Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜„Dostawa wyposażenia multimedialnego dla ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie” w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. PROF. ROMUALDA ADAMA CEBERTOWICZA W GŁOWNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000179690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Mikołaja Kopernika 24/26
1.5.2.) Miejscowość: ˜Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zs1glowno@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.cebertowicz.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜szkoła
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜„Dostawa wyposażenia multimedialnego dla ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie” w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ceaabecd-cd31-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004141/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa komputerów i urządzeń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
˜Zadanie jest dofinansowane z środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Nr umowy: RPLD.11.03.01-10-0062/19-00, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://cebertowicz.bip.wikom.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜8.1.2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: zs1glowno@gmail.com. 8.1.3. Forma, w jakiej ma być złożona oferta wraz z załącznikami, w tym oświadczeń składanych w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu/wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, określona została odpowiednio w pkt. 8.2 SWZ. 8.1.4. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zamierzający złożyć ofertę w postaci elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.8.1.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu („Warunki usługi”, https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx) oraz Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl). Dodatkowe informacje zawarte są również w dokumencie „Najczęściej zadawane pytania do miniPortalu”. Przyjmuje się, że Wykonawca biorący udział w postępowaniu akceptuje Regulamin dostępny na stronie https://epuap.gov.pl, a także Regulamin miniPortalu. 8.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesyłane pliki należy skompresować do jednego pliku archiwum – ZIP). 8.1.7. Za datę przekazania oferty lub innych dokumentów za pośrednictwem miniPortalu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, 8.1.8. Identyfikator postępowania dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz w załączniku do niniejszej SWZ. 8.1.9. Zaleca się kopiowanie (przeklejanie) Identyfikatora postępowania, a nie jego przepisywanie. 8.1.10. Wykonawca przygotuje elektroniczną ofertę, podpisuje ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym szyfruje ofertę i wysyła ją do Zamawiającego za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na platformie ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – /cebertowicz/SkrytkaESP.8.2.1. Ofertę wraz z wymaganymi do niej załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca poda swój adres skrzynki ePUAP, na którym może być prowadzona korespondencja związana z postępowaniem (zaleca się również podanie adresu email).8.2.2. Ofertę sporządza się w języku polskim oraz składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp.8.2.3. Zamawiający zaleca następujący format przesyłanych danych: .pdf. Przesłanie danych w innych formatach, np.: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt jest dopuszczalne, ale nie zalecane ze względu na możliwe trudności techniczne z weryfikacją prawidłowości złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Uwaga: zaleca się, aby dokument (oferta, oświadczenia, itp.) wytworzony za pomocą oprogramowania tworzącego pliki w formacie innym niż .pdf, zapisać w formacie .pdf. 8.2.4. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) RODO Zamawiający informuje, że: 21.1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Nr 1 w Głownie 95-015 Głowno ul. Kopernika 24/26. W Placówce został powołany inspektor ochrony danych Mariusz Stasiak vel Stasek i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail biuro@msvs.com.pl. 21.2. Cel przetwarzania danych: Udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa.21.3. Informacje o odbiorcach danych: Dostawca oprogramowania księgowego oraz BIP, Urząd Skarbowy, Urząd Zamówień Publicznych, Osoby odwiedzające BIP oraz platformę zakupową w zakresie udostępnianej informacji publicznej21.4. Okres przechowywania danych: dane wykonawcy przez okres 5 pełnych lat podatkowych od dnia zakończenia realizacji umowy oraz 4 lata dla pozostałych uczestników postępowania21.5. Uprawnienia:21.5.1. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, 21.5.2. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.21.6. Podstawa prawna przetwarzania danych: Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o finansach publicznych i Kodeks Cywilny w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz zawarcie i rozliczenie umowy w związku z art. 6 ust. 1 lit. b, a także obrona przed roszczeniami co jest prawnym interesem administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO21.7. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.21.8. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.0062.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia multimedialnego w celu realizacji zadania Nr 10: Wyposażenie/ doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZS 1 dla zawodów: T. logistyk, T. informatyk, T mechanik (typ projektu 1c) oraz doskonalenie kompetencji n-li ZS 1 w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i pomocy dydaktycznych (typ projektu 1b) w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”. Ze względu na obszerny opis - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ i w szczególności obejmuje dostawę: komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów, myszek, klawiatur, wizualizera, stołu z powierzchnią interaktywną, niszczarki, stołu multimedialnego, laminatora, oprogramowania, drona oraz projektora. 3.2. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPLD.11.03.01-10-0062/19.3.3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa wyposażenia multimedialnego dla ZS Nr 1 im. Prof. R. A. Cebertowicza w Głownie” w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” zwanego dalej Projektem. 3.4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu oraz oprogramowania. Dostarczony sprzęt komputerowy, multimedialny oraz pozostałe urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 8.3.5. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania/pozycji – której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.3.6. Dostarczony sprzęt (komputerowy, multimedialny) musi spełniać następujące warunki:a) posiadać deklaracje CE,b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,d) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, w szczególności określony dla poszczególnych urządzeń w załączniku nr 8 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, z zastrzeżeniem iż, okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. i) Dostarczone wyposażenie/sprzęt musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich. 3.7. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem, montażem, instalacją przedmiotu zamówienia oraz sprawdzeniem poprawności działania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego (10 osób kadry) z obsługi dostarczonego sprzętu – szkolenie min. 4 godziny lekcyjne, w siedzibie Zamawiającego, w tym wydanie zaświadczeń o przeszkoleniu, każdej przeszkolonej osobie. 3.8. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, w tym zapytaniu ofertowym, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.3.9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.3.10. UWAGA - Na podstawie „Ustawy o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Zespole Szkół Nr 1 w Głownie, ul. Mikołaja Kopernika 24/26, 95-015 Głowno, stosuje się 0% stawkę VAT do dostaw sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu pn.: „Zawodowo na 100%” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.3.11. Kod CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30213300-8 Komputery biurkowe, 30232110-8 Drukarki laserowe, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 30231300-0 Monitory ekranowe, 35613000-4 Bezzałgowe pojazdy powietrzne3.12. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232110-8 - Drukarki laserowe
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
˜2.1. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje: 2.1.1. określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe 10% ilości produktów tj. dysków zewnętrznych, dvd zewnętrznych, itp. osprzętu. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian. 2.1.2. określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu produktów, niezbędnych w procesie dydaktycznym w ramach projektu,2.1.3. powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria (Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt): 16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),16.1.2. Okres gwarancji - 20,00% (20 pkt),16.1.3. Skrócenie terminu realizacji zamówienia – 20,00 % (20 pkt)16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.1. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4