Dostawę wyposażenia w ramach projektu „ Modernizacja obiektu Domu Mazurkiewiczów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawę wyposażenia w ramach projektu „ Modernizacja obiektu Domu Mazurkiewiczów w zespole staromiejskim w celu nadania nowej funkcji edukacyjno-kulturalnej” dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrosno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Podkarpackie w Krośnie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-13
  • Numer ogłoszenia647012-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 647012-N-2018 z dnia 2018-11-13 r.

Muzeum Podkarpackie w Krośnie: dostawę wyposażenia w ramach projektu „ Modernizacja obiektu Domu Mazurkiewiczów w zespole staromiejskim w celu nadania nowej funkcji edukacyjno-kulturalnej” dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podkarpackie w Krośnie, krajowy numer identyfikacyjny 63063000000, ul. ul. Piłsudskiego  16 , 38400   Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 321 376, e-mail administracja@muzeum.krosno.pl, faks 134 324 301.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeum.krosno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
wojewódzka samorządowa instytucja kultury posiadająca osobowośc prawną
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.muzeum.krosno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Muzeum Podkarpackie w Krośnie, ul. J. Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę wyposażenia w ramach projektu „ Modernizacja obiektu Domu Mazurkiewiczów w zespole staromiejskim w celu nadania nowej funkcji edukacyjno-kulturalnej” dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Numer referencyjny: MPK.261.3.2018.AG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, ILOŚĆ SZTUK/m2 Regały przesuwne z torem jezdnym, napędem łańcuchowo-korbowym, ściany boczne i półki z blachy stalowej zimnowalcowanej, wys. regału 220 cm,5 półek z możliwością regulacji wysokości, półki o szerokości /głębokości 60 cm. Długość całkowita 360 cm (3x 120 cm). Każda półka wzmocniona do udźwigu 80kg, z możliwością regulacji wysokości, wykonana z blachy stalowej malowanej proszkowo. Ściana przednia od strony panelu sterującego osłonięta panelem ozdobnym. Na całej szerokości panelu umocowana ramka – kieszeń przystosowana do wkładania fiszek opisowych. Półki przystosowane do zamocowania płyt pleksi, które będą służyć jako zabezpieczenie przed wypadnięciem szkła, które ma być na nich składowane. Tory jezdne ocynkowane. Wysokość całkowita toru 12 mm. Tory kotwiczone z podłożem za pomocą kołków rozporowych. Skrajne tory z systemem anty-przechyłowym zabezpieczającym przed przewróceniem się regału. Dobrana ilość szyn jezdnych ma pozwalać na lekkie i swobodne przemieszczenie regałów przy jednoczesnym, właściwym przeniesieniu zakładanych obciążeń. Podwozie - rama regałów wykonana z profili stalowych oraz elementów giętych z blachy stalowej malowanej proszkowo w kolorze RAL 9006. W ramie znajdować się mają wały. Na których osadzone są żeliwne koła jezdne. Wszystkie koła jezdne wyposażone w łożyska kulkowe. Podstawy wyposażone w gumowe tzw. odbojniki dystansowe, zabezpieczające przed całkowitym zsunięciem się regałów.Ściana nośna regału wykonana z blachy stalowej, malowanej proszkowo. Na ścianie otwory do umieszczania zaczepów półki. Otwory rozmieszczone z rozstawem, co 25 mm na całej długości ściany nośnej (skokowo lub ciągle). Konstrukcja wykonania zaczepów ma zapewnić swobodną zmianę położenia półek. Sztywność poprzeczną regałów zapewniona poprzez stężenia krzyżakowe – śruba rzymska. 5 Zabudowa frontów regałów z pleksi: gr. 3-4mm, bezbarwna Pleksi o szerokości 120cm, mocowana na krawędziach półek, mająca służyć jako ochrona dla szkła, które będzie stawiane na półkach, przykręcana na 8 śrubach zakończonych nakrętką motylkową. 60m2 Regały stalowe malowane proszkowo, wys. 220 cm, dł. 100 cm, szer. 60 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości Wszystkie nogi pomalowane są farbą poliestrowo-epoksydową RAL 9006 (pokrywanie proszkowe na gorąco) zapewniające wysoką odporność na ścieralność. Ze względu na szczegółowo dobrany skład chemiczny, pokrycie ma posiadać wysoki współczynnik przylegania do stali, co zapewnia odporność na odpryski podczas przypadkowych uderzeń. Półka gięta czterokrotnie (nie ma możliwości zranienia), ocynkowana, mocowana na specjalnych zatrzaskowych haczykach. Stopy cynkowane przeliczane każdorazowo na obciążenia przenoszone od słupa na podłogę dla równomiernego złożenia obciążeń. Możliwe przymocowanie każdej stopy do posadzki za pomocą bardzo wytrzymałej kotwy. Perforacja ma pozwalać na swobodne ustawianie poziomów półki tak, aby dopasować do potrzeb pracowników magazynów. Perforacja z bardzo małą tolerancją wykonania, dająca bardzo dużą sztywność konstrukcji. Rama nośna – złożona z dwóch nóg (słupów), diagonali oraz stóp ma zapewniać doskonałą sztywność wyboczeniową oraz gięto-skrętną. Regały stalowe malowane proszkowo, wys.200 cm, dł. 230 cm, szer. 50 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości 1 Regały stalowe malowane proszkowo, wys.200 cm, dł. 180 cm, szer. 50 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości 1 Regały stalowe malowane proszkowo, wys.160 cm, dł. 180 cm, szer. 50 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości 1 Regały stalowe malowane proszkowo, wys.200 cm, dł. 600 cm, szer. 60 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości 2 Regały stalowe malowane proszkowo, wys.180 cm, dł. 150 cm, szer. 60 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości 1 Regały stalowe malowane proszkowo, wys.180 cm, dł. 120 cm, szer. 60 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości 1 Regały stalowe malowane proszkowo, wys.220 cm, dł. 120 cm, szer. 60 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości 3 Regały stalowe malowane proszkowo, wys.220 cm, dł. 150 cm, szer. 60 cm, wzmocniona konstrukcja półek, 5 półek z możliwością regulacji wysokości 1 Szafka magazynowa zamykana z blatem, wys.120 cm, dł. 120 cm, szer. 60 cm, 3 półki z możliwością regulacji wysokości Zamykana szafka metalowa z drzwiami na klucz w kolorze RAL 9006 i blatem roboczym z płyty MDF. 3 regulowane półki. Mocny zamek. Ma spełniać kryteria dot. przechowywania dokumentacji papierowej RODO 2018 i posiadać atest PZH; Wykonana z grubej blachy stalowej malowanej proszkowo. Korpus oraz dwuskrzydłowe drzwi szafki nie korodujące, odporne na zawilgocenie oraz wykazujące dużą odporność na uszkodzenia mechaniczne. Cała konstrukcja stabilna i nie przechylająca się nawet przy maksymalnym obciążeniu. Maksymalny udźwig każdej półki: do 50 kg. Blat roboczy drewniany w kolorze odpowiadającym szafkom. 3 Szafka magazynowa zamykana z blatem, wys.100 cm, dł. 120 cm, szer. 60 cm, 3 półki z możliwością regulacji wysokości 4 Szafka magazynowa zamykana z blatem, wys.80 cm, dł. 120 cm, szer. 60 cm, 3 półki z możliwością regulacji wysokości 4 Monitor LCD 50", FHD, 16:9, uchwyt naścienny, dostawa wraz z montażem Przekątna ekranu: min 49", Format HD:4K UHD, Rozdzielczość ekranu (px):3840 x 2160, Smart TV: system producenta, Technologia 3D:nie Liczba złączy HDMI:4, Liczba złączy USB:3, Odświeżanie obrazu:1000 Hz Klasa efektywności energetycznej: A+, Pobór mocy:40 W, Zakrzywiony ekran (Curved):Nie, Komunikacja: Wi-Fi, Bluetooth, Złącza: Common Interface, USB, HDMI, Tuner: DVB-C, DVB-S2, DVB-T2, DVB-C2, DVB-S, DVB-T, analogowy, Uchwyt naścienny typu slim (bliski), kabel hdmi 5m 1 Projektor multimedialny szerokokątny, LED, DLP, FHD, 2000lm wraz z montażem, komputer typu player Typ matrycy 3LCD, Full HD, Moc lampy 210 W, Żywotność lampy (normal) 4500 h, Żywotność lampy (econo), 7500 h, OBRAZ Współczynnik kontrastu 5000 :1,Rozdzielczość podstawowa Full HD (1920 x 1080) Rozdzielczość maksymalna Full HD (1920 x 1080), Jasność do 3100 ANSI lumen, Format obrazu standardowy / skompresowany 16:9 /, Zoom optyczny / cyfrowy 1,2 :1 / brak, Korekcja pionowa (Keystone) +/- 30 stopni, Korekcja pozioma +/- 30 stopni, Wielkość obrazu 30 " - 300 " 1 Ekran projekcyjny, pow. projekcyjna/aktywna 140:140 Typ ekranu: elektrycznie rozwijany do montażu ściennego lub sufitowego. Aluminiowa obudowa lakierowana na kolor biały. Sterowanie przełącznikiem naściennym w standardzie. Szerokość powierzchni projekcyjnej. Format 4:3, 16:9, 16:10. czarna ramka i top w standardzie.regulowany system mocowania ścienno-sufitowego. Zewnętrzne sterowanie radiowe. Materiał projekcyjny Matt Grey HD 1 Komputer przenośny, matryca 15,6", pamięć 16TB, dysk 512GB SSD, karta graficzna niezintegrowana wraz z oprogramowaniem Laptop z procesorem INTEL technologia Core I5, Kod Procesora i5-8250U, Bazowa częstotliwość procesora 1,6 GHz, Maksymalna częstotliwość procesora 3,4 GHz Ilość pamięci cache 6 MB, Ilość rdzeni procesora 4 rdzenie, 8 wątków Pojemność Pamięci, RAM : 16GB Częstotliwość szyny pamięci 2400 Mhz Ilość banków pamięci 2 Typ Ekranu LED IPS - kąty 178/178 Ekran dotykowy Nie Przekątna Ekranu 14.0` ,Rozdzielczość Ekranu FHD 1080p (1920x1080) Pojemność dysku SSD 1TB, Typ kontrolera dysków w notebooku SATA III oraz NVME m.2 PCIe x2, Karta graficzna NIEzintegrowana NVIDIA GeForce 930MX 2GB GDDR5, Karta sieciowa Gigabit LAN 10/100/1000 Sieci Bezprzewodowe 802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth Tak, WWAN - Dostęp przez 4G/LTE, Wbudowana Kamera + Mikrofon, Klawiatura Podświetlana Kolor Obudowy Czarny, Czytnik Kart Pamięci Wbudowany HDMI i DISPLAY PORT , 1 złącze HDMI, 1 złącze VGA, Ilość Portów USB 3.0 3 x USB 3.0 (1xPower Share), Podstawowa bateria 4 ogniwowa (68Wh) bateria litowo-jonowa z funkcją ExpressCharge Czas pracy na baterii około 5 - 7 godzin pracy, Waga komputera (kg) 1.60 Microsoft Windows 10 Pro, Microsoft Office + oprogramowanie 1 Dysk zewnętrzny, 2TB, USB 3.0 Dysk zewnętrzny 2.5 cala, typ - magnetyczny, pojemność 2000 GB, interfejs, USB 3.0, kompatybilny z systemami Windows 7 i nowszymi 1 Router bezprzewodowy, wifi, 2.4/5Ghz, 1,3Gprs, IEEE 802.11a/b/g/n/ac, wzmacniacz, 3G/4G Router xDSL, standard: IEEE 802.11 g/n/ac, ilość rdzeni: 2 szt., interfejsy WAN: 10/100/1000 Mb/s Cable/xDSL (RJ45), ilość portów WAN: 1 szt., procesor: 1.4 GHz, pamięć Flash: 128 MB, pamięć RAM: 512 MB, interfejsy LAN: RJ-45, ilość portów LAN 10/100/1000: 8 szt., złącza: 1 x USB 3.0, 1 x USB 2.0, wbudowany punkt dostępowy Wi-Fi: tak, szybkość dla 2.4 GHz: 1000 Mbps, szybkość dla 5 GHz: 2167 Mbps, szyfrowanie: WPA-Enterprise, WPA-PSK, WPA2-PSK, obsługa WPS, 64/128-bit WEP, obsługa VPN: tak, wbudowany serwer wydruku: tak, klonowanie adresu MAC: tak 1 Drukarka laserowa, kolor, 9600x600dpi, druk dwustronny DRUKARKA laserowa. Prędkość druku biały/czarny (strony/minutę) 28 ppm, Prędkość drukowania w kolorze (strony/minutę) 28 str./min, Rozdzielczość druku w kolorze, 600 x 600 dpi, Język drukarki HP PCL 6, HP PCL 5c, HP PostScript 3, PCLm, PDF, URF, Rozdzielczość wydruku w czerni 600 x 600 dpi NOŚNIKI DRUKU Formaty nośników wydruku A4, A5, A6, B5 JIS, B6 (JIS), 16K, 10 x 15 cm, Oficjalny, koperta DL, koperta C5, koperta B5, Gramatura papieru 60 - 176 g/m2, Standard A4, Funkcje Drukowanie Kopiowanie Skanowanie Fax All in one, Technologia Laser, Tryb drukowania Kolorowy, Duplex Tak Automatyczny podajnik dokumentów, Tak, Interfejs USB, Sieć, Wireless, Sugerowana wydajność 4000 kopii miesięcznie, Inne funkcje ePrint, Air Print, Google Cloud Print KOPIARKA Prędkość kopiowania w kolorze (kopie/minutę) 28 cpm, Prędkość kopiowania w czerni/bieli (kopie/minutę) 28 str./min., Powiększenie 25 - 400 %, Rozdzielczość 600 x 600 dpi, Funkcje kopiowania, Max. do 99 kopii jednocześnie SKANER Rozdzielczość skanera 1200 x 1200 dpi, Typ skanera Płaski, ADF Funkcje skanera Skanowanie do PDF, JPG, Funkcje skanera, Maksymalny obszar skanowania: 216 x 356 mm, Skanowanie do e-mail, Skanowanie do pliku, Skanowanie do USB 1 Skaner A3 Tryb szarości 16bits - wejście, 8bits - wyjście Tryb koloru 48bits - wejście, 24bits - wyjście Interfejs USB 3.0, Systemy operacyjne Windows 7/8/10, Dołączone oprogramowanie Twain Driver, PaperPort 11, Rozmiary skanowania, Z szyby Maksimum A3 Prędkość skanowania, B/W @ 200dpi, A44 sek. Kolor @ 200dpi, A44 sek. 1 Biurko z organizerem z szufladami, płyta meblowa laminowana, 110cm x 75cm x 58cm Wykonane z płyt wiórowych grubości 23÷27 mm i 18÷20 mm, pokrytych melaminą w klasie higieny E-1, wszystkie krawędzie elementów wykończone na gorąco taśmą PCV 2 mm. Korpus wykonany z elementów płytowych łączonych za pomocą złączy meblowych mimośrodowych, imbusowych śrub przelotowych do płyt wiórowych z zaślepkami w kolorze biurka, kołków montażowych drewnianych wbijanych na klej, płyta z melaminy 18÷20 mm oklejona PCV 2 mm. Blat płyta 23÷27 mm oklejona PCV 2mm, z otworem z zaślepką na kable od monitora. BEZ blatu na klawiaturę. Boki biurka – nogi zakończone ślizgaczami plastikowymi nie rysującymi podłogi. Kolorystyka odpowiadająca pozostałym meblom. 4 szuflady po stronie prawej zamykane na zamek meblowy. 1 Krzesło biurowe, oparcie tapicerowane - siatka/ekoskóra, podłokietniki, regulowana wysokość oparcia, oparcie obrotowe Siedzisko i oparcie z wyprofilowaniem lędźwiowym i zagłówkiem pianka o dużej gęstości: siedzisko - T30 (30 kg/m3) Mechanizm synchroniczny z możliwością blokady odchyłu w kilku pozycjach, funkcja "anti-shock" - po zwolnieniu blokady oparcie nie uderza w plecy płynna regulacja wysokości siedziska. Podłokietniki z regulacją wysokości, możliwość regulacji szerokości podłokietników - ich odsunięcia od siebie nakładki podłokietników wykonane z miękkiego poliuretanu. Podstawa stabilna nylonowa podstawa podnośnik klasy 4. Kółka miękkie przystosowane do powierzchni twardych. Kolor czarny, siedzisko kolor szary/srebrny. 1 Krzesło, materiał: tworzywo sztuczne/stal, wys. siedziska 45cm, składane Krzesło wykonane z profilu stalowego o przekroju 25mm, malowane farbami proszkowymi wg wzornika RAL 9006. Nogi krzesła ze stopkami plastikowymi zabezpieczającymi podłogę. Materiał: Pianka, Płyta MDF, Metal, PCV kolor RAL 9006, Sklejka, Rozmiar po zmontowaniu: Szerokość: 44 cm, Wysokość: 81 cm, Głębokość: 47 cm Wysokość siedziska: 45 cm, Głębokość siedziska: 45 cm 10 Krzesło, materiał: tworzywo sztuczne, wys. siedziska 44cm, zwykłe Krzesło wykonane z profilu stalowego o przekroju 25mm, malowane farbami proszkowymi wg wzornika RAL 9006. Nogi krzesła ze stopkami plastikowymi zabezpieczającymi podłogę. Tylne nogi zakończone ukośnymi stopkami gwarantujące stabilność mebla. Konstrukcja krzesła umożliwia jego sztaplowanie. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki sosnowej w kolorze naturalnego drewna, odpowiadającego blatom stołowym. Oparcie z giętej sklejki bukowej. 10 Stolik, blat 70cm x 120cm, drewno sosnowe, składane nogi, wys. 72-74cm Wykonany z rury stalowej Fi 25 mm malowany proszkowo RAL 9006. Blat z płyty laminowanej 18mm, oklejonej obrzeżem PCV 2mm. Stół ze składanymi nogami. Blat w kolorze siedziska i oparcia krzeseł (naturalne drewno) 10 Stolik, blat 80cm x 50cm, drewno sosnowe, wys. 75cm, nierozkładany Wykonany z rury stalowej Fi 25 mm malowany proszkowo RAL 9006. Blat z płyty laminowanej 18mm, oklejonej obrzeżem PCV 2mm. Stół nierozkładany. Blat w kolorze siedziska i oparcia krzeseł. (naturalne drewno) 2 Tablica sucho-ścieralna, lakierowana, magnetyczna, 200cm x 150cm Tablica sucho-ścieralna magnetyczna 200x150 rama aluminiowa , o lakierowanej powierzchni. Rama tablicy została wykonana z aluminium w kolorze srebrnym. Całość wykończona eleganckimi, szarymi narożnikami. Tył tablicy wzmocnione blachą ocynkowaną, w celu zapewnienia lepszej stabilności, jednocześnie chroniąc przed wilgocią oraz wyginaniem. Dodatkowo tablica posiada wygodną półkę o długości 30cm, która pomieści wszelkiego rodzaju przybory potrzebne podczas prezentacji. Tablica ma charakteryzować się dużą łatwością i szybkością montażu, może być montowana zarówno w pionie, jak i poziomie. W zestawie elementy mocujące oraz przybory do pisania. powierzchnia: lakierowana, wzmocnienie: blacha ocynkowana, narożniki: plastikowe w kolorze szarym 1 Kosz biurowy na śmieci, siatkowy, lakierowany proszkowo, poj. 12l Kosz biurowy na śmieci otwarty, bez pokrywy, siatkowy, lakierowany proszkowo, poj. 12l, Materiał