Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa systemu nagłośnieniowego do sali widowiskowej
Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu"
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoStary Sącz
WojewództwoMałopolskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-05-04
ZamawiającyCENTRUM KULTURY I SZTUKI IM. ADY SARI W STARYM SĄCZU
Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
Numer ogłoszenia2021/BZP 00040495
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040495 z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy „Dostawa systemu nagłośnieniowego do sali widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY I SZTUKI IM. ADY SARI W STARYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000968351
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przyużyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej ckisstarysacz@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty został opisany w instrukcjiużytkownika dostępnej na miniPortalu. Zgodnie z zapisami SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr. 9
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr. 9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKIS.009.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa systemu nagłośnieniowego do sali widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32342412-3 - Głośniki
44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny jest cena 60 pkt, okres gwarancji i rękojmi 30 pkt, termin płatnosci 10 pkt.Sposób oceny oferty opisano w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: a. w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, w sposób należyty wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu i dostawie systemów nagłośnienia scenicznego o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każde.b. w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie odpowiedzialna za strojenie dostarczonego i zamontowanego systemu elektroakustycznego, legitymującym się doświadczeniem zawodowym polegającym na wykonaniu co najmniej 5 usług polegających na strojeniu systemów elektroakustycznych w obiektach kulturalnych z widownią o ilości miejsc co najmniej 150 miejsc.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 8 do SWZ; 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu określono w Załączniku nr 5 do SWZ;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a. Wyniki obliczeń z wydrukiem z programu EASE (lub innego programu do wykonywania symulacji komputerowych), o którym mowa w Załączniku nr 7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (pkt.2 – 8),b. Karty materiałowe/karty katalogowe wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu nagłośnienia oraz specyfikację oprogramowania specjalistycznego poświadczające pełną zgodność proponowanych urządzeń/sprzętu/ oprogramowania z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Zamiast lub w uzupełnieniu do dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający dopuszcza wskazanie adresu strony internetowej producenta urządzania zawierającej informacje pozwalające na weryfikację jego zgodności z postanowieniami SWZ. Link powinien zostać podany jako aktywny i winien wskazywać bezpośrednio stronę zawierającą opis danego urządzenia (a nie np. stronę główną producenta).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a. Wyniki obliczeń z wydrukiem z programu EASE (lub innego programu do wykonywania symulacji komputerowych), o którym mowa w Załączniku nr 7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (pkt.2 – 8),b. Karty materiałowe/karty katalogowe wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu nagłośnienia oraz specyfikację oprogramowania specjalistycznego poświadczające pełną zgodność proponowanych urządzeń/sprzętu/ oprogramowania z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Zamiast lub w uzupełnieniu do dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający dopuszcza wskazanie adresu strony internetowej producenta urządzania zawierającej informacje pozwalające na weryfikację jego zgodności z postanowieniami SWZ. Link powinien zostać podany w Formularzu asortymentowo-cenowym (w kolumnie: Producent/model/typ) lub w załączniku do tego Formularza, jako aktywny i winien wskazywać bezpośrednio stronę zawierającą opis danego urządzenia (a nie np. stronę główną producenta).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz asortymentowo-cenowy Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp; Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp) – jeżeli dotyczy; Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (art. 118 ust. 3 Pzp) – jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium w kwocie 3000,00 złwadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określono w załączniku nr.8 (projekt umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-02
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia dla pracownika biurowego z elementami sprzedaży - Puławy
Lokalizacja zlecenialubelskie
Data dodania17-02-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia zawodowego (kursu) pn.: Pracownik biurowy z elementami marketingu i sprzedaży.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.