) pokrowce typu letniego (raincover), b) odporne na intensywne opady deszczu, c) rękawy na małe i duże wizjery. 5.2. Wymagania szczegółowe dla kufrów kamerowych: a) przystosowane do przewożenia dostarczonych kamer, b) wykonane w technologii flight cases, c) muszą posiadać dedykowane miejsce na kamerę wraz z zainstalowanym obiektywem typu standard, lupą oraz mikrofonem. W wnętrzu powinno być przygotowane miejsce na wizjer monitorowy oraz pokrowiec przeciwdeszczowy, d) środek powinien być wykończony gąbkami technicznymi lub innym materiałem zapewniającym bezpieczeństwo przewożonego sprzętu. Gąbki powinny być wyprofilowane do kształtu przewożonego sprzętu, e) powinny posiadać kółka transportowe, oraz uchwyty z boków skrzyni oraz uchwyt zamocowany w górnej części kufra. 6.WYMAGANIA DOTYCZĄCE INSTALACJI DOSTARCZONYCH URZĄDZEŃ 6.1.Dostarczone przez Wykonawcę urządzenia wymienione poniżej, muszą zostać zainstalowane w istniejących w wozie ramach typu rack: a) stacje bazowe toru kamerowego - sztuk 2, 6.2.Dostarczone przez Wykonawcę urządzenia wymienione poniżej, muszą zostać zainstalowane w istniejącej w wozie zabudowie meblowej. Wykonawca wykona adaptację istniejącej zabudowy meblowej w celu umożliwienia zainstalowania dostarczonych urządzeń: a) pulpity zdalnego sterowania RCP- sztuk 2, 6.3.Wykonawca wykona następujące połączenia urządzeń wizyjnych: a) połączenie gniazd typu LEMO służących do połączenia światłowodu kamery z burtą wozu (dostarczonych i zainstalowanych na tylnej ścianie wozu przez Wykonawcę) ze stacjami bazowymi toru kamerowego, b) połączenie stacji bazowych ze sterownikami RCP, c) połączenie dostarczonych urządzeń do automatycznej krosownicy wizji, miksera wizji, monitorów, systemu interkomowego, tally, systemu dźwiękowego wozu itp. 6.4.Połączenia urządzeń wizyjnych wewnątrz stojaków muszą być wykonane kablem koncentrycznym o następujących parametrach: a) średnica drutu wewnętrznego co najmniej 0,55 mm, b) średnica pianki izolacyjnej co najmniej 2,5 mm, c) średnica zewnętrzna 4,00 - 4,65 mm, d) impedancja kabla 75 Ω ± 3 Ω, e) nominalna pojemność żyły środkowej do ekranu nie większa niż 58 pF/m, f) maksymalna oporność żyły środkowej w temp. 20st.C. 68 Ω /km, g) maksymalna oporność oplotu ekranu w temp. 20st.C. 25 Ω /km, h) tłumienie odbić w paśmie 5-1500MHz ≥ 22dB, i) tłumienie nominalne przy częstotliwości 1500MHz ≤45dB/100m, j) minimalna średnica gięcia ≤45 mm. Końce kabli zostaną zaprawione wtykami BNC dopasowanymi wymiarami do średnicy kabla. 6.5.Wykonawca wykona następujące połączenia urządzeń dźwiękowych: a) połączenie dostarczonych urządzeń z konsoletą dźwiękową, krosownicą foniczną. 6.6.Przewody połączeniowe, niezbędne gniazda i wtyki zapewni Wykonawca. 6.7.Wszystkie połączenia powinny być w odpowiedni sposób oznakowane. 6.8.Po dokonaniu instalacji Wykonawca skonfiguruje i uruchomi wszystkie dostarczone urządzenia oraz zintegruje je z istniejącą infrastrukturą techniczną wozu DSNG. 6.9.Rozmieszczenie instalowanych urządzeń zostać uzgodnione przed ich instalacją i uzyskać akceptację wykonawcy. 6.10.Wszystkie dostarczone urządzenia powinny być podłączone i zintegrowane z systemem wozu w sposób, który nie spowoduje utraty istniejącej gwarancji na urządzenia znajdujące się na wyposażeniu wozu.

II.5) Główny kod CPV: 32320000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte umocowanie osób podpisujących pełnomocnictwo do jego udzielenia; 3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu stron, postanowień Umowy w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) zaprzestania produkcji Urządzeń zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy - Zamawiający dopuszcza zmianę na Urządzenia o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jakie posiadają Urządzenia wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. zmian korzystnych dla Zamawiającego bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. 2. Wszystkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-10, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pokrętła w piekarniku elektrycznym, Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, zlecę naprawę pokrętła w piekarniku elektrycznym, konkretnie chodzi o ułamany trzpień od pokrętła, gdzie ustawia się programy do piekarnika. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI