Dostawa systemu monitoringu wraz z ochroną obwodową do Zakładu Karnego w Zabzu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa systemu monitoringu wraz z ochroną obwodową do Zakładu Karnego w Zabzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-25
  • Numer ogłoszenia564747-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564747-N-2019 z dnia 2019-06-25 r.

Zakład Karny: Dostawa systemu monitoringu wraz z ochroną obwodową do Zakładu Karnego w Zabzu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa systemu monitoringu wraz z ochroną obwodową do Zakładu Karnego w Zabrzu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 32102300000000, ul. ul. Janika  12 , 41-806  Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 373 66 30, e-mail zk_zabrze@sw.gov.pl, faks 0-32 373 66 66.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Więziennictwa-Zakład Karny w Zabrzu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Ul. Księdza Pawła Janika 12, 41-806 Zabrze, woj. Śląskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu monitoringu wraz z ochroną obwodową do Zakładu Karnego w Zabzu
Numer referencyjny: ZP-3/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. SPECYFIKACJA SERWERA CCTV 1.1. Kompatybilność 1.1.1. Urządzenie ma zapewnić współpracę z kamerami i rejestratorami wideo marki Novus oraz innymi poprzez wykorzystanie strumienia RTSP. 1.1.2. Urządzenie musi mieć zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 IoT Enterprise. 1.2. Licencja 1.2.1. Licencja na oprogramowanie ma zapewniać możliwość rejestracji i podglądu z maksymalnej liczby kamer IP możliwych do podłączenia do rejestratora (110 strumieni) oraz umożliwiać stworzenie wymaganej liczby stanowisk nadzoru. 1.2.2. Licencja musi umożliwiać rozbudowę systemu o kolejne kamery i/lub stanowiska nadzoru w ramach technicznych możliwości rejestratora. 1.3. Gwarancja 1.3.1. Wykonawca gwarantuje przez okres minimum 3 lat od daty sprzedaży, że urządzenie jest wolne od wad materiałowych i produkcyjnych. 1.3.2. Na okres naprawy gwarancyjnej wykonawca wypożyczy urządzenie zastępcze. 1.4. Ogólne Urządzenie musi spełniać poniższe wymagania: 1.4.1. Urządzenie ma być rejestratorem sieciowym. 1.4.2. Posiadać intuicyjny interfejs graficzny użytkownika obsługiwany za pomocą myszki PC, klawiatury PC i dedykowanej klawiatury z dżojstikiem. 1.4.3. Możliwość stworzenia systemu w strukturze rozproszonej klient-serwer. 1.4.4. Możliwość podglądu obrazu z kamer IP, serwerów wideo IP oraz rejestratorów wideo kamer analogowych i AHD. 1.4.5. Możliwość obsługi do 110 kanałów w rozdzielczości 1280 x 720 (wideo + audio) 1.4.6. Możliwość nagrywania strumieni wideo i audio z kamer IP i serwerów wideo IP oraz strumieni wideo z rejestratorów wideo kamer analogowych i AHD. 1.4.7. Możliwość odtwarzania nagranych strumieni. 1.4.8. Możliwość kopiowania nagrań w celu ich odtworzenia poza stacją, na której zostały utworzone. 1.4.9. Możliwość automatycznego reagowania na zdarzenia oraz przechwytywania, przechowywania i przeszukiwania informacji (logów) o zdarzeniach zaistniałych w systemie. 1.4.10. Możliwość dostosowania ustawień do potrzeb konkretnego systemu w zakresie ustawień nagrywania, wyświetlania, uprawnień użytkowników itp. 1.4.11. Możliwość integracji z innymi systemami np. alarmowymi. 1.4.12. Możliwość podglądu obrazu z kamer poprzez WWW. 1.4.13. Możliwość automatycznego wyszukiwania kompatybilnych urządzeń. 1.5. Cechy sprzętowe – Parametry interfejsów Urządzenie musi posiadać przynajmniej poniższe komponenty/interfejsy w liczbie nie mniejszej niż wskazana: a. 1 dysk 2,5” SATA Enterprise systemowy; b. 12 dysków HDD 3,5” 2TB SAS Serwerowe, przeznaczone do rejestracji 24/7; c. Wyjścia monitorowe: 1 x DVI , 1 x Display Port; d. Wyjścia audio: 1 x liniowe (jack 3,5mm), S/PDIF e. 2 x Ethernet - złącze RJ-45, 10/100/1000 Mbit/s; f. Przepustowość do 250Mb/s łącznie ze wszystkich kamer; g. Przepustowość do 250Mb/s łącznie do wszystkich stacji klienckich; h. 6 x USB 3. i. Wbudowane 2 redundantne zasilacze 230VAC/920W (Platinium Level 94%+) j. Obudowa RACK 19“ 2U k. Klawiatura i mysz komputerowa. l. Temperatura pracy 10 °C ~ 35 °C 1.6. Interfejs graficzny Urządzenie musi wyświetlać interfejs graficzny użytkownika (GUI) o następującej funkcjonalności: 1.6.1. Interfejs musi składać się z odrębnych paneli (docking panels) umożliwiających elastyczne dostosowanie GUI do potrzeb operatora: a. włączanie/wyłączanie dowolnych paneli w widoku b. autoukrywanie nieaktywnych paneli c. łatwe łączenie paneli, dokowanie do krawędzi d. zagnieżdżanie paneli w jeden złożony panel z subpanelami dostępnymi w formie zakładek e. przypisywanie układu paneli do konkretnego konta użytkownika 1.6.2. Interfejs powinien umożliwiać wybór języka opisów i komend spośród następujących: a. polski b. angielski 1.6.3. Możliwość zdefiniowania opisów pojawiających się na tle obrazów (OSD) w tym: a. Ich rodzaju spośród przynajmniej następujących: nazwa kamery/strumienia, informacja o parametrach strumienia, informacja o obciążeniu procesora stacji roboczej b. Ich koloru i położenia względem okna wideo 1.6.4. Interfejs powinien umożliwiać obsługę rejestratora (oraz kamer obrotowych) za pomocą myszki komputerowej, klawiatury PC, dedykowanej klawiatury USB z dżojstikiem 3-osiowym oraz wirtualnej klawiatury dostępnej z poziomu rejestratora. 1.6.5. Moduł interaktywnych map obiektu o następującej funkcjonalności: a. Wielopoziomowość, przechodzenie między zagnieżdżonymi poziomami za pomocą skrótów (aktywnych obszarów mapy) b. Ikony symbolizujące części systemu (kamery, wejścia/wyjścia alarmowe) na bieżąco informujące o stanie powiązanego z nimi fizycznego elementu c. Podgląd obrazu z kamery na tle mapy po najechaniu na ikonę kursorem myszy lub po kliknięciu w oddzielnym oknie wideo d. Edytor map umożliwiający tworzenie własnych map obiektów w oparciu o pliki graficzne obiektu i predefiniowane ikony-elementy z możliwością definiowania wzajemnego położenia i zachowania elementów mapy 1.7. Struktura rozproszona klient-serwer 1.7.1. Urządzenie musi umożliwiać pracę w dwóch trybach: nagrywania i podglądu strumieni. 1.7.2. Urządzenie musi mieć możliwość pracy w dwóch trybach tzn jako serwer i klient-serwer. 1.7.3. Urządzenie pracujące w trybie serwer musi: a. Umożliwiać rejestrację nieograniczonej programowo liczby strumieni. Ograniczenie może wynikać jedynie z wydajności rejestratora i technologii zastosowanych w całym systemie b. Umożliwiać rejestrację strumieni z innych stacji serwerowych (funkcja bezpieczeństwa - redundancja i rozproszenie zapisu) c. Umożliwiać definiowanie, które strumienie będą serwowane do poszczególnych stacji klienckich (operatorów) d. Umożliwiać definiowanie limitów ilości serwowanych strumieni i priorytetów użytkowników odbierających strumienie w ramach tych limitów 1.7.4. Urządzenie pracujące w trybie klient-serwer powinno: a. Umożliwiać rejestrację nieograniczonej programowo liczby strumieni. Ograniczenie może wynikać jedynie z wydajności rejestratora i technologii zastosowanych w całym systemie b. Umożliwiać definiowanie, które strumienie będą serwowane do poszczególnych stacji klienckich (operatorów) c. Umożliwiać programowo w trybie serwer podgląd z co najmniej 8 strumieni wideo. d. Umożliwić programowo w trybie klient-serwer, podgląd z co najmniej 252 strumieni wideo 1.8. Podgląd obrazu z kamer IP, serwerów IP i stacji serwerowych 1.8.1. Urządzenie powinno pozwalać na wyświetlanie obrazów transmitowanych „na żywo” z następujących typów urządzeń: kamer IP, serwerów wideo, rejestratorów wideo oraz strumieni serwowanych przez stacje serwerowe-rejestrujące (w szczególnym przypadku rejestracja i wyświetlanie może odbywać się na tej samej stacji roboczej). 1.8.2. Urządzenie musi umożliwiać podgląd strumieni: a. W formacie MJPEG, MPEG4, H.264, H.265 b. W rozdzielczości od 360x288 (CIF) do 4000x3000 (12M) c. Z prędkością odświeżania od 1 do 30 kl/s 1.8.3. Urządzenie musi umożliwiać wyświetlanie strumieni z łączną prędkością co najmniej: a. 1080 kl/s (110 kanałów x 30kl/s dla 1280 x 720 przy nagrywanych 110 kanałach) b. 1350 kl/s (90 kanałów x 30kl/s dla 1920 x 1080 przy nagrywanych 80 kanałach) c. 900 kl/s (60 kanałów x 15kl/s dla 2048 x 1536 przy nagrywanych 80 kanałach) d. 720 kl/s (60 kanałów x 12kl/s dla 2592 x 1944 przy nagrywanych 80 kanałach) e. 450 kl/s (30 kanałów x 15kl/s dla 3072 x 2048 przy nagrywanych 40 kanałach) przy włączonej obsłudze drugiego strumienia kamery w trybie klient-serwer. 1.8.4. Urządzenie musi umożliwiać wyświetlanie obrazu na 2 monitorach jednocześnie 1.8.5. Podgląd obrazów musi odbywać się w dedykowanych oknach wideo o następujących możliwościach: a. Przynajmniej sześciu niezależnych okien wideo z możliwością wyświetlania obrazu „na żywo” i odtwarzanego (dwa okna wideo w trybie serwer). b. Możliwość wyświetlania obrazów w podziale 1x1; 2x2; 1x1+1x1; 2x2+1x1; 2x2+2x2; 1x1+2x2 w trybie serwer. c. Możliwość wyświetlania obrazów w podziale 1x1; 1x2; 2x1; 2x2; 3x1; 3x2; 3x3; 3x4; 4x1; 4x2; 4x3; 4x4; 5x3; 5x4; 5x5; 6x4; 6x6; 6x7; 7x4; 1+3; 1+5; 1+7; 1+8; 1+9; 1+12; 1+16; 1+1+2; 1+2+2; 1+1+4; 1+2+4 (dwa rodzaje); 1+4+4 (dwa rodzaje); 2+8; 4+9; 4+2+4 w trybie klient-serwer. d. Możliwość dodawania i zapisywania nieograniczonej ilości widoków –podziałów użytkownika. e. Możliwość sekwencyjnego przełączania widoku pomiędzy kolejnymi strumieniami z regulowanym czasem przełączania f. Po przełączeniu w odpowiedni tryb (pełnoekranowy) obraz wideo powinien wypełniać cały ekran (bez ramek i elementów sterujących) g. Wybór kamer wyświetlanych ma odbywać się metodą „przeciągania” z listy dostępnych urządzeń jak również z poziomu mapy obiektu h. Możliwość przypisania danego kanału wideo do okienka na ekranie i. Adaptacyjna zmiana wyświetlanego strumienia wideo z kamery w zależności od ilości obrazów w podziale j. Przechwycenie i zapisanie klatki obrazu wideo do pliku graficznego w formacie BMP, JPG i PNG oraz umożliwienie przesłania pliku bezpośrednio do drukarki. k. Cyfrowe przybliżenie obrazu wideo 1.8.6. Sterowanie kamer obrotowych (PTZ) o następującej funkcjonalności: a. Sterowanie ruchem kamery i pracą obiektywu z poziomu specjalnego modułu PTZ oraz bezpośrednio myszką na obrazie z kamery. Możliwość regulacji prędkości ruchu kamery. b. Sterowanie funkcjami kamery z poziomu panelu PTZ z możliwością konfiguracji ustawień kamery. c. Sterowanie funkcjami kamery z poziomu opcjonalnej klawiatury z dżojstikiem 1.9. Rejestracja strumieni Urządzenie musi pozwalać na zapis strumieni wideo i audio wysyłanych z kamer IP, serwerów wideo IP jak i innych rejestratorów. Wymagana jest co najmniej następująca funkcjonalność: 1.9.1. Urządzenie powinno umożliwiać nagrywanie więcej niż jednego strumienia z jednego urządzenia np. z kamery wielostrumieniowej. 1.9.2. Urządzenie powinno umożliwić analizę tablic rejestracyjnych przynajmniej z dwóch strumieni. 1.9.3. Urządzenie musi umożliwiać nagrywanie strumieni: a. W formacie MJPEG, MPEG4, H.264, H.265 b. Od rozdzielczości 360x288 (CIF) do 4000x3000 (12M) c. Z prędkością od 1 do 30 kl/s d. W trybie nagrywania pełnych strumieni lub tylko klatek bazowych 1.9.4. Urządzenie musi umożliwiać nagrywanie z łączną prędkością co najmniej: a. 3300 kl/s (110 kanałów x 30 kl/s dla 1280 x 720) b. 2400 kl/s (80 kanałów x 30 kl/s dla 1920 x 1080) c. 1200 kl/s (80 kanałów x 15 kl/s dla 2048 x 1536) d. 960 kl/s (80 kanałów x 12 kl/s dla 2592 x 1944) e. 600 kl/s (40 kanałów x 15 kl/s dla 3072 x 2048) 1.9.5. Każdemu strumieniowi można przydzielić odrębną przestrzeń na dysku (dyskach, przestrzeni RAID) tzn. cykl nadpisywania może być różny dla poszczególnych strumieni. 1.9.6. Urządzenie powinno uniemożliwiać rejestrację strumieni na partycji systemowej, dla poprawy bezpieczeństwa systemu. 1.9.7. Urządzenie musi umożliwiać nagrywanie zarówno na dyskach lokalnych wbudowanych jak i sieciowych z wykorzystaniem protokołu iSCSI. 1.9.8. Urządzenie powinno umożliwiać zdefiniowanie harmonogramu nagrywania: a. Z wyróżnieniem trybów: nagrywanie ciągłe, nagrywanie po detekcji ruchu, nagrywanie po wystąpieniu alarmu na wejściu alarmowym, nagrywanie inteligentne (zwiększenie ilości klatek po wystąpieniu zdarzenia) b. Odrębny harmonogram dla każdego strumienia wideo c. Odrębne ustawienia dla każdego dnia tygodnia d. Odrębne ustawienia dla świąt i innych zdefiniowanych dni szczególnych e. Dokładność ustawienia harmonogramu nie mniejsza niż 15min 1.9.9. Nagrywanie prealarmowe do 30 sekund sprzed zdarzenia. 1.9.10. Nagrywanie po zdarzeniu do 10 minut. 1.9.11. Urządzenie powinno posiadać funkcję szacowania czasu nagrywania przy zadanych parametrach zapisu. 1.9.12. Urządzenie musi umożliwiać szybkie podejrzenie czasowego zakresu nagrań znajdujących się na dysku bez konieczności rozpoczęcia odtwarzania nagrań. 1.10. Odtwarzanie nagranych strumieni 1.10.1. Urządzenie pracujące w trybie klient-serwer musi umożliwiać odtwarzanie z prędkością co najmniej: a. 480 kl/s (16 kanałów x 30 kl/s dla 1280 x 720 przy 110 nagrywanych kanałach) b. 270 kl/s (9 kanałów x 30 kl/s dla 1920 x 1080 przy 80 nagrywanych kanałach) c. 135 kl/s (9 kanałów x 15 kl/s dla 2048 x 1536 przy 80 nagrywanych kanałach) d. 108 kl/s (9 kanałów x 12 kl/s dla 2592 x 1944 przy 80 nagrywanych kanałach) e. 135 kl/s (9 kanałów x 15 kl/s dla 3072 x 2048 przy 40 nagrywanych kanałach) jednocześnie z możliwością zmiany podziałów w widoku bez wychodzenia z trybu odtwarzania. 1.10.2. Urządzenie musi umożliwiać odtwarzanie nagrań zapisanych lokalnie lub zdalnie na rejestratorach. 1.10.3. Urządzenie musi posiadać moduł/panel odtwarzania umożliwiający przeglądanie nagrań w intuicyjny sposób. Zapewniona musi być minimum następująca funkcjonalność: a. Nagrania dla każdego strumienia osobno powinny być wizualizowane w postaci barwnego grafu gdzie różnym kolorom przypisane są różne tryby nagrywania na osi czasu. b. Możliwość zmiany skali (powiększenia) grafu reprezentującego nagrania. Maksymalnie graf powinien pokazywać zakres całej doby, minimalnie jednej godziny. c. Możliwość wyboru daty odtwarzania z poziomu miesięcznego kalendarza. Dni, z których dostępne są nagrania, powinny być wyróżnione kolorem. d. Możliwość wyboru konkretnego czasu odtwarzania z dokładnością do sekundy możliwy poprzez wpisanie godziny lub kursorem myszki na grafie. e. Możliwość odtwarzania w przód z prędkością od x0,1 do x8 prędkości nominalnej oraz „klatka po klatce” zarówno lokalnie jak i zdalnie z rejestratorów. f. Możliwość lokalnego odtwarzania w tył z prędkością od x0,1 do x8 prędkości nominalnej oraz „klatka po klatce”. g. Możliwość zaznaczania bezpośrednio na grafie okresu nagrań do skopiowania. 1.11. Kopiowanie nagrań 1.11.1. Urządzenie musi umożliwiać kopiowanie nagrań w celu ich późniejszego odtwarzania poza stacją, na której zostały utworzone. Wymagana jest co najmniej następująca funkcjonalność: a. Kopiowanie nieograniczonej programowo liczby strumieni z wybranego przedziału czasowego. b. Kopiowanie poszczególnych strumieni do formatu avi (wraz z dźwiękiem jeśli był rejestrowany). c. Eksport wielu kanałów wraz z plikiem odtwarzacza do jednego pliku. d. Możliwość opóźnienia rozpoczęcia eksportu materiału wideo. e. Możliwość zrobienia zrzutu ekranu i wydrukowanie go. f. Możliwość kopiowania nagrań przez port USB na dysk twardy lub pamięć typu Flash, lub przez sieć komputerową g. Możliwość wskazania dowolnego zakresu nagrań do skopiowania. h. Możliwość ograniczenia rozmiaru plików-kopii. i. Możliwość zdefiniowania folderu docelowego do skopiowania. j. Kopiowanie poszczególnych strumieni do formatu własnego programu umożliwiającego otwarcie aplikacją do odtwarzania pracującą niezależnie od oprogramowania zarządzającego rejestratora. 1.11.2. Dostarczona powinna być aplikacja komputerowa dedykowana do odtwarzania skopiowanych nagrań. Zapewniona musi być minimum następująca funkcjonalność aplikacji: a. Nagrania dla każdego strumienia osobno powinny być wizualizowane w postaci barwnego grafu gdzie różnym kolorom przypisane są różne tryby nagrywania na osi czasu. b. Możliwość zmiany skali (powiększenia) grafu reprezentującego nagrania. Maksymalnie graf powinien pokazywać zakres całej doby, minimalnie jednej godziny. c. Możliwość wyboru daty odtwarzania z poziomu miesięcznego kalendarza. Dni, z których dostępne są nagrania, powinny być wyróżnione kolorem. d. Możliwość wyboru konkretnego czasu odtwarzania z dokładnością do sekundy możliwy poprzez wpisanie godziny lub kursorem myszki na grafie. e. Możliwość odtwarzania w przód z prędkością od x0,1 do x8 prędkości nominalnej oraz „klatka po klatce” zarówno lokalnie jak i zdalnie z rejestratorów. f. Możliwość lokalnego odtwarzania w tył z prędkością od x0,1 do x8 prędkości nominalnej oraz „klatka po klatce”. 1.12. Zdarzenia systemowe Urządzenie powinno zapewniać szerokie możliwości automatyzacji reakcji systemu w przypadku wystąpienia zdarzeń oraz zarządzania informacjami o zdarzeniach zaistniałych w systemie. Wymagana jest co najmniej następująca funkcjonalność: 1.12.1. Możliwość definiowania nieograniczonej programowo ilości scenariuszy automatycznych reakcji systemu na zdarzenia z możliwością zdefiniowania, które zdarzenia wywołują reakcję, harmonogramu działania reakcji oraz wybrania dowolnej kombinacji reakcji spośród następujących: a. Odtworzenie dźwięku (z głośnika systemowego lub pliku wave) b. Wyświetlenie statycznego obrazu z kamery powiązanej i/lub: wysłania go w postaci pliku JPEG na serwer FTP, wysłania w e-mail pod wskazany adres, zapisania na dysku lokalnym c. Przełączenia widoku w oknie wyświetlania na widok z kamery powiązanej d. Uruchomienia zaprogramowanej funkcji w kamerze PTZ e. Załączenie wyjścia alarmowego dowolnego urządzenia z listy zdefiniowanych f. Wysłania wiadomości tekstowej w formie e-maila g. Wyświetlenia okna z komunikatem dla operatora 1.12.2. Przechwytywanie, zapisywanie oraz wyświetlanie informacji (logów) pochodzących z urządzeń IP (kamer i serwerów) jak również pochodzących od samego rejestratora informujących o jego stanie. 1.12.3. Wyświetlanie zdarzeń na bieżąco w specjalnie przeznaczonym do tego oknie programu z możliwością: a. Precyzyjnego zdefiniowania zakresu informacji jakie będą wyświetlane przy wystąpieniu każdego zdarzenia b. Zdefiniowania ilości logów wyświetlanych jednocześnie na liście c. Zdefiniowania koloru jakim oznaczane są poszczególne zdarzenia – wpisy na liście logów d. Szybkiego przejścia bezpośrednio z listy do wideo (na żywo lub nagrania) powiązanego z danym zdarzeniem, np. poprzez dwukrotne kliknięcie na wpisie na liście logów e. Dokonania potwierdzenia przeczytania logu z zapisaniem do bazy faktu potwierdzenia 1.12.4. Zapisywanie logów do bazy z możliwością: a. Zdefiniowania, które logi, segregowane na podstawie priorytetu, mają być zapisywane do bazy logów b. Zdefiniowania liczby przechowywanych logów oraz czasu od wystąpienia po jakim będą sukcesywnie kasowane 1.12.5. Przeszukiwanie listy logów zapisanych w bazie z możliwością: a. Filtrowania wyników z użyciem zakresu czasu, rodzaju zdarzenia, urządzenia z którego pochodzi, zalogowanego użytkownika b. Zapisywania wyników wyszukiwania do plików tekstowych c. Dokonania potwierdzenia przeczytania logu z zapisaniem do bazy faktu potwierdzenia d. Szybkiego przejścia bezpośrednio z listy wyników do wideo (na żywo lub nagrania) powiązanego z danym zdarzeniem 1.13. Konfiguracja funkcji Urządzenie musi zapewniać szerokie możliwości konfiguracji dostępnych funkcji i ich działania, w tym przynajmniej następujące: 1.13.1. Konfiguracja kont użytkowników. Wymagana jest co najmniej następująca funkcjonalność: a. Tworzenie nieograniczonej programowo liczby grup użytkowników z możliwością nadania odrębnych uprawnień każdej z grup. b. Tworzenie nieograniczonej programowo liczby kont użytkowników w ramach każdej grupy, zabezpieczonych odrębnymi hasłami. c. Tworzenie nieograniczonej programowo liczby kont użytkowników domenowych w oparciu o usługę Active Directory. d. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników (w szczególności do każdego konta użytkownika) układu (widoku) paneli programu. e. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników (w szczególności do każdego konta użytkownika) dostępnych urządzeń IP (kamer i serwerów) spośród wszystkich zdefiniowanych. f. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników (w szczególności do każdego konta użytkownika) uprawnień do używania poszczególnych modułów (paneli) rejestratora. g. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników (w szczególności do każdego konta użytkownika) uprawnień do otrzymywania informacji (logów) systemowych o zdarzeniach pochodzących od samego rejestratora jak i urządzeń. h. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników nieograniczonej programowo liczby masek prywatności definiowanych dla każdego strumienia wideo. i. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników uprawnień do cyfrowego zbliżenia obrazu, definiowanych dla każdego strumienia wideo. j. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników maksymalnej prędkości kopiowania strumieni do formatu avi. k. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników okresu z jakiego dostępne będą nagrania w trybie odtwarzania . l. Możliwość przypisania grupie użytkowników prawa do wybranych okien wideo. 1.13.2. Zdefiniowanie konta użytkownika, na które nastąpi automatyczne zalogowanie po uruchomieniu. 1.13.3. Zdefiniowanie parametrów serwera używanego do przesyłania wiadomości e mail po wystąpieniu zdarzenia. Wspierana obsługa uwierzytelniania. 1.13.4. Zdefiniowanie parametrów serwera FTP używanego do przesyłania obrazów z kamer po wystąpieniu zdarzenia. Możliwość zdefiniowania różnych katalogów docelowych dla różnych zdarzeń. 1.13.5. Zdefiniowanie maksymalnej liczby transmitowanych strumieni do stacji klienckich. 1.13.6. Zdefiniowanie listy adresów IP, które mają dostęp rejestratora (tzw. biała lista) oraz listy adresów, którym blokowany jest dostęp rejestratora (tzw. czarna lista). 1.13.7. Utworzenie kopii zapasowej konfiguracji, jej eksport i import z pliku. 1.13.8. Tryb szybkiej konfiguracji podstawowych ustawień niezbędnych do uruchomienia funkcjonalnego systemu - tzw. kreator ustawień podstawowych. 1.14. Integracja z innymi systemami Urządzenie musi zapewniać integrację z innymi systemami w zakresie nie mniejszym niż poniższa funkcjonalność: 1.14.1. Możliwość integracji z serwerem Active Directory, umożliwiającą dodawanie i logowanie użytkowników domenowych. 1.14.2. Możliwość integracji z innymi systemami poprzez wykorzystanie wejść/wyjść alarmowych w kamerach i serwerach wideo. Wymagana co najmniej następująca funkcjonalność: a. Podgląd aktualnego stanu poszczególnych wejść/wyjść urządzeń w formie ikon statusu b. Możliwość zmiany stanu wyjść przez operatora 1.14.3. Możliwość integracji z systemem alarmowym firmy DSC o co najmniej następującej funkcjonalności: a. Weryfikacja stanu linii, partycji, podcentral systemu alarmowego b. Zarządzanie wyjściami alarmowymi centrali c. Możliwość zdalnego uzbrajania, rozbrajania partycji z poziomu aplikacji d. Wyświetlanie położenia i stanu czujek alarmowych na mapie e. Możliwość weryfikacji alarmów przez powiązane kamery 1.14.4. Możliwość integracji modułu sieciowego wyjść/wejść sterowanego poprzez sieć LAN 1.15. Pozostałe cechy urządzenia Urządzenie powinno posiadać funkcjonalności w zakresie nie mniejszym niż poniższa: 1.15.1. Zintegrowana cyfrowa instrukcja obsługi dostępna z poziomu interfejsu graficznego urządzenia. 1.16. Dopuszczalne modele rejestratorów Dostarczonym rejestratorem powinien być: NMS NVR X-2U/24/R 1.16.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego rejestratora na inny produkt równoważny tj. parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” urządzenia zastępującego zamawiany. 2. SPECYFIKACJA KAMERY IP ZEWNĘTRZNEJ 2.1. Kompatybilność 2.1.1. Urządzenie musi być kompatybilne z rejestratorami firmy Novus. 2.2. Cechy sprzętowe Urządzenie musi posiadać poniższe komponenty/interfejsy w liczbie nie mniejszej niż wskazane: a. 5 MPX, matryca CMOS, 1/2.5”, APTINA b. Liczba efektywnych pikseli 2592 (H) x 1944 (V) c. Czułość 0.017 lx/F1.4 - tryb kolorowy, 0 lx (IR wł.) - tryb czarno-biały d. Cyfrowa redukcja szumu (DNR) 2D, 3D e. Funkcja Defog (F-DNR) f. Obiektyw motor-zoom, f=2.8 ~ 12 mm/F1.4 g. Auto-focus ciągły h. mechaniczny filtr podczerwieni i. Rozdzielczość strumienia wideo 2592 x 1944, 2592 x 1520, 2560 x 1440 (QHD), 1920 x 1080 (Full HD), 1280 x 720 (HD), 640 x 480 (VGA), 320 x 240 (QVGA) j. Prędkość przetwarzania 30 kl/s dla 2592 x 1944 i niższych rozdzielczości k. Tryb wielostrumieniowy - 3 strumienie l. Kompresja wideo/audio H.264, H.265, MJPEG/G.711 m. Obsługiwane protokoły sieciowe HTTP, TCP/IP, IPv4, IPv4/v6, UDP, HTTPS, Multicast, FTP, DHCP, DDNS, NTP, RTSP, SNMP, QoS, IEEE 802.1X, PPPoE, SMTP, SSL, ICMP, Unicast n. Wsparcie protokołu ONVIF Profile S/G o. Konfiguracja kamery z poziomu przeglądarki Internet Explorer, Chrome p. języki: polski, angielski i inne q. Kompatybilne oprogramowanie NMS r. Analiza obrazu sabotaż, pojawienie się obiektu, zniknięcie obiektu, przekroczenie linii, wkroczenie do strefy, zliczanie obiektów, detekcja tłumu, detekcja twarzy s. Oświetlacz IR - Zasięg 50 m, Kąt świecenia 120° t. Wejścia/wyjścia audio 1 x Jack (3.5 mm)/1 x Jack (3.5 mm) u. Wejścia/wyjścia alarmowe 1 (NO/NC)/1 v. Interfejs sieciowy 1 x Ethernet - złącze RJ-45, 10/100 Mbit/s w. Klasa szczelności IP 66 (szczegóły w instrukcji obsługi) x. Obudowa aluminiowa, w kolorze białym, uchwyt ścienny z przepustem kablowym w zestawie , stopień ochrony IK10 (wymagany certyfikat/deklaracja zgodności). y. Zasilanie PoE, 12 VDC z. Temperatura pracy -30°C ~ 60°C 2.3. Dopuszczalne modele kamer Dostarczoną kamerą powinna być: NVIP-5H-6402M/F 2.3.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionej kamery na inną równoważną tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” urządzenia zastępującego zamawiany produkt. 3. SPECYFIKACJA KAMERY IP WEWNĘTRZNEJ 3.1. Kompatybilność 3.1.1. Urządzenie musi być kompatybilne z rejestratorami firmy Novus. 3.2. Cechy sprzętowe Urządzenie musi posiadać poniższe komponenty/interfejsy w liczbie nie mniejszej niż wskazane: a. Przetwornik obrazu - 5 MPX, matryca CMOS, 1/2.5”, APTINA b. Liczba efektywnych pikseli - 2592 (H) x 1944 (V) c. Czułość 0.04 lx/F1.4 - tryb kolorowy,0 lx (IR wł.) - tryb czarno-biały d. Szeroki zakres dynamiki (WDR) (podwójne skanowanie przetwornika), 120dB e. Cyfrowa redukcja szumu (DNR) 2D, 3D f. Funkcja Defog (F-DNR) g. Redukcja efektu oślepienia kamery (HLC) h. Redukcja migotania obrazu (Antiflicker) i. Obiektyw Typ obiektywu motor-zoom, f=2.8 ~ 12 mm/F1.4 j. mechaniczny filtr podczerwieni k. Sieć Rozdzielczość strumienia wideo 2592 x 1944, 2592 x 1520, 2560 x 1440 (QHD), 2304 x 1296, 1920 x 1080 (Full HD), 1280 x 720 (HD), 640 x 480 (VGA), 480 x 240, 320 x 240 (QVGA) l. Prędkość przetwarzania 30 kl/s dla 2592 x 1944 i niższych rozdzielczości m. Tryb wielostrumieniowy 3 strumienie n. Kompresja wideo/audio H.264, H.265, MJPEG/G.711 o. Obsługiwane protokoły sieciowe HTTP, TCP/IP, IPv4, IPv4/v6, UDP, HTTPS, Multicast, FTP, DHCP, DDNS, NTP, RTSP, SNMP, QoS, IEEE 802.1X, PPPoE, SMTP, SSL, ICMP, Unicast p. Wsparcie protokołu ONVIF Profile S/G q. Konfiguracja kamery z poziomu przeglądarki Internet Explorer r. języki: polski, angielski, rosyjski, i inne s. Kompatybilne oprogramowanie NMS, NVR-6000 Viewer t. Analiza obrazu - sabotaż, pojawienie się obiektu, zniknięcie obiektu, przekroczenie linii, wkroczenie do strefy, zliczanie obiektów, detekcja tłumu, detekcja twarzy, zmiana sceny, utrata ostrości, zmiana kolorystyki u. Oświetlacz IR – Niewidoczna podczerwień, Liczba LED 3, Zasięg 15 m, Smart IR tak (wsparcie sprzętowe) v. Klasa szczelności IP 67 (szczegóły w instrukcji obsługi) w. Obudowa wandaloodporna stopień ochrony IK10 aluminiowa, w kolorze białym klosz z poliwęglanu (wymagany certyfikat/deklaracja zgodności). x. Zasilanie PoE, 12 VDC, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe TVS 4000 V y. Pobór mocy 5 W,11 W (IR wł.) z. Temperatura pracy -30°C ~ 60°C 3.3. Dopuszczalne modele kamer Dostarczoną kamerą powinna być: 5DN3625AV/940IR-1P 3.3.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionej kamery na inną równoważną tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” urządzenia zastępującego zamawiany produkt. 4. SPECYFIKACJA ADAPTERA DO KAMER IP. 4.1. Cechy sprzętowe Adapter powinien posiadać poniższe parametry techniczne nie mniejsze niż wskazane: a. adapter ścienny/sufitowy, wewnętrzny/zewnętrzny b. Klasa szczelności - IP 66 c. Wymiary (mm) 140 φ x 50 (wysokość) 4.2. Dopuszczalne modele adapterów Dostarczonym adapterem powinien być: NVB-6035JB 4.2.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego adaptera na inny równoważny tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” adaptera zastępującego zamawiany. 4.2.2. Adapter musi być kompatybilny z kamerą opisaną w punkcie 2 i 3. 4.3. W przypadku, gdy kamery z punktów 2 i 3 będą wymagały różnych adapterów, należy dobrać adaptery odpowiednio do proponowanych kamer oraz uwzględnić ilość z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. 5. SPECYFIKACJA ZEWNĘTRZNEGO CZUJNIKA RUCHU. 5.1. Cechy sprzętowe Urządzenie musi posiadać poniższe komponenty/interfejsy w liczbie nie mniejszej niż wskazane: a. 2x podwójny pyroelement, b. 1x PIR do strefy podejścia, c. detektor mikrofalowy, d. podwójny antymasking - podczerwieni i mikrofalowy pole detekcji 15 x 15m, e. strefa podejścia 3 x 3m, f. zasięg antymaskingu mikrofalowego: 0.75 ÷ 2m (regulowany), g. odporność na zwierzęta do 20kg, h. mechanizm antysabotażowy, i. klasa zabezpieczenia: Grade 3 (wymagany certyfikat/deklaracja zgodności), j. regulacja poziomu czułości czujki, k. obudowa zabezpieczająca przed uszkodzeniami mechanicznymi i warunkami atmosferycznymi, l. temperatura pracy: -35°C do +60°C, m. odporność na zakłócenia: 20V/m do 2.7GHz, n. zasilanie: 9 ÷ 16VDC 5.2. Dopuszczalne modele czujników Dostarczonym urządzeniem powinien być: Paradox NVX80 5.2.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego czujnika na inny równoważny tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” urządzenia zastępującego zamawiany. 6. SPECYFIKACJA KOMPUTERA - KLIENTA 6.1. Kompatybilność 6.1.1. Urządzenie zarządzające musi współpracować z rejestratorami wideo marki Novus. 6.1.2. Urządzenie musi mieć zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 IoT Enterprise. 6.2. Licencja 6.2.1. Licencja na oprogramowanie musi zapewniać możliwość podglądu wszystkich strumieni wchodzących w skład systemu telewizji przemysłowej pochodzących z rejestratorów z oprogramowaniem NMS, rejestratorów NVR oraz rejestratorów AHD 6.2.2. Licencja musi umożliwiać rozbudowę systemu o kolejne strumienie. 6.3. Gwarancja 6.3.1. Instalacja, konfiguracja, programowanie i inne prace związane z uruchomieniem systemu w oparciu o produkt powinny być wykonywane przez wykwalifikowany personel, który został przeszkolony przez dostawcę w zakresie instalacji i serwisowania danego urządzenia. 6.3.2. Producent gwarantuje przez okres 3 lat od zakupu, że urządzenie jest wolne od wad materiałowych i produkcyjnych. 6.4. Ogólne Urządzenie musi spełniać poniższe wymagania: 6.4.1. Urządzenie musi być kliencką stacją operatorską. 6.4.2. Posiadać intuicyjny interfejs graficzny użytkownika obsługiwany za pomocą myszki PC, klawiatury PC i dedykowanej klawiatury z dżojstikiem. 6.4.3. Możliwość stworzenia systemu w strukturze rozproszonej klient-serwer. 6.4.4. Możliwość podglądu obrazu z rejestratorów IP oraz AHD 6.4.5. Możliwość odtwarzania strumieni nagranych na zdalnych rejestratorach. 6.4.6. Możliwość kopiowania nagrań w celu ich odtworzenia poza stacją, na której zostały utworzone. 6.4.7. Możliwość automatycznego reagowania na zdarzenia oraz przechwytywania, przechowywania i przeszukiwania informacji (logów) o zdarzeniach zaistniałych w systemie. 6.4.8. Możliwość dostosowania ustawień do potrzeb konkretnego systemu w zakresie ustawień, wyświetlania, uprawnień użytkowników itp. 6.4.9. Możliwość integracji z innymi systemami np. kasami fiskalnymi, systemami odczytującymi tablice rejestracyjne. 6.4.10. Możliwość automatycznego wyszukiwania kompatybilnych urządzeń. 6.5. Cechy sprzętowe - Parametry interfejsów Urządzenie musi posiadać poniższe komponenty/interfejsy w liczbie nie mniejszej niż wskazana: a. 1 dysk HDD 3,5” SATA systemowy; b. Wyjścia monitorowe: 2x HDMI, 2 x DVI , 2 x Display Port (do sześciu monitorów jednocześnie) z możliwością podłączenia monitorów z wejściem HDMI c. Wyjścia audio: 1 x liniowe (jack 3,5mm), 1 x optical S/PDIF d. 1 x Ethernet - złącze RJ-45, 10/100/1000 Mbit/s; e. Przepustowość do 250Mb/s łącznie ze wszystkich rejestratorów; f. 6 x USB 3.0 i 2x USB 2.0; g. Wbudowany zasilacz 230VAC/700W h. Obudowa typu „rack“ i. Temperatura pracy 5 °C ~ 35 °C j. Klawiatura i mysz komputerowa. 6.6. Interfejs graficzny Urządzenie musi wyświetlać interfejs graficzny użytkownika (GUI) o następującej funkcjonalności: 6.6.1. Interfejs powinien składać się z odrębnych paneli (docking panels) umożliwiających elastyczne dostosowanie GUI do potrzeb operatora: a. włączanie/wyłączanie dowolnych paneli w widoku b. autoukrywanie nieaktywnych paneli c. łatwe łączenie paneli, dokowanie do krawędzi d. zagnieżdżanie paneli w jeden złożony panel z subpanelami dostępnymi w formie zakładek e. przypisywanie układu paneli do konkretnego konta użytkownika 6.6.2. Interfejs musi umożliwiać wybór języka opisów i komend spośród następujących: a. polski b. angielski 6.6.3. Możliwość zdefiniowania opisów pojawiających się na tle obrazów (OSD) w tym: a. Ich rodzaju spośród przynajmniej następujących: nazwa kamery/strumienia, informacja o parametrach strumienia, informacja o obciążeniu procesora stacji roboczej b. Ich koloru i położenia względem okna wideo 6.6.4. Interfejs musi umożliwiać obsługę stacji klienckiej (oraz kamer obrotowych) za pomocą myszki komputerowej, klawiatury PC, dedykowanej klawiatury USB z dżojstikiem 3-osiowym oraz wirtualnej klawiatury dostępnej z poziomu rejestratora. 6.6.5. Moduł interaktywnych map obiektu o następującej funkcjonalności: a. Wielopoziomowość, przechodzenie między zagnieżdżonymi poziomami za pomocą skrótów (aktywnych obszarów mapy) b. Ikony symbolizujące części systemu (kamery, wejścia/wyjścia alarmowe) na bieżąco informujące o stanie powiązanego z nimi fizycznego elementu c. Podgląd obrazu z kamery na tle mapy po najechaniu na ikonę kursorem myszy lub po kliknięciu w oddzielnym oknie wideo d. Edytor map umożliwiający tworzenie własnych map obiektów w oparciu o pliki graficzne obiektu i predefiniowane ikony-elementy z możliwością definiowania wzajemnego położenia i zachowania elementów mapy 6.7. Struktura rozproszona klient-serwer 6.7.1. Urządzenie musi umożliwiać pracę w dwóch trybach: podglądu na żywo i odtwarzania. 6.7.2. Urządzenie musi: a. Umożliwiać monitorowanie do 120 kanałów pochodzących z urządzeń serwerowych (rejestratorów) b. Umożliwiać współpracę jedynie ze zdefiniowanymi na serwerze strumieniami dla danego klienta. 6.8. Podgląd obrazu ze stacji serwerowych 6.8.1. Urządzenie musi pozwalać na wyświetlanie obrazów transmitowanych „na żywo” ze stacji serwerowych. 6.8.2. Urządzenie musi umożliwiać podgląd strumieni: a. W rozdzielczości od 360x288 (CIF) do 4000x3000 (12M) b. Z prędkością odświeżania od 1 do 30 kl/s 6.8.3. Urządzenie musi umożliwiać wyświetlanie strumieni z łączną prędkością co najmniej: a. 2250 kl/s (75 kanałów x 30 kl/s dla 1280 x 720) b. 1800 kl/s (60 kanałów x 30 kl/s dla 1920 x 1080) c. 900 kl/s (60 kanałów x 15 kl/s dla 2048 x 1536) d. 720 kl/s (60 kanałów x 12 kl/s dla 2592 x 1944) e. 450 kl/s (30 kanałów x 15 kl/s dla 3072 x 2048) przy włączonej obsłudze drugiego strumienia kamery. 6.8.4. Urządzenie musi umożliwiać wyświetlanie obrazu na 6 monitorach jednocześnie. 6.8.5. Podgląd obrazów musi odbywać się w dedykowanych oknach wideo o następujących możliwościach: a. Przynajmniej sześć niezależnych okien wideo z możliwością wyświetlania obrazu „na żywo” i odtwarzanego (jedno okno wideo w trybie odtwarzania). b. Możliwość wyświetlania obrazów w podziale 1x1; 1x2; 2x1; 2x2; 3x1; 3x2; 3x3; 3x4; 4x1; 4x2; 4x3; 4x4; 5x3; 5x4; 5x5; 6x4; 6x6; 7x4; 1+3; 1+5; 1+7; 1+8; 1+9; 1+12; 1+16; 1+1+2; 1+2+2; 1+1+4; 1+2+4 (dwa rodzaje); 1+4+4 (dwa rodzaje); 2+8; 4+9; 4+2+4 c. Możliwość dodawania i zapisywania nieograniczonej ilości widoków –podziałów użytkownika. d. Możliwość sekwencyjnego przełączania widoku pomiędzy kolejnymi strumieniami z regulowanym czasem przełączania e. Po przełączeniu w odpowiedni tryb (pełnoekranowy) obraz wideo powinien wypełniać cały ekran (bez ramek i elementów sterujących) f. Wybór kamer wyświetlanych może odbywać się metodą „przeciągania” z listy dostępnych urządzeń jak również z poziomu mapy obiektu g. Możliwość przypisania danego kanału wideo do okienka na ekranie h. Adaptacyjna zmiana wyświetlanego strumienia wideo z kamery w zależności od ilości obrazów w podziale i. Przechwycenie i zapisanie klatki obrazu wideo do pliku graficznego w formacie BMP, JPG i PNG oraz umożliwienie przesłania pliku bezpośrednio do drukarki. j. Cyfrowe przybliżenie obrazu wideo 6.8.6. Sterowanie kamer obrotowych (PTZ) o następującej funkcjonalności: a. Sterowanie ruchem kamery i pracą obiektywu z poziomu specjalnego modułu PTZ oraz bezpośrednio myszką na obrazie z kamery. Możliwość regulacji prędkości ruchu kamery. b. Sterowanie funkcjami kamery z poziomu panelu PTZ z możliwością konfiguracji ustawień kamery. c. Sterowanie funkcjami kamery z poziomu opcjonalnej klawiatury z dżojstikiem 6.9. Odtwarzanie nagranych strumieni 6.9.1. Urządzenie pracujące w trybie odtwarzania musi zapewnić co najmniej następujące prędkości odtwarzania: a. 480 kl/s (16 kanałów x 30 kl/s dla 1280 x 720) b. 300 kl/s (10 kanałów x 30 kl/s dla 1920 x 1080) c. 135 kl/s (9 kanałów x 15 kl/s dla 2048 x 1536) d. 108 kl/s (9 kanałów x 12 kl/s dla 2592 x 1944) e. 135 kl/s (9 kanałów x 15 kl/s dla 3072 x 2048) jednocześnie z możliwością zmiany podziałów w widoku bez wychodzenia z trybu odtwarzania. 6.9.2. Urządzenie musi umożliwiać odtwarzanie nagrań zapisanych zdalnie na rejestratorach. 6.9.3. Urządzenie musi posiadać moduł/panel odtwarzania umożliwiający przeglądanie nagrań w intuicyjny sposób. Zapewniona musi być minimum następująca funkcjonalność: a. Nagrania dla każdego strumienia osobno powinny być wizualizowane w postaci barwnego grafu gdzie różnym kolorom przypisane są różne tryby nagrywania na osi czasu. b. Możliwość zmiany skali (powiększenia) grafu reprezentującego nagrania. Maksymalnie graf powinien pokazywać zakres całej doby, minimalnie jednej godziny. c. Możliwość wyboru daty odtwarzania z poziomu miesięcznego kalendarza. Dni, z których dostępne są nagrania, powinny być wyróżnione kolorem. d. Możliwość wyboru konkretnego czasu odtwarzania z dokładnością do sekundy możliwy poprzez wpisanie godziny lub kursorem myszki na grafie. e. Możliwość odtwarzania w przód z prędkością od x0,1 do x10 prędkości nominalnej oraz „klatka po klatce” zarówno lokalnie jak i zdalnie z rejestratorów. f. Możliwość lokalnego odtwarzania w tył z prędkością od x0,1 do x8 prędkości nominalnej oraz „klatka po klatce”. g. Możliwość zaznaczania bezpośrednio na grafie okresu nagrań do skopiowania. 6.10. Kopiowanie nagrań 6.10.1. Urządzenie musi umożliwiać kopiowanie nagrań w celu ich późniejszego odtwarzania poza stacją, na której zostały utworzone. Wymagana jest co najmniej następująca funkcjonalność: a. Kopiowanie nieograniczonej programowo liczby strumieni z wybranego przedziału czasowego. b. Kopiowanie poszczególnych strumieni do formatu avi (wraz z dźwiękiem jeśli był rejestrowany). c. Eksport wielu kanałów wraz z plikiem odtwarzacza do jednego pliku. d. Możliwość opóźnienia rozpoczęcia eksportu materiału wideo. e. Możliwość zrobienia zrzutu ekranu i wydrukowanie go. f. Możliwość kopiowania nagrań przez port USB na dysk twardy lub pamięć typu Flash, lub przez sieć komputerową g. Możliwość wskazania dowolnego zakresu nagrań do skopiowania. h. Możliwość ograniczenia rozmiaru plików-kopii. i. Możliwość zdefiniowania folderu docelowego do skopiowania. j. Kopiowanie poszczególnych strumieni do formatu własnego programu umożliwiającego otwarcie aplikacją do odtwarzania pracującą niezależnie od oprogramowania zarządzającego rejestratora. 6.10.2. Dostarczona powinna być aplikacja komputerowa dedykowana do odtwarzania skopiowanych nagrań. Zapewniona musi być minimum następująca funkcjonalność aplikacji: a. Nagrania dla każdego strumienia osobno powinny być wizualizowane w postaci barwnego grafu gdzie różnym kolorom przypisane są różne tryby nagrywania na osi czasu. b. Możliwość zmiany skali (powiększenia) grafu reprezentującego nagrania. Maksymalnie graf powinien pokazywać zakres całej doby, minimalnie jednej godziny. c. Możliwość wyboru daty odtwarzania z poziomu miesięcznego kalendarza. Dni, z których dostępne są nagrania, powinny być wyróżnione kolorem. d. Możliwość wyboru konkretnego czasu odtwarzania z dokładnością do sekundy możliwy poprzez wpisanie godziny lub kursorem myszki na grafie. e. Możliwość odtwarzania w przód z prędkością od x0,1 do x8 prędkości nominalnej oraz „klatka po klatce” zarówno lokalnie jak i zdalnie z rejestratorów. f. Możliwość lokalnego odtwarzania w tył z prędkością od x0,1 do x8 prędkości nominalnej oraz „klatka po klatce”. 6.11. Zdarzenia systemowe Urządzenie musi zapewniać szerokie możliwości automatyzacji reakcji systemu w przypadku wystąpienia zdarzeń oraz zarządzania informacjami o zdarzeniach zaistniałych w systemie. Wymagana jest co najmniej następująca funkcjonalność: 6.11.1. Możliwość definiowania nieograniczonej programowo ilości scenariuszy automatycznych reakcji systemu na zdarzenia z możliwością zdefiniowania, które zdarzenia wywołują reakcję, harmonogramu działania reakcji oraz wybrania dowolnej kombinacji reakcji spośród następujących: a. Odtworzenie dźwięku (z głośnika systemowego lub pliku wave) b. Wyświetlenie statycznego obrazu z kamery powiązanej i/lub: wysłania go w postaci pliku JPEG na serwer FTP, wysłania w e-mail pod wskazany adres, zapisania na dysku lokalnym c. Przełączenia widoku w oknie wyświetlania na widok z kamery powiązanej d. Uruchomienia zaprogramowanej funkcji w kamerze PTZ e. Załączenie wyjścia alarmowego dowolnego urządzenia z listy zdefiniowanych f. Wyświetlenia okna z komunikatem dla operatora 6.11.2. Przechwytywanie, zapisywanie oraz wyświetlanie informacji (logów) pochodzących ze zdalnych urządzeń (serwerów, rejestratorów) jak również pochodzących od samej stacji klienckiej informujących o jej stanie. 6.11.3. Wyświetlanie zdarzeń na bieżąco w specjalnie przeznaczonym do tego oknie programu z możliwością: a. Precyzyjnego zdefiniowania zakresu informacji jakie będą wyświetlane przy wystąpieniu każdego zdarzenia b. Zdefiniowania ilości logów wyświetlanych jednocześnie na liście c. Zdefiniowania koloru jakim oznaczane są poszczególne zdarzenia – wpisy na liście logów d. Szybkiego przejścia bezpośrednio z listy do wideo (na żywo lub nagrania) powiązanego z danym zdarzeniem, np. poprzez dwukrotne kliknięcie na wpisie na liście logów e. Dokonania potwierdzenia przeczytania logu z zapisaniem do bazy faktu potwierdzenia 6.11.4. Zapisywanie logów do bazy z możliwością: a. Zdefiniowania, które logi, segregowane na podstawie priorytetu, mają być zapisywane do bazy logów b. Zdefiniowania liczby przechowywanych logów oraz czasu od wystąpienia po jakim będą sukcesywnie kasowane 6.11.5. Przeszukiwanie listy logów zapisanych w bazie z możliwością: a. Filtrowania wyników z użyciem zakresu czasu, rodzaju zdarzenia, urządzenia z którego pochodzi, zalogowanego użytkownika b. Zapisywania wyników wyszukiwania do plików tekstowych c. Dokonania potwierdzenia przeczytania logu z zapisaniem do bazy faktu potwierdzenia d. Szybkiego przejścia bezpośrednio z listy wyników do wideo (na żywo lub nagrania) powiązanego z danym zdarzeniem 6.12. Konfiguracja funkcji Urządzenie musi zapewniać szerokie możliwości konfiguracji dostępnych funkcji i ich działania, w tym przynajmniej następujące: 6.12.1. Konfiguracja kont użytkowników. Wymagana jest co najmniej następująca funkcjonalność: a. Tworzenie nieograniczonej programowo liczby grup użytkowników z możliwością nadania odrębnych uprawnień każdej z grup. b. Tworzenie nieograniczonej programowo liczby kont użytkowników w ramach każdej grupy, zabezpieczonych odrębnymi hasłami. c. Tworzenie nieograniczonej programowo liczby kont użytkowników domenowych w oparciu o usługę Active Directory. d. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników (w szczególności do każdego konta użytkownika) układu (widoku) paneli programu. e. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników (w szczególności do każdego konta użytkownika) dostępnych urządzeń IP (kamer i serwerów) spośród wszystkich zdefiniowanych. f. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników (w szczególności do każdego konta użytkownika) uprawnień do używania poszczególnych modułów (paneli) stacji roboczej. g. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników (w szczególności do każdego konta użytkownika) uprawnień do otrzymywania informacji (logów) systemowych o zdarzeniach pochodzących od samej stacji roboczej jak i urządzeń, z którymi nawiązane jest połączenie. h. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników nieograniczonej programowo liczby masek prywatności definiowanych dla każdego strumienia wideo. i. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników uprawnień do cyfrowego zbliżenia obrazu, definiowanych dla każdego strumienia wideo. j. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników maksymalnej prędkości kopiowania strumieni do formatu avi. k. Możliwość przypisania do każdej grupy użytkowników okresu z jakiego dostępne będą nagrania w trybie odtwarzania . 6.12.2. Zdefiniowanie konta użytkownika, na które nastąpi automatyczne zalogowanie po uruchomieniu. 6.12.3. Zdefiniowanie parametrów serwera używanego do przesyłania wiadomości e mail o wystąpieniu zdarzenia. Wspierana obsługa uwierzytelniania. 6.12.4. Zdefiniowanie parametrów serwera FTP używanego do przesyłania obrazów z kamer po wystąpieniu zdarzenia. Możliwość zdefiniowania różnych katalogów docelowych dla różnych zdarzeń. 6.12.5. Zdefiniowanie maksymalnej liczby transmitowanych strumieni do stacji klienckich. 6.12.6. Zdefiniowanie listy adresów IP, które mają dostęp rejestratora (tzw. biała lista) oraz listy adresów, którym blokowany jest dostęp rejestratora (tzw. czarna lista). 6.12.7. Utworzenie kopii zapasowej konfiguracji, jej eksport i import z pliku. 6.12.8. Tryb szybkiej konfiguracji podstawowych ustawień niezbędnych do uruchomienia funkcjonalnego systemu - tzw. kreator ustawień podstawowych. 6.13. Integracja z innymi systemami Urządzenie musi zapewniać integrację z innymi systemami w zakresie nie mniejszym niż poniższa funkcjonalność: 6.13.1. Możliwość integracji z serwerem Active Directory, umożliwiającą dodawanie i logowanie użytkowników domenowych. 6.13.2. Możliwość integracji z innymi systemami poprzez wykorzystanie wejść/wyjść alarmowych w kamerach i rejestratorach. Wymagana co najmniej następująca funkcjonalność: a. Podgląd aktualnego stanu poszczególnych wejść/wyjść urządzeń w formie ikon statusu b. Możliwość zmiany stanu wyjść przez operatora 6.14. Pozostałe cechy urządzenia Urządzenie powinno posiadać funkcjonalności w zakresie nie mniejszym niż poniższa: 6.14.1. Zintegrowana cyfrowa instrukcja obsługi dostępna z poziomu interfejsu graficznego urządzenia. 6.15. Dopuszczalne modele urządzenia Dostarczoną stacją kliencką powinien być: NMS CLIENT 7XE-R 6.15.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego modelu na inny równoważny tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” urządzenia zastępującego zamawiany. 6.16. Instalacja i Obsługa 6.16.1. Osoba instalująca oprogramowanie na stacjach roboczych winna być przeszkolona przez dostawcę oprogramowania. 7. SPECYFIKACJA SYSTEMU WIZUALIZACJI I INTEGRACJI 7.1. Kompatybilność 7.1.1. Oprogramowanie do wizualizacji i integracji systemów CCTV i kontroli obwodowej powinno współpracować z rejestratorami wideo marki Novus oraz urządzeniami firmy Satel. 7.2. Licencje 7.2.1. Licencja musi opiewać na ilość minimum do 1000 elementów (wliczając w jeden element wszystkie stany z jednego urządzenia) z możliwością rozbudowy. 7.2.2. system wizualizacji musi zapewnić podłączenie następujących urządzeń: a. system telewizji przemysłowej, w skład którego wchodzą kamery w ilości 200 szt. b. centrala Satel Integra 256 i jej stany oraz podłączone do niej czujniki alarmowe w ilości 250 szt. c. system sygnalizacji pożaru Aritech 1500 – elementów 25. d. kontrola dostępu - przyszłościowo 7.3. Specyfikacja/Funkcje Oprogramowania 7.3.1. Struktura rozproszona klient-serwer powinna posiadać nie mniejsze niż poniższe funkcjonalności: a. oprogramowanie wielostanowiskowe, oparte na bazie danych typu SQL b. zarządzanie systemami w min. 2 lokalizacjach c. wyświetlanie (podgląd alarmów) w min. 3 lokalizacjach. d. komunikacja między serwerem, a klientami realizowana po sieci LAN e. zmiany dokonywane w systemie wizualizacji automatycznie zapisywane na wszystkich komputerach wchodzących w strukturę systemu f. możliwość zarządzania i konfigurowania w trybie online. 7.3.2. Wizualizacja musi być organizowana wielopoziomowo, aby umożliwić podgląd terenu całego obiektu i poszczególnych pięter chronionych budynków. 7.3.3. Oprogramowanie powinno umożliwiać wyświetlanie okien na min. 2 monitorach (jeden pulpit) z podziałem na – mapa obiektu, zdarzenia, podgląd CCTV. 7.3.4. Prezentacja urządzeń musi odbywać się poprzez ikony umieszczone na panelu graficznym automatycznie zmieniające kolor, zależnie od stanu urządzenia (np. dozór, aktywność, uszkodzenie) 7.3.5. Wyświetlanie stanu urządzeń musi mieć co najmniej następującą funkcjonalność: a. swobodnie definiowalny wygląd graficzny według wymogów inwestora b. możliwość nanoszenia na planach architektonicznych aktywnych elementów reprezentujących stan fizyczny i logiczny urządzeń c. po kliknięciu na dany element powinna wyświetlać się informacja, o jego nazwie, adresie, ostatnich alarmach lub zdarzeniach d. możliwość sterowania wybranym elementem (załącz, wyłącz, blokuj itp.) e. możliwość prezentacji na jednym widoku stanu urządzeń różnych systemów bezpieczeństwa i automatyki, bez względu na ich producenta 7.3.6. Wyświetlanie dzienników zdarzeń musi mieć co najmniej następująca funkcjonalność: a. dzienniki zdarzeń mają prezentować zmiany powstałe w urządzeniach lub w systemie. b. odświeżanie dzienników powinno odbywać się automatycznie i dynamicznie niezależnie od operatora c. możliwość modyfikacji kształtu i wyglądu grafiki dla definiowania dzienników d. możliwość umieszczenia na grafice kilku rodzajów dzienników: dziennik alarmów, użytkowników, zdarzeń z urządzeń, dziennik systemowy 7.3.7. Wyświetlanie zdarzeń alarmowych musi mieć co najmniej następującą funkcjonalność: a. możliwość przypisania kolorów zdarzeniom alarmowym b. możliwość przypisania priorytetów zdarzeniom alarmowym, alarm o najwyższym priorytecie (np. związany z zagrożeniem życia) ma być zawsze wyświetlany na początku zestawienia, nawet jeśli pojawią się jakieś późniejsze, mniej pilne alarmy c. możliwość potwierdzania, uciszania i komentowania alarmów przez operatora d. możliwość zdefiniowania relacyjnych procedur postępowania, które mogą mieć różny przebieg, w zależności od rozwoju sytuacji 7.3.8. Reakcja na zdarzenia w systemie musi mieć co najmniej następującą funkcjonalność: a. automatyczne wyświetlanie panelu graficznego z miejscem wystąpienia zdarzenia oraz obraz z powiązanej kamery w skutek zdarzenia zaistniałego po wykryciu ruchu przez czujkę PIR 7.4. Dopuszczalne oprogramowanie Dostarczonym oprogramowaniem do wizualizacji powinno być: IFTER EQU SI 1000, wersja z jedną integracją 7.4.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego oprogramowania na inne równoważne tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” oprogramowania zastępującego zamawiany. 8. ZASILACZE AWARYJNE UPS 8.1. Specyfikacja techniczna 8.1.1. Urządzenie musi posiadać parametry nie mniejszej niż wskazane: a. Maksymalna moc wytwarzana przez urządzenie. - 1500 VA b. Moc wytwarzana przez urządzenie. - 1000 W c. Minimalne napięcie wymagane dla poprawnej pracy urządzenia. - 151 V d. Maksymalne napięcie wejściowe. - 302 V e. Minimalne napięcie wytworzone podczas pracy urządzenia. - 220 V f. Maksymalne napięcie wyjściowe wytworzone przez urządzenie. - 240 V g. Częstotliwość zasilacza - 50/60 Hz h. Wydajność - 98.6 % i. Ilość gniazd sieciowych - 4 j. Typy wyjść AC - C13 coupler k. Ilość portów Ethernet LAN (RJ-45) – 1 l. Akumulatory wymieniane podczas pracy m. Automatyczny test baterii n. Montaż w szafie RACK o. Topologia UPS - Line-Interactive 8.2. Dopuszczalne modele urządzenia Dostarczonym zasilaczem awaryjnym powinien być: SMT1500RMI2UC 8.2.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego modelu na inny równoważny tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” urządzenia zastępującego zamawiany. 9. MODUŁY ROZSZERZEŃ – EXPANDER 8 WEJŚĆ DO SYSTEMU KONTROLI OBWODOWEJ 9.1. Kompatybilność 9.1.1. Urządzenie musi być kompatybilne z centralą Satel Integra 256. 9.2. Specyfikacja techniczna 9.2.1. Urządzenie musi posiadać poniższe parametry nie mniejszej niż wskazane: a. rozbudowa systemu o 8 wejść b. obsługa konfiguracji: NO, NC, EOL, 2EOL/NO, 2EOL/NC c. Napięcie zasilania (±15%) - 12 V DC d. Zakres temperatur pracy - -10 °C...+55 °C e. Obciążalność wyjścia +12V - 2,5 A / 12 V DC f. Stopień zabezpieczenia wg EN 50131 (bez zasilacza) - Grade 3 (wymagany certyfikat/deklaracja zgodności) 9.3. Dopuszczalne modele urządzenia Dostarczonym modułem powinien być: Satel INT-E 9.3.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego modelu na inny równoważny tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” urządzenia zastępującego zamawiany. 10. SPECYFIKACJA ZASILACZA DO SYSTEMU KONTROLI OBWODOWEJ 10.1. Kompatybilność 10.1.1. Urządzenie musi być kompatybilne z rozszerzeniem 8 liniowym do centrali Satel Integra 256. 10.2. Specyfikacja techniczna 10.2.1. Urządzenie musi posiadać poniższe parametry nie mniejszej niż wskazane: a. zgodny z wymaganiami EN 50131-3 Grade 3 (wymagany certyfikat/deklaracja zgodności) b. zgodny z wymaganiami normy bezpieczeństwa EN 60950-1 c. zgodny w zakresie poziomu przewodzonych i promieniowanych zakłóceń EMI z normą EN 55011 Class B d. zasilacz impulsowy 12 V DC o wysokiej sprawności z aktywnym PFC, niewymagający transformatora sieciowego e. łączna wydajność prądowa zasilacza 6 A: 3 A (wyjście) + 3 A (ładowanie) f. zabezpieczenia przeciwzwarciowe i przeciwprzeciążeniowe g. możliwość dołączenia akumulatora żelowego ołowiowego h. możliwość wyboru wartości prądu ładowania akumulatora (1,5 A/3 A) i. zabezpieczenie przed pełnym rozładowaniem akumulatora j. zabezpieczenie przed przegrzaniem zasilacza k. 4 wyjścia OC sygnalizujące awarie l. optyczna sygnalizacja stanu zasilania sieciowego, akumulatora, przeciążenia, przegrzania i zwarcia m. akustyczna sygnalizacja awarii n. specjalne złącze do współpracy z urządzeniami SATEL: INT-E, INT-O, INT-PP, INT-ADR, INT-ORS, INT-IORS, ACCO-NT, ACX-220 o. konstrukcja umożliwiająca montaż na szynie DIN 35 mm oraz w obudowach OPU-3 i OMI-5 p. Napięcie zasilania - 195 - 265 V AC q. Napięcie zgłoszenia awarii akumulatora (±10%) - 11,5 V r. Napięcie odcięcia akumulatora (±10%) - 10,5 V s. Stopień zabezpieczenia wg EN 50131 - Grade 3 t. Obciążalność prądowa wyjść: WS, WB, WP, WT (typu OC) - 50 mA u. Prąd wyjściowy - zasilanie - 3 A v. Prąd wyjściowy - ładowanie akumulatora (przełączalny) - 1,5 / 3 A w. Rzeczywiste napięcie wyjściowe - 13,8 V DC x. Znamionowe napięcie wyjściowe (wg IEC 38) - 12 V DC y. Zakres temperatur pracy - -10 °C...+55 °C 10.3. Dopuszczalne modele urządzenia Dostarczonym zasilaczem powinien być: APS-612. 10.3.1. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego modelu na inny równoważny tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” urządzenia zastępującego zamawiany. 11. SPECYFIKACJA OBUDOWY ZASILACZA I ROZSZERZEŃ DO SYSTEMU KONTROLI OBWODOWEJ 11.1. Kompatybilność 11.1.1. Urządzenie musi być kompatybilne z rozszerzeniem 8 liniowym i zasilaczem do centrali Satel Integra 256 opisywanymi powyżej. 11.2. Specyfikacja techniczna 11.2.1. Obudowa musi posiadać poniższe parametry nie mniejszej niż wskazane: a. zgodna z wymaganiami EN 50131 Grade 3 (wymagany certyfikat/deklaracja zgodności) b. podwójne zabezpieczenie antysabotażowe c. wymiary: 328 x 406 x 120 mm d. możliwość zamontowania zasilacza APS-612 (szyna DIN) e. miejsce na akumulator 17 Ah 11.3. Dopuszczalne modele obudów 11.3.1. Dostarczoną obudową powinna być: OMI-5 11.3.2. Dopuszcza się zastąpienie wymienionego modelu na inny równoważny tj. o parametrach identycznych lub wyższych. Zamiana jest możliwa za zgodą zamawiającego po uprzednim przedstawieniu porównania „parametr po parametrze” obudowy zastępującej zamawianą. 12. SPECYFIKACJA PRZEWODU UTP ŻELOWANY 12.1. Specyfikacja techniczna 12.1.1. Przewód o poniższych parametrach nie mniejszych niż wskazane: a. przewód UTP kat. 6 b. zewnętrzny c. żelowany 13. SPECYFIKACJA PRZEWODU DO CZUJNIKÓW PIR 13.1. Specyfikacja techniczna 13.1.1. Przewód o poniższych parametrach nie mniejszych niż wskazane: a. kabel/przewód alarmowy 8x0,5, b. prosty c. zewnętrzny d. żelowany e. nie może być skrętką komputerową UTP 13.1.2. Przykładowy symbol przewodu/kabla – XSTDYz lub YTDY-8x0.5/żel 14. SPECYFIKACJA AKUMULATORA DO SYSTEMU KONTROLI OBWODOWEJ 14.1. Specyfikacja techniczna 14.1.1. Akumulator powinien posiadać poniższe parametry nie mniejsze niż wskazane: a. napięcie znamionowe: 12V b. pojemność: 17Ah c. bezobsługowy

II.5) Główny kod CPV: 32323500-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
35121700-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-06

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w w/w zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) oferta i formularze cenowe (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), 4) oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 (oraz fakultatywnie nr 4) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia wymagania udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdziale IX. pkt 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale IX. 1. SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w rozdziale IX. 1. SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są obowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający wraz z ofertą składa również: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, b) pełnomocnictwo – w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. W zakresie nie uregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Oświadczenia, o których mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale. 10. Dokumenty, o których mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu, inne niż o świadczenia, o których mowa w pkt IX. 9. SIWZ, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 11. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. 12. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. Klauzula „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” powinna być umieszczona na każdej stronie wraz z datą i czytelnym podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem. 14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w wyżej wymienionym rozporządzeniu, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX. 1. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 16. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich oferta wykonawcy podlegałby odrzuceniu albo konieczne byłby unieważnienie postępowania. 17. Wykaz wszystkich wymaganych załączników stanowiących integralną część SIWZ określony został w punkcie XXIV SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
termin gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zdjęć nieruchomości - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie zdjęć nieruchomości. Zainteresowanych proszę o kontakt.