Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu AGD do DS3 „Grosik” Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu AGD do DS3 „Grosik” Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a00fab-c976-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00276128/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 Dostawa pościeli do DS1 „Sabinki” i DS3 „Grosik” Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgh.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty
i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są
w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl.
3. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Katarzyna Wojtyńska, e-mail: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.
6. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania
z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/ oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający poniżej określa instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej
w niniejszym postępowaniu:
a) w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”, przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika na Platformie w przypadku posiadania konta na Platformie;
b) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. UWAGA: Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych);
c) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy
do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika, tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;
d) w przypadku składania oferty i innych dokumentów wymaganych
w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, odbywa się
to za pośrednictwem Platformy Zakupowej, poprzez użycie zakładki „Złóż ofertę” i wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany. Wykonawca opisuje załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
Więcej informacji w Rozdziale VIII SWZ - Sposób porozumiewania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, rozpakowanie, montaż, wypoziomowanie i sprawdzenie zadziałania sprzętu AGD stanowiącego wyposażenie aneksów kuchennych w Domu Studenta DS3 „Grosik” Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
2. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we Wzorze umowy (dalej „Wzór umowy”), stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39711360-0 - Piekarniki
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w zakresie każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium Waga w % (1 % = 1 pkt)
Cena brutto oferty 80 %
Przedłużona gwarancja Producenta 20 %
2. W kryterium:
1) „Cena brutto oferty” – 80 %, Zamawiający przyzna punkty zgodnie
z następującymi wzorem:
cena brutto oferty z najniższą ceną
C = ––––––––––––––––––––––––------–– x 80 pkt.
cena brutto oferty badanej
Uwagi:
a) Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
b) Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku.
W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt.
2) „Przedłużona gwarancja Producenta” – 20 %, Zamawiający będzie przyznawał punktację w ww. kryterium w następujący sposób:
a) w przypadku zaoferowania gwarancji Producenta na oferowany sprzęt wynoszącej 36 miesięcy – oferta otrzyma 20 pkt,
b) w przypadku zaoferowania gwarancji Producenta na oferowany sprzęt wynoszącej 24 miesiące – oferta otrzyma 10 pkt,
c) w przypadku zaoferowania gwarancji Producenta na oferowany sprzęt wynoszącej 12 miesięcy – oferta otrzyma 0 pkt.
Ocena punktowa w kryterium „Przedłużona gwarancja Producenta” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanej długości gwarancji zawartej w Formularzu ofertowym, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ i przeliczona na liczbę punktów według informacji podanych w powyżej. Liczba przyznanych w ten sposób punktów, będzie stanowiła jednocześnie liczbę punktów uzyskanych w kryterium.
Długość gwarancji musi wynosić 36 miesięcy lub 24 miesiące lub 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie zaznaczy) w Formularzu ofertowym –
Załącznik nr 1 do SWZ, informacji o długości oferowanej gwarancji Producenta na oferowany sprzęt Zamawiający uzna, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy, że Wykonawca oferuje minimalną wymaganą długość gwarancji wynoszącą 12 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji wyrażony inną liczbą miesięcy niż 36, 24 albo 12 z zastrzeżeniem że nie mniejszą niż 12, Zamawiający, na potrzeby oceny oferty w niniejszym kryterium, zaokrągli tę liczbę miesięcy w dół do najbliższej wartości spośród wskazanych, tj. do 36, 24 albo 12 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowana zamówienia zgodnie ze złożonym oświadczeniem, tj. zgodnie z oferowanym okresem gwarancji Wykonawcy na sprzęt.
3. Liczba punktów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) i 2) po zsumowaniu będzie stanowić końcową ocenę oferty.
4. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta:
1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 Ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja Producenta
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była (jest):
dostawa sprzętu AGD np.: lodówek, kuchenek mikrofalowych, piekarników, płyt indukcyjnych itp. o wartości nie mniejszej niż 130 000,- zł brutto.
b) dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą Świadectwo kwalifikacyjne Grupa 1 - Urządzenia, instalacje
i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną typu E, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022 poz. 1392) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą spełniać warunki wskazane w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w ust. 1 pkt 2).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Wykonawca winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub
z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp*,
* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający
od Wykonawcy.
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) – 6) Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ;
3) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 2 lit. b) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
4) dokumenty, o których mowa w pkt. 3) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
5) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) lit. b), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 4) powyżej stosuje się;
6) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt. 3) - 5) powyżej stosuje się odpowiednio;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7) Wykonawca winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw – Załącznik nr 6 do SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) lit a SWZ;
b) wykaz osób – Załącznik nr 7 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za instalacje elektryczne niezbędne do wykonania przyłącza kuchni indukcyjnej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ.
8) okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 7 lit a), liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
9) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 7) lit a) dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
10) podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski;
11) w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
3. Dokumenty wymienione w ust. 1 - 2 sporządza się w postaci elektronicznej, opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i przekazuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 3 sporządza się w postaci elektronicznej lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ.
5. W przypadku gdy, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Więcej informacji w Rozdziale XIV SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Formularzem ofertowym) za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w Rozdziale XIV ust. 3 – 11, dokumenty wymienione w Rozdziale XIV ust. 1, tj.:
1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/
3) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
6) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą spełniać warunki wskazane w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w ust. 1 pkt 2).
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 9 załącznika nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sgh.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni