Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2022-11-10
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00404814
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 71 33 78 842

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.rochecka@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3aca09a-503f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Dostawy artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby RZGW we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
3.2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/ w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3.3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3.4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
3.5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3.6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3.7 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
3.8 Zamawiający informuje, że adres e-mail: justyna.rochecka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń
i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
3.9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
3.10Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.11 Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Justyna Rochecka, tel. (71) 33 78 842

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.przetargi.wody.gpv.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WR.ROZ.2810.134.2022 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.134.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 57716,88 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i jednostek podległych.
Siedziba RZGW we Wrocławiu, część administracyjna
Specyfikacja oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 - Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część zamówienia.

WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi posiadać cechy wymagane przez Zamawiającego, w stopniu co najmniej takim samym lub wyższym w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionych artykułów elektrycznych i oświetleniowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych artykułów do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do składania zamówień udostępnienie platformy zakupowej przez Wykonawcę. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (kryterium oceny ofert).
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania, powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia:
widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
niezgodności dostawy pod względem ilościowym,
Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.

Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w dokumentach dostawy.
W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do zawartości opakowania. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi, aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12-miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, niż minimalny wskazany przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.


TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Termin realizacji zamówienia przewidziany jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.


ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW


Dostawa asortymentu zostanie dostarczona do poniższych lokalizacji:
Zadanie 1,2,3 – RZGW we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, dostawa do Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław,
W razie potrzeb Zamawiający upoważniony jest do zmiany lokalizacji dla dostarczenia zamawianego asortymentu i tym samym zobowiązuje się uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy miejsce realizacji zamówienia na trzy dni robocze przed planowaną dostawą.

4.2.5.) Wartość części: 12147,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32400000-7 - Sieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 termin dostawy – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin dostawy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany okres gwarancji w następujący sposób:
15.4.1 15.2.2 SWZ w następujący sposób:
Kryterium
„termin dostawy”
- do 2 dni roboczych- 40 punktów
- 3-4 dni robocze- 20 punktów
- 5 dni roboczych- 0 punktów


a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „termin dostawy” będzie spełnienie jednego z wyżej wymienionych warunków przyznania punktów.
b) Liczba dni roboczych liczona będzie od przekazania przez zamawiającego zlecenia (zamówienia) drogą elektroniczną. Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.
c) Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 1 dzień roboczy. Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni roboczych.
d) W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu dostawy, zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dla danej części zamówienia i przyzna 0 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i jednostek podległych.
Siedziba RZGW we Wrocławiu, część informatyczna
Specyfikacja oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.2 - Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część zamówienia.

WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi posiadać cechy wymagane przez Zamawiającego, w stopniu co najmniej takim samym lub wyższym w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionych artykułów elektrycznych i oświetleniowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych artykułów do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do składania zamówień udostępnienie platformy zakupowej przez Wykonawcę. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (kryterium oceny ofert).
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania, powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia:
widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
niezgodności dostawy pod względem ilościowym,
Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.

Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w dokumentach dostawy.
W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do zawartości opakowania. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi, aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12-miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, niż minimalny wskazany przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.


TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Termin realizacji zamówienia przewidziany jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.


ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW


Dostawa asortymentu zostanie dostarczona do poniższych lokalizacji:
Zadanie 1,2,3 – RZGW we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, dostawa do Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław,
W razie potrzeb Zamawiający upoważniony jest do zmiany lokalizacji dla dostarczenia zamawianego asortymentu i tym samym zobowiązuje się uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy miejsce realizacji zamówienia na trzy dni robocze przed planowaną dostawą.

4.2.5.) Wartość części: 17570,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32400000-7 - Sieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 termin dostawy – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin dostawy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany okres gwarancji w następujący sposób:
15.4.1 15.2.2 SWZ w następujący sposób:
Kryterium
„termin dostawy”
- do 2 dni roboczych- 40 punktów
- 3-4 dni robocze- 20 punktów
- 5 dni roboczych- 0 punktów


a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „termin dostawy” będzie spełnienie jednego z wyżej wymienionych warunków przyznania punktów.
b) Liczba dni roboczych liczona będzie od przekazania przez zamawiającego zlecenia (zamówienia) drogą elektroniczną. Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.
c) Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 1 dzień roboczy. Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni roboczych.
d) W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu dostawy, zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dla danej części zamówienia i przyzna 0 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu i jednostek podległych.
Siedziba Zarządu Zlewni we Wrocławiu
Specyfikacja oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.3 - Formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi integralną część zamówienia.

WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu.
Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi posiadać cechy wymagane przez Zamawiającego, w stopniu co najmniej takim samym lub wyższym w stosunku do opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z zabezpieczeniem asortymentu w trakcie podróży, załadunkiem, rozładunkiem, wniesieniem zamówionych artykułów elektrycznych i oświetleniowych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, organizacją i uporządkowaniem terenu po zakończeniu dostarczenia zamówienia i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu oraz zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych artykułów do miejsc odbioru zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale IV niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia oraz w ilościach zgodnych z każdorazowym zamówieniem.
Dostawa asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, na podstawie zamówienia złożonego poprzez e-mail wysłany przez osobę wskazaną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do składania zamówień udostępnienie platformy zakupowej przez Wykonawcę. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych materiałów.
Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego termin, godzinę i miejsce realizacji zamówienia na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (kryterium oceny ofert).
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania, powinien posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru lub wymiany dostarczonego asortymentu w przypadku stwierdzenia:
widocznych wad lub uszkodzeń, które nie powstały z winy Zamawiającego,
niespełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
niezgodności dostawy pod względem ilościowym,
Wykonawca wymieni asortyment na wolny od wad, uzupełnieni brakujący towar lub wymieni dostarczony towar na zgodny z umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.

Wszelkie nieprawidłowości, uszkodzenia i wady towaru stwierdzone podczas odbioru przedmiotu umowy oraz termin na ich usuniecie zostaną zawarte w dokumentach dostawy.
W przypadku zmiany wielkości opakowań przez producenta zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie określonych artykułów w nowych opakowaniach producentów, w cenach przeliczonych proporcjonalnie do zawartości opakowania. Powyższe nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. Oferowany towar musi być zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Do Magazynu Głównego we Wrocławiu wjeżdża się przez most o maksymalnym udźwigu 15 ton, w związku z czym Zamawiający prosi, aby wziąć pod uwagę maksymalny załadunek pojazdu transportującego.
Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12-miesięcznego okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli producent przewidział dla danego asortymentu dłuższy okres gwarancji, niż minimalny wskazany przez Zamawiającego, wykonawca udzieli gwarancji na dany produkt równej gwarancji producenta.


TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Termin realizacji zamówienia przewidziany jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.


ZASADY WYKONYWANIA DOSTAW


Dostawa asortymentu zostanie dostarczona do poniższych lokalizacji:
Zadanie 1,2,3 – RZGW we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, dostawa do Magazynu Głównego przy ul. Braci Gierymskich 149A, 51-640 Wrocław,
W razie potrzeb Zamawiający upoważniony jest do zmiany lokalizacji dla dostarczenia zamawianego asortymentu i tym samym zobowiązuje się uzgodnić z osobą upoważnioną ze strony Wykonawcy miejsce realizacji zamówienia na trzy dni robocze przed planowaną dostawą.

4.2.5.) Wartość części: 27998,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 termin dostawy – waga 40 %
oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pt – liczba punktów w kryterium „termin dostawy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany okres gwarancji w następujący sposób:
15.4.1 15.2.2 SWZ w następujący sposób:
Kryterium
„termin dostawy”
- do 2 dni roboczych- 40 punktów
- 3-4 dni robocze- 20 punktów
- 5 dni roboczych- 0 punktów


a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „termin dostawy” będzie spełnienie jednego z wyżej wymienionych warunków przyznania punktów.
b) Liczba dni roboczych liczona będzie od przekazania przez zamawiającego zlecenia (zamówienia) drogą elektroniczną. Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.
c) Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 1 dzień roboczy. Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni roboczych.
d) W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu dostawy, zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dla danej części zamówienia i przyzna 0 punktów.

5 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ.
6 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
2 Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE DOTYCZY

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)
w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
w § 9 Wzoru projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Top Oferta

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI