Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zamrażarki do szokowego mrożenia osocza dla potrzeb Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291316
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrobrego 31
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: (074) 6646319
1.5.8.) Numer faksu: (074) 8425916
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.walbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zamrażarki do szokowego mrożenia osocza dla potrzeb Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79606343-630c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.rckik.walbrzych.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który
dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w instrukcji korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/23/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarki do szokowego mrożenia osocza dla potrzeb
Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu. Urządzenie fabrycznie
nowe – rok produkcji nie starszy niż 2021, zarejestrowane jako wyrób medyczny i oznaczone
znakiem CE. Metoda zamrażania kondukcyjna poprzez docisk płyt mrożących wykonanych z
materiału łatwego w czyszczeniu i dezynfekcji. Możliwość zamrożenia w jednym cyklu 20-30
pojemników z osoczem o objętości 200-300 ml ułożonych w jednej warstwie tak aby elementy
chłodzące miały dwustronny kontakt z każdym pojemnikiem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39711120-6 - Zamrażarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:
1) deklarację zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument
równoważny,
2) prospekt/folder oferowanego urządzenia zawierający zdjęcie i opis techniczny oferowanego
urządzenia,
3) instrukcję obsługi w języku polskim
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą
należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w
postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub
dokumenty wymienione w SWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem
wymienionych w rozdziale VIII ust. 1 i ust. 3, które składane są przez każdego z Wykonawców
oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,
przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:
1) deklarację zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument
równoważny,
2) prospekt/folder oferowanego urządzenia zawierający zdjęcie i opis techniczny oferowanego
urządzenia,
3) instrukcję obsługi w języku polskim.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą
należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w
postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub
dokumenty wymienione w SWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem
wymienionych w rozdziale VIII ust. 1 i ust. 3, które składane są przez każdego z Wykonawców
oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego,
przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na
określonych warunkach:
1. Zmiana terminu dostawy:
1) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie,
2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w
szczególności wstrzymanie dostawy,
3) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na
polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów
administracji publicznej.
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin dostawy
może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie
dłużej jednak niż o okres występowania tych okoliczności.
3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu
tożsamości przedmiotu świadczenia za zgodą Zamawiającego.
4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianą stawki podatku VAT.
5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian
samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
6. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-03 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni