Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego do Klubu Kuźnia Ośrodka Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie, os. Złotego Wieku 14
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350761682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Górali 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-959
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@okn.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.okn.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego do Klubu Kuźnia Ośrodka Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie, os. Złotego Wieku 14
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f955402e-07bb-485e-b2e5-42dcc3400c88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00267575/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż systemu multimedialnego (projektor, nagłośnienie, oświetlenie) do Klubu Kuźnia Ośrodka Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f955402e-07bb-485e-b2e5-42dcc3400c88
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f955402e-07bb-485e-b2e5-42dcc3400c88
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, „w postępowaniu o udzielenie zamówienia (...) o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (...), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
11.1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
11.1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 11.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów:
11.1.2.1. Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dokumentów składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy tj. Formularz cenowy
11.1.2.2. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, o których mowa w pkt 9.5. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 9.5 SWZ.
11.1.2.3. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 9.5.2.2. SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.
11.1.2.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 9.1.3. SWZ.
11.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 11.1 SWZ, w tym w szczególności:
11.2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.6. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.4 SWZ (tzw. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy),
11.2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 9.1.3. – inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio:
11.2.2.1. Wykonawcy,
11.2.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
11.2.2.3. podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
11.2.2.4. podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy,
11.2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 9.3 SWZ,
11.2.4. przedmiotowe środki dowodowe – o ile są wymagane w postępowaniu,
11.2.5. inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty
przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty wymienione w pkt 11.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.
11.3. W przypadku, gdy odpisy lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporządzenia przywołanego w pkt 11.4. SWZ poniżej, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny – przekazuje się ten dokument. W przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f955402e-07bb-485e-b2e5-42dcc3400c88
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie, os. Górali 5, 31-959 Kraków;
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektorodo@okn.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/PN/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja, i konfiguracja fabrycznie nowych urządzeń systemu nagłośnieniowego, systemu oświetleniowego wraz z projektorem multimedialnym i ekranem na potrzeby dużej sali Klubu Kuźnia Ośrodka Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie, os. Złotego Wieku 14, w zakresie i na warunkach określonych w SWZ z załącznikach oraz wzorze umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie personelu Zamawiającego w częściach zamówienia dotyczących dostawy urządzeń systemu nagłośnieniowego i systemu oświetleniowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
38652100-1 - Projektory
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
32333400-0 - Odtwarzacze wideo
31527000-6 - Reflektory punktowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny. Ocenie będą podlegać
wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
8.4.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował w ramach jednej umowy co najmniej 1 zamówienie o wartości min. 200 000 zł brutto, polegające na dostawie wraz z montażem i uruchomieniem elementów systemu audiowizualnego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.6.1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 9.5.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 8.1. SWZ odpowiednio:
9.6.1.1. samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wg. wzoru w załączniku nr 5 do SWZ.
9.6.1.2. podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.6.2. Wykazu wykonanych przez Wykonawcę lub podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca dostaw wraz z montażem i uruchomieniem elementów systemu audiowizualnego w wykonanych w ostatnich 3 latach - a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania według wzoru z załącznika nr 8 do SWZ.
9.6.3. Do wykazu, o którym mowa w pkt 9.7. Wykonawca załączy dowody potwierdzające wykonanie zamówienia, o którym mowa w pkt 8.4.1. SWZ wystawione przez podmiot publiczny, na rzecz którego zostało wykonane zamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
6.1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają określone w SWZ wymagania:
6.1.1. karty katalogowe lub opisy techniczne oferowanych urządzeń określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 7 do SWZ) potwierdzające spełnienie przez oferowane urządzenia minimalnych wymogów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
6.2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
6.3. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
6.1.1. karty katalogowe lub opisy techniczne oferowanych urządzeń określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 7 do SWZ) potwierdzające spełnienie przez oferowane urządzenia minimalnych wymogów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy oraz przedstawienia stosownych dokumentów (pełnomocnictwa) w składanej ofercie.
10.2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają:
10.2.1. dokumenty, o których mowa w pkt 9.1.1 i 9.1.2 SWZ;
10.2.2. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 9.5.1., a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 9.6.1 SWZ dot. każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
10.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu – dokumenty, o których mowa w pkt. 9.5.2 SWZ;
10.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dalsza część Sekcji III pkt 3.6.
11.4. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
“w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.,,
Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
11.5. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych kategorii dokumentów opisuje § 6 ust. 3 oraz § 7 ust. 3 Rozporządzenia przywołanego w pkt 11.4. SWZ powyżej.
11.6. W Formularzu oferty wartości liczbowej należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i równoważnych).
11.7. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
11.8. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.3.1 SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
11.9. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 11.4. SWZ powyżej oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
Dotyczy sekcji IV pkt 4.2.10 ogłoszenia
Wskazany termin realizacji wynosi 56 dni kalendarzowych, jako że format ogłoszenia uniemożliwia wpisanie terminu w tygodniach
Zgodnie z treścią wzoru umowy termin na realizację przedmiotu umowy to
Dostawa: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy
Montaż: do 2 tygodni od dnia udostępnienia dużej sali Klubu Kuźnia Ośrodka Kultury im. Cypriana Kamila Norwida w Krakowie, nie wcześniej jednak niż 1.10.2024 ze względu na toczące się równolegle prace budowlane w zakresie modernizacji sali Klubu Kuźnia.