Dostawę sprzętu elektro-akustycznego dla Sceny Kameralnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawę sprzętu elektro-akustycznego dla Sceny Kameralnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-22
  • ZamawiającyNarodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00114237
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawę sprzętu elektro-akustycznego dla Sceny Kameralnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Jagiellońska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-010

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 422 80 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stary-teatr.bip-e.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

państwowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę sprzętu elektro-akustycznego dla Sceny Kameralnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5b51d4-e483-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010932/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia akustycznego w ramach modernizacji Sceny Kameralnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://stary.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stary.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowaniaoświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail:izabela.michalska@stary.pl lub
za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://stary.ezamawiajacy.pl w zakładce
„Korespondencja”.2. Rejestracja i korzystanie zPlatformy zostały szczegółowo opisane w SWZ (pkt
XVI)3. Zamawiający określa zalecenia dlaformatu plików opatrywanych podpisem kwalifikowanym:1)
dokumenty w formacie .pdf zalecasię podpisywać formatem PAdES; 2) dopuszcza się podpisanie
dokumentów w formacie innymniż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związkuz tym Wykonawcabędzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.4. Zamawiający
określa
niezbędnewymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1)
Stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)
Komputerklasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
wnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona
obsługaJavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w
formacie.pdf.5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiająceprawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do
złożeniaoferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.2)
Uruchomienieoprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji
1.8.0_65lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez
użytkownikasesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie
adresuwitryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w
Javie.Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.3) Zainstaluj
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062706 z dnia 2021-05-24
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
dedykowanykomponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę
funkcjonalnościpodpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można
pobraćtutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy
przeładowaćbieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej
kolejnościpodłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.5. Informacje dotyczące
odpowiedniegoprzygotowania stanowiska znajdą Państwa
nastronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizszekroki6.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do
100MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png,
svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.7.Zamawiający określa
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) Plik załączonyprzez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jakozaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu otwarcia ofert.9. Oznaczenie czasuodbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz z art. 14 ust. 1 i
2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy,
że:1.Administratorem Danych Osobowych wykonawców jest Narodowy Stary Teatr im.
HelenyModrzejewskiej w Krakowie, z siedzibą: ul. Jagiellońska 5, 31-010 Kraków, tel. 48 12 422 80 20,
email:przetargi@stary.pl.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
możnakontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@stary.pl.3.Dane osobowe będą przetwarzane w celu:- przeprowadzenia postępowania o
udzielenie zamówieniapublicznego, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych(podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO), - zawarcia i realizacji umowy z
wyłonionym wykonawcą(podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),- realizacji obowiązków prawnych
ciążących naAdministratorze, w tym obowiązków księgowo-rachunkowych i
archiwizacyjnych(podstawa prawna:art. 6 ust. 1 lit. c RODO),- ewentualnego dochodzenia, ustalenia
roszczeń lub
obrony przedroszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 4. Dane osobowe będą
ujawnianewykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. Ponadto dane mogą być udostępniane
podmiotomuprawnionym na podstawie przepisów prawa, takim jak Administracja Skarbowa, a także
podmiotom,którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. Home.pl).5. Dane
osobowewykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez
okres 5 lat,począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu
obowiązywaniaumowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy złożyli ofertę i nie zostały one
uznane zanajkorzystniejsze tj. zamawiający nie zawarł z nimi umowy.6. Podanie danych osobowych
jestniezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Niepodanie danych
będzieskutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy. 7. Osobom, których dane
dotycząprzysługuje prawo: dostępu do swoich danych, sprostowania danych, a także prawo do
usunięcia,ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach i
nawarunkach określonych w RODO. Prawa wymienione powyżej można zrealizować poprzez kontakt
zAdministratorem lub Inspektorem Ochrony Danych.8. Osobom, których dane dotyczą,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062706 z dnia 2021-05-24
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
przysługujetakże prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
Danych(PUODO).9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w
formieprofilowania.10. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia niniejszego obowiązku
informacyjnego,wynikającego z art. 13 i 14 RODO, wobec wszystkich osób fizycznych, od których dane
osobowebezpośrednio lub pośrednio pozyskał w ramach udziału w niniejszym postępowaniu i/lub w
celurealizacji umowy ze Zleceniodawcą.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zamieszczono powyżej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.282-05/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektro-akustycznego dla Sceny Kameralnej.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe, pochodzące z seryjnej produkcji danego producenta (nie dotyczy okablowania, przyłączy sygnałowych oraz prądowych wytwarzanych warsztatowo). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ. Przedmiotowe zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32342412-3 - Głośniki

32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych

42961000-0 - System sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o jedno kryterium: Cena brutto oraz rozwiązania technologiczne – funkcjonalność.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zastosowanie zestawów głośnikowych szerokopasmowych (typ I, typ II) oferujących możliwość kątowania w zakresie 20°- 40° co nie więcej niż 5°

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zastosowanie systemu nagłośnienia frontalnego umożliwiającego zaawansowane sterowanie emisją dźwięku z grona głośnikowego, tak aby uzyskać zdefiniowany przez użytkownika spadek poziomu ciśnienia akustycznego w funkcji odległości od źródła oraz równowagę tonalną emitowanych sygnałów w różnych miejscach na widowni

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: maksymalne SPL (1 m / pole swobodne / szum różowy) wytwarzane przez zestawy głośnikowe Typ ZGIII

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zastosowanie wzmacniaczy mocy wyposażonego w przetworniki analogowo-cyfrowe o rozdzielczości 27 bitów przy próbkowaniu 96kHz,

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zastosowanie cyfrowej konsolety fonicznej umożliwiającej sterowanie przedwzmacniaczami mikrofonowymi zewnętrznych stageracków podłączonych do konsolety bez użycia dodatkowych urządzeń za pomocą przewodu ethernetowego z wykorzystaniem protokołu DANTE

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
kart katalogowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora, folderów producenta lub autoryzowanego dystrybutora, czy wydruków ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora lub innych równoważnych środków dowodowych w rozumieniu art. 106 ust. 3 ustawy Pzp. Te środki dowodowe powinny potwierdzać posiadanie przez każde z oferowanych urządzeń (poza kompletem okablowania – poz. 25 dla których Zamawiający nie wymaga dokumentów przedmiotowych) wszystkich parametrów technicznych na poziomie nie mniejszym, niż określony w SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty (wraz z wymaganymi załącznikami, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu,
2) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ,
3) Formularz rzeczowo-cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. Dokument stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu,
4) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna – jeżeli dotyczy.
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z rejestru dostępnego publicznie (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej),
6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

podwykonawców.

XII. Wymagania dotyczące wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składając ofertę w postaci elektronicznej - Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://stary.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-22 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-20

2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zniszczarek- Zabierzów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zniszczarek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI