Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ZESTAWU DWÓCH PROJEKTORÓW LASEROWYCH Z KRÓTKĄ OPTYKĄ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR ATENEUM im. STEFANA JARACZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016425365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Jaracza 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-378
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 50 28 160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrateneum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrateneum.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ZESTAWU DWÓCH PROJEKTORÓW LASEROWYCH Z KRÓTKĄ OPTYKĄ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11a676ce-2bf0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003636/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa zestawu dwóch projektorów laserowych z krótką optyką .
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://teatrateneum.pl/?page_id=28820
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal,
zamowienia@teatrateneum.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@teatrateneum.pl. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Skrzynki Teatru mają pojemność 2GB. Filtr antyspamowy domyślnie ustawiony na 5 (skala 8 stopniowa). Dostęp do skrzynek webmail po SSL lub imap/smtp z SSL + dodatkowa autoryzacja smtp. Załączniki do 10MB. Łącze symetryczne 300/300Mb/s. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w Załączniku nr 4 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w Załączniku nr 4 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kompletów, składających się z projektora i optyki. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i nie posiadać wad fizycznych, ani prawnych.
Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń o parametrach nie gorszych niż:
- Źródło światła: laserowe o żywotności min. 20000h przy pracy w trybie pełnej jasności; możliwa płynna zmiana siły światła i wydłużenia tym samym żywotności źródła.
- Rozdzielczość Natywna: min. WUXGA (1920x1200), 16:10, system optymalizacji 4K.
- Jasność: min. 15000 lm (zarówno dla światła białego i barwnego, pomiary zgodne z normami ISO 21118:2012 lub równoważną, ISO IDMS15.4 lub równoważną).
- Złącza wejściowe: min. 1x HDBase-T ze wsparciem HDCP2.2; 1x HDMI ze wsparciem HDCP2.2; 1x HD-SDI; 1x DVI-D; uniwersalne 5x BNC; 1x D-SUB hd15-pin VGA.
- Złącza wyjściowe: min. lx D-Sub HDl5-pin VGA; Ix AUDIO stereo z funkcją dekodowania sygnału audio z wejść cyfrowych
- Sterowanie /komunikacja: RS-232; LAN I0/100; pilot przewodowy z podswietleniem przycisków, DMX lub ART-NET
- Obiektyw: wymienny; sterowany elektrycznie: dostarczany z obiektywem zoom min. 1 do 1,2 o współczynniku projekcji min. 0:48-0:57:1 (lub bliższy/ szerszy) , Focus; LensShift (pionowo min. +/- 24%, poziomo min. +/ - 10%); projektor ;
- Funkcje użytkowe:
1. możliwość montażu w dowolnej pozycji bez utraty jakości i parametrów użytkowych (kąt nachylenia pion/poziom 360 stopni);
2. pamięć ustawień obiektywu - min. 3 niezależne;
3. automatyczna kalibracja obrazu;
4. przesyłanie obrazu po sieci przewodowej i bezprzewodowej z użyciem opcjonalnego modułu WiFi:
5. korekcja zniekształceń obrazu: trapez pion/poziom; korekcja narożników; projekcji na zakrzywionej powierzchni oraz w narożniku pomieszczenia, korekcja punktowa w siatce min. 16x16;
6. precyzyjna regulacja barw dla każdej ze składowych palety RGBCMY (odcień, nasycenie, jasność) oraz Gamma;
7. funkcja edge-blendingu z wyrównywaniem poziom u czerni;
8. projekcja side-by-side z dwóch niezależnych źródeł jednocześnie;
9. praca 24/7.
- Gwarancja producenta o długości min. 2 lat lub 20000 h pracy (zależnie co nastąpi pierwsze) na urządzenie i źródło światła;
- Inne wymagania: oprogramowanie do monitorowania stanu projektora, czarna obudowa; dedykowana pokrywa maskująca panel przyłączy i podłączone okablowanie.
- Szkolenie całego pracującego zespołu realizatorów audio – video z obsługi oprogramowania dedykowanego do projektorów, obsługi samych urządzeń m.in. funkcji edge-blendingu, projekcji side-by-side. Czas szkolenia to minimum dwa spotkania po 4h.
Realizacja zamówienia jest podzielona na etapy:
- dostawa sprzętu wraz z pierwszym szkoleniem i podpisaniem protokołu odbioru,
- sprawdzenie uchwytu zrobionego przez Teatr, asystowanie podczas montażu i kalibracja projektorów po,
- drugie szkolenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą.
5. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 5, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.
7. W przypadku zaoferowania parametru o wartości pomiędzy wyspecyfikowanymi, Wykonawca otrzyma liczbę punktów jak dla wartości niższej, np. oferując jasność świecenia o wartości 18 000 lm Zamawiający przyzna punkty jak dla 17 000 lm (5 pkt) – tzw. zaokrąglenie w dół.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający będzie żądał, zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy:
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
3. Do oferty należy dołączyć oświadczenie zgodne z art. 117 ust. 4 PZP (dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Z oświadczenia powinno wynikać, który wykonawca będzie realizował konkretny zakres prac.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w zakresie zmian technologicznych lub zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy.
3. Strona powołująca się na okoliczność uzasadniającą zmianę postanowień Umowy, zobowiązana jest powiadomić pisemnie drugą Stronę o jej wystąpieniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia, występując o dokonanie zmiany, a Strony w terminie 7 dni podpiszą aneks uwzględniający uzgodnione zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynka pocztowa do składania ofert (ePUAP /TeatrAteneumWarszawa/SkrytkaESP) pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa ekranu projekcyjnego. Dostawa ekranu jest wyłączona z przedmiotowego postępowania zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 w zw. z art. 30 ust. 4 Ustawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa więc zamawiający nie żąda zatrudniania na umowę o pracę.
3. Zamawiający zastosował kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%. Zgodnie z art. 246 ust. 2 w opisie przedmiotu zamówienia zostały określone wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.