„ Dostawa wyposażenia szkoły w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ Dostawa wyposażenia szkoły w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-22
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 W ŁOMŻY IM. KSIĘCIA MAZOWIECKIEGO JANUSZA I
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00116210
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„ Dostawa wyposażenia szkoły w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 W ŁOMŻY IM. KSIĘCIA MAZOWIECKIEGO JANUSZA I

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450108068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księżnej Anny 18

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 218 82 46

1.5.8.) Numer faksu: 86 218 61 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pocztalomza@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp9.miastolomza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Dostawa wyposażenia szkoły w ramach programu Laboratoria Przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13703adc-b733-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Sprzęt elektroniczny, oraz pozostałe wyposażenie musi posiadać min. 24 miesiące gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegóły określono w rozdziale X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegóły określono w rozdziale X SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Szczegóły określono w rozdziale X SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania istotnych zmian w umowie, dotyczących:
1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostaw lub wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
2) zmiany przedmiotu umowy, polegające na zmianie zaoferowanego wyposażenia i urządzeń na inne, które zostały szczegółowo opisane i wymienione w formularzu cenowym załączonym do oferty Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest możliwe tylko w niżej wymienionych okolicznościach:
a) wyposażenie zostało wycofane z produkcji oraz nastąpiło wyczerpanie zapasów magazynowych u ewentualnych dystrybutorów,
b) zaoferowane wyposażenie zamienne posiada parametry nie gorsze od tych, które zostały zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie,
c) funkcja oraz przeznaczenie wyposażenia pozostają bez zmian,
d) cena zaoferowanego wyposażenia nie będzie wyższa, niż cena podana w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty Wykonawcy.
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie warunków określonych w ust. 2 pkt 2) jest możliwe jedynie
w przypadku wystąpienia wszystkich wymienionych w tym punkcie okoliczności i po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu realizacji umowy, ani dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli przedłużenie terminu lub zwiększenie wynagrodzenia wynikną z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

brak
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI