IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
5
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający zaprosi do złożenia oferty (odrębnie dla każdej części zamówienia) wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełnią warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 5 - po podpisaniu przez nich Umowy o zachowaniu poufności. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji. Zamawiający będzie przyznawał punkty ( odrębnie dla każdej części zamówienia) w oparciu o wykazane przez wykonawców ilości wykonanych prac, w następujący sposób: 1) za wykonanie przez Wykonawcę każdej kolejnej wykonanej samodzielnie dostawy (ponad wymaganą 1 dostawę, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu) – 1 punkt; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, punkty będą naliczane na podstawie doświadczenia każdego z nich z osobna i otrzymają oni tyle punktów ile uzyska ten spośród nich, który wykaże wykonanie największej ilości dostaw (ponad wymaganą 1 dostawę, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu). 3) W przypadku wykazania przez Wykonawcę, tylko dostaw określonych w warunku udziału w postępowaniu, wykonanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, przyznając jednak temu Wykonawcy 0 punktów. 4) W przypadku gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności wybierze spośród nich Wykonawcę kierując się w kolejności następującymi kryteriami: a) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - którzy wykonali łącznie więcej punktowanych dostaw, b) Wykonawcę, który wykaże dostawę o najwyższej wartości, c) Wykonawcę, który wykaże kolejną dostawę o najwyższej wartości. 5) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnili warunek udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa liczbie 5, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do składania ofert, bez przyznawania im punktów.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
1. Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zamawiający oznaczył jako tajemnica przedsiębiorstwa oraz informacje ściśle z nimizwiązane. 2. Informacje poufne zostaną zamieszczone pod adresem https://tvp.eb2b.com.pl/ i będą dostępne Wykonawcom zakwalifikowanym do etapu składania ofert, po podpisaniu przez nich Umowy ozachowaniu poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-22, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z wzorem wniosku stanowiącym załącznik nr 1 do Wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wniosku zostaną załączone wszystkie wymagane dokumenty wymienione w niniejszym ogłoszeniu. 2. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Podczas oceny wniosków Zamawiający będzie opierał się na informacjach zawartych w dokumentachsporządzonych w języku polskim. 3. Zamawiający wymaga, aby wniosek oraz załączone do niego oświadczenia i dokumenty były podpisane przez umocowanego przedstawiciela (przedstawicieli)Wykonawcy, upoważnionego (upoważnionych) do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie lub zgodnie z udzielonympełnomocnictwem. W przypadku podpisywania wniosku (dokumentów, oświadczeń itp.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku. 4.Zamawiający wymaga aby razem z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu były złożone dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania Wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeńlub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, dokumentemwłaściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lubewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) woryginale wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o nie podleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wykazu, o którym mowa w sekcji III pkt 5.1 wraz z załączeniemdowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego te usługi byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, 3) pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, musibyć złożone w oryginale albo kopii poświadczonej notarialnie i podpisane przez osoby uprawnione doreprezentowania odpowiednio Wykonawcy, podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polegaWykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wraz zpełnomocnictwem należy złożyć, w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty, z których wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. 6. Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i złożyć u Zamawiającego w Warszawie przy ulicy J.P. Woronicza 17, do Kancelarii znajdującej się na parterze budynku „B” (wejście: róg ulicy J.P. Woronicza i ulicy Samochodowej). Dla wniosków przesłanychpocztą liczy się data i godzina dostarczenia wniosku pod wskazany adres. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy. Wykonawca winien opakowanie zaadresować na adres Zamawiającego oraz nanieść następujące oznaczenia: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nr ZP/TITT/37/2020 – dostawa urządzeń audio na potrzeby rozbudowy systemu łączności programowej SkyWAN dla stacji DSNG" 7. Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, zobowiązani będą do zachowania poufnego charakteru informacji otrzymanych od Zamawiającego zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.