Dostawa wyposażenia zmywalni obejmująca jego rozmieszczenie i instalację

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyposażenia zmywalni obejmująca jego rozmieszczenie i instalację
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałcz
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-20
  • Numer ogłoszenia504379-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 504379-N-2020 z dnia 2020-01-20 r.

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu: Dostawa wyposażenia zmywalni obejmująca jego rozmieszczenie i instalację
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Paweł Węgrzynowski, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny 14273335600000, ul. Al. Zdobywców Wału Pomorskiego  99 , 78-600  Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 67 258 44 61, e-mail przetargi.walcz@cos.pl, faks 67 258 44 61 wew. 448.
Adres strony internetowej (URL): www.walcz.cos.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instytucja gospodarki budżetowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.cos.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.cos.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu , Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia zmywalni obejmująca jego rozmieszczenie i instalację
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, obejmująca rozmieszczenie i instalację, następującego wyposażenia gastronomicznego: 1) Zmywarka tunelowa do naczyń z automatycznym transportem koszowym. Zmywarka tunelowa z wydajnością do 190 koszy na godz., spełniająca wszystkie normy DIN SPEC 10534. Temperatura mycia i płukania zgodnie z normą DIN Wstępne czyszczenie : 40°C – 50°C Strefa głównego mycia: 55°C - 65°C Nabłyszczanie (spłukiwanie) z pompy: 60°C – 70°C Spłukiwanie na czysto wodą świeżą 80°C – 85°C Konstrukcja maszyny powinna umożliwiać rezygnację z wyciągu/odsysania. Temperatura powietrza wywiewanego z maszyny nie może przekraczać 25°C. Ogrzewanie maszyny: Układ elektryczny Energia elektryczna prąd trójfazowy 400 V/50 Hz Odpływ ścieków DN 70. Parametr maszyny Wydajność koszyków wg DIN min. 125 koszy na godzinę Całkowita długość maszyny maks. 3000 mm Użytkowa szerokość przejazdu min. 510 mm Użytkowa wysokość przejazdu min. 508 mm Wysokość robocza 850 mm lub 900 mm Konstrukcja: Konstrukcja modułowa; podstawowy materiał konstrukcyjny stal nierdzewna gatunek 1.4301, z pełną okładziną, stopy o regulowanej wysokości, ramiona myjące z niezatykającymi się dyszami, wszystkie ramiona myjące i płuczące oraz dysze ze stali nierdzewnej, części z tworzyw sztucznych z materiału odpornego na preparaty do mycia, pompy myjące, wirniki i rury pionowe ze stali nierdzewnej. Drzwi czyszczące zaprojektowane jako dwuścienne izolowane drzwi zawiasowe umożliwiające dostęp do wnętrza maszyny oraz wyłącznik bezpieczeństwa drzwi, który wyłącza pompy w przypadku niezamierzonego otwarcia. Wszystkie odpływy, przewody wody i przewody elektryczne w systemie płuczącym muszą być poprowadzone do jednego punktu przyłączeniowego, odległość od podłoża na całym odcinku 150 mm. Izolacja i wypromieniowywanie ciepła Konstrukcja maszyny powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić odpowiednią izolację termiczną. Izolowana termicznie klamka drzwiowa. System transportu koszy System transportu koszy powinien być zaprojektowany dla koszy na zastawę stołową o wymiarach 500 x 500 mm. Strefa mycia wstępnego Strefa mycia wstępnego z systemem mycia od góry i od dołu. Całkowita długość min. 600 mm. Pokrywa sita zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej. Strefa głównego mycia Strefa mycia głównego z blokowym systemem mycia od góry i od dołu. Całkowita długość min. 500 mm. Pokrywa sita zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej. Strefa obsługi pompy i płukania świeżą wodą Strefa z systemem płukania od góry i od dołu. Długość strefy min. 650 mm. Pokrywa sita zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej. Płukanie z użyciem wody świeżej o temperaturze 80 - 85°C. Zużycie wody przy pracy ciągłej ok. 260 l/h. Strefa suszenia w niskiej temperaturze nad narożnikiem Powietrze potrzebne do suszenia zasysane jest przez wentylator, podgrzewane w wężownicy grzewczej i wydmuchiwane nad elementy przeznaczone do mycia. Osuszanie łącznie z obsługą napędów narożnikowych 180° System odzyskiwania ciepła Maszyna musi być wyposażona w system odzysku ciepła. Temperatura powietrza wywiewanego może wynosić maksymalnie 25°C. System oszczędzania nabłyszczacza Urządzenie do optymalnego mieszania płynu nabłyszczającego ze świeżą wodą w celu zmniejszenia zużycia nabłyszczacza. Przerwa powietrzna ze zbiornikiem buforowym i pompą zwiększającą ciśnienie. Zapewnia to maksymalne bezpieczeństwo eksploatacyjne i higieniczne dzięki stałym ilościom wody i stałemu natryskiwaniu świeżej wody. Swobodny wylot mechanizmu obsługi wody świeżej do wykonania zgodnie z EN1717. Sterowanie/elektryka Kompletna instalacja elektryczna zgodnie z VDE. Wszystkie funkcje maszyny są automatycznie rejestrowane i sprawdzane przez sterownik i muszą być wyświetlane na wyświetlaczu. Ze względu na higieniczne bezpieczeństwo i trwałość należy stosować element sterujący wykonany z bezpiecznego szkła z kolorowym wyświetlaczem TFT i graficzną prezentacją. Oprócz ogólnego poziomu obsługi należy utrzymać co najmniej dwa poziomy dostępu chronione hasłem. Sterowanie elektroniczne musi mieć również następujące funkcje: - Automatyczne taktowanie, - Licznik zużycia wody na płukaniu, - Godziny pracy i licznik konserwacji, - Bezpotencjałowe wyjścia sygnału do zasilania dozowników detergentu i nabłyszczacza, - Zabezpieczenie przed pracą na sucho, - Czujnik otwarcia drzwi. Zmywarka musi zawierać stół narożny umożliwiający zmianę kierunku transportowanych koszy o 90o na stół rolkowy zamontowany równolegle do zmywarki. Układ wylotu z obszaru stołu wyposażyć w napęd dodatkowy Stół z rolkami (z kołnierzem) Długość 1600 mm, Głębokość 580 mm, Grubość materiału 1,25 mm, Materiał CNS 18/10, Głębokość koryta nachylenia 100-120 mm, Wyjmowane rolki z tworzywa sztucznego polipropylenu 50 mm, Podkonstrukcja rurowa o regulowanej wysokości +/- 20 mm Stół z funkcją jazdy i uchylania posiadający blokadę. Stół załadowczy rolkowy narożny z automatycznym załadunkiem do zmywarki tunelowej - długość 900mm - głębokość 700mm - rant 40mm - dedykowany do zaproponowanej zmywarki tunelowej - napęd pobierany z układu transportowego zmywarki tunelowej - przedłużenia do ścian z tyłu i po lewej stronie z rantami 2) Kapturowa zmywarka do naczyń z osłoną. Maszyna do czyszczenia naczyń lub elementów przeznaczonych do zmywania zgodnie ze wszystkimi wymaganiami normy DIN SPEC 10534. Automatyczny mechanizm osłony Automatyczne otwieranie i zamykanie osłony (poprzez ręczne naciśnięcie lub na wyświetlaczu do obsługi). Funkcja awaryjna - ręczny napęd osłony z zastosowaniem niewielkiej siły możliwy przy uszkodzonej automatyce osłony. Automatyczne wykrywanie kosza, automatyczne uruchamianie zmywania. Konstrukcja Konstrukcja i wyposażenie wnętrza ze stali nierdzewnej 18/10 lub wysokiej jakości materiałów odpornych na korozję. Okładzina ściany tylnej ze stali nierdzewnej. Zintegrowane ramię myjąco- płuczące wykonane ze stali nierdzewnej, jednoczęściowe, nierdzewne sito osłonowe zbiornika gromadzące większe zanieczyszczenia. Przewody wznoszące (piony) poza komorą mycia ze stali nierdzewnej. Przewody dozujące wykonane ze stali nierdzewnej. Głęboko tłoczony zbiornik z łatwymi do czyszczenia zaokrągleniami. Aktywny system filtrów drobnych- zasadowych. Podwójna izolacja zbiornika oraz osłony. Kaptur z ukośnym sufitem oraz rynną ociekową, dno urządzenia w postaci tacy ociekowej umożliwiające zabezpieczenie przed wyciekiem wody. Zestaw przyłączeniowy, składający się z węża wlotowego i wylotowego oraz kabla elektrycznego (po 1,8 m każdy od maszyny) Wyposażenie dodatkowe Możliwość zastosowania ustawień indywidualnych (czas pracy, ciśnienie mycia, temperatura, dozowanie) możliwe w dowolnym momencie, program samoczyszczenia, pompa zwiększająca ciśnienie w celu zapewnienia stałej ilości i temperatury płukania. Wymiary: Długość maszyny min 630 mm Głębokość maszyny min 740 mm Wysokość maszyny min 1 500 mm Wysokość ( przy otwartej osłonie ) min 2000 mm Wysokość wsadu max 510 mm Rozmiar kosza 500 x 500 mm Prześwit od podłogi min 150 mm Wyposażenie maszyny: Sterowanie W pełni elektroniczne sterowanie z dotykowym wyświetlaczem do obsługi. Wyświetlacz nieprzemieszczający się podczas unoszenia kaptura, wykonany z bezpiecznego szkła, umieszczony po prawej stronie. Wskaźnik postępu programu, automatyczny tryb oszczędzania energii, komora myjąca, program odkamieniania, interfejs, bluetooth. Zawartość zbiornika 22 litry Ilość do płukania nabłyszczaniem w jednym cyklu płukania 2,4 litra Parametry złącza Pompa do mycia 0,75 kW Ogrzewanie zbiornika 4,0 kW Kocioł 8,0 kW Ogrzewanie zbiornika i kotła wzajemnie zblokowane Czynnik grzewczy Prąd trójfazowy 3NPE 400V~, 50 Hz Stopień ochrony IP X5 Czas trwania programu Czasy trwania: 60 / 90 / 210 sekund Właściwości użytkowe Wydajność na godzinę do 60 koszy/h W pełni zintegrowany, wbudowany system odwróconej osmozy Dane techniczne: Specyfikacja / Wykonanie Stopień czystości odsalania (jakość wody pochodzącej z osmozy) ok. 98 % Temperatura wody świeżej min. 1 – max 35 °C Przewodność < 1.000 µS/cm Żelazo/Chlor < 0,1 mg/l Mangan < 0,04 mg/l Nadmanganian potasu/ kwas krzemowy < 10 mg/l Całkowita twardość wody maks. 28° dH Wydajność wody maks. czystej ok. 50% Technologia dozowania Dozownik nabłyszczacza do płukania, bez zbiornika magazynowego, dozownik płynnego detergentu bez zbiornika magazynowego. Opis kosza Uniwersalny kosz wykonany w całości z tworzywa sztucznego o wymiarach 500 x 500 mm do płaskich i głębokich talerzy, filiżanek, spodków 5 szt. Koszyk na małe elementy wykonany w całości z tworzywa sztucznego 500 x 500 mm na małe elementy i sztućce 2 szt. Zwrotny odzysk ciepła wylotowego, zintegrowany moduł odzysku ciepła z powietrza wylotowego. Redukcja oddawania ciepła: 1,3 kW, temperatura powietrza wywiewanego ok. 25 °C, zwrotny odzysk ciepła, zintegrowany odpływ kondensatu, sterowane programem płukania uruchomienie systemu odciągowego Wymiennik ciepła: zwrotny odzysk ciepła ze stali nierdzewnej. Zmywarka kapturowa powinna być zestawiona ze stołem załadowczym z komorą zlewozmywaka oraz stołem wyładowczym po prawej stronie. Oba elementy wykonane ze stali nierdzewnej o parametrach jak pozostałe elementy wyposażenia. Wysokość stołów ma być równa wysokości roboczej zmywarki, głębokość stołów równa głębokości zmywarki, szerokości stołów o wymiarach jak w załączniku. Komora zlewozmywaka o szerokości min 50 cm, stół z komorą zlewozmywakową wyposażony w baterię stojącą ze spryskiwaczem i elastyczną wylewką oraz z cokołem z blachy nierdzewnej o szerokości min 15 cm znajdującym się nad wysokością roboczą. 3) Przenośnik taśmowy tac z pasem okrągłym. Wydajność zwrotna: 12 tac / min, Rozmiar tacy maks. 530 x 370 mm, Rozmiar tacy min. 425 x 325 mm, Maksymalna waga załadunku= 5 kg/m, Długość: zgodnie z rysunkiem rozmieszczenia sprzętu, Szerokość korpusu 500 mm, Wysokość transportu 915 mm, Przenośnik posiada zmianę kierunku o 90o. W strefie zwrotu tac instalacja przenośnika wykonywana na całej długości w formie przenośnika z pasem okrągłym. Stół przenośnika na całej długości posiadający obustronne występy do prowadzenia tac, aby wycentrować tacę podczas nasadzania. Korpus taśmy otwarty na dole. Powrotny bieg cięgła pasów przenośnika jest swobodnie widoczny i na podporze z profili chromowo-niklowo-stalowych. Transport tac realizowany jest przez 2 bocznie przebiegające, pozbawione końców pasy okrągłe z poliuretanu, prowadzone na stole z taśmą. Aby uniknąć szarpnięć podczas przemieszczenia, pasy okrągłe posiadają wewnętrzny poliestrowy rdzeń. Korpus taśmy znajduje się na parach trzpieni ze stali chromowo-niklowej, wykonanych z prostokątnej rury stalowo-chromowo-niklowej 40 x 40 mm. Napęd: Napęd 0,55 kW, przekładnia pośrednia, skrzynka przełączeniowa do przenośnika, przełącznik główny 40A, wyłącznik awaryjny do montażu naściennego, wyłącznik krańcowy kołkowy z funkcją włącz. 4) Umywalka nierdzewna. Wykonanie ze stali AISI 304, komora umywalki 350x250x110, rant z tyłu 30 mm, grubość blatu 31mm. 5) Stół do sortowania naczyń z prowadnicą do koszy bez półki. Wykonanie ze stali AISI 304, nogi wykonane z profili 40x40x1,2 mm zakończone stopką regulowane z tworzywa POLIAMID PA6, blat wykonany z blachy o grubości 1,5mm, usztywniony od spodu profilami metalowymi obrzeże blatu o grubości 40mm z rantem przyściennym h=40mm, obrzeże od przodu o wymiarze b=40mm, blat w stosunku do korpusu wystaje: po bokach 15mm, od przodu 30mm, od tyłu 80mm, maksymalne równomierne obciążenie blatu 1,2 kN, prowadzenie do koszy na wymiarze B = 510 mm, półka dolna na wysokości 150mm. Wymiary 1200x700x850. Wszystkie krawędzie blatów podklejane płytą laminowaną, konstrukcja stelaża mocowana do blatu stołu poprzez spawanie. 6) Zlew 2-komorowym bez półki. O wymiarach 1800x700x850 mm, wykonanie ze stali AISI 304, nogi wykonane z profili 40x40x1,2 mm zakończone stopką regulowane z tworzywa POLIAMID PA6. Blat wykonany z blachy o grubości 1,5 mm, usztywniony od spodu profilami metalowymi, blat stołu obniżony o 10 mm po obwodzie. Obrzeże blatu o grubości 40mm z rantem przyściennym h=40 mm, komory zlewozmywakowe tłoczone o wymiarach 500x500 mm z blachy o grubości 1mm, od przodu osłona komór. Blat w stosunku do korpusu wystaje: po bokach 15mm, od przodu 30mm, od tyłu 80mm, maksymalne równomierne obciążenie blatu 1,2 kN. 7) Stół z półką na domiar. O wymiarach 2000x700x850 wykonanie ze stali AISI 304, nogi wykonane z profili 40x40x1,2 mm zakończone stopką regulowane z tworzywa POLIAMID PA6. Blat wykonany z blachy o grubości 1,0 mm, podklejone płytą laminowaną białą gładką, krawędzie zabezpieczone, obrzeże blatu o grubości 40 mm z rantem przyściennym h=40 mm, blat w stosunku do korpusu wystaje: po bokach 15 mm, od przodu 30 mm, od tyłu 80 mm. Maksymalne równomierne obciążenie blatu 1,2 kN, 8) Wózek kelnerski. Wykonanie ze stali AISI 304, 2 półkowy, półki wykonane z blachy o grubości 1mm, grubość półki 40mm, półki obniżone o 10mm po obwodzie, rozstaw półek 520mm, koła fi 100mm w tym dwa z hamulcem, koła mają bieżnię z pełnej gumy o twardości wg skali Shore'a A80, mogą przenosić obciążenia max 800N, 9) Regał. O wymiarach 2000x600x1800, wykonany wykonanie ze stali AISI 304, regał 4-półkowy, nogi wykonane z profili 30x30mm zakończone stopką regulowane z tworzywa POLIAMID PA6, półki o grubości 30mm, wykonane z blachy o grubości 1mm usztywnione profilem metalowym, maksymalne równomierne obciążenie półek wynosi 700N, 10) Stół do sortowania naczyń. Wymiar 1700x700x850, wykonanie ze stali AISI 304,nogi wykonane z profili 40x40x1,2 mm zakończone stopką regulowane z tworzywa POLIAMID PA6. Blat wykonany z blachy o grubości 1,0 mm, podklejone płytą laminowaną białą gładką, krawędzie zabezpieczone, obrzeże blatu o grubości 40 mm z rantem przyściennym h=40 mm, blat w stosunku do podstawy wystaje: po bokach 15 mm, od przodu 30 mm, od tyłu 80 mm, maksymalne równomierne obciążenie blatu 1,2 kN, 11) Regał przemysłowy. Ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, wymiary 600 x 390 x 1800 mm (szerokość x głębokość x wysokość) wykonany wykonanie ze stali AISI 304, regał 4-półkowy, nogi wykonane z profili 30x30 mm zakończone stopką regulowane z tworzywa POLIAMID PA6, półki o grubości 30 mm, wykonane z blachy o grubości 1mm, maksymalne równomierne obciążenie półek wynosi 700N, 12) Pomocnik kelnerski. O wymiarach 655x500x1100 mm 5xGN1/4 wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Skrętne kółka. Obudowa kółka stal nierdzewna. Maksymalna wysokość pojemników GN 1/4 do 150 mm.

II.5) Główny kod CPV: 39713100-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w rozdziale III SIWZ, zamawiający żąda opisu (kart technicznych) i rysunku zawierającego informacje dotyczące poszczególnego wyposażenia oraz jego wyglądu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 51 1130 1017 0020 1470 8620 0019 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie na dostawę wyposażenia zmywalni obejmującą jego rozmieszczenie i instalację”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-28, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ekspresu do kawy DELONGI- Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę ekspresu do kawy DELONGI. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI