Dostawa telewizorów do nowych kwater internatowych w Lublinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa telewizorów do nowych kwater internatowych w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-04
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00130633
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa telewizorów do nowych kwater internatowych w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Agencja Wykonawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa telewizorów do nowych kwater internatowych w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e4576eb-c1fd-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.35 Dostawa sprzętu RTV - OR Lublin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone
jestwjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
wyłącznieprzyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za
pośrednictwemelektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”)
podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy
użyciupocztyelektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem
przypadkówwskazanychw SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy
składać tylkoi wyłącznieprzy użyciu Platformy. Strona internetowa
prowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta
naPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne
iorganizacyjnekorzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej
(dostępnypod adreseminternetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions).
Wykonawcaprzystępującdo postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie
rejestrując się lublogując (wprzypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki
korzystania zPlatformy,określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania z
Platformy:1)wzakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca
wybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2616.112.2022 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do
udziałuwpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w
przypadku,kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do
Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza
rejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać
pierwszegologowania doPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji
Operatora, któramoże potrwać do24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowaniaWykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz
hasłazgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki”przedmiotowego postępowania dostępna jestdokumentacja postępowania (SWZ oraz
pozostałedokumenty). Pobranie dokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu
polecenia„Pobierz”. W celu pobrania wszystkichzałączników jednocześnie należy wybrać polecenie
„Pobierzpaczkę”, a następnie „Pobierz wszystkiezałączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy
równieżWykonawcom do złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
6) Zadatę wpływu oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji
przyjmujesię datę ich zamieszczeniana Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco
śledził(sugerujemy codziennie) zmiany jakichw trakcie postępowania może dokonać Zamawiający.
Zaleceniedotyczy również informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu
składaniaofert.6. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1)
stały dostępdo sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer
klasy PC lubMac, onastępującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden
zsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje,3)zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet
Explorerminimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program
obsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie
.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia,informacje składane za pośrednictwem Platformy, należy
wczytaćjako załączniki, według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych
użytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub
elektroniczne kopiedokumentów luboświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcę
do upływu terminuskładania ofert),przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9.
Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składaneprzezWykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są
naPlatformęprzy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji iX-Pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2
rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osóbfizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takichdanych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych-
Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danych
osobowychjest że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z
siedzibą przyul. Nowowiejskiej 26 A,00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem Ochrony
Danych, zktórym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez
pocztęelektroniczną na adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego,
ul.Nowowiejska 26A, 00-911Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;Pani/Pana
daneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia
przedmiotowegopostępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą
prawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania
zamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osobylub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.
18 oraz art.74 ustawyPzp;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;Obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawyPzp;Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/a dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawo do
sprostowanialub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lubuzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznegoani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszaćintegralnościprotokołu oraz jego załączników.•na podstawie art.18 RODO prawo
żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
o którychmowa w art.18ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub wcelu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania
danychosobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.•prawo do wniesienia
skargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danychosobowych Pani/adotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/u:•w związku z
art.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszenia
danychosobowych, o którymmowa w art. 20 RODO;•na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu,
wobecprzetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowychjest art.6 ust.1 lit.cRODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u
obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazanezostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośredniopozyskaod wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
najmniejjedno zwyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: na podstawie art.
18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo
doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu
zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje
Pani/Panu:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI