Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja systemów nagłośnienia Sali Kameralnej Zielonej, Sali Białej oraz Sali Dębowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. F. Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190317940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ołowianka 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-751
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 62 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.gda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemów nagłośnienia Sali Kameralnej Zielonej, Sali Białej oraz Sali Dębowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. F. Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e7a4298-4c75-11eb-8c05-9e31c4111ebc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003396/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa systemu nagłośnienia z montażem i instalacją
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pfb.bip.gov.pl/publiccontracts/view/306113.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający dopuszcza, iż oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy przekazują za pomocą następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) miniPortalu (formularze do komunikacji): https://miniportal.uzp.gov.pl 2) ePUAP na adres skrzynki: POLSKA_FILHARMONIA_BALTYCKA/zamowienia 3) poczta elektroniczna na adres: zamowieniapubliczne@filharmonia.gda.pl za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V.4 SWZ, 2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Strona postępowania: https://pfb.bip.gov.pl/publiccontracts/view/30611 Szyfrowanie ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/10fd5cb0-3920-43a4-8901-64c38979c45aFormularze do komunikacji w tym do składania ofert: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowieniahttps://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieni publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych opisane zostały w:1) Regulaminie korzystania z systemu miniPortal2) Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKF.271.1.2020
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:1) wymiana urządzeń głośnikowych nagłośnienia widowni Sali Kameralnej Zielonej; 2) montaż i uruchomienie urządzeń głośnikowych (d&b audiotechnik C60) oraz wzmacniacza mocy (d&b audiotechnik D6) nagłośnienia Sali Białej (urządzenia w posiadaniu Zamawiającego, zdemontowane z Sali Kameralnej Zielonej);3) dostawa, montaż i uruchomienie pozostałych urządzeń wyposażenia elektroakustycznego Sali Białej wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;4) montaż i uruchomienie urządzeń głośnikowych (d&b audiotechnik C60) nagłośnienia Sali Dębowej (urządzenia w posiadaniu Zamawiającego);5) dostawa, montaż i uruchomienie pozostałych urządzeń wyposażenia elektroakustycznego Sali Białej wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.2. Zakres zamówienia obejmuje ponadto:1) wykonanie niezbędnych połączeń kablowych zapewniających prawidłowe działanie poszczególnych urządzeń i systemów wchodzących w zakres dostawy oraz urządzeń Zamawiającego wraz z podłączeniem do istniejącego sytemu nagłośnieniowego działającego w PFB; 2) uruchomienie systemów nagłośnienia, w tym urządzenia będące w posiadaniu Zamawiającego, wraz z ich programowaniem i strojeniem;3) wykonanie końcowych pomiarów elektroakustycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342412-3 - Głośniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10