Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowisk szkoleniowych oraz usługa wykonania stanowisk szkoleniowych do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI (...).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO - INFORMATYCZNYCH W MSZANIE DOLNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001045051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 4
1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@zsti.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowisk szkoleniowych oraz usługa wykonania stanowisk szkoleniowych do Branżowego Centrum Umiejętności w budynku ZSTI (...).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474d2746-8d08-4cce-a3dc-e1bb127b3576
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00377893/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 sprzęt specjalistyczny dla BCU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-474d2746-8d08-4cce-a3dc-e1bb127b3576
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl zwanej dalej jako: „Platforma”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w pkt 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 27.1 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 27.2 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSTI.26.4/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego umiejętności obsługa platformy internetu rzeczy (IoT) wizualizacja KNX”.Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Zasilacza magistrali KNX – 1 szt.
b) Aktora przełączającego uniwersalnego 8-krotnego KNX – 1 szt.
c) Regulatora temperatury KNX – komplet z ramką - 1 szt.
d) Przycisku 2-krotnego KNX – komplet z ramką - 1 szt.
e) Sterownika LED monochromatycznego 1-kanałowego KNX - 1 szt.
f) Sterownika LED 4-kanałowego RGBW KNX - 1 szt.
g) Wejścia binarnego 4-krotnego KNX - 1 szt.
h) Serwera wizualizacji Thinknx Micro - 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31731100-0 - Moduły
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego do umiejętności Programowanie mikrokontrolerów przemysłowych”.Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Zestawu edukacyjnego Arduino – 10 szt.
b) Zestawu z Raspberry Pi 5 + oficjalne akcesoria – 10 szt.
c) Monitora do Raspberry Pi – 10 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31731100-0 - Moduły
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30231320-6 - Monitory dotykowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3: „Dostawa zestawu urządzeń do spawania światłowodów”.
Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Reflektometru optycznego – 1 szt.
b) Spawarki światłowodowej wraz z przycinarką – 5 szt.
c) Torby narzędziowej do pracy ze światłowodami – 5 szt.
d) Kamery inspekcyjnej – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38621000-4 - Aparatura światłowodowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237250-6 - Akcesoria do czyszczenia komputerów
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 4: „Dostawa sprzętu specjalistycznego do wykonania stanowiska szkoleniowego umiejętności obsługa platformy internetu rzeczy IoT”.
Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Czujnika temperatury i wilgotności w standardzie SUPLA – 10 szt.
b) Sterownika LED RGBW w standardzie SUPLA – 10 szt.
c) Sterownika LED White w standardzie SUPLA – 10 szt.
d) Sterownika rolet w standardzie SUPLA – 10 szt.
e) Przekaźnika dwukanałowego w standardzie SUPLA – 10 szt.
f) Tabletu z systemem Android – 10 szt.
g) Sterownika rolet dopuszkowego w standardzie ZigBee Tuya – 10 szt.
h) Kamery wewnętrznej WiFi Tuya – 10 szt.
i) Czujnika otwarcia okna ZigBee Tuya – 10 szt.
j) Przekaźnika dopuszkowego ZigBee Tuya – 10 szt.
k) Inteligentnego gniazdka ZigBee Tuya – 10 szt.
l) Pilota scen ZigBee Tuya – 10 szt.
m) Sterownika LED RGB ZigBee Tuya – 10 szt.
n) Bramki ZigBee Tuya – 10 szt.
o) Łącznika zwiernego monostabilnego – 40 szt.
p) Łącznika roletowego monostabilnego – 20 szt.
q) Taśmy LED RGB – 20 m
r) Taśmy LED RGBW – 10 m
s) Taśma LED White – 10 m
t) Profilu aluminiowego do taśm LED – 40 m
u) Zasilacza taśm LED – 20 szt.
v) Kontrolki LED 230V – 100 szt.
w) Gniazda zasilającego z wyłącznikiem i kablem zasilającym – 20 szt.
x) Gniazda zasilającego podwójnego z uziemieniem – 10 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31731100-0 - Moduły
30213200-7 - Komputer tablet
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 5: „Wykonanie stanowisk szkoleniowych do umiejętności Obsługa platformy internetu rzeczy IoT”.
Zamówienie obejmuje usługę wykonania:
a) Stanowiska SUPLA - 10 szt.
b) Stanowiska ZigBee Tuya – 10 szt.
c) Stanowiska KNX IoT z serwerem wizualizacji Thinknx – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria dla wszystkich zadań częściowych:
1 - Cena (C) – 60 %;
2 – Gwarancja – 40 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących, przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (sprzęt specjalistyczny w standardzie KNX) – dla zadania częściowego nr 1 – według wzoru załącznika nr 3 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
2) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (sprzęt specjalistyczny do umiejętności programowanie mikrokontrolerów przemysłowych) – dla zadania częściowego nr 2 – według wzoru załącznika nr 4 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
3) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (zestaw do spawania światłowodów) – dla zadania częściowego nr 3 – według wzoru załącznika nr 5 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
4) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu (sprzęt specjalistyczny w standardzie SUPLA oraz ZigBee Tuya w raz z akcesoriami) – dla zadania częściowego nr 4 – według wzoru załącznika nr 6 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, który wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.
5) Wypełniony w każdej pozycji Opis usługi wykonania stanowisk szkoleniowych (stanowisko szkoleniowe w standardzie KNX oraz stanowiska szkoleniowe w standardach SUPLA i FigBee Tuya) – dla zadania częściowego nr 5 – według wzoru załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdej pozycji i podpisania załącznika opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanej usługi wykonania stanowiska. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność zaoferowanej przez Wykonawcę usługi z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego w SWZ.Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli
potwierdzają one, że zaoferowany sprzęt spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z Formularzem oferty zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców na zasadach określonych w pkt 10.5. SWZ.
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w pkt 8.8 SWZ.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy na zasadach określonych w pkt 8.2. i 8.3 SWZ.
4) Oświadczenie, z którego wynika które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w pkt 10.7 SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5.
7) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, o którym mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
8) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 3 dla zadania częściowego nr 1;
9) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 4 dla zadania częściowego nr 2;
10) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 5 dla zadania częściowego nr 3.
11) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanego sprzętu – wg wzoru załącznika nr 6 dla zadania częściowego nr 4.
12) Wypełniony w każdej pozycji Opis oferowanej usługi – wg wzoru załącznika nr 7 dla zadania częściowego nr 5
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w pkt. 10 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanawiania umowy w sprawie zamówienia publicznego, dla każdego zadania częściowego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowi załącznik nr 11 dla zadania częściowego od nr 1 do nr 4 oraz załącznik nr 12 do zadania częściowego nr 5 do niniejszej SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 11 oraz załącznik nr 12 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: wykonawca składa ofertę za pomocą platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Inwestycja dofinansowana w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)”.