Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pt. „ Wymiana AWL Blok Operacyjny cz. A wraz zabezpieczeniem chłodu „
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borowska 213
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwidomska@usk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zdrowie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pt. „ Wymiana AWL Blok Operacyjny cz. A wraz zabezpieczeniem chłodu „
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3063ab6d-c6f8-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 03
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usk-wroc.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-wroc.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://usk-wroc.logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.242.304.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Określenie warunków technicznych wymiany agregatu (zgodność z wymaganiami unijnymi i branżowymi)
b) dobór urządzenia i niezbędnego osprzętu
c) zabezpieczenie chłodu na czas wykonania zadania (wynajem agregatu, montaż, opieka podczas wynajmu, demontaż zwrot po zakończeniu zadania)
d) dostawa urządzenia wraz z niezbędnym osprzętem
e) wymiana urządzenia (usługi dźwigowe, zabezpieczenie obszaru prac, niezbędne uzgodnienia i pozwolenia, sprawdzenie możliwości dojazdu, itp,)
f) demontaż elementów przydatnych do napraw drugiego agregatu
g) montaż nowego agregatu
h) wykonanie, podłączenie niezbędnych instalacji
i) demontaż istniejącej pompy obiegowej oraz dostawa nowej dopasowanej do aktualnych potrzeb i przerobienie rurociągów,
j) demontaż filtra głównego wody lodowej i montaż nowego filtra na wejściu do agregatu
k) rozruch, próby rozruchowe zakończone protokołami,
l) prace porządkowe
m) szkolenie personelu
n) wpis do rejestru CRO
o) zintegrowanie z istniejącym systemem BMS
p) utylizacja zdemontowanego urządzenia
q) Wszystkie użyte materiały, urządzenia odporne na działanie warunków atmosferycznych, promieniowanie UV, szkodliwe działanie ptactwa
r) Zgłaszanie i udział w odbiorach robót prze inspektora nadzoru (osoba posiadająca stosowne uprawnienia budowlane)
s) Oświadczenie kierownika robót o prawidłowości wykonanych prac.
t) Miejsce montażu: USK ul. Borowska 213
u) Wydanie opinii technicznej nt. drugiego działającego agregatu.
v) Wykonanie dokumentacji powykonawczej
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Cena” – C;
2) „Gwarancja agregatu” – G.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,0
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja agregatu
4.3.6.) Waga: 20,0
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
co najmniej jedną osobę, posiadającą aktualne uprawnienia F-GAZOWE w zakresie naprawy i
obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych oraz certyfikaty zgodne z ustawą z dnia 15
maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych
gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019r., poz. 2158 z późn. zm.)
b) co najmniej jedną osobę, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji przyznane przez komisje
kwalifikacyjne w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020r.,
poz. 833 z późn. zm.), uprawniające do eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych grupa
1 oraz grupa 2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
WYKAZU OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – WYKAZ należy przedstawić w formie oryginału wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: co najmniej jedną osobę, posiadającą aktualne uprawnienia F-GAZOWE w zakresie naprawy i
obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych oraz certyfikaty zgodne z ustawą z dnia 15
maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych
gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019r., poz. 2158 z późn. zm.)
b) co najmniej jedną osobę, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji przyznane przez komisje
kwalifikacyjne w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020r.,
poz. 833 z późn. zm.), uprawniające do eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych grupa
1 oraz grupa 2.
Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie lub po spełnieniu przesłanek przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. W sytuacji wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne lub też niemożliwe do uniknięcia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga, stany epidemii, stany nadzwyczajne, w tym stany klęski żywiołowej, decyzje, zarządzenia organów państwa itp., która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie, terminu realizacji dostawy i montażu poprzez jego wydłużenie o czas umożliwiający realizację dostawy i montażu nie dłuższy jednak niż 6 miesięcy liczonych od pierwotnie ustalonej daty zakończenia umowy. Przedmiotowe zmiany będą wprowadzone aneksem, na podstawie uzasadnionego oraz udokumentowanego wniosku Wykonawcy i będą obowiązywać przez okres występowania okoliczności „siły wyższe”. Po jej ustaniu Strony powrócą do pierwotnych zapisów umownych w drodze aneksu do umowy.
4. Zmienia się umowę w zakresie terminu jej obowiązywania w sytuacji, gdy dostawa przedmiotu umowy wraz z jej montażem nie jest możliwa w terminach umownych, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Wówczas termin przedłuża się o okres występowania okoliczności, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy liczonych od pierwotnie ustalonej daty zakończenia realizacji umowy.
5. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie ceny przedmiotu umowy w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej – zawierającej niższą cenę niż dotychczasowa.
6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
7. Zamawiający może odstąpić od umowy, w sytuacji zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek określonych w art. 456 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku zmian umowy dokonanych z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odstępuje od umowy w części, której zmiana dotyczy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://usk-wroc.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 16 tygodni( tj. do 112 dni) dostawy i montażu agregatu od daty zawarcia umów.