obudowy: metal, Powierzchnia: kratka Wykończenie powierzchni: czarny kolor, Wymiary: wysokość 26 cm, szerokość 20 cm, głębokość 24 cm 3 Szafa biurowa, materiał: drewno, 80 cm x 200 cm, 4 szuflady, dwuskrzydłowa, zamykana Szafa wykonana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, krawędzie sklejone są listwą przy blatową ABS o grubości 1 mm w kolorze dekoracji płyty, półki o grubości 18 mm są mocno połączone z bokiem szafy. Szafa wyposażona w stopki rektyfikujące w celu wyrównania nierówności podłogi do 15 mm. Uchwyty wykonane z polerowanego aluminium, szafa zamykana na zamek, w komplecie dwa klucze. kolor korpusu oraz frontów odpowiadający RAL 9006. Szafa ma posiadać cztery szuflady na dole (w dwóch rzędach). 1 Listwy przeciwprzepięciowa, bezpieczniki, ilość gniazd: 5, dł. przewodu zasilającego 5m 5 gniazd sieciowych z uziemieniem. Każde gniazdo wyposażone w przesłonę ochronną. Bezpiecznik automatyczny. Podświetlany włącznik dwubiegunowy. Ergonomiczna wtyczka zasilająca. Możliwość ułożenia kabla w 4 kierunkach. Długość kabla 5m Dopuszczalne obciążenie Max 2300W. Napięcie znamionowe 230V 50Hz. Prąd znamionowy obciążenia 10A MAX. Bezpiecznik Automatyczny 10A/250V. Wyłącznik Dwutorowy wyłącznik podświetlany. Prąd upływu<0.5ma. Czas reakcji układu. przeciwprzepięciowego <25ns. Napięcie maksymalne 250V 50Hz. Poziom protekcji Znamionowy prąd wyładowczy 2kA (L/N). Maksymalny prąd wyładowczy 6,5kA (L/N). System ochrony przeciwpożarowej. Kołki ochronne gniazd połączone z przewodem ochronnym. Obudowa z tworzywa sztucznego samogasnącego. Ilość gniazd sieciowych 5 gniazd dwubiegunowych ze stykiem ochronnym 10A/250V. Wymiary 330x54x55mm. Długość przewodu 5m. Ciężar ok. 0.6kg, Kolor Czarny 8 Lampa biurkowa dotykowa lampka biurkowa LED wyposażona w dotykowy włącznik, umożliwiający ustawianie 3 stopni jasności. Głowicę lampki można wyginać w dowolny sposób co ułatwia optymalne ustawienie padania strumienia światła. + zasilacz, kolor obudowy: BIAŁY. Zasilanie: 220 - 240V. SYSTEM EYE PROTECTION - ochrona oczu, częstotliwość znamionowa: 50Hz, moc: 7W, strumień świetlny: 480lm, barwa światła: neutralna 4500K odpowiednik: 55W, żywotność: do 50000h, kąt świecenia: 100 stopni, współczynnik oddawania barw CRI: Ra > 80 6 Szafka archiwalna, blat, zamykana, możliwość sztaplowania; wys. 94 cm, dł (głębokość) 62 cm, szer. 44 cm Szafka katalogowa zamykana, wyposażona w zestaw estetycznych, wyjmowanych szuflad (3 rzędy po 2 szuflady) z metalowym frontem i miejscem na włożenie etykiety alfabetyczno-numerycznej. Szuflady o szerokości 34cm, na prowadnicach rolkowych przystosowane do skatalogowania kart o wym. 24x25 mm (z możliwością zmniejszenia szerokości katalogowanych dokumentów cm za pomocą metalowego ogranicznika). Szafka ma posiadać zabezpieczenie przed dowolnym wyjmowaniem kart. Korpus szafy wykonany z blachy stalowej gr. 1,0 mm malowany farbą proszkową, wytłumiony watą mineralną, płaszcz z wysoko gatunkowej stali nierdzewnej. Ustawiona na podstawie z profilu zamkniętego 40×40 mm z regulacją wysokości, również ze stali nierdzewnej. Kolor RAL 9006. 6 Podstawa pod szafkę archiwalną Podstawa na czterech metalowych nogach (z giętej blachy) o wys. 15-20 cm o wymiarach i udźwigu odpowiednim do parametrów dwóch stojących obok siebie szafek archiwalnych (żeby szafka archiwalna nie stała na posadzce) 3 ARCHEOLOGICZNY PLAC ZABAW Kopia szkieletu ludzkiego Kopia szkieletu ludzkiego osoby dorosłej, mężczyzny, wysokość około 1,8 m, wykonana z tworzywa sztucznego, poszczególne elementy szkieletu powinny być nie połączone ze sobą 1 Kopia szkieletu ludzkiego Kopia szkieletu dziecka wykonana z tworzywa sztucznego, wysokość około 1 m, poszczególne elementy szkieletu powinny być nie połączone ze sobą 1 Narzędzia do prac archeologicznych Rysownica – deska kreślarska wykonana z tworzywa sztucznego, dostosowana do formatu papieru A3, wyposażona w klipsy trzymające papier oraz przykładnicę 2 Taśmy miernicze zwijane 5 m, pokryte nylonem. Taśmy mają być jak najbardziej odporne na trudne warunki pracy w zapyleniu i zawilgoceniu. 10 Taśma miernicza zwijana 50 m z uchwytem umożliwiającym pewny chwyt. Taśma wzmocniona wysokiej jakości włóknem szklanym. Obudowa z mocnego tworzywa sztucznego. Taśmy mają być jak najbardziej odporne na trudne warunki pracy w zapyleniu i zawilgoceniu. 2 Krzesło składane wędkarskie z oparciem, bardzo wytrzymałe przynajmniej do 130 kg. 2 Stolik składany, konstrukcja aluminiowa, wymiary blatu ok. 0,5x0,7 m 1 Szpadle proste z metalowym trzonkiem 4 Szufle z trzonkiem metalowym 4 Ławki drewniane, długość 4 m, szerokość 30cm, wysokość 40 cm. 2 Zestaw niwelacyjny Geodezyjny niwelator optyczny, powiększenie 20x 1 Statyw aluminiowy dostosowany pod niwelator geodezyjny 1 Łata niwelacyjna teleskopowa 5 m z pokrowcem 1 Wykrywacze metali Ręczne precyzyjne wykrywacze matali 2

II.5) Główny kod CPV: 31700000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30230000-0
30213100-6
30232110-8
32322000-6
32351200-0
32552410-4
39100000-3
39112000-0
39111100-4
39121100-7
39121200-8
39131100-0
39132200-8
30195800-0
39151000-5
30197000-6
38296000-6
43327000-1
44511100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą powinno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 t. j. ze zm./) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenia określone w pkt. 1 ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
gwarancja 35,00
termin wykonania przedmiotu zamówienia 5,00
cena oferty 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) W okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, ogólnie przewidzianej dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.), d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień z powodu siły wyższej Strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 2) W przypadku zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego (w przypadku realizacji umowy przy udziale podwykonawców). 3) Po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, poprzez wprowadzenie nowej stawki podatku VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć. Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko pisemnie, w formie aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przegląd autoklawu SUN klasy B 8L oraz Enbio- Jasło
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania06-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przegląd autoklawu SUN klasy B 8L oraz Enbio. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI