„Laboratoria przyszłości - dostawa wyposażenia do szkół, dla których Gmina Mszczonów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Laboratoria przyszłości - dostawa wyposażenia do szkół, dla których Gmina Mszczonów jest organem prowadzącym”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszczonów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-14
  • ZamawiającyGmina Mszczonów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00299539
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Laboratoria przyszłości - dostawa wyposażenia do szkół, dla których Gmina Mszczonów jest organem prowadzącym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Laboratoria przyszłości - dostawa wyposażenia do szkół, dla których Gmina Mszczonów jest organem prowadzącym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ace32114-5447-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001044/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Laboratoria przyszłości - dostawa wyposażenia do szkół, dla których Gmina Mszczonów jest organem prowadzącym”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
3. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow;
2) drogą elektroniczną: zamowienia.publiczne@mszczonow.pl
5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Pani Ewa Zielińska tel.: 46 857 13 22
e-mail: przetargi@cuw-mszczonow.pl
b) w sprawach proceduralnych:
Pani Justyna Skrzypkowska, tel. (46) 858 28 26 lub 53, zamowienia.publiczne@mszczonow.pl
6. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa” z siedzibą przy Placu Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, tel. 46 858 28 40 – zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn: „Laboratoria przyszłości - dostawa wyposażenia do szkół, dla których Gmina Mszczonów jest organem prowadzącym” na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm).,
4) Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5) Administrator przetwarza dane w oparciu o następujące podstawy prawne:
-ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
-ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.)
-rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)
-Art. 6 ust. 1 lit. f RODO- w związku z uzasadnionymi interesami administratora polegającymi na ewentualnym dochodzeniu roszczeń.
oraz w związku z realizacją zawartej umowy art. 6 ust. 1 lit b RODO)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.2.22.2021.JS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest - dostawa wyposażenia do szkół, dla których Gmina Mszczonów jest organem prowadzącym”. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią, odpowiednio dla części 1-6 przedmiotu zamówienia, załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do poszczególnych szkół.
Część 1 : dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Adama Maklakiewicza w Mszczonowie.
Adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Adama Maklakiewicza w Mszczonowie, ul. Warszawska 27, 96-320 Mszczonów.
1. Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – zestaw - Ilość: 1 szt.
2. Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem - Ilość: 1 szt.
3. Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami - Ilość: 2 szt.
4. Statyw z akcesoriami - Ilość: 2 szt.
5. Mikroport z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
6. Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
7. Oświetlenie do realizacji nagrań - Ilość: 1 szt.
8. Gimbal - Ilość: 1 szt.
9. Aparat fotograficzny z akcesoriami - Ilość: 2 szt.
10. Drukarka 3D wraz z akcesoriami - Ilość: 2 szt.
11. Biblioteka modeli 3D - Ilość: 2 szt.
12. Filamenty zestaw - Ilość: 10 szt.
13. Urządzenie do sterowania pracownią 3D - Ilość: 2 szt.
14. Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami - Ilość: 2 szt.
15. Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich funkcjonowanie - Ilość: 1 kpl.
16. Robot edukacyjny wraz z akcesoriami - Ilość: 2 szt.
17. Mikroskop wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
18. Pen 3D z akcesoriami - Ilość: 5 szt.
19. Wizualizer kompatybilny z mikroskopem - Ilość: 1 szt.
20. Teleskop z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
21. Robot edukacyjny II wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
22. Robot edukacyjny III wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
23. Blenda fotograficzny - Ilość: 1 szt.
24. Mikrofon nagłowny z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
25. Mikrofon dynamiczny z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
26. Oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia materiałów video - Ilość: 16 szt.
27. Greenscreen - Ilość: 1 szt.
28. Konsola/mikser dźwięku z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
29. Dyktafon - Ilość: 1 szt.
30. Nagłośnienie - Ilość: 1 szt.
31. Słuchawki studyjne - Ilość: 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32341000-5 - Mikrofony

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

72243000-0 - Usługi programowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) „cena wykonania zamówienia” – waga = 60%, – będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
Cx – cena oferty badanej.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji dostawy (T) –znaczenie 40% (40pkt )

Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferty w kryterium Termin realizacji dostawy będą oceniane w następujący sposób:

1.Jeżeli zostanie zaoferowany 4 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 0 pkt,
2 Jeżeli zostanie zaoferowany 3 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 20 pkt
3.Jeżeli zostanie zaoferowany 2 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 40 pkt

Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt.

2. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin realizacji ,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Piekarach
Adres: Szkoła Podstawowa w Piekarach ul. Piekarska 47, 96 – 323 Piekary.
1. Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – zestaw - Ilość: 1 szt.
2. Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem - Ilość: 1 szt.
3. Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
4. Statyw z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
5. Mikroport z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
6. Oświetlenie do realizacji nagrań - Ilość: 1 szt.
7. Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
8. Gimbal - Ilość: 1 szt.
9. Aparat fotograficzny z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
10. Biblioteka modeli 3D - Ilość: 1 szt.
11. Drukarka 3D wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
12. Filamenty zestaw - Ilość: 2 szt.
13. Urządzenie do sterowania pracownią 3D - Ilość: 1 szt.
14. Blenda fotograficzny - Ilość: 1 szt.
15. Greenscreen - Ilość: 1 szt.
16. Dyktafon - Ilość: 1 szt.
17. Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) - Ilość: 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32341000-5 - Mikrofony

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

72243000-0 - Usługi programowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) „cena wykonania zamówienia” – waga = 60%, – będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
Cx – cena oferty badanej.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji dostawy (T) –znaczenie 40% (40pkt )

Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferty w kryterium Termin realizacji dostawy będą oceniane w następujący sposób:

1.Jeżeli zostanie zaoferowany 4 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 0 pkt,
2 Jeżeli zostanie zaoferowany 3 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 20 pkt
3.Jeżeli zostanie zaoferowany 2 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 40 pkt

Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt.

2. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin realizacji ,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. mjr. Józefa Wiśniewskiego w Lutkówce
Adres: Szkoła Podstawowa im. mjr. Józefa Wiśniewskiego w Lutkówce, ul. Szkolna 1, 96 – 323 Lutkówka.
1. Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – zestaw - Ilość: 1 szt.
2. Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem Ilość: 1 szt.
3. Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
4. Statyw z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
5. Mikroport z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
6. Oświetlenie do realizacji nagrań - Ilość: 1 szt.
7. Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
8. Gimbal - Ilość: 1 szt.
9. Aparat fotograficzny z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
10. Drukarka 3D wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
11. Biblioteka modeli 3D - Ilość: 1 szt.
12. Filamenty zestaw - Ilość: 3 szt.
13. Urządzenie do sterowania pracownią 3D - Ilość: 1 szt.
14. Blenda fotograficzny - Ilość: 1 szt.
15. Greenscreen - Ilość: 1 szt.
16. Dyktafon - Ilość: 1 szt.
17. Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) - Ilość: 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32341000-5 - Mikrofony

38651600-9 - Kamery cyfrowe

72243000-0 - Usługi programowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) „cena wykonania zamówienia” – waga = 60%, – będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
Cx – cena oferty badanej.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji dostawy (T) –znaczenie 40% (40pkt )

Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferty w kryterium Termin realizacji dostawy będą oceniane w następujący sposób:

1.Jeżeli zostanie zaoferowany 4 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 0 pkt,
2 Jeżeli zostanie zaoferowany 3 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 20 pkt
3.Jeżeli zostanie zaoferowany 2 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 40 pkt

Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt.

2. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin realizacji ,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie
Adres: Szkoła Podstawowa im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie, ul. Szkolna 1, 96 – 323 Osuchów
1. Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – zestaw Ilość: 1 szt.
2. Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem - Ilość: 1 szt.
3. Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
4. Statyw z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
5. Mikroport z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
6. Oświetlenie do realizacji nagrań - Ilość: 1 szt.
7. Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
8. Gimbal - Ilość: 1 szt.
9. Aparat fotograficzny z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
10. Drukarka 3D wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
11. Biblioteka modeli 3D - Ilość: 1 szt.
12. Filamenty zestaw - Ilość: 1 szt.
13. Urządzenie do sterowania pracownią 3D - Ilość: 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32341000-5 - Mikrofony

38651600-9 - Kamery cyfrowe

72243000-0 - Usługi programowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) „cena wykonania zamówienia” – waga = 60%, – będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
Cx – cena oferty badanej.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji dostawy (T) –znaczenie 40% (40pkt )

Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferty w kryterium Termin realizacji dostawy będą oceniane w następujący sposób:

1.Jeżeli zostanie zaoferowany 4 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 0 pkt,
2 Jeżeli zostanie zaoferowany 3 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 20 pkt
3.Jeżeli zostanie zaoferowany 2 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 40 pkt

Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt.

2. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin realizacji ,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej we Wręczy.
Adres: Szkoła Podstawowa we Wręczy, ul. Szkolna 50, 96-300 Żyrardów.
1. Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – zestaw - Ilość: 1 szt.
2. Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem - Ilość: 1 szt.
3. Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
4. Statyw z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
5. Mikroport z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
6. Oświetlenie do realizacji nagrań - Ilość: 1 szt.
7. Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
8. Gimbal - Ilość: 1 szt.
9. Aparat fotograficzny z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
10. Drukarka 3D wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
11. Biblioteka modeli 3D - Ilość: 1 szt.
12. Filamenty zestaw - Ilość: 1 szt.
13. Urządzenie do sterowania pracownią 3D - Ilość: 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32341000-5 - Mikrofony

38651600-9 - Kamery cyfrowe

72243000-0 - Usługi programowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) „cena wykonania zamówienia” – waga = 60%, – będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
Cx – cena oferty badanej.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji dostawy (T) –znaczenie 40% (40pkt )

Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferty w kryterium Termin realizacji dostawy będą oceniane w następujący sposób:

1.Jeżeli zostanie zaoferowany 4 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 0 pkt,
2 Jeżeli zostanie zaoferowany 3 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 20 pkt
3.Jeżeli zostanie zaoferowany 2 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 40 pkt

Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt.

2. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin realizacji ,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Bobrowcach
Adres: Szkoła Podstawowa w Bobrowcach, ul. Mszczonowska 5, 96 – 323 Osuchów.
1. Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – zestaw - Ilość: 1 szt.
2. Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem - Ilość: 1 szt.
3. Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
4. Statyw z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
5. Mikroport z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
6. Oświetlenie do realizacji nagrań - Ilość: 1 szt.
7. Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
8. Gimbal - Ilość: 1 szt.
9. Drukarka 3D wraz z akcesoriami - Ilość: 1 szt.
10. Biblioteka modeli 3D - Ilość: 1 szt.
11. Filamenty zestaw - Ilość: 1 szt.
12. Urządzenie do sterowania pracownią 3D - Ilość: 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32341000-5 - Mikrofony

38651600-9 - Kamery cyfrowe

72243000-0 - Usługi programowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) „cena wykonania zamówienia” – waga = 60%, – będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
Cx – cena oferty badanej.

Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji dostawy (T) –znaczenie 40% (40pkt )

Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferty w kryterium Termin realizacji dostawy będą oceniane w następujący sposób:

1.Jeżeli zostanie zaoferowany 4 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 0 pkt,
2 Jeżeli zostanie zaoferowany 3 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 20 pkt
3.Jeżeli zostanie zaoferowany 2 tygodnie termin realizacji oferta otrzyma 40 pkt

Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 40 pkt.

2. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru:
S = K1 + K2 gdzie:
S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach,
K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,
K2 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin realizacji ,
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy (

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Niezależnie od liczby części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 30 000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy powinni spełnić łącznie.
W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy powinni spełnić łącznie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że:
a) Niezależnie od liczby części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, polegających na dostawie sprzętu komputerowego o wartości 30 000,00 zł każde z nich.
Wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i włącznie w przypadkach, kiedy dane dostawy wykonał osobiście. Wynika to z zasady, że członek konsorcjum nie może wykazywać, iż nabył doświadczenie w realizacji całego zamówienia. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest obligatoryjnie dołączyć, odpowiednio dla części 1-6 przedmiotu zamówienia, załącznik 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f. Wykaz oferowanego wyposażenia dla poszczególnych Szkół.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: i. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
ii. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
iii. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
iv. wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy zostały określone, odpowiednio dla części 1-6 przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f do SWZ – Wzór Umowy.
2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym, odpowiednio dla części 1-6 przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
6. Wykonawca przed podpisaniem Umowy przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony i opłacił składkę ubezpieczeniową.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 12:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow;

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120- Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120. Rozkręciłem do czyszczenia -nie potrafię skręcić z powrotem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